Salaiset päiväkirjat! - FotR

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Salainen Päiväkirja – Sauron

Ensimmäinen päivä

Elrondin kanssa viettämäni likainen viikonloppu sai happaman lopun kun sanoin, ettei liila ole hänen värinsä.

Viides päivä

Minua vastaan marssi ihmisten ja valittavien haltioiden Viimeinen Liitto. Koko homma oli selkeästi Elrondin läpinäkyvä yritys kostaa minulle puheeni hänestä ja liilasta väristä. Minähän EN vedä sanojani takaisin! Sanoin hänelle, että liila väri saa hänet näyttämään munakoisolta, ja se on totta. Pah, haltiat ovat niin herkkiä…

Kuudes päivä

Ei ole ollenkaan niin kamalaa hävitä Viimeiselle Liitolle. Sekin vielä menettelee, että minut on kutistettu vaivaiseksi silmämunaksi, jolla ei ole ruumista. Mutta kuka pölvästi sen keksi, että täällä leikataan jatkuvasti sipuleita????
myöhemmin
Hitot örkeille ja heidän ikuiselle valkosipulidippikastikkeelleen. Minä takavarikoin heidän diskopallonsa. Jestas, miten on mukavaa olla paha!

3 000 005 päivä

Tylsää. Olen odottanut Keski-Maan telkkarimiestä säätämään Barad-Dûrin kaapelitelkkua jo Toiselta Ajalta lähtien. Täytyy kaiketi käyttää palantíria henkilökohtaisten mainosten lähettämiseen, kunnes telkku saadaan kuntoon.

3 000 007 päivä

Vakoilen suurella, mahtavalla, ilkeällä, liekehtivällä silmälläni… jotakin joka muistuttaa ylhäisten pihakoristetta. Angmarin noitakuninkaan mukaan se on hobitti. Melko söpö. Tosin hieman pienikokoinen, mutta kuka minä olen arvostelemaan ulkonäköä juuri nyt.

3 000 009 päivä

ARGH! Sillä vaahtosammuttimella on sormukseni!!!
myöhemmin
Lähetin Yhdeksän hakemaan Sormusta takaisin. Jos ne nyt vaan onnistuvat erottamaan hobitit oikeista vaahtosammuttimista…

3 000 011 päivä

Olen tavannut hauskan tyypin palantírin kautta. Vanhempi hemmo, joka näyttää kopioineen Galadrielin hiusmuotia, mutta ei se haittaa. Hän pitää minusta sellaisena kuin olen. Vihdoinkin joku, joka näkee silmämunaa pidemmälle. Lähetän hänelle paketin kiiltäviä tekokynsiä.

3 000 113 päivä

Yritin pyytää Sarumania päivälliselle, mutta rohkeuteni petti viime hetkellä ja sanoinkin sitten vain jotakin typerää armeijan kokoamisesta. Oli niin hauskaa katsella hänen soittavan viulua örkeille ja hiisille siinä toivossa, että ne alkaisivat hommiin… korjaan virheeni vasta myöhemmin.

3 000 016 päivä

Ihmettelenpä, onko Saruman kuuro? Sanoin toivovani, että voisimme keskustella suhteestamme… ja hän meni kaatamaan Rautapihasta kaikki puut.

3 000 020 päivä

Joku ruma hassuhattuinen hemmo yrittää sotkea bisnekseni. Hmm. Ex-poikaystävä? Luulen, että Saruman majoitti hänet vierashuoneeseen.

3 000 021 päivä

Elrond on päättänyt taas pitää yhdet iänikuisista katastrofaalisista juhlistaan. Miksei minua kutsuttu? Vaikka minulla ei ole ruumista enkä siis voi kilpailla Legolasin kanssa kauneudesta, pitäisi minun silti päästä mukaan.

