Salamanterin esittäytyminen

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

salamanteri
Örkki
Viestit: 3
Liittynyt: To Huhti 02, 2015 7:33 pm

Salamanterin esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja salamanteri »

Tervehdys teille kaikille joidenka korviin tämä viestini kantautuu (oh kuulosti niin runolliselta)!

Olen 14-vuotias Keski-Maan seikkailuihin hurahtanut tyttö pääkaupunkiseudun tienoilta.
Tolkienin maailmaan tutustuin reilu vuosi sitten (tosin olen katsellut jo kahdeksanvuotiaana vierestä kun veli on pelannut hobitti-peliä 8) ) ja se vei minut täysin mukanaan. Löysin tämän foorumin sattumalta tänään, stalkkeroin hetken muutamia vanhoja keskusteluja ja liityin mukaan. Tosin vielä olen vähän pihalla tämän paikan tarkoituksesta, mutta ehkä tähän tutustuu paremmin hetken totuttelulla.
Harrastan sanataidetta säännöllisesti ja tykkään kirjoitella myös ihan muuten vaan.
Piirtelen itsekseni hyvin paljon, se on itselleni oikein mieleistä tekemistä, jopa mieleisempää kuin kirjoittaminen.
Koulussa olen aikamoinen hikari ja pyrin arvosanoissa parhaisiin mahdollisiin, se nyt vaan on jonkinlainen pakkomielle :mrgreen:
Musamakuni on aika suppea, erityisesti klassinen musiikki on sydäntäni lähellä, samoin elokuvamusa (tähän sisältyy lotrin ja hobitin soundtrackit!!!). En voi sietää heviä, metallia tai muuta sellaista tuohon suuntaan menevää.
Lotrin lisäksi intohimonani on muumit ja Liisan seikkailut ihmemaassa, mutta kyllä vanha kunnon Tolkien vie aina voiton.

Eipä sen ihmeellisempää, salamanteri kiittää ja kumartaa!
Avatar
Tindis
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:02 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Salamanterin esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Tindis »

Heips ja tervetuloa! Toivottavasti kotiudut tänne hyvin. Mitkä Tolkienin kirjat oot lukenu? Löytyykö siulta hyllystä niitä? Tykkäätkö enemmän kääpiöistä vai haltioista?
Ehkä mie lopetan kuulustelun tähän :D *tarjoaa virtuaalikeksejä* :3
~Stupid book. I need to sleep, but I can't stop reading you.
Vuoden Legolas 2014
ja virallinen Saunatonttu :3
Avatar
Tarot
Örkki
Viestit: 17
Liittynyt: Su Maalis 29, 2015 9:31 pm
Paikkakunta: Erebor

Re: Salamanterin esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Tarot »

Mäkin oon ihan uusi, mutta kun mutkin toivotettiin niin lämpimästi tervetulleeksi niin tulen tänne myös tervehtimään, aivan kuin olisin yksi näistä muista kokeneista :DD

Tervetuloa! Mitä mä oon huomannu nii porukka on tosi ihanaa täällä, ficit on upeita ja silleensä :3
Itellä ainakin oli sekaan solahtaminen helppoa, ja toivottavasti se käy yhtä vaivattomasti sullakin.

Mulla olisi lyhyt ja ytimekäs kysymys:
Lempihahmo Keski-maasta? :3

Ja oi, eräs jonka musamaku vastaa lähes omaani n___n Rakastan myöskin piirtämistä ja muumeja. Olet siis pienimuotoinen sieluntoverini tai vai mikä lieneekään oikea ilmaus :'D Enpähän ole enää edes se uusin jäsen, ja toivottavasti sinäkään et pysy kauaa sellaisena. (Oho, kuulostipa ilkeältä mutta sävy oli tarkoitettu ystävälliseksi ja että toivon loftiksen saavan paljon uusia, kaltaisiamme tuoreita jäseniä XD)

Ehkäpä lopetan nyt tämän äärimmäisen tökerön säheltämisen, ja jätän kunnolliset tervetulotoivotukset osaavampien huoleksi. Tervetuloa nyt kuitenkin vielä kerran! :')
"No, isäsi antoi tämän minulle annettavaksi sinulle. --- Omaa nimeään isäsi ei muistanut kun hän antoi paperin minulle ja sinun nimeäsi hän ei maininnut, kaiken kaikkiaan minä ansaitsen omasta mielestäni kiitokset!"
salamanteri
Örkki
Viestit: 3
Liittynyt: To Huhti 02, 2015 7:33 pm

Re: Salamanterin esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja salamanteri »

Tindis: Kiitos!
Olen lukenut Tarun kerran, mutta pari päivää sitten aloitin sen lukemisen uudestaan, koska edellisestä kerrasta jäi jotakin epäselväksi ja muutenkin haluan kokea sen loistavan seikkailun uudestaan. Hobittia en ole koskaan lukenut (ja tätä myös vähän häpeilen :oops: ), mutta luulen ainakin jotenkuten tuntevan kirjan tapahtumat sen perusteella mitä valkokankaalta olen nähnyt (älkää luoko syyllistäviä katseita, tiedän kyllä että se oli Peter Jacksonin paisuttelema versio). Kirjahyllyssä on vielä Keskeneräisten tarujen kirja, mutta se saa siellä toistaiseksi pysyäkin, mutta kyllä sen sieltä vielä joku päivä kaivan esiin ja aloitan lukemisen, muttei sen aika ole vielä
Varmaankin hyvin ennalta-arvattava vastaus: haltioista. Ei kääpiöissä mitään vikaa ole, mutta kun itse vaan satun kadehtimaan haltioiden ylvästä olemusta ja sitä taianomaista hienoutta. :shock:
*unohtaa kiittää kekseistä ja omii koko lautasen*

