Celebin tilaustyökoju

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Celebin tilaustyökoju

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Fangwen: Yritin saada sitä romancea ja fluffya mukaan, toivottavasti ei tullut liian angstinen!


Minä olen usein katsonut meren rannalla kohti sinua, yli äärettömän harmaan veden ja alati kuohuvien aaltojen. Olen kohottanut kasvoni kohti taivaiden säkenöiviä tähtiä ja yrittänyt tavoittaa sinun kauneutesi niissä, muistaen ne hetket kanssasi kun me molemmat olimme vielä niin nuoria. Nyt olen vanha ja kulunut, tuhannet ja tuhannet vuodet olen nähnyt ja vihdoin on tullut minun aikani: aika viimeisen kaikista esikoisista purjehtia Länteen. Viimein olen täyttänyt esiaikoina Valarilta saamani tehtävän.

Matkani täyttää minut odotuksella ja jostain oudosta syystä tunnen kuin olisin palaamassa kotiin, vaikken ole koskaan nähnyt noita viheriöiviä maita, joille sinä olet asumuksesi perustanut. Sillä sinä olet osa minun sieluani kiinteämmin kuin omat raajani ovat osa kehoani, virstojen ja virstojen päässä sinä pitelet sydäntäni omanasi varmemmin kuin aurinko laskee illalla ja nousee jälleen aamun koittaessa.

Ja kun vihdoin tulet minua vastaan laivani laskiessa laituriin, sinä Ardan kaikkien haltioiden Korkea Kuningas viirien ja saattueiden keskellä, olet kaipaus ja täyttymys yhdellä kertaa. Seisot poikasi vierellä pitkänä ja uljaana niin kuin sinut muistan aikojen aamusta.
Ensimmäiset sanasi minulle rikkovat kaikki padot sisälläni ja enkä voi hillitä itseäni vaan suutelen sinua tulisesti siinä paikassa.

”Minulla on ollut niin ikävä sinua, Nowë.”
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Celebin tilaustyökoju

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Sagitta: Innostuin hieman ja tämä meni vähän yli 200 sanan. Ajattelin kuitenkin, että tuskin se ihan hirveästi haittaa. :'D


Aamun sarastaessa Thranduil nousi ratsaille raskain mielin ja pakottautui pitämään katseensa tiukasti suunnattuna eteenpäin, kohti tulevaisuutta ja kruunua jota hän ei sillä hetkellä halunnut. Hän tiesi kyllä, kuka seisoi taakse jäävän väkijoukon suojissa katsomassa hänen lähtöään. Hyvästit oli sanottu jo aiemmin, edellisen yön piinaavan kiduttavina hetkinä joina kumpikaan ei olisi tahtonut luopua toisesta.

Thranduil kantaisi tuota yötä muistoissaan aikojen loppuun saakka, kullanhohtoista kynttilänvaloa heidän paljailla vartaloillaan ja yhteiseen nautintoon punoutuvia surun ja tulevan eron maalaaman murheen juonteita. Hän muistaisi lämpimien käsien liukuvan kiduttavan hitaasti hänen ruumiinsa ääriviivoilla ja hiljaiset huokaukset korvansa juuressa ajoittaisten voihkaisujen tahdittamana. Viimeisenä kaikista hän muistaisi epätoivoisen ja liian ahneen suudelman kaiken hajotessa mielihyvän lasinkirkkaiksi sirpaleiksi ja heidän molempien poskillaan sekoittuneet äänettömät kyyneleet.

Hetken Thranduil epäröi ja pohti kohtaloaan. Hetken hän tunsi ymmärtävänsä paremmin sitä, miten menetys ja omistuksenhalu saattoi sokaista ja ajaa kenet tahansa hullummaksi kuin Fëanorin ja hänen poikansa yhteensä olivat olleet. Hän katsoi isänsä pystypäistä ja kuninkaallista hahmoa tämän istuessa ratsunsa selässä ja tunsi niin palavaa halua kääntyä takaisin, että pelkäsi korventuvansa tuhkaksi siinä paikassa. Mutta silloin Oropher kääntyi katsomaan poikaansa ja Thranduil tiesi, että hänen oli pidettävä lupauksensa ja lunastettava tulevaisuutensa isänsä rinnalla.

Eikä yksikään kukka, ei kääpiöiden kulta tai kaunein jalokivi eikä suloisinkaan haltianeito vetäisi vertoja sen miehen ihanuudelle, jonka hän sinä päivänä jätti Lindonin aamuun.
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Fangwen
Puolituinen
Viestit: 306
Liittynyt: La Loka 05, 2013 4:44 pm
Paikkakunta: *raapii päätään* sen ku tietäis...

