Pelitopikki (TSH-pelit)

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

savukka
Örkki
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Marras 08, 2005 6:13 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pelitopikki (TSH-pelit)

Viesti Kirjoittaja savukka »

Noniin, nyt sentään pääsin etenemään, kiitos hyvien neuvojen, mutta nyt tuli uusi ongelma, osaako kukaan kertoa miten hitsissä Cirith Ungolissa pääsee sen Örkin ohi joka on siellä tornissa, joka heiluu miekan ja kilven kanssa.. En saa sitä rumilusta niitattua millään..
Auttakaa onnetonta :D!!
Avatar
Temerice
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 1:01 pm
Paikkakunta: Minas Espoo

Re: Pelitopikki (TSH-pelit)

Viesti Kirjoittaja Temerice »

savukka: Teme the Neuvonantaja iskee jälleen! >D Idea on särkeä örkin kilpi joko Fierce Attack -iskulla (oikeanpuoleinen painike hiiressä) tai keihäillä, joita löytyy sivuseiniltä. Samaisilla keihäillä saa myös huumattua örkin niin, että sen energiapalkki ilmestyy näkyviin ja örkki itse vain tuijottaa hetkisen kaukaisuuteen, jolloin sitä voi mäiskiä mielin määrin. Pian se kuitenkin palaa tajuihinsa ja noutaa uuden kilven, ja koko ruljanssi toistuu. Itsekin olen siellä jumissa tällä hetkellä, pahuksen örkki ehtii aina hakata Samin ennen kuin Sam sen. No, enköhän vielä onnistu *teroittaa miekkaansa*
Burárum!

~ Vuoden Tulokas 2010
Airë
Örkki
Viestit: 41
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 7:31 pm

Re: Pelitopikki (TSH-pelit)

Viesti Kirjoittaja Airë »

Multa löytyy vain tuo Return of the king. Ja olen siinäkin aika alkutekijöissä.
En saa sitä Dimholtin ukkelia hengiltä millään. En käsitä ihan miten se tapahtuu. Monta kertaa olen ollu lähellä
päästä sen läpi, mutta kuollu viimehetkellä.
Avatar
Temerice
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 1:01 pm
Paikkakunta: Minas Espoo

Re: Pelitopikki (TSH-pelit)

Viesti Kirjoittaja Temerice »

Airë: Tarkoittanet The King of the Deathia? (Tai jotain siihen suuntaan x)) Mitähän kohtaa tarkalleen tarkoitat? Et saa Kunkun palvelijoita hengiltä, Kunkku itse iskee sinut hengiltä vai..? Ihan Fierce Attackilla lätkimällä saa parhaita tuloksia. Tai vaihtoehtoisesti otat jousen esiin, jännität sen ihan äärimmilleen (pidät hiiren näppäintä pohjassa) ja ammut.

Jippii, pääsin sen Cirith Ungolin lävitse! Sain peitottua sen örkin siellä tornin huipulla! Kyse on siitä, että örkin iskiessä hakkaa Parry-nappulaa (muistaakseni Q), jonka avulla hahmo torjuu iskut eikä saa naarmuakaan, ja kun örkkeliini hyppää kauemmas, nappaat keihään, heität örkkiä sillä niin, että sen kilpi pirstoutuu, torjut taas hieman ja heität uuden keihään lamaannuttaaksesi örkin. Sitten vain Fierce Attackia peliin, kunnes örkki havahtuu ja takaisin keihäiden luo :D
Burárum!

~ Vuoden Tulokas 2010
Avatar
Beowulf
Örkki
Viestit: 68
Liittynyt: To Huhti 11, 2013 7:06 pm

Re: Pelitopikki (TSH-pelit)

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Nostelen tätä, jos löytyisi joku vastaamaan tähän. Koskee Lord of the Rings: Aragorn's Quest -peliä. Wiille tilasin ton pelin, kun edullisesti sain. Onks joku pelannu tätä, ja mimmonen pelikokonaisuus oli kyseessä? Mulla ei oo kauheesti pelikokemusta konsoleiden eikä PC:n osalta, ja tää on ensimmäinen LOTR-pelini.
Gillgalad
Örkki
Viestit: 138
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2009 10:56 am

Re: Pelitopikki (TSH-pelit)

Viesti Kirjoittaja Gillgalad »

Ainoa TSH:n liittyvä peli mikä mulla tällä hetkellä on Leego LotR. Peli on periaatteessa leego versio Keski-Maasta. Pelin äänet on pääosin toteutettu elokuvien dialogilla ja muilla äänillä.