3 000 022 päivä

Olen seurannut Saattuetta palantírin kautta. Sormuksen Viejä sielukkaine silmineen ja pienine karvaisine jalkoineen on varsin söpö. Mitä antaisinkaan ruumiista ja kunnon suihkumyssystä! Toisaalta, Sormuksen Viejän kylpypakkomielteinen toveri varmaankin tappaisi minut, jos yrittäisin tehdä jotain.

3 000 023 päivä

Tylsää, tylsää, tylsää. Juutuin taas katselemaan palantíriin. Näkyvissä mukava paikka, Moria... vietin siellä ennen muinoin kaikki lomani. Hassuhattuinen ex-poikaystävä vaikuttaa hermostuneelta. Lähetin Bobille sanan, jotta pitää Saattuetta silmällä.
Auts. Silmällä. Tuo sattui.

3 000 024 päivä

Ei vastausta Bobilta. Luulen, että hän mököttää. Ei raukka koskaan oppinut pitämään rakkauselämäänsä aisoissa.... sen sijaan oppi kyllä valittamaan ja pitämään päiväkirjaa.
Mokoma muinainen ja hyödytön demoni.

3 000 025 päivä

Hassuhatttuinen exä vajosi varjoihin. Nyt Bobin sijasta mököttää Sormuksen Viejä. Epäilen, että Aragorn Arathornin poika tulee vielä tekemään kaikkensa häntä piristääkseen. Ilmeisesti Aragorn on tullut sukuunsa ja rakastaa hobitteja. Alan tajuta, miksi suurin osa Numenorin ihmisistä kuoli sukupuuttoon.

3 000 026 päivä

Saattue Lothlorienissa. Voi taivas, Galadriel, Galadriel, Galadriel... aina hän komentelee muita. ”Lakkaa kynteni, Sauron. Älä koske hiuksiini, Sauron. Haluan kauniin sormuksen, Sauron.” Ja sitten hän lähtee lattean Celeborn-kömpelyksen matkaan. Celeborn ei *takuulla* pysty luomaan 20 sormusta!
Epäilen vahvasti Galadrielin ja Legolasin tapelleen siitä, kumpi heistä on akkamaisempi hienostelija. Kuinka mielikuvituksetonta! Aika mennä heittämään kissanpieruja Tuomiovuoreen ja nauttia ilotulituksesta!
myöhemmin
Jessus. Haluaistko sinä nähdä karvaisen kääpiön ja Celebornin sängyssä? Kolme miljoonaa vuotta Keski-Maassa, ja kuitenkin on olemassa asioita, jotka edelleen yllättävät minut pahemman kerran.

3 000 029 päivä

Lopultakin kunnon tappelu! Örkkejä tapettu: noin 400. Ei hyvä. Ihmisiä tapettu: yksi. Hienoa, Uruk-Hai...
Kuvittelenko omiani, vai onko Aragorn Arathornin poika jotenkin homo?
Ehkä minä vain kuvittelen.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

*nauraa*
Voi että, nämä on mahtavia!!
Olen kyllä lukenut nämä joskus ennenkin, mutta *hih* nämä on ... upeita!!!
*hihittää*
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Narmo
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 9:51 pm
Paikkakunta: Metrotunneli (Hellsinki)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narmo »

Joo, nää on aivan ihunia!
*käkättää*
:D
*tippuu tuolilta*
~~

Vuoden 2006 Comeback~ Kannatti herätä.
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Mitä kaksimielisempiä, sen parempia. :lol: *räkättää ja alkaa hiljalleen muuttua sinertäväksi*
All you need is love...
Tirli
Puolituinen
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Huhti 26, 2004 10:15 pm
Paikkakunta: ó_ò

Viesti Kirjoittaja Tirli »

*räkättää eikä tule loppua*
*pyyhki naurunkyyneleet silmistään* Repesin varmaan tuhat kertaa. Voi Sparks, kirjusta lisää!! *räkättää taas*
Kirjoita niin luen takuuvarmasti!! ^^
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Tirli, eivät nämä ole minun kirjustamiani, joten en voi myöskään kirjustaa lisää! Nämä ovat suomennoksia, kuten tuolla alussa lukeekin :wink:
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Elíniel
Puolituinen
Viestit: 277
Liittynyt: La Elo 21, 2004 9:27 am
Paikkakunta: Estelin syli.