Re: Celebin tilaustyökoju

Viesti Kirjoittaja Fangwen »

Minä sain drabbleni, joten nyt saat vastalahjan kommentin ja kiitosten muodossa :D Yritän pysyä asiallisena, mutta olen niin iloinen että katsotaan onnistunko...
Ensinnäkin, ei tämä ollut mielestäni mitenkään liian angstinen, pikemminkin sellainen ihanan haikea. Ja kaunis, todellakin. Yritin tuossa äsken etsiä jotain kauneinta kohtaa jonka olisin voinut lainata tähän, mutta tajusin että silloin olisi pitänyt lainata koko drabble :'D Kaunista ja haikeaa tekstiä alusta loppuun. Viimeistään tuo viimeinen lausahdus sulatti meikäläisen lätäköksi lattialle, niin söpöä ettei mitään rajaa. Ihmettelen, miten sait koko jutun mahtumaan vain yhteen drabbleen, abloodit siitä.
Kiitos paljon että kirjoitit tämän ja sait siitä vielä näin ihanan, päivästäni tuli heti aurinkoisempi vaikka ulkona harmaata onkin. Hymyily ei varmaan lopu koko päivänä. Ja hei, taisin jopa saada vähän inspiäkin, mutta katsotaan, saanko pidettyä sen otteessani vai livistääkö se taas jonnekin Kanarialle.
Kiitän~
"...But as for me, my heart is with the Sea, and I will dwell by the grey shores until the last ship sails. I will await you."

― Círdan the Shipwright

Hukka vieköön, mörkö syököön ja piru periköön!
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Celebin tilaustyökoju

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Annanpa minäkin sinulle kiitosta ja kunniaa!
Ei todellakaan haittaa vaikka ylititkin 200 sanaa. Enempi parempi! :)
Elikkä, oli ihanaa päästä lukemaan tuotostasi. Kuten Fangwen sanoikin, kerrontasi on todella kaunista. Erityisesti pidin kohdasta, jossa kuvailit viimeistä yötä sekä sitä velvollisuuden tuntoa, joka poltti Thranduilia. Hyvin sait lisättyä pakolliset sanat tarinaan. Varsinkin tuo Feanorin pojat ja kuvailu menetyksestä ym. linkittyivät mainiosti yhteen. Se, että jätit Thranduilin rakkaan henkilöllisyyden anonyymiksi, oli mukava ratkaisu. (Jäi omalle mielikuvitukselle tilaa.)
Joten suurkiitos sinulle Caleb, teit päivästäni paljon paremman! :D
Toivottavasti saat toistekin päähänpiston tehdä tällaisia tilaustöitä.
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Celebin tilaustyökoju

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Haa, kiitos! C: Ihana kuulla, että onnistuin noissa. Ja hei nyt on totally aamu! Ainakin minun sisäisen kelloni mukaan. :'D

Aiwedil: Yritin tehdä taustatutkimusta ja löytää Sauronin nimen ennen kuin hän kääntyi palvelemaan Melkoria, mutta mitään varmaa en saanut irti ja päädyin lopulta käyttämään Aulendilia. Jos tiedät paremman niin kerro ihmeessä!


Yön hiljaisuudessa Eonwë pujahti ulos asumuksestaan ja suuntasi kohti sovittua tapaamispaikkaa. Hänen askeleensa olivat kevyet ja hänen ajatuksensa olivat odotusta täynnä. Edellisestä tapaamisesta oli jo aikaa ja se oli jättänyt maian levottoman jännityksen valtaan. Hän tunsi jo omat tunteensa ja epäili toisen vastaavan niihin.

Hänen saapuessaan puitten alle suojaisaan soppeen hänen katseensa kiinnittyi heti solakkaan hahmoon. Tiedostamaton hymy pehmensi Eonwën kasvot ja hän tunsi jälleen tutun lämmön leviävän itseensä.

”Tervehdys, Aulendil, toivottavasti en ole myöhässä”, hän sanoi odottavalle hahmolle, joka nousi pystympään ja käveli lähemmäs.

”Ei, saavuin itsekin juuri. Minun on tunnustettava, olen odottanut tapaamistamme”, hän vastasi ja Eonwë tunsi jännittyneen mielihyvän leviävän kehoonsa ja nousevan hentona punerruksena poskilleen.

”Minä, uh, minä olen myös halunnut nähdä sinut”, Eonwë haparoi sanoja kömpelösti ja äkkiä toinen maia oli aivan hänen lähellään.

”Hyvä”, Aulendiliksikin kutsuttu maia kuiskasi ja painoi huulensa lempeästi Eonwën huulia vasten.
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Celebin tilaustyökoju

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Eze: Tässä hettinne, toivon mukaan osasin sitäkin kirjoittaa. (:


Yöllä Minas Tirith oli rauhallinen. Rohanin kuningas Éomerin mieli ei kuitenkaan jakanut kaupungin öistä rauhaa tai unta, johon kaikki vartiomiehiä lukuun ottamatta tuntuivat vaipuneen. Tähtien pehmeä valo valaisi puutarhaa, jonne kuningas oli paennut makuukammarinsa seiniä ja tukahduttavilta tuntuvia peittoja.

Éomerilla oli outo tunne siitä, että jos hän nukkuisi tänä yönä, jotain todella tärkeää jäisi tapahtumatta ja hän menettäisi jotain arvokasta. Niinpä hän oli noussut vuoteestaan ja lähtenyt ulos yhteen kaupungin lukemattomista puutarhoista. Edellispäivän sade oli lakannut ja kaikki hehkui raikkaana ja tuoksuvana. Oli kuin luonto itse olisi valmistellut tätä hetkeä ja pessyt tomun ja hälyn yltään ja pukeutunut sitten arvokkaimpiin jalokiviinsä, tähtiin ja vesipisaroihin.

Äkkiä pehmeän kankaan kahahdus kertoi kuninkaalle, ettei tämä enää ollut puutarhan ainoa öinen valvoja. Éomer kääntyi ja kohtasi tuntemattoman neidon valkeaan ja siniseen mekkoon pukeutuneena. Jokin liikahti hänen sisällään ja Éomer ymmärsi valvoneensa juuri tätä kohtaamista varten.

Myös Lothíriel tunsi äkkiä liikahduksen sydämessään ja hymyili tervehtiessään tätä vieraan maan ruhtinasta.
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Re: Celebin tilaustyökoju

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Aaaaaaa~! :D Kiitän suuresti! Ei, ei mitään silmäänpistäviä canonrikkomuksia siellä. Ja niin omituiselta kuin tuntuukin lukea mitään kyseiseen fandomiin liittyvää suomeksi, on se myöskin hienoa. :D

Kiitokset vielä kerran! ^_^
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Aiwendil
Samooja
Viestit: 417
Liittynyt: Ma Maalis 04, 2013 3:57 pm
Paikkakunta: Ent'asumus

Re: Celebin tilaustyökoju

Viesti Kirjoittaja Aiwendil »

Celeb, sinä olet mahtava! :)
Hienoja drabbleja, oikein ihania. En oikein tiedä, mitä voisin sanoa. Pidin "omastani." Se oli hieno. Kaikki muutkin ovat hienoja. Ja Sauronin nimi ennen kun siitä tuli Sauron oli Mairon. Miun piti lisätä se tuohon viestiin, muokata sitä, kun sain sen nimen tietää, mutta se vähän jäi. Ei se kyllä minua ainakaan haitannut, hienon nimen valitsit. All in all, hienoja tekstinpätkiä. Nyt olet todellakin ansainnut kaiken kiitoksen ja ylistyksen. :) Kaunista, Celeb, sulatit sydämeni. -Aiwen
"I do not have a poetic bone in my body
and I don't want to say you left -
but my heart is no longer in my chest."

Kälätäti 2014 Kiitos kaunis!
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Celebin tilaustyökoju

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Kiitos Ilona ja Aiwendil! Ja Aiwendil, jätän tuon nyt tuollaiseksi jos se ei kerran liikaa häiritse, mutta kiitos kumminkin. C:

Fangwen: Päädyin käyttämään noita vanhoja nimiä, ihan vaan koska tämä sijoittuu Beleriandin tapahtumia edeltävään aikaan. Ja sekaannuksien välttämiseksi valitsin Fëanorille Fëanáron enkä Curufinwëä. Niin ja tiedän, etteivät nuo juuri pysyneet yhdessä paikassa lapsuutensa aikana mutta kai niillä joskus oli joku koti? :'D


Heidän kotonaan on lämmintä ja valoisaa, takkatuli rätisee ja kynttilöiden pehmeä hehku valaisee huoneita iltaa vasten. Vaikka tilaa on jokaiselle asukkaalle enemmän kuin tarpeeksi, tänä iltana on perhe kokoontunut yhteen ja lasten kirkkaat äänet ja vilkkaat liikkeet tuovat Fëanáron sydämeen lämpöä ja iloa.