Välillä jotkin pelin väli animaatiot saavat nauramaan aivan hysteerisesti esim. Helmin syvänteen taistelussa Peter Jacksonin cameo hahmo heittää Urukeja oscar-pystillä sekä erinäisiin paikkoihin laitettu leego sika. Boromirin kuolin kohtaus oli myös aika hauskasti animoitu sillä siinä se örkki mikä ampu niitä nuolia niin käytti nuolina nuolen lisäksi banaania, luutaa ja taisi siinä olla myös yksi kanakin.
Vuoden Tolkien-sanakirja 2010. Vuoden Tolkienisti 2014.
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pelitopikki (TSH-pelit)

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Mä tahtoisin saada jonkun LOTR-pelin, vaikka pleikkarille. Ainut tosin mitä kaupoista löysin, oli just tuo Lego-LOTR ja se nyt ei vaan iske.
Haluun vähän jotain realistisempaa (sikälimikäli kun tuota sanaa voi käyttää kuvailemaan LOTR:ia). Joskus mulla taisi joku LOTR-pleikkapeli olla
kaverilta lainassa, mut en kuollaksenikaan muista mikä sen nimi oli. Muistan vaan et jumitin Moriaan ku siellä oli typerä örkki joka ei suostunu kuolee, ei sitten millään. Vihaan liian vaikeita pelejä :3
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Avatar
Iliana
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: La Tammi 04, 2014 5:20 am

Re: Pelitopikki (TSH-pelit)

Viesti Kirjoittaja Iliana »

Mua taas harmittaa, kun mulla ei ole enää PS2:sta. Tehnyt ihan sairrrrraasti mieli pelata tässäkin ketjussa aiemmin mainittua Third Age -peliä, se oli noista peleistä mun ihan lemppareita. Vuoropohjainen pelimekaniikka viehättää. Oli mulla joskus myös FotR, TTT ja RotK PS2-versioina, tykkäsin kaikista. FotR oli muistaakseni ihan eri tekijöiltä kuin kaksi seuraavaa peliä ja jotenkin hassu. Ensinnäkin vaikeampi ja paljon vähemmän taistelua painottava, mikä oli sinällään ihan mukavaa. Muistan, kun olin pitkään jumissa ihan Hobittilassa, kun en meinannut päästä Mustien Ratsastajien huomaamatta pois. :roll:

Näitä uudempia pelejä en ole pelannut ollenkaan, jostain syystä niistä on välittynyt mulle mielikuva siitä, että rahastuksen makua ois ilmassa. Jos halvalla tulee jossain vastaan, pitää ehkä ostaa PC:lle tai poksille.
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Pelitopikki (TSH-pelit)

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Jouduin aina pelaamaan poikien kanssa noita Lotr-pelejä. (Ah niitä aikoja! :roll: ) Koska veli on pelihullu, niin meillä oli noita kyseisiä pelejä useampia, PS2 ja tietsikalle. Itse en siis ole mikään pelaaja tyyppiä, sillä oon surkee, mutta kyllähän ne ajankulusta kävi. Ja meillä oli kaverin kanssa kisa, siitä kumpi vetää pelin ekana läpi. Se hiukan motivoi. :P Hahmoista Leggy ja Faramir oli tietty suosikkeja, siis pelistä riippumatta. Ja muistanpa senki, että Frodoa sai aina olla pelastamassa.

No jouluna sain LEGO Lotr- pelin ja siitä tykkään. ^^ (Sen ku vielä pääsen läpitte.) Pitää hommata siitä Hobitti veriokin, jos sellanne ilmestyy.
Harmi ettei Lotr:sta ole Sims veriota. XD
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Avatar
Melody
Örkki
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Elo 04, 2009 3:03 pm

Re: Pelitopikki (TSH-pelit)

Viesti Kirjoittaja Melody »

Jes, suosikkiaiheeni. Fotr kokeiltu, nyt löytyy PS2 ja peli TTT. Tästä se lähtee taas pitkästä aikaa... Pitäisi ostaa muistikortti!
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: Pelitopikki (TSH-pelit)

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Omistan DS:lle The Lord of the Rings - Aragorn's Quest:in, jota pelasin vain vähän alkua ja kyllästyin. Ei ollut mun juttu yhtään, laiska kun olen opettelemaan mitään uusia pelejä. Ja toiseksi, ei ollut mun tyylinenkään peli.
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pelitopikki (TSH-pelit)

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Mä just viikko sitten pelasin Aragorn's Questin läpi (PS3). Yllättävän vähän aikaa siihen meni, tosin pelasin hobitti-tasolla enkä keränny kaikkia keräilyesineitä.
Ja muutama tehtävä oli sellanen ku sai hakata useampaan kertaan ennenku pääsi läpi, kun vaati tiettyä tekniikkaa. Voishan sitä kokeilla vähän vaikeammalla tasolla päästä läpi...
Mut mulla menee nopeasti hermot jos on liian vaikeaa :D
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Gillgalad
Örkki
Viestit: 138
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2009 10:56 am

Re: Pelitopikki (TSH-pelit)

Viesti Kirjoittaja Gillgalad »

Mäkin hankin ton Aragorn's Guestin viime syksynä ja pelasin sen läpi nopeasti. Ennyt enää muista millä tasolla, mutta se on aika harmillista että ps3 versiossa tarttee kaksi pelajaa että pääsee pelaamaan Gandalfilla.

//Edit: Tulipahan mieleen kun toi Lego Hobitti tuli jo nyt markkinoille että kattaakohan se ton vikan Hobitti elokuvan? Koska ainakin kannessa olevien kuvien perusteella siinä pääsee Synkmetsään asti, eli uskosin että kaks ekaa elokuvaa käydään läpi mutta entä vika. En oo vielä ostanut sitä.
Vuoden Tolkien-sanakirja 2010. Vuoden Tolkienisti 2014.
Vastaa Viestiin