Tomia ja Kultamarjaa ei FoTRissa

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Re: Tomia ja Kultamarjaa ei FoTRissa

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Ääh, elokuva tosiaankin olisi tarvinnut Tomia ja ihanaista Kultamarjaa.. :) mutta hahmot ovat sinänsä aika vaikeita (kun jokaisella on aikalailla eri näkemys heistä) ja kaikkeahan elokuvaan ei voi saada mahtumaan. Mutta silti.

Minulle ne ovat kirjassa yksiä suosikkeja, koska he ovat niin.. hellyyttäviä? onkohan oikea sana kuvaamaan heitä.. mutta kuitenkin :D ja Tomin lauleskelu on ihan parasta.. kuuntelen siitä tehtyä versiota Youtubesta aika useinkin.
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Tomia ja Kultamarjaa ei FoTRissa

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Mua ei erityisesti haitannu Tomin ja Kultamarjan puuttuminen, vaikka loistavia hahmojahan he ovat. Itseasiassa tällä hetkellä muistikuvat Tomista ja
Kultamarjasta on hieman häilyvät, johtuen kirjan lukemattomuudesta. Mutta voisi ihan oman muistin virkistämiseksi lukaista vaan tuon kohdan kirjasta.
Tom on kyllä aika lupsakka tapaus, niin hupaisa! Jos ite tapaisin Tomin niin voisin hetkeksi jäädä tuijottaa pää kallellaan, että mikäs tuo otus on. :D
Toisaalta olis kyllä ollu kiva nähdä, miten PJ olis Tomin ja Kultamarjan toteuttanu. Noh, I guess we'll never know.
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Tomia ja Kultamarjaa ei FoTRissa

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Silloin joskus ekalla katselukerralla historian alkuhämärissä olin todella närkästynyt tästä vakavasta puutteesta, mutta nyt siihen on ehtinyt jo tottua. Kamalan oudolta tuntuisi katsella LotReja jos niissä yhtäkkiä olisikin Tom ja Kultamarja. Vaikka sääli haudanhaamuja, ne olisivat olleet kiinnostavia!

Jotakuta muutakin on ilmeisesti jäänyt harmittamaan näiden henkilöiden puute, joten sallikaa minun esitellä korvike! Tämä video on taaskin kastia faneilta faneille, ja siinä Tommy ja Kultis hengailevat hobittien kanssa metsän siimeksessä. C:
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Tomia ja Kultamarjaa ei FoTRissa

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Olen varmaan niitä harvoja, joita ei ollenkaan haitannut Tomin ja Kultamarjan puuttuminen elokuvasta. Enpä ole koskaan lämmennyt näille kahdelle tai ylipäätään sille kirjan kohdalle, jossa he olivat. Bombadil oli mun mielestä jopa ärsyttävä. Hobittiin ne laulut ja se tyyli olisi sopinut, mutta ei Taruun.
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Re: Tomia ja Kultamarjaa ei FoTRissa

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Minä tykkään Tomista! Se on ihana veikko, niin hupsu ja sen laulelut saa hyvälle tuulelle. Niiden puuttuminen elokuvista harmittaa vähän, mutta toisaalta juonen kannaltahan ne ei ole niin tärkeitä henkilöitä. Silti jossain edes pieni vilaus Tomista ja Kultamarjasta olisi ollut mukavaa. (:
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Gillgalad
Örkki
Viestit: 138
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2009 10:56 am

Re: Tomia ja Kultamarjaa ei FoTRissa

Viesti Kirjoittaja Gillgalad »

Minä itse asiassa tykkäsin Tomista ja Kultamarjasta kirjassa, mutta elokuvissa niiden puuttuminen ei haitannut yhtään. Musta tuntuu että elokuvan tyyliin ei olis sopinut "Hei nöpö iloinen"- lauluillaan, vaikka toisaalta se ois keventänyt tunnelmaa, mutta väärässä paikassa.
Vuoden Tolkien-sanakirja 2010. Vuoden Tolkienisti 2014.
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: Tomia ja Kultamarjaa ei FoTRissa

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

En halua edes tietää millaiseen räkänauruun olisin purskahtanut jos Tom olisi ollut lauleskelemassa FoTRissa sitä "Hei, nöpö iloinen!". :mrgreen:
Mutta hyviä keventäjiä Tom ja Kultamarja olis ollut siellä elokuvassa, mutta olisko elokuvan vakavuus vähän kärsinyt? Minulla on vähän ristiriitaisia tunteita siitä pitäisikö näiden olla elokuvassa vai ei, ja jos olisi niin miten paljon. Uteliaisuudesta minua kiinnostaisi miten Tom olisi toteutettu niin, ettei ihmiset kuolisi nauruun tai olisi wtf?. Olisihan se ollut hienoa jos Tom ja Kultamarja olisi saatu FoTRin niin että elokuvan tyyli olisi pysynyt uskollisena, eikä se kohtaus olisi ollut liian "irrallinen" siellä välissä. Mutta tuon elokuvan pituus voisi olla aika komea, jos kaikki kohdat laitettaisiin pienintäkin yksityiskohtaa myöten.
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Vastaa Viestiin