Tolkien -ja/tai Keski-Maa -aiheiset blogit

Kaikki linkit johtavat pois Loftiksesta.

Valvojat: Frim, Celeb

Avatar
Beowulf
Örkki
Viestit: 68
Liittynyt: To Huhti 11, 2013 7:06 pm

Tolkien -ja/tai Keski-Maa -aiheiset blogit

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Pahoittelen jos aihe on väärällä alueella tai tällainen löytyy jo jostain päin foorumia. Tietääkö kukaan suomenkielisiä Tolkieniin ja/tai Keski-Maahan liittyviä blogeja? Oikeastaan ei ole väliä minkälaisia ovat sisällöltään ja painottuvatko enempi kirjapuoleen vai elokuviin jne. Englanninkielisiäkin voi heittää, jos joku on niistä kiinnostunut.

Ginga-keräilyn parissa olen tullut huomanneeksi, että kotisivubuumin päätyttyä fanitus on siirtynyt blogimaailmaan ja netistä löytyy todella paljon erilaisia fanien blogeja tähän aiheeseen liittyen. En ole kuitenkaan itse vielä törmännyt samanlaiseen ilmiöön LOTR:in puolella, vai eikö aihe sitten vain ole sellainen että siitä fanit innostuisivat blogeja tekemään. Mulla oli joskus silloin TSH-trilogian leffaversioiden tullessa hirmu alkeelliset fanisivut, ja nyt kun olen muutaman kuukauden pitänyt Ginga-aiheista keräilyblogia niin olen herätellyt ajatusta toisaalta myös pystyiskö samantyylistä blogia pitämään tästä aiheesta. Tykkään kuitenkin kirjoitella omia ajatuksia johonkin tiettyyn aiheeseen liittyen, ja se on yleensä myös paljon vapaampaa ja helpompaa blogissa kuin keskustelufoorumeilla.

Löytyykö ketään joka ois joskus pitänyt tänaiheista blogia tai harkinnut sellaisen tekemistä?