Mieluisin sulhanen

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Mieluisin sulhoni olisi

Aragorn/Elessar
81
20%
Boromir
12
3%
Faramir
43
11%
Legolas
120
30%
Elrond
17
4%
Eomer
24
6%
Pippin
30
8%
Merri
19
5%
Joku muu
53
13%
 
Ääniä yhteensä: 399

Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Mieluisin sulhanen

Viesti Kirjoittaja Paula »

Elikkä, lisää polleja... Kuka TSH:n miehistä olisi teille mieluisin sulhanen? Puhutaan kirjan perusteella, leffasta voi toki poimia ulkonäköseikkoja, mutta esim. tässä yhteydessä Faramirilla ei ole perityvää hulluutta isän puolelta, mikä elokuvissa on todennälöistä ottaen huomioon PT:n näkemyksen Denethorin kuolintavasta. :twisted: Ja rotuseikkoja otetaan huomioon sen verran, että voisitte halutessanne olla samaa rotua puolisonne kanssa.

Oma sulhoni siis olis Faramir. En toki väheksy Aragornia täsääkään, mutta kuningattaruus ei innosta. Liian paljon ympäriinsä hääräilemistä ja muita velvollisuuksia.^^ Faramir sen sijaan, korkea-arvoinen käskynhaltija ylhäistä verta, komea, ehdottoman miellyttävä luonne. Mii laiks. ^_^

Elrondkin olisi kyllä varteenotettava vaihtoehto. Saisi olla kuolematon haltiaylimys, ja käytössä olisivat kaikki Rivendellin kirjastot.
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Avatar
Balacenia
Puolituinen
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 12:51 pm
Paikkakunta: Black Pearl, jossain päin Caribian merta

Viesti Kirjoittaja Balacenia »

mä ottaisin aragornin, vaikka legolas ja faramir olis kyllä kans ihan hyviä vaihtoehtoja...
Marsu
Örkki
Viestit: 84
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:02 pm
Paikkakunta: Puulaatikkoni. ^^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marsu »

Kauheaa, liian vaikea valinta.
*miettii päänsä puhki*

Aragorn.
En niinkään sen kuningaspuolen takia, vaan sen Samooja-puolen takia. ^^
Minä haluaisin päästä kiertämään maita ja mantuja sekä pääsisi kuuntelemaan tarinoita kaikista maailman kolkista.
Lisäksi pääsisin näkemään Rivendellin ja Minas Tirithin. Sekä kaikki muutkin mahdolliset kaupunkit.
~Ihmisten erehdykset vasta tekevät heistä rakkauden arvoisia...~
Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

Faramir, sielunveljeni. Piste. :wink:
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Eomer. Hmm.. Koska en haluaisi joutua kärsimään mustasukkaisista naisista ja mieheni perään kuolaavista ihailijoista, joita taatusti olisi, jos mies (tai haltia) olisi Legolas.. Eomer on kiltti ja rohkea ja hyvä taistelemaan ja sen takia varmasti hyväkroppainen. :wink: Jaa.. Mitäs muuta.. No, se on ihuna. ;)
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Thorany
Örkki
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 12:43 am
Paikkakunta: Suklaatehdas.

Viesti Kirjoittaja Thorany »

Ottaisin Frodon, koska hän on rikas ja omistaa Repunpään. Ja kun Frodon on aika lähteä Satamiin, hän jättää Repunpään minulle ja kaiken sen irtaimiston. Sitten nain Merrin tai Pippinin ja me asumme onnellisina Repunpäässä elämämme loppuun asti.
Laura
Örkki
Viestit: 140
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:10 pm

Viesti Kirjoittaja Laura »

Faramir, minun kihlattu. Piste.
I heard the trains are running late
And I laugh out loud
My life is a mess
I have gone too far
In my lifelessness .
Miyu
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: riisimaailma..dO_Ob