Viesti Kirjoittaja Elíniel »

Jeps, todella hyviä... :D
En ole nauranut ptikään aikaan yhtä hyvin...
-Vuoden 2005 ja 2006 Aragorn.
Eadig
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: La Tammi 01, 2005 2:06 pm
Paikkakunta: Rohan

Viesti Kirjoittaja Eadig »

:lol: :lol: :lol: :lol: Ei voi kuin nauraa :lol: :lol: :lol: :lol:
Kuva

...I wish I could hold you closer...
ian
Samooja
Viestit: 454
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 5:48 pm
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja ian »

Ihanaa, nämä on täällä. ^^ *räkättää lattialla puolikuolleena* Nämä on niin mahtavia, sanon vaan :D Sparks, olet mahtava suomentaja ^^
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Juu!!!Mahtavaaa!!!Parhaat osat olivat ehdottomasti "Sam kyllä tappaa hänet jos hän yrittää jotain" ja "Ei ,en ole vieläkään kuningas"^^
*kuolee ja tippuu penkiltä*

Mahtavaa!
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Amontie
Örkki
Viestit: 44
Liittynyt: To Marras 03, 2005 7:42 pm

Viesti Kirjoittaja Amontie »

Hihii...
Luin nämä kahdessa osassa, kun en ekalla kerralla ehtinyt.
Huumori oli hiukan yli, mutta se sopi tähän.
Mansikantuoksuinen kylpykuula, liilat mekot, ei-en-ole-vieläkään-kuningas -tyyppi, hobittirakkaus.
Hahhahhahhahhahhaa!
Tämä oli taas näitä. Hurraa ja ylistysvirsi kirjoittajalle! (eikä unohdeta kääntäjää)
Oli hyvä, että laitoit nämä tänne, Sparks, piristit päivääni, (kuten kommenteista päätellen muidenkin).
*purskahtaa raikuvaan nauruun*
Avatar
Diamond
Puolituinen
Viestit: 326
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 3:03 pm
Paikkakunta: Deep in the Ocean with Aquarius

Viesti Kirjoittaja Diamond »

Repsrepsreps...
Aivan mahtavia! Minun piti lukea nämä jo aikoja sitten. :)
Mitä mutta voin sanoa! Aivan mahtavia!
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Tämäkin tuli aikoinaan luettua sun sivuilta ja naureskelin sitä pitkään ja hartaasti. Tällaiset ylilyönnit on oikeastaan aivan huippuja. ookei, viinipullo on taas auki, mutten ehkä tällä kertaa ala vuodattamaan yhtä tehokkasti kuin viimeksi... :oops:
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Hihitihihiti! nauroin itseni puolikuolleeksi! JEI sparks sinä olet ihan paras kirjoittamaan!

Anteeksi Sparks! *Lankeaa Sparksin jalkoihin* Olen niin pahoillani, etten ole käynyt aikaisemmin kommentoimassa. (Vai olenko *raapii päätään*)

No kumminkin. Tämä on nyt niitä, jotka saavat nauramaan tuhannen kerrankin jälkeen, ajatella! Evilkin pitää näistä. (Hullu kaveri, toktoktok!"

*Mutisee jotain erittäin epämääräistä ja lähtee Pipsu jahtiin*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Kiitos ja ylistys kirjoittajalle ja suomentajalle! Nauroin aiva kippuras joka vaihees,ja melki putosin tuolilta!Tämän mä näytän takuuvarmasti kavereille! :D "sam kyllä tappaa hänet jos hän yrittää jotain" ahihii :D
Todellakin kaksimielinen juttu mutta sikshän sille nauretaankin! täytyy sanoa ettei liila ole munkaa värini ;) :D
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Vastaa Viestiin