Lallan. Piste. (Sorapora ti 13.6.2006)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Lallan. Piste. (Sorapora ti 13.6.2006)

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Ouuukei.. Eli tässäpä näitä:

Legolas, jonka täältäpäin katsottuna oikeaan silmään en ole tyytyväinen, se ei oikein suostunut käyttäytyään tahtomallani tavalla.. ;)


Yuna.
Ihka-ensimmäinen ikinä värittämäni työ, josta olen aikas ylpeä.. ^^ En niinkään itse työstä, vaan siitä, että sain sen aikaiseksi! :D


Chi ja Plum.
Chobitseista, you know...


Plum.
Hih.. Toinen värilliseni.. ^^



**********************


Näin lopuksi huomautan, että kaikki kuvat on siirretty koneelle digikameran avulla, joten niiden laatu ei ole ihan sama kuin luonnossa... ;)

Pyytäisin paaaaaljon palautetta, sekä risuja, että ruusuja. :D


muoks: kuvat hupenivat huomattavasti, kun ne katosivat jippiistä, eikä mulla ollut useimpia enää koneella. Täytyy ladata ne uudestaan.
Viimeksi muokannut Lalla, Ti Kesä 13, 2006 8:36 pm. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
Tikli
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:40 pm
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Tikli »

Ooh! Ne on kaikki aivan upeita! Varsinkin Lulu ja Moogle kuva. U-P-E-A! Kuvan nainen on niin kaunis, ja sillä on hyperkauniit kasvot. Ja pikku Kotoko on suloinen. :D
Piirrätkö mallista? Jos et, niin tosi iso Vau.
Mä en ainakaan huomannu mitään suuri anatomia virheitä... Ja sä osaat varjostaa ja tehä laskokset aevan mahtavan upiasti!
LisääLisää!
:mrgreen:
Pittetään paljon elikeeppeliä niin titten pytyy!

Kuva
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Minä olen itse maailman epätaiteellisin ihminen, mutta ihailen suuresti ihmisiä jotka osaavat piirtää - herrajumala, sinä olet todella taitava piirtäjä! Mun onnettomalta koneelta kestää ikuisuuden ladata kuvia, joten katsoin vain pari - Legolas on aivan Legolaan näköinen. Varsinkin hänen suunsa teki muhun ison vaikutuksen - se on niin herkän näköinen, you know. Aivan elävän näköinen piirros.

Muut aiheet onkin tuntemattomia mulle, joten katsoin summamutikassa Kotokon - tosi söpö. En tunne mallia, joten en tiedä yhtään millaisen vaikutuksen sen pitäisi tehdä, mutta minut se saa hymyilemään. Hän näyttää niin herttaiselta, varsinkin se tapa miten hän seisoo varpaat pikkuisen yhdessä sisäänpäin kääntyneinä.. aivan ihana.
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Lallah, toistan edellisiä ja sanon että olet mahtava piirtäjä. ^^ Tuo toiseksiviimeinen, Plum, oli uskomattoman hieno (tunnen mallin, heh), ja nuo muutkin kyllä...

Vau. Oikeastaan sana Vau tiivistää nuo piirrustukset hyvin. ^^

(Luetko sie Lallah Chobitsia? Son hyvä manga *naur* Minulla on niitä kaksi kirjaa kotona.)
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Hii, Chobits-kuvatukset oli söpöjä. ^_^ Tottemo kawaii desu.
Kuva
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Iih! Kommentteja! ;D kiitos ja kumarrus...

Tikli: Piirrätkö mallista? Jos et, niin tosi iso Vau.
Piirrän minä... En oikeestaan ole piirtänyt mitään ite sitten kuudennen luokan, ja siitä alkaa olla jo kolme vuotta aikaa, joten ei ehkä ihme, että kaikki mitä koetan ilman mallia räpeltää epäonnistuu surkeasti... :oops:


Marnie: Legolas on aivan Legolaan näköinen.
Niin oli tarkoituskin... ;) Tosin joku joskus jossain sanoi, että se ei näytä Bloomilta, vaikka LegolaