Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Frigo
Örkki
Viestit: 88
Liittynyt: To Tammi 15, 2004 11:24 pm

Viesti Kirjoittaja Frigo »

Minussa on Merri, Pippiniä, Èowynia ja Aragornia.
Sanoisin näin.
Hobiteilta laiskuus, hyvässä mielessä tienkin. Aagornilta samoojan piirteen, ja Èowynilta toisten mielipiteistä piittaamattomuus.
Varmaan löytyisi muutakin, mutta tuossa mitkä minusta sopivat parhaiten.
Frigoa ei ole. Frigo jätti Loftiksen 28.10 lopullisesti.
Ulaire
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Su Huhti 11, 2004 10:41 pm
Paikkakunta: i Hobsala

Viesti Kirjoittaja Ulaire »

Minulla on ainakin Nazgûlin piirteitä sillä tavalla, että minua on joskus ehkä turhan helppo komennella ^_^'

Aragornilta samoojan piirteitä, Samilta rohkeutta, Frodolta ilmeitä( :roll: )... Muita en nyt keksi...
<i>Even a man who is pure in heart
And says his prayers by night
May become a wolf when the wolfbane blooms
And the autumn moon is bright </i>
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Testien mukaan muistutan Boromiria :lol: No tottahan se on! Minä olen tämmöinen 'aina äänessä' -ihminen... x) Toisaalta en etsi valtaa, loistoa kuten Boltsi, enkä riitele kovinkaan usein. Mutta puhumisesta pidän ja minulla_on_kova_ääni, kun pääsen vauhtiin x)

Minussa on hobittia todella paljon, varmaan eniten kaikista roduista. Rakastan ruokaa, juhlimista, ystäviä ja muutenkin iloista ja huoletonta elämää.

Toisaalta minussa on myös ihan pikkiriikkisen haltiaa, koska yritän analysoida asioita. Ehkä joskus vähän liikaakin. Mietin usein henkeviä asioita, kuten elämän tarkoitusta tms. ja unohdan senhetkisen olinpaikkani. Vaivun täysin omaan maailmaani. (pysytäänaiheessa.com) Luonnossa oleskelu rauhoittaa minua. Varsinkin syrjäisellä seudulla, kuten maalla, jonka ympäristössä kävelyllä ollessaan ei kuule muuta kuin joen solinan, linnun laulun ja tuulen... Runollista, eikä vain xD Sekin harmonia häipyy viimeistään, kun tyhjästä ilmaantuu auto. Harvinaista se siellä peräkylässä on, mutta kuitenkin... x)

Nostan hattua sille, joka löytää punaisen langan.
Viimeksi muokannut Fanyare, La Joulu 25, 2004 4:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Niénor
Samooja
Viestit: 481
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:31 pm

Viesti Kirjoittaja Niénor »

no jos tässä veikkaan niin muistutan varmaan Pippiniä ja Boromiria...ihan veikkaus, ainakin on hobittien laiskuutta ja ihmisten..ööh..en keksi.. :oops:
Viimeksi muokannut Niénor, Ti Huhti 20, 2004 8:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kohtalon valtias

"How do you pick up
the threads of an old life?
How do you go on
when in your heart
you begin to understand
there is no going back"


Ken Follett - TAIVAAN PILARIT
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Kerran hobitti, aina hobitti.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
HotElf
Örkki
Viestit: 50
Liittynyt: Ti Tammi 13, 2004 11:49 am

Viesti Kirjoittaja HotElf »

Minua on "haukuttu" Aragorniksi, Samiksi ja Legolasiksi.
Ara siksi, koska ulkonäöltä meikä muistuttaa vähän Arakornia...just sellaset hiukset ja naaman piirteet (mololeukaa lukuunottamatta). Ja meikä on melekein synnynnäinen johtaja 8) , kunhan vauhtiin pääsen...eli kunhan tutustun immeisiin. Muuten olen aika erakko...ihan kuin Ara.
Sam olen ehkä siksi, koska mä pidän huolta mun kavereista...joskus vähän liikaakin :twisted: . Mä oon mun kaveri piirin tuki ja turva!
Legsua mä muistutan oikeastaan vain tavastani liikkua. eipä mitenkään muuten...eli melekein mikä haltia tahansa...mutta jos minulta kysytään...SE ON LEGSU SE! :D
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly!
Éowyn
Örkki
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 9:47 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Éowyn »

Löydän itsestäni Galadrielia ja Éowyniä. Minulla olisi ollut pokkaa lähteä yhtä lailla Galadrielin tapaan Valinorista ilman valarin lupaa yms. Galadrielmaista. Sitten taas minulla olisi kova halu käytellä miekkaa ja mennä sotimaan miesten lailla, enkä kaipaa muiden sääliä, ainakaan miesten. Olen lujaluontoinen, mutta kovan kuoreni alla on herkkä Éowyn.
And the trees are now turning from green to gold
And the sun is now fading
I wish I could hold you closer
Puppi
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: La Kesä 05, 2004 5:59 pm
Paikkakunta: peiton alla.

Viesti Kirjoittaja Puppi »

Poistakaa.
Viimeksi muokannut Puppi, Ma Maalis 06, 2006 6:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...The small sand castle that the waves swept away
a smile about to cry, looking up at the flowing clouds...
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Muistutan ehdottomasti klonkkua^^ *istuu lattialla hypistelemässä dvd-kokoelmaansa ja mutisemassa "my precioussss..."*

ja ehkä Pippiniä myös,iloinen (öh?) ihminen kun olen... :wink:

ja testit sanovat että ihmisistä olisin faramir,haltioista Elrond,ja hopiteista Pippin^^
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
El
Puolituinen
Viestit: 270
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2004 1:55 am
Paikkakunta: Helskinky

Viesti Kirjoittaja El »

Pippiniä jossain määrin. Rakastan ruokaa, laiskottelua ja muiden naurattamista (omalla omituisella huumorintajullani, joka oikeastaan naurattaa vain itseäni), enkä tunne sanaa häpeä/nolostuminen...

Éowyniä jonkin verran. En välitä p*skan vertaa muiden mielipiteistä, enkä kaihda tappeluita.

Nazgúleita ja niiden lentoöttiäisiä siinä mielessä, että kuulostan niiltä.

Boromiria siten, että uskon olevani aina oikeassa. (Niin olenkin! Muut vain ovat eri mieltä siitä, mikä on oikein :wink:)

Voisihan minusta löytää Aragorniakin hiusten kanssa. En nimittäin koskaan jaksa harjata niitä... (Siitä saattaa joskus muodostua ongelma, ne kun ulottuvan suunnilleen puoleenselkään.)
'Don't talk of worlds that never were
The end is all that's ever true
There's nothing you can ever say
Nothing you can ever do...'

The Crow - Burn
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Varmasti eniten minussa on hobittia. Rakastan ruokaa, pidän hirmuisesti rauhasta ja nautin elämän pienistä(kin) iloista. En haaveile (kamalasti) mahdottomista, ja luulen voivani joskus asettua aloilleni (viimeistään silloin, kun kutimista tulee minulle rauhoittava tunne).

Sitten löydän itsestäni myös... haltiaa. Ainakin sen verran, että minulla todella haltiamaiset hiukset, hyvin siniset silmät ja silleen. Kuulostaa itserakkaalta? Minä olenkin. Saatan olla luonteeltanikin haltiamainen.

Sitte ihan niistä henkilöhahmoista... Sam. Olen ylihuolehtivainen, aika hyväntahtoinen ja ystävät ovat minulle perheen kanssa hyvin tärkeitä.

Ehkä Haldir, koska... Olen samalla lailla sellainen ivallisen sarkastinen, kun Haldir silloin, kun se Lothlórienissa sanoi Gimliä puuskuttavaksi kääpiöksi ja sillee..!


Ja Arwen, koska minulla on yhtä pitkät, ruskeat (ei ihan niin tummat) hiukset ja luonnokiharat juuri samalla lailla. Mutta tuo oli ainoastaan elokuvasta otettu.

Galadriel, koska minulla on samanlaiset silmät, samanlaiset kiharat hiuksissa... Ja pukeudunkin valkoiseen aika paljon. ^^ Mutta tuokin oli elokuvasta.
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
Esege
Örkki
Viestit: 181
Liittynyt: Su Elo 29, 2004 10:20 am

Viesti Kirjoittaja Esege »

Minä olen melkein Aragorn.. Rakastan vaeltamista ja yksinoloa. Vähän saamoojatyyppiä muutenkin. Sitä johtajapuolta minusta ei löydy. Ja toinen on ylipäänsä haltiat. Pidän luontoa suuressa arvossa ja olisin paljon mieluummin metsässä kuin luolassa.. Pelkään ahtaita ja/tai suljettuja paikkoja.. Okei luolat voi olla tilavia, mutta se maa siinä päällä.. Hrrr.. Sehän voi romahtaa niskaan milloin vaan. Pelkään jopa Lintsin avaruusjunassa että sieltä ylhäältä tulee vettä niskaan.. (Eikös se ole jokin vesisysteemi? Onko siellä edes vettä?)

Offia? Höpsis..
Tosiasiassa mieleni teki mennä heidän luokseen kysymään, miten he tekivät sen - olivat niin puhtaita ja varmoja kuin olivat.
-Tom Spanbauer, Mies joka rakastui kuuhun
June
Örkki
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 4:04 pm

Viesti Kirjoittaja June »

Ulkonäöltäni ja pukeutumistyyliltäni muistutan Peter Jacksonia, mutta sitä ei kai lasketa?

Aika Äkkipää (Bregalad) olen sikäli, että vietän paljon aikaa metsässä ja pidän pihlajista. Olen verkkainen kuin entti ainakin, mutten sentään <i>niin</i> hidas kuin entit yleensä.
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Minä olen aina kirjaa lukiessani osannut eläytyä Merrin tunteisiin, joten kai mussa sitten on jotain hobittimaista. Muutenkin pidän hobittien elämäntyylistä, ja jos valita saisi, niin sellainen laiska, rauhallinen, luonnonläheinen elämäntyyli olisi mulle ihan omiaan. Hobitti mikä hobitti.
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Tohveli
Örkki
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 9:59 pm
Paikkakunta: Kahvimaailmassa unelmoimassa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohveli »

Noh monet sanovat minun olevan aivan Arwenin näköinen (mustien hiuksien takia) mutta leikikseen minua sanotaan myös Gimliksi. :lol: En minä nyt aivan sellaiselta näytä, mutta aika upealta tuntuisi olla Gimli, Heh! Luonteeltani kyllä tunnun aivan Gimliltä, aina nälkä!
Vastaa Viestiin