Tarot: Kiitos sinullekin!!
Lempihahmoihini lukeutuu muunmuassa Galadriel ja Puuparta. Alussa pidin Puupartaa ärsyttävänä höperönä, mutta aloinkin siitä tykkäämään :mrgreen:
Ja et sinä minusta mitään sähellä, kiitosta toistamiseen ystävällisestä vastaanotosta! :)
ei kaikki kulta kiiltävää lie
vaeltaja ei eksy jokainen
ei vahvalta vanhuus voimia vie
syviin juuriin ei ulotu pakkanen
tuli tuhkasta jälleen pilkahtaa
valo varjoista syttyvä on
terä miekan murtuneen yhteen saa
ja kruunataan kruunuton
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Salamanterin esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Aa, mistä teitä ihania tyyppejä oikeen tupsahtaa?! ^^
Tervetuloa ja ihanaa kun oot ilmestyny tänne!
Ja mieki alan ahdistella heti kysymyksellä, eli onko sulla jotain lempi paritusta? Tykkäätkö slahista, hettistä vai molemmista?
Btw mäkin piirrän ja kuka nyt ei muumeista tykkäis??? ;D
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Salamanterin esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Jauu, mikä meininki? :'D

Joo eli moi vaan Salamanteri! Tervetuloa Loftikseen, ihanaa kun uskaltauduit esittäytymään. Tämän paikan tarkoitus on tosiaan olla olemassa suomalaisille ficcaajille, joita Tolkienin meiningit kiinnostavat. Lisäksi semmoinen oheistarkoitus on olla häröpalloilu- ja hengausmesta iloiselle joukolle joka loftislaisina tunnetaan. C:

Mutta! Hyppää rohkeasti vaan mukaan meidän menoihin ja kirjottele ihmeessä keskustelualuille, käy lukemassa ja kommaamassa ficcejä tai miksi et julkaisi omia tuotoksia. Viihtyile!
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
salamanteri
Örkki
Viestit: 3
Liittynyt: To Huhti 02, 2015 7:33 pm

Re: Salamanterin esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja salamanteri »

Kiitosta myös teille!
Sagitta: en uskalla kauheasti vastata vielä mitään, koska olen tähän fanfictionmaailmaan vasta alkanut tutustumaan ja vielä pysyttelen vähän tällaisena sivustakatsojana ja myös aika kaikkiruokainen tekstien suhteen luulen olevani :D
Jei, kiva että muitakin piirtelijöitä ja muumi-ihmisiä löytyy!

Oi miten ihanaa tänne on tulla kun heti tullaan tervehtimään iloisella ja mukavalla asenteella! Aivan loistavaa, nimittäin voi kuvitella ettei ihan joka foorumisaitilla näin ole ^^
ei kaikki kulta kiiltävää lie
vaeltaja ei eksy jokainen
ei vahvalta vanhuus voimia vie
syviin juuriin ei ulotu pakkanen
tuli tuhkasta jälleen pilkahtaa
valo varjoista syttyvä on
terä miekan murtuneen yhteen saa
ja kruunataan kruunuton
Fangwen
Puolituinen
Viestit: 306
Liittynyt: La Loka 05, 2013 4:44 pm
Paikkakunta: *raapii päätään* sen ku tietäis...

Re: Salamanterin esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Fangwen »

MUUMI!

Juusiistotanoinjoo tervetuloa ja silleen, muumi-ihmisiin on aina mukava törmäillä :D (Mites, kirjat, sarjakuvat vai tv-sarja?)

sagittan tapaan oon ihan äimänä et mistä saunalahtelaisen saunojan saunan alta näitä uusia nyt oikein tunkee ja ilmestyilee kuin taikasieniä sateella, mutta olen siis 100% iloisesti äimänä, koska sehän on aina kivaa että tulee uutta porukkaa! :mrgreen: Toivon tosiaan että sinäkin viihdyt täällä ja jaksat olla oikein mukavan aktiivinen sa sillein. Otapa vähän pullaa kun kerran siinä olet. *tarjoaa virtuaalipullaa*

Tunnen hengenheimolaisuutta, koska osaan itsekin olla pirunmoinen koulustressaaja :''D Okei meikäläisen stressaaminen on sitä et viimeseen iltaan asti oon ihan kuin ei mitään mut sit siin kuuden maissa viimesenä iltana ennen koetta iskee järkyttävä paniikki, ja sit lappaan tietoa ihan hulluna päähäni, oksennan kaiken seuraavana päivänä koepaperille ja unohdan kaiken siinä vaiheessa kun astun luokasta ulos. Myönnetään, ei mikään paras tapa, mutta toiminut tähän asti...toivottavasti sä osaat olla vähän järkevämpi omien opiskelujes kanssa! (apua nyt mä eksyin puhumaan ittestäni....)

Mut hei mainitsit et harrastat piirtämistä, niin mitäs tulee yleensä piirusteltua? Ihmisiä? Eläimiä? Maisemia, kenties? Mikä on ärsyttävin asia piirtää? Mitä piirrät mieluiten? Anteeks hirvee ristikuulustelu, utelias luonto :'D

Mutta ehkä mä lopetan tän ennen kun eksyn pahemmin sivupoluille ja pahimmassa tapauksessa pelästytän sut täältä kokonaan pois :''''D Vielä kerran lämpimästi tervetuloa!
"...But as for me, my heart is with the Sea, and I will dwell by the grey shores until the last ship sails. I will await you."

― Círdan the Shipwright

Hukka vieköön, mörkö syököön ja piru periköön!
Vastaa Viestiin