Äkkiä Fëanáro tunsi pienten käsien nykivän kaapunsa helmaa ja hän kumartui hymyilemään Curufinwëlle. Lapsi ojensi isälleen ja piirrosta, jonka Fëanáro otti käsiinsä ja tarkasteli sitä vakavana. Poika oli piirtänyt kuvan helmin koristellusta korusta, jota saattoi pitää kaulalla tai ranteeseen kiedottuna. Fëanáro hymyili, sillä hän oli jo varhain huomannut poikansa jakavan hänen mieltymyksensä kädentaitoihin.

”Se on oikein hieno. Tule, kultaseni, mennään näyttämään sitä äidille”, haltia sanoi hymyillen ja pörrötti poikansa mustia hiuksia.
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Celebin tilaustyökoju

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Voi Celeb, se oli kaunista! ^^

Mä niin pystyn kuvittelemaan mielessäni tän kohtauksen. Kaunista ja herkkää <3 Awws!

Oikein hyvin osasit hettiäkin kirjottaa! :) Minä kiitän ja kumarran!
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Fangwen
Puolituinen
Viestit: 306
Liittynyt: La Loka 05, 2013 4:44 pm
Paikkakunta: *raapii päätään* sen ku tietäis...

Re: Celebin tilaustyökoju

Viesti Kirjoittaja Fangwen »

Aaaw. Tämä oli niin söpöä kuin olla ja voi, varmaan ensimmäinen kerta kun hymyilen ja hymisen iloisesti lukiessani Fëanorista. Iloinen Fëanor ja pieninen pieni Curufin, ei apua en kestä <3 Suloista, kerrassaan. Ja kyllä ainakin minun muistaakseni Fëanor perheineen asusteli Tirionissa ennen kuin hänen ja Fingolfinin välit kävivät vähän turhan kireiksi.
Ihanasti sait tässä välittymään sen hetken lämmön ja turvallisuuden ja kotoisuuden, ihan alkoi itsenkin tehdä mieli käpertyä vaan peiton alle kehräämään, niin lämmintä ja mukavaa, aaws <3 Varsinkin tuo viimeinen lausahdus, ei oikeesti kuolen. Fëanorista pitäisi tosiaan kirjoittaa enemmän näitä iloisia tekstejä.
Kiitos ihan hirveästi, tämä oli ihana pieni lämmin välipala~
"...But as for me, my heart is with the Sea, and I will dwell by the grey shores until the last ship sails. I will await you."

― Círdan the Shipwright

Hukka vieköön, mörkö syököön ja piru periköön!
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Celebin tilaustyökoju

Viesti Kirjoittaja Celeb »

"Huomenna aamulla" ahahahaa joo voi kyllä. Mutta ei tämä ole vielä edes kovin myöhässä! Ynnä kiitokset Eze ja Fangwen. (:

sagitta: Tämä oli vaikea! Tämä oli ihan kamalan vaikea! Olisin halunnut kirjoittaa noin 7000 sanaa 200 sijaan ja eihän tämäkään siiheen 200 mahtunut sitten. Ehkä minä vielä joskus innostun ja teen sen moniosaisen angstidraamaslashkasan jota tämä huutaa. :'D Mikä näissä sinun tilauksissasi ja sanamäärän ylittymisessä oikein vetää toisiaan puoleensa?


”Kaikki salieni asukkaat ovat Niennan luona jälleen, jopa sinun äitisi on siellä. Mutta täällä istuu ja odottaa yksin Fëanáro Finwen poika.”

Fëanor katsoi ylös Mandosin herran kasvoihin ja hymyili, vaikka tunsi raivonsa ja vihansa liekkien polttavan yhä sisällään.

”Minä en kaipaa hänen tyhjiä sanojaan, enkä halua hänen sääliään valintojeni tähden, oi herrani”, Fëanor vastasi.

”Vieläkin ylpeä ja katkera, huomaan. Mikset vain voi mennä hänen luokseen, Fëanáro?” vala kysyi huokaisten.

Kun Fëanor pysyi itsepintaisesti hiljaa, vala huokasi jälleen ja polvistui hänen eteensä. Námo laski kättensä varovasti haltian olkapäille ja kumartui suutelemaan tätä hitaasti ja varmasti. Fëanorin keho jännittyi ja haltian kädet nousivat kuin työntämään valan kauemmas itsestään. Námo pysyi liikkumatta paikallaan suudelmaa rikkomatta ja pitkän hetken molemmat pysyivät siinä missä olivat.

Lopulta haltian hahmo värähti ja jännitys tämän hartioissa alkoi sulaa. Fëanor veti väristen henkeä ja takertui valan kaapuihin kuin hukkuva.

