VIRHE! VIRHE! VIRHE!!

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Narmo
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 9:51 pm
Paikkakunta: Metrotunneli (Hellsinki)
Viesti:

*mrr*

Viesti Kirjoittaja Narmo »

Ei elokuvaversio ole huono! :?
*puolustelee*
Semmoisen tekeminen on vaikeaa...*luulee tietävänsä kaiken*
Elokuvaversio oli aivan mahtava, vaikka vähän suretti, kun Kuninkaan paluussa ei ollut Konnun puhdistusta...*hmp*
Peter Jackson teki MAHTAVAA työtä.

Onko kukaan nähnyt TSH:ta piirrettynä?
PJ:n tekemää elokuvaa ei voi edes verrata piirrettyyn.
Jos sinusta, Pyro, TSH elokuva oli huono, niin mikä sitten piirretty on?
Minusta piirretty oli yksinkertaisesti todella huono.
Ei millään pahalla, mutta siinä ei olla edes jaksettu piirtää kunnolla.

Sanon vaan, että PJ ansaitsi Oscarinsa, eikä elokuva ole huono.
:)
~~

Vuoden 2006 Comeback~ Kannatti herätä.
Avatar
Violet
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 12:06 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Violet »

Mielestäni kaikki elokuvat ovat olleet hyviä kokonaisuuksia. On ihan ymmärrettävää, että ei niissä kaikkea voi näyttää, silloinhan ne kestäisivät tuntikaupalla (mitä ne kestävät nykyäänkin).

Ja elokuvahan on vain yksi versio kirjasta. Sitäpaitsi jokaiselle lukijalle kehittyy oma, henkilökohtainen versionsa, joka on aivan erilainen, kuin muilla. Elokuvissa, jotka tehdään kirjojen pohjalta käytetään yleensäkin ns. taiteilijan vapautta, joten miksi LotR olisi poikkeus siinä?

Ja tuosta autokohdasta on ihan pakko sanoa (ettei menisi kokonaan OT:si), että yritin monella kertaa bongailla sitä autoa kaikista puskista ja pensaikoista, mutta en nähnyt sitä. Sääli, se olisi ollut hauskaa :)
Ei suklaa ole mikään rakkauden korvike. Rakkaus on suklaan korvike.
Ciryamo
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:06 pm

Viesti Kirjoittaja Ciryamo »

Elokuvistahan voi olla vaikka kuinka monta mielipidettä..*rauhaisa katse* Omasta mielestäni Konnun puhdistus olisi kuitenkin saanut tulla mukaan. Ja siinä samassa Galadrielin lahja Samille.

Kattoikos kukaan RofK:issä minkä väriset silmät Legsillä oli Mordorin porttien edessä? Siinähän tuo höpis Gimpille kuolemasta. Samoin kun tuo teki Helmin Syvänteessä Arskalle.

Borska.. *reps*
Cara
Puolituinen
Viestit: 242
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:30 pm
Paikkakunta: Hukkapiilo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cara »

Kyllähän niitä leffamokia löytyy. En mä vaan jaksa niihin pienimpiin keskittyä. Jossain on mainittu, että TTT:ssä, kun Gande, Arska, Legsu ja Gimmel saapuvat Théodenin Kultaiseen Kartanoon ja tyrmäävät niitä kundeja siellä, niin joku tyyppi räpeltää hiuksiaan, vaikka hänen kuuluisi olla tajuton. Kun sitten katsoin sitä kohtausta ja yritin etsiä tuota hiuksiaan räpläävää "olen-tajuton" -tyyppiä, en meinannut lainkaan huomata sitä. Kyllähän mä sitten huomasin kun laitoin nenän kiinni telkkariin.
Mun mielestä on naurettavaa oikein etsimällä etsiä niitä mokia. Varsinkin tuo mainitsemani moka on tosi huomaamaton. En mä ainakaan ole aikaisemmin siihen kiinnittänyt mitään huomiota.
Onhan se aika ultimate jännää huomata joku leffamoka, sen kyllä myönnän, mutta kuka nyt tuollaisista pienistä jaksaa välittää? (:
LotR on mestariteos mokineen kaikkineen. <3
You know I’d die just to hold you, stay with you
Somehow I’ll show you that you are my night sky
I’ve always been right behind you
Now I’ll always be right beside you


Evanescence - You
Saigola
Örkki
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2004 7:17 pm
Paikkakunta: repunreuna 5

Viesti Kirjoittaja Saigola »

Nuihin pisteen sahaus mokiin en jaksa puuttua, mutta pari oikein silmiinpistvää mokaa olen huomannut.

