Haaveet kaatuu (songfic, H/L PG)

PG-13 ja sen alle olevat slash-ficit.

Valvojat: Likimeya, Ilona

Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Haaveet kaatuu (songfic, H/L PG)

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Title: Haaveet kaatuu
Author:Noradriel
Genre:Angst, songfic
Pairting:Legolas/Haldir
Rating:PG
Warnings:Slash, hahmon kuolema
Disharmer:Tolkienin hahmot ja juoni kuuluu myös hänelle ja Peter Jacksonille
Summary:Haldir kuolee Helmin Syvänteellä ja Legolas vaipuu epätoivoon.
A/N: Vanhoja kappaleita kuunellessa voi tulla ideoita. Ja mökin rauha. Ei betattu versio.

Haaveet kaatuu
En voinut mä aavistaa, kun kotipiha jäi mun taa
Mihin tiemme vei, sitä tiennyt ei
meistä ainutkaan ettei pysty palaamaan


Erosimme Lorienissa ja tulit joukkojen johtajana. Olin pakahtua onnesta. Nyt en voi muutakuin toivoa, ettei sitä olisi tapahtunutkaan. Silloin joskus olimme onnellisia ja yhdessä. Nyt en voi koskaan olla onnellinen.

Haaveet kaatuu niitä nousemaan en saa
Haaveet kaatuu tahdoin paljon kauniimpaa
Haaveet kaatuu, varjot saapuu


Näin sinun kaatuvan, mutta luulin sinun selvinneen. Kun Aragorn kertoi ettet selvinnytkään. Putosin polvilleni ja painoin kasvoni käsiini. Miksi? Se kysymys ei lakkaa piinaamasta minua. Miksi juuri sinun piti kuolla?

Mitä siitä itselleni sain, kun hyvää tahdoin tehdä vain
En tarinaani uudestaan voi kirjoittaa
Vaikka tahtoisinkin mitään takaisin en saa

Toivon nyt, ettei Elrond olisi lähettänyt sinua. Tätä ei olisi tapahtunut. Sodan jälkeen olisimme voineet elää onnellisina. Mutta nyt voin vain odottaa koska kuolen ja pääsen luoksesi. Kuolen ennemmin tai myöhemmin.

Haaveet kaatuu niitä nousemaan en saa
Haaveet kaatuu tahdoin paljon kauniimpaa
Haaveet kaatuu, varjot saapuu


Joskus tapaamme, rakkaani. Emme tassä maailmassa. Täällä minulla ei ole kunnollista elämää. Täällä on vain tuskaa ja kärsimystä. Minulla oli toive, että voisimme elää rauhassa ja suloisessa maailmassa. Täällä on liikaa kuolemaa, että tämä olisi se maailma.

Haaveet kaatuu, kuka nousemaan ne saa
Varjot saapuu, ne yöhön kuljettaa
Haaveet kaatuu
Haaveet kaatuu
Haaveet kaatuu

Nyt sodan jälkeen muistan vain sinun kuolinhetkesi ja sen kuinka en tullut luoksesi. Miksi en tullut? En tiedä. Se on niitä kysymyksiä, jotka pyörivät päässäni loputtomuuksiin. En saa rauhaa enää koskaan. Toivon vain että olisin saanut hyvästellä sinut, rakkaani.

Loppu.
Viimeksi muokannut Noradriel, To Heinä 22, 2004 8:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Laurana
Puolituinen
Viestit: 239
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2004 12:52 pm
Paikkakunta: Pyykkikori

Viesti Kirjoittaja Laurana »

Oikein nätti ja ihuna :)
En löytänyt muita virheitä mut siellä lukee tassä eikä tässä*kuiskaa* xD
Laulu sopii tähän hyvin :)
I can’t see you, I can’t hear you
Do you still exist?
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Iih. Kaunis tarina kauniissa asussa. Rakentava palaute palasi lomalta! :D
Erosimme Lorienissa ja tulit joukkojen johtajana. Olin pakahtua onnesta. Nyt en voi muutakuin toivoa ettei sitä olisi tapahtunutkaan. Silloin joskus olimme onnellisia ja yhdessä. Nyt en voi koskaan olla onnellinen.
Muutakuin ei tule yhteen ja että-sanaa ennen pilkku. Tuo ensimmäinen lausekin jättää vähän epäselväksi, että minne Haldir tuli (hih).
Toivon nyt, ettei Elrond olisi lähettänyt sinua. Tätä ei olisi tapahtunut. Sodan jälkeen olisimme voineet elää onnellisina. Mutta nyt voin vain odotta koska kuolen ja pääsen luoksesi. Kuolen ennemmin tai myöhemmin.
Tarkoitit varmaan odottaa? x) Ja koska-sanaa ennen pilkku.
Joskus tapaamme, rakkaani. Emme tassä maailmassa. Täällä minulla ei ole kunnollista elämää. Täällä on vain tuskaa ja kärsimystä. Minulla oli toive,että voisimme elää rauhassa ja suloisessa maailmassa. Täällä on liikaa kuolemaa, että tämä olisi se maailma.
Minusta tuon viimeisen pää- ja sivulause eivät oikein rimmaa. Miten sen nyt sitten toisin laittaisi... Ja tassä=tässä. Äsköinen ei tosin ollut mikään häiritsevä virhe.
Nyt sodan jälkeen muistan vain sinun kuolinhetket ja sen kuinka en tullut luoksesi. Miksi en tullut? En tiedä. Se on niitä kysymyksiä, jotka pyörivät päässäni loputtomuuksiin. En saa rauhaa enää koskaan. Toivon vain että olisin saanut hyvästellä sinut, rakkaani.


Kuinka-sanaa ennen pilkku. Ja kuolinhetket=kuolinhetkesi, vai mitä? Virheitä lukuunottamatta tämä oli oikein soma tarina, kirjoitusasu oli kaunis, paritus oli loistava, ja minusta on aina ihanaa lukea Legolasin muisteluja xD *ruttaa*
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Vastaa Viestiin