Hola! Olisi varmaankin pitänyt kirjoittaa jonkinlainen esittäytyminen jo aikaisemmin, mutta mutta... ehkä olin vähän pelokas.
Tosiaan, haahuilen netin ihmeellisessä maailmassa (lähinnä ficcisivustoilla

) nimimerkillä dsynmi. Olen auttamaton fanityttö ja viettänyt jo vuoooosien ajan huomattavan suuren osan vapaa-ajastani fanfictionin parissa joko omia tarinoita kirjoittaen tai muiden tuotoksia lukien. Ikää löytyy tällä hetkellä 23 vuotta.
Täytyy myöntää, että Taru Sormusten Herrasta ja Hobitti ovat minulle tuttuja suurimmilta osin vain elokuvien kautta, mutta koko Tolkienin tuotanto kyllä löytyy kirjahyllystä alkuperäiskielellä - enää täytyy vain virittäytyä oikeanlaiseen moodiin ja ruveta lukemaan.

Hobitti-elokuvien myötä suosikikseni ovat nousseet Fíli, Thorin ja Kíli (juurikin tuossa nimenomaisessa järjestyksessä), ja rakastan lukea (ja kirjoittaa!) ficcejä heistä. Lempigenrejäni ovat family ja hurt/comfort...
(Hävettää myöntää, mutta myös RPF on tullut tässä lähiaikoina tutuksi muodossa Aidan Turner/Dean O'Gorman. That's my dirty little secret.

)
Ficcien lisäksi koiraharrastus on lähellä sydäntäni. Minulla on kolme koiraa, joiden kanssa tulee harrastettua agilityä ja silloin tällöin myös näyttelyitä.
Kääk, olen aina ollut huono kirjoittamaan itsestäni. Siinäpä taisi olla kuitenkin ne keskeisimmät.

Yritän olla aktiivinen foorumilainen ja kirjoitella ja lueskella muiden tuotoksia. Yhden oman Hobitti-ficcini olen julkaissutkin täällä,
Kotkansydämen. En tykännyt siitä, miten Thorinin ja hänen sisarenpoikiensa kuolemat oli toteutettu BOTFA:ssa (tai siitä, että he ylipäätänsä kuolivat), joten kirjoitin oman versioni...