Kotkansydän (Thorin, Fíli, Kíli, G, angst, hurt/comfort)

Draamaa, angstia ja vakavia aiheita.

Valvojat: Likimeya, Andune

dsynmi
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Pe Maalis 20, 2015 9:13 pm

Kotkansydän (Thorin, Fíli, Kíli, G, angst, hurt/comfort)

Viesti Kirjoittaja dsynmi »

-
Viimeksi muokannut dsynmi, Ma Marras 29, 2021 11:08 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
dsynmi
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Pe Maalis 20, 2015 9:13 pm

Re: Kotkansydän (Thorin, Fíli, Kíli, G, angst, hurt/comfort)

Viesti Kirjoittaja dsynmi »

-
Viimeksi muokannut dsynmi, Ma Marras 29, 2021 11:08 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dsynmi
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Pe Maalis 20, 2015 9:13 pm

Re: Kotkansydän (Thorin, Fíli, Kíli, G, angst, hurt/comfort)

Viesti Kirjoittaja dsynmi »

-
Viimeksi muokannut dsynmi, Ma Marras 29, 2021 11:08 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dsynmi
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Pe Maalis 20, 2015 9:13 pm

Re: Kotkansydän (Thorin, Fíli, Kíli, G, angst, hurt/comfort)

Viesti Kirjoittaja dsynmi »

-
Viimeksi muokannut dsynmi, Ma Marras 29, 2021 11:09 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dsynmi
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Pe Maalis 20, 2015 9:13 pm

Re: Kotkansydän (Thorin, Fíli, Kíli, G, angst, hurt/comfort)

Viesti Kirjoittaja dsynmi »

-
Viimeksi muokannut dsynmi, Ma Marras 29, 2021 11:09 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Tindis
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:02 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kotkansydän (Thorin, Fíli, Kíli, G, angst, hurt/comfort)

Viesti Kirjoittaja Tindis »

Voi ei, miksi tälläinen on jäänyt huomiotta? Lukasin tämän yhtenä päivänä koulussa ja ajattelin että kommentoin kun pääsen kotiin. Se vähän jäi, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan!
Tosiaan, minusta on kivaa että joku on kirjoittanut tälläisen ficin, jossa Thorin ja co. jää henkiin, niiden kuolema kun vaan oli niin tyhmä siinä elokuvassa. Ja lämmittäähän se pientä sydäntä kun kaikki on, ainakin melkein, hyvin. Pidin siitä, miten Thorinin luonne ei paljoa muuttunut, vaan pysyi edelleen jääräpäisen vihastuneena haltioille ja totaalirakastuneena aarteeseensa, vaikkakin oli hieman turhan ikävää käytöstä lähettää veljenpoika niin tylysti matkoihinsa vain siksi, että toinen sattuu tykkäämään haltiasta.
Mut juu, jatka toki, jos vaan millään jaksat!
~Stupid book. I need to sleep, but I can't stop reading you.
Vuoden Legolas 2014
ja virallinen Saunatonttu :3
Avatar
Tarot
Örkki
Viestit: 17
Liittynyt: Su Maalis 29, 2015 9:31 pm
Paikkakunta: Erebor

Re: Kotkansydän (Thorin, Fíli, Kíli, G, angst, hurt/comfort)

Viesti Kirjoittaja Tarot »

Oi, upee ficci :o Luin sen kokonaan jonkunlaisessa zen-tilassa. Tiedätkös, oli vain minä ja ficci :D Tää on mun eka kommentti ficceihin(saat kunnian olla eka xD), joten pyydän anteeksi etten saa sanottua mitään rakentavaa. Voisin sönköttää jotakin vaikkapa hahmoista, tykkäsin niistä, ja mun mielestä onnistuit erityisesti Kilissä ja Daínissa. Odotan innolla että jatkat siihen asti että pääsen sanomaan jotakin kunnollista Filistäkin, sairasvuoteella makaavasta sekavassa tilassa olevasta kun on vaikea verrata siihen Filiin joka se on mun ajatuksissa xD

Koko sen ajan mitä luin tuntui pahalta Filin puolesta, ja teki mieli vain mennä istumaan sinne sängyn vierelle D: Kuitenkin olen suunnattoman onnellinen että jätit kaikki henkiin. Alkuun otsani meni ihan kurttuun kun luulin että Fili ei selvinnytkään :D
"Hauskannäköinen tuo poika", Dáin totesi yhtäkkiä, mikä sai Thorinin katsomaan serkkuaan kysyvästi. Dáin kohautti olkiaan: "Olen aina ihmetellyt, mistä nuo vaaleat hiukset ovat tulleet. En ole koskaan nähnyt tuollaisia yhdelläkään kääpiöllä."
Äääwwhk, tää oli ihanin :'D Oon itekkin monesti ajatellu tätä samaa, ja jotenkin se tuli niin vanhahtavalla, ihanalla tyylillä lausuttuna etten voinu kun virnistää itsekseen.

Kili on tässä ihana, just semmonen niinkun se on; tekee oikeastaan mitä vain Filin tähden, ja olit onnistunu pitämään ton TaurielxKili -kuvion siinä rinnalla, eikä se missään vaiheessa häirinny sitä veljessuhdetta kuten mielestäni leffassa (erityisesti) Kilin puolelta hiukan pääsee käymään. En ollenkaan pitänyt siitä miten hahmojen kuolemat oli leffassa toteutettu, ja tämä ficci onkin se, joka mun ajatuksissa nyt korvaa sen leffan surkean lopun.

Mutta mitäs muuta, mun mielestä tarina eteni tosi mukavasti ja oot taitava kirjoittamaan :3 Durinin pojista ei voi ikinä lukea eikä kirjoittaa liikaa ja tämmöinen oli mulle taivaanlahja. Kiitos sinulle. Jatkathan vielä? Anteeksi, etten saanu mitään rakentavaa ja kehittävää aikaan, mutta oli pakko kommentoida kuitenkin, oli tosi ihana lukukokemus :3
"No, isäsi antoi tämän minulle annettavaksi sinulle. --- Omaa nimeään isäsi ei muistanut kun hän antoi paperin minulle ja sinun nimeäsi hän ei maininnut, kaiken kaikkiaan minä ansaitsen omasta mielestäni kiitokset!"
dsynmi
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Pe Maalis 20, 2015 9:13 pm

Re: Kotkansydän (Thorin, Fíli, Kíli, G, angst, hurt/comfort)

Viesti Kirjoittaja dsynmi »

-
Viimeksi muokannut dsynmi, Ma Marras 29, 2021 11:10 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dsynmi
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Pe Maalis 20, 2015 9:13 pm

Re: Kotkansydän (Thorin, Fíli, Kíli, G, angst, hurt/comfort)

Viesti Kirjoittaja dsynmi »

-
Vastaa Viestiin