Viesti Kirjoittaja Miyu »

legsu!!!tai haldir...^^
mitä?minäkö? myöhässä? kuka nyt niin väitti...varmaankin purevat ja haaraantuvat glorfiepätosimiehet^^
etella
Puolituinen
Viestit: 234
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:22 pm
Paikkakunta: Jossain Aragornin, Jackin, Siriuksen, Tuomaksen, Vivianin, Peterin ja Wonkan alla...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja etella »

zarri kulta, et voi ottaa arskaa, koska se on MEIDÄN! Vai mitä, aarre :twisted:
Se kauan sitten kadonnut. Kuva

Kuva
Aragorn -04.
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Elrond!Tietysti.Mmmh.. perustelut.Sais Rivendellin kirjastot luettavaksi
(varokaa kirja hullu iskee).Ja ja...en keksi muuta)ainiin ainakin se pon vaikutusvaltanen :mrgreen:
Eledal
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:08 am
Paikkakunta: Juvaskula!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eledal »

Eomer...en tiiä minkä takia...se on vaan iiihana!!
Elämä on ohimenevää, siitä on vain yritettävä pitää kiinni
Aina ei tiedä mitä käy, aina ei voi vaikuttaa tulevaan
Avatar
vadelma
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 12:59 pm
Paikkakunta: Ömh.. Emmää tiiä..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vadelma »

Öhöm. Aragorn tietenkin. Oon yli-ihastunut siihen, eli siinä varmaan syy.. :D
Heijj. Kyllä mä tähän jotain keksin.. Joo..
Okei.. En keksi.
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Täällä on muuten aika hienoja nuo gallupit, tuli vaan mieleen. Tarkoitan siis ulkoasullisesti :)

Tää oli paha kysymys... kolme vaihtoehtoa olisi, eli Aragorn, Eomer tai Haldir. Aragorn on syötävän komea ja sillä on hieno miekka (*reps*), mutta en minäkään ehkä niin perustaisi kuningattarena olemisesta. Eomer on hänkin syötävän komea ja ihan mukavassa asemassa Rohanissa... ja sen Rohirrim-porukka on sekin kuolattava, kuka tietää, ehkä Eomer antaisi minun hieman leikkiä niidenkin miesten kanssa? *hih*. Sitten on Haldir, joka on tyyppinä todella mielenkiintoinen... olisi kiva tehdä lähempääkin tuttavuutta, ja kaupan päälle saisi kaksi komeaa veljestä!

Klikkasin tuota joku muu -kohtaa, koska en kerta kaikkiaan osannut päättää. Jos Miuylta & kumppaneilta kysytään, olen jo pitänyt Aragornin kanssa kivaa kaapissa ties kuinka monta kertaa ja tulen saamaan sille hirmuisesti lapsia *reps*
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Jester
Jeesus
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:36 am
Paikkakunta: Valtaistuimen juurella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jester »

Nyt tuli paha... Legolas, Elrond ja Merri olisivat kaikki oikein kivoja, mutta päädyin sitten klikkaamaan "Joku muu". Ja kukas se sitten olisi... Haldirkin (vilkaiskaa Sparksin perustelut tuosta yläpuolelta) tuntuu aika varatulta, ja sillä on tunnetusti niin kivaa Legsun ja velipoikiensa kanssa.

Äsh, oman tiensä kulkija: Grima! Suloinen, herkkä ja sielukas pieni kieroutunut väärinymmärretty ja hyväksikäytetty (eipäs ajatella mitään siellä!) söpöliinini. (Joka on jätetty pois Kuninkaan paluusta! *lohdutonta vollotusta*)
And then we'll do it doggy style so we can both watch X-Files

Vuoden Frodo
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Faramir, mutta painoin vahingossa Elrondia :roll: . Huomasin sen liian myöhään...

Paula perusteli Faramirin todella hyvin. Ihana luonne, ylhäinen asema, oma ruhtinaskunta ja ennen kaikkea David Wenhamin suloienen hymy :) . Rakastuin Faramiriin jo lukiessani kirjaa ekan kerran. Leffojen Farasta en pidä kuin ulkonäöllisesti, son liian tyly ja tyhmä :( .

Mutta olen kyllä hyvin tyytyväinen Èowyniin hänen vaimonaaan, ekaa kertaa niiden "tutustumista" lukiessa minä hihittelin; äärisopiva pari. Ja molemmat ovat lempihenkilöitäni.
Vastaa Viestiin