Fotri:ssa, kun Ara heittää Pippiniä omenalla, omena selvästi näyttää putoavan Pippinin oikealle puolelle, mutta kun pippin nostaa katseensa hänellä on vasemmassa kädessä omena. Ei hän mitenkään olisi voinut napata sitä, ei olisi...

Rotki:ssa morannonin taistelussa hevoset, joilla sotilaat saapuivat häviävät kuin tuhka tuuleen.
Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

No, Hallavaharjana on välillä eri hevonen. Kun se laukkaa ensimmäisen kerran esiin niityltä, se on täysin valkoinen. Helmin Syvänteen taistelun jälkeen sen turpa on musta/harmaa.
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
tuulilukko
Örkki
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 4:37 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tuulilukko »

Eilen kun kävin istuskelemassa jälleen elokuvateatterin järkyttävillä penkeillä pisti silmään pari erittäin rasittavaa kohtaa RotKista.

Se kun Merri nousee sieltä Olifantin alta ja lähtee iskemään noitakuningasta ja sehän jää istuskelemaan sinne noitakuninkaan selän taakse sitten. Ja kun Pippin tulee niin se löytää Merrin taas Olifantin vierestä. Missä välissä se sinne kerkesi?

Ja miten ihmeessä siellä vuorien keskellä/sisällä kuolleiden kulkuteillä tuulee? Minua vain suuresti häritsee se miten <i>Arskan</i> ja muiden hiukset hulmuaa aivan kympillä, mutta mistään ei näytä ilma virtaavan. O_o

Ja toisaalta myös sellainen 'Tulehan Frodo pois sieltä tuomiovuoresta sehän purkautuu, mutta emme me välitä tästä laavasta joka virtaa aivan kympillä ja ties kuinka moni asteisena meidän ohitse, ei me olla mitään grillattuja hobitteja' x)

Musta tuntuu että mitä useammin ton elokuvan katsoo, sitä enemmän sieltä alkaa napsimaan niitä pieniä virheitä koska muistaa yhä enemmän sitä leffaa ulkoa :)
Kuva
Akuma-hime
Puolituinen
Viestit: 224
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 5:10 pm
Paikkakunta: lahti-city

Viesti Kirjoittaja Akuma-hime »

No mä nyt laitan tänne muutaman yhestä lehdestä(jotku näistä on varmaan sanottukin):

-Sam ja Frodo vaihtavat paikkaa veneessä moneen kertaan. Ensin Frodo istuu perässä, mutta siirtyykin yhtäkkiä eteen. Ja paikat vain vaihtuvat.

-Kun Arwen tapaa Aragornin ensimmäisen kerran, hän menee Frodon luo valkoinen pusero päällään. Kun hän palaa takaisin, hänellä on sininen takki.

-Paetessaan mustia ratsastajia Frodon kasvot ovat lian peitossa. Kun aalto vie pahikset mennessään, ja Frodo makaa maassa, kasvot loistavat puhtaina kuin Clearasil-mainoksessa

Itse en kyllä huomannut mitään tollasia juttuja. Ja sitäpaitsi, musta ainakin tuntuu, että tossa "Arwenin vaatteet"-kohdassa se valkonen puku johtuu jostain Frodon näkemistä harhoista.. tai sitten ei. No, toisaalta noi on otettu Girls-lehdestä, jonka melkein kaikki lukijat on jotain tyhmiä teinikanoja...

Sitten jostain oon lukenut, että Repunpäässä Gandalfin puhuessa Bilbolle olisi ollut niin, että velhon vyö on välillä auki ja välillä kiinni.. itte en oo jaksanu edes tarkistaa..
Aloitan aamuni laittamalla weetabix-sukat jalkaan.
Dray
Örkki
Viestit: 63
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:26 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Dray »

Saigola kirjoitti:Fotri:ssa, kun Ara heittää Pippiniä omenalla, omena selvästi näyttää putoavan Pippinin oikealle puolelle, mutta kun pippin nostaa katseensa hänellä on vasemmassa kädessä omena. Ei hän mitenkään olisi voinut napata sitä, ei olisi...
Tuo kiinnitti myös minun huomioni, joten katsoin ks. kohdan monta kertaa peräjälkeen. Pippin ei saa tosiaankaan kiinni Artsan heittämää omenaa (osuikse sitä päähän vai..?), vaan hänellä on jo valmiiksi kädessään omena, jonka Merri hänelle on ojentanut; Merri nimittäin antaa hetkeä aikaisemmin Pippinille oman omenansa.