”Minä en tahdo olla täällä enää, ole kiltti, herrani. Päästä minut pois, en kestä enää niitä ikuisia ääniä jotka huokaavat menetystä ja surua, ole kiltti, päästä minut”, haltia vaikersi tukahtuneesti.

Námo veti veren, vihan, omistushalun ja katkeruuden tahraaman sielun syliinsä ja painoi tämän rintaansa vasten, sillä häntä paremmin ymmärsi menetystä ja surua vain hänen sisarensa. Silti hän ei voinut antaa Fëanorille uutta kehoa vaikka niin olisi tahtonutkin.

Sukusurman tehneille kaikki vaihtoehdot eivät olleet enää avoinna: Fëanor oli omien tekojensa vanki.
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Celebin tilaustyökoju

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Tindis: Viimeisenä, muttei toivon mukaan mitenkään huonompilaatuisena kuin edelliset, saapuu tämäkin drabble. Toivottavasti maistuu!


Kun kaksosesi vanhenee käsi kädessä kanssasi, kiitävät vuodet eteenpäin huomaamatta ja nopeasti. Lapsuuden leikit, keppihevoset ja puumiekat, jäävät taakse kuin rannat virran mukana uivan kalan silmissä. Sanotaan, ettei omien kasvojensa varttumista huomaa ja niin on asian laita myös identtisissä kasvoissa näkymättömissä piilottelevan ajan kanssa. Hetket väistyvät toisten tieltä vääjäämättä ja jättävät jälkeensä muistoja ja mustelmia.

Kun elämästä on jäljellä vain epämääräinen jana välähdyksiä ja yleinen ymmärrys omasta historiastaan niin täysin toiseen kiedottuna, ei oikein edes tahdo tehdä eroa kahden olennon välillä. Myös nuoruus ja aikuisuus sulavat yhteen kunnes jäljellä on enää aika ennen maanpakoa ja aika sen jälkeen.

On kauniita muistoja: valo aalloilla, nurmikon tuoksu sateen jälkeen, Amrodin kirkas nauru ja puna Amrasin poskilla. On kauheita muistoja: veri miekan terällä, taistelun löyhkä, Amras polvillaan ruumiiden äärellä ja palavien laivojen hehkuva puna Amrodin samanvärisillä hiuksilla. Mutta kirkkaimpina molempien mielissä säkenöivät katkeransuloiset muistot: päivä jona he vannoivat valansa koko maailma todistajinaan, Maedhrosin kruunajaiset, Amrasin hymy kyyneleiden läpi ja Amrodin viimeinen suudelma kuolevan veljensä huulille.

Kun kaksosesi jakaa kaiken kanssasi, kuoleminen hänen rinnallaan ei ole taakka tai velvoite vaan etuoikeus.



Nyt on sitten koju suorittanut minkä lupasi niin hyvin kuin kykeni. Tämä oli oikeastaan aika hauskaa! En lupaa aukeavani enää uudelleen mutta en kyllä myöskään lupaa pysyväni kiinni ikuisesti. Jos kysyntää vielä löytyy niin katsellaan vaikka jos joskus saapuu seuraava aktivointiviikonloppu. C:

Kiitos teille tilaajille kommenteista ja tekstinaiheista!
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Avatar
Tindis
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:02 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Celebin tilaustyökoju

Viesti Kirjoittaja Tindis »

Minun oli vielä ihan pakko tulla kiittämään! Tuo drabble oli juuri sellainen, kuin toivoinkin. Ihanaa, kiitos siitä!
~Stupid book. I need to sleep, but I can't stop reading you.
Vuoden Legolas 2014
ja virallinen Saunatonttu :3
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Celebin tilaustyökoju

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Kannatti näemmä pyytää toistakin tarinaa! :) Ja kyllä se minun puolestani olisi voinut olla vaikka 10000 sanaa.
Itse tarinasta. Tähän oli yhdistetty kaikki, mitä toivon ficiltä. Vala ja haltia on niin herkullinen yhdistelmä. Siihen kun sitten lisätään hieman angstia ja shlashia, niin olen myyty! Sait hyvin tiivistettyä tarinaan Feanorin kohtalon. Toit myös hänen luonnettaankin hienosti esille. (Feanor parka, mutta onneksi hänellä on Mandos siellä.)
Ja ne pakolliset sanatkin löysi paikkansa mainiosti.Tuo viimeinen virke oli niin surullinen ja silti hieno.
Joten taas kerran isot kiitokset sinulle Caleb! :D Voi kunpa palaisit vielä uudestaan tähän aiheeseen.
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Vastaa Viestiin