Uutta verta peliin

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Nädija
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: Su Tammi 04, 2015 4:23 pm

Uutta verta peliin

Viesti Kirjoittaja Nädija »

Nyt tuli karu otsikko, pahoitteluni siitä... *heiluttelee käsiiän ilmassa ja vilkuilee ympärilleen*

No, tervehdys nyt kuitenkin. Olen Espoon sisäpuolella asusteleva 14-vuotias tyttö/naispuolinen henkilö/naisen alku, miksi minut nyt miellättekin. Rakastan erityisesti Sormusten Herrasta tehtyjä elokuvia, mutta kirjat menevät oikein mainiosti kaupaksi. Joskin tuhoava puolen vuoden ikäinen mäyrikseni ne haluaisikin syödä... :O

Löysin mieltymykseni Tolkienin tuotantoon, Keski-Maan tapahtumiin, isäni kirjahyllystä. Ja tietysti dvd-laatikosta. :D
Siitä lähtien olen tykännyt Hobittia ja THS:ää lukea.

Olen nostellut kantoja ja kiviä jo jonkin aikaa Loftiksessa ilman nimimerkkiä ja nyt muutamaa päivää ennen päätin tänne liittyä. Se oli hyvä päätös se. Vaikutti niin mukavalta sivustolta, ja vaikuttaa yhä. Tulin karkuun normaalia elämää, elelemään mukavaan Loftikseen ja lueskelemaan ennen kaikkea nuita upeita ficccccejä! Muutamia olen jo lueskellut (Slash-osastolla on tullut vierailtua) ja nyt meinasin tunnusten myötä palautettakin kirjoitella jahka ehdin.;). Kirjoittamaan en ehkä vielä lähde, mutta katsotaan sitä sitten ajallaan, jos tarinaturinatauti iskee ja rupean tarinoimaan. :D

Tervehdin siis kaikkia Loftislaisia ja toivon, että he vastaanottavat minutkin. Muistakaa kertoa, jos teen jotain väärin, en halua olla haitaksi! *kumartaa nöyränä*
~Parempi myöhässä kuin ei ollenkaan ^~^
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: Uutta verta peliin

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Tervetuloa!
Kyllä uudet käyttäjät ovat niin tervetulleita, kuin suinkin mahdollista. Hienoa saada uusia ihmisiä tänne.
Toivottavasti viihdyt/kirjoittelet paljon. Enkä usko että aiheutat aktiivisuudellasi haittaa (muuta kuin pelästytät ihmiset, jos foorumi on täynnä uusia viestejä). :mrgreen:
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Uutta verta peliin

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Terve terve ja tervetuloa meikäläisen ynnä modeosaston puolesta! C: Ihan huippua, että päätit tehdä tunnukset ja liittyä iloiseen joukkoomme. Niin ja ei kannata turhia murehtia, että olisit vaivaksi. Hauskaa menoa ja rentoa asennetta kun löydät niin se on tärkeintä. Ja jos tulee jotain kysymystä tai hämminkiä, niin viskaa ihmeessä viestillä. :>

Ficeistä mainitsitkin jo tykkääväsi ainakin Lorienin osastolla (niin no, kukapa ei...), mutta onko sulla jotain tiettyä paritusta tai hahmoa josta tykkäät lukea? Vai meneekö kaikki, haltioista hobitteihin? :'D

Toivottavasti viihdyt täällä meidän porukassa ja jaksat kirjoitella foorumille! :)
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Uutta verta peliin

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Tervetuloa minunkin puolestani joukkoon :)
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Nädija
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: Su Tammi 04, 2015 4:23 pm

Re: Uutta verta peliin

Viesti Kirjoittaja Nädija »

Voi kiitos paljon! Tulen viihtymään. Ja kyllä tuo Aragorn/Legolas on aika vahvasti ollut suosiossani viimeaikoina :3
Aragorn kun on kaikissa ficeissä aina niin yllättäväkin persoona jossain mielessä ja ahh Legolas kauniine hiuksineen nyt lumoaa aina. :D Mutta kyllä haltioista hobitteihin tulee luettua. Kaikesta olen pitänyt. ;)
~Parempi myöhässä kuin ei ollenkaan ^~^
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Uutta verta peliin

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Minäkin puolestani tervehdin ja toivotan sinut jaloon joukkoon! :mrgreen:
Toivon tosiaan että pääsen lukemaan niin viestejäsi kuin mahdollisesti myös ficejäsi! ;)
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Nädija
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: Su Tammi 04, 2015 4:23 pm

Re: Uutta verta peliin

Viesti Kirjoittaja Nädija »

Olen otettu! Mukavia heppuja täällä ainaki piisaa! :) Kiitos kiitos. Koetan saada jotain aikaiseksi tulevaisuudessa. Odotan kirjoitteluani itsekin innolla. Kirjoittaminen kun on mielupuuhaani ;)
~Parempi myöhässä kuin ei ollenkaan ^~^
Fangwen
Puolituinen
Viestit: 306
Liittynyt: La Loka 05, 2013 4:44 pm
Paikkakunta: *raapii päätään* sen ku tietäis...