Itse uskon ainakin noista Arwenin vaatteista, että kyseessähän on Frodon "hallusinaatioita". Hän näkee Arwenin "varjon" ja Arwenhan tunnetusti on kaunis, joten hänen vaatteensakin ovat kauniit ja valkoiset.
No one would have made me a prefect, I spent too much time in detention with James.
~Sirius (HP&OotP; The woes of Mrs. Weasley; s. 155)
Omppu
Örkki
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2004 6:43 pm
Paikkakunta: sukka

Viesti Kirjoittaja Omppu »

ainakin Fotr:issa on semmonen juttu että siinä omenassa jok sille
Pippinille heitetään niin siinä on joku Rico-merkki :)
愛する 人は あなただけ 誰も 邪魔させない
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Pippinin omenasta: se tosiaan putoaa Pippinin oikealle puolelle, mistä Merri nostaa sen ja antaa Pippinille. Aragorn sitten heittää toisen omenan, joka osuu Pippiniä päähän.

FotR:in auto: se on siellä, videolla. Monta kertaa ollaan naurettu.
Ihan kuvan oikeassa reunassa, hiekkatiellä, näkyy pölypilvi, joka loittonee horisonttiin päin aivan liian nopeasti jotta Konnussa löntystävä hevonen olisi sen voinut tehdä. Pölyn seasta voi erottaa ehkä jopa välkähdyksen tuulilasista. Savua tuo pöly ei ole: se on vaaleanruskeaa.

Minun mielestäni Arwenilla on valkea mekko vain Frodon harhakuvissa, eihän Arwen edes loista valoa.
Girlsissä olleet mokat....olen lukenut, kauhean vaikeita bongata. Ja kirjoittihan lehti Pippinin ja Merrin esittelyissä Merrin nimeksi Muntiadoc Brennibuk. ;)

Okei, sepostus päättyy.
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
losti
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: La Huhti 10, 2004 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja losti »

En ole lukenut topicia läpi, mutta ROTK:ssa Aran ja Arwenin häissä Aran partaliima näkyy. Se häiritsee 8)
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Min en virhebongauksia ole harrastanut, joskin Boromirin käsi siinä kuolonkohtauksessa pistää väkisin silmään...

Mutta Legolasin silmistä vielä. Minun käsitykseni mukaan haltioiden silmät _eivät_ vaihda väriään mielialan mukaan ja ainakin leffassa kyse oli puhtaasti mokasta. Wanhassa Loftiksessa oli keskustelua siitä, että joissakin julisteissa Legolaksella on ruskeat silmät ja siinä on samasta asiasta kyse. Unohdettiin Orli-pojan piilolinssit, tsot tsot (tsup tsup)...

Ai niin, mokien isoäiti vielä. Onko kukaan muu sattunut bongaamaan Arwenia Helmin syvänteen taistelusta? *räkätti päätään irti huomatessaan kyseisen prinsessan kyseisestä tappeluksesta*
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Mitäh??! Arwen Helmin syvänteessä?? Eikös hänet pitänyt leikata sieltä pois? Missämissämissä, Paula?
All you need is love...
Cara
Puolituinen
Viestit: 242
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:30 pm
Paikkakunta: Hukkapiilo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cara »

Paula!! Missä sinä olet Arwenin bongannut?! En minä vaan ole huomannut! Voijei, jos tollainen moka on sattunut.. *pudistelee päätään*
Mutta minäkin olen kuullut, että Arweni leikattiin pois sieltä... ONKO SE SILTI SIELLÄ?!
You know I’d die just to hold you, stay with you
Somehow I’ll show you that you are my night sky
I’ve always been right behind you
Now I’ll always be right beside you


Evanescence - You
Vastaa Viestiin