Re: Uutta verta peliin

Viesti Kirjoittaja Fangwen »

Tämä tulee nyt ehkä vähän myöhässä, mutta tervetuloa tosiaan meikäläisenkin puolesta tänne sekalaisen iloiseen joukkoomme, jossa et missään nimessä ole kenellekään haitaksi, toivottavasti viihdyt pitkään ja innostut olemaan aktiivinenkin (toisin kuin eräs nimeltämainitsematon, joka piti tässä sellaisen parin viikon tauon ihan huomaamatta..köhköh..köh...hups...)! Ota tästä pullaa ja hitto, ota nyt vielä keksikin kun siinä kerran olet ja viihdy! *ojentaa virtuaalipullaa ja -keksiä* :mrgreen:

Niin ja sellainen kysymys nyt vielä mieleen ponnahti, että oletkos sattumoisin tutustunut Tolkienin muuhunkin tuotantoon kuin vain mainitsemaasi Hobittiin ja TSH:hon? :3 Ovatko esim. Silmarillion tai vaikka Seppä ja Satumaa tuttuja? Luetko paljon muitakin kirjoja? Jos, niin minkälaisia? Fantasiaa? Kauhua? Romantiikkaa? Vai oletko samanlainen syöppö kuin minä, eli vähän kaikki menee? Niin jajaja, mistä tuo sinun nimimerkki tulee? Kuulostaa niin kivalta että haluaisin tietää onko siinä jotakin hauskaa taustalla :3 (Ei, tämä ei ole mikään ristikuulustelu jonka vastauksien perusteella sinut tuomitaan, olen vain rehdisti utelias, vannon kautta kiven ja kannon ja Fëanorin seitsemän pojan.)
"...But as for me, my heart is with the Sea, and I will dwell by the grey shores until the last ship sails. I will await you."

― Círdan the Shipwright

Hukka vieköön, mörkö syököön ja piru periköön!
Nädija
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: Su Tammi 04, 2015 4:23 pm

Re: Uutta verta peliin

Viesti Kirjoittaja Nädija »

Noh kyllä se pulla taitaa nyt tälläkertaa mennä :D *ottaa pullan ja keksit vastaan*
En ole harmikseni tehnyt tuttavuutta muun tuotannon kanssa, mutta semmoinen ajatus lukaista ne vaikka historian kirjana on asustellut tuolla mielessäni.
Tykkään aika laajan skaalan kirjoista, eli kaikki mitä tarjotaan ainakin kokeilen. Enimmäkseen olen juuri lukenut nuita fantasiakirjoja, kuten Percy Jacksonit, Eragon jatko-osineen, ynnä muut sellaiset ja sitten suosin päiväkirjatyyppisiä hauskoja kirjoja, kuten Hanki Elämä Rachel Riley (siinä on muitakin osia, mutta nimiä en nyt muista), sillä omassa huoneessani naureskelu kirja kädessä on toinen nimeni ;) Lukeminen kirjoista on kyllä ollut viimeaikoina melko vähäisellä (äikän lukukirja Häräntappoase ja Athenen Merkki), sillä olen jostain kummasta syystä viettänyt aikaani lukien kaikenlaisia ficcejä (päällimmäisenä Shingeki no Kyojin/Attack on Titan-ficit parituksella Levi x Eren :3 (ei toki fangirl tällänäin) *kuolaa lattialle ajatellessaan ficcejä*
Nimimerkki Nädijalla on tarina mistä se on lähtoisin. Nyt se tulee. Taustalla ei välttämättä ole mitään hauskaa, mutta muistoja siihen liittyy. :D Olin pienempänä about 5-6 luokkalaisena enemmän tai vähemmän kiusattu (ja siitä alemmillekkin luokille) ja äitini ilmoitti minut sellaiseen (aika typerään) kaverikerhoon, jossa valokuvattiinkin ja sen kerhon toisen ohjaajan nimi oli Nädia ja jotenkin se nimi kiehtoi minua :) ja sitten päätin ruveta käyttämään muunnelmaa Nädija esim. Draken Sang Onlinessa ja siitä lähtien nimi on vain jotenkin kulkenut vierelläni jokseenkin hyvänä ystävänäni. Eipä siinä sen kummempaa, mutta tosiaan tykästyin Nädija nimeen paljon ja se on mielestäni jotenkin kiehtova, sillä oma nimeni, perus monessa maassa käytetty yleinen väärinymmärryksia aiheuttava, Anna, ei ole niin mielenkiintoinen tapaus kuin Nädija.
~Parempi myöhässä kuin ei ollenkaan ^~^
Vastaa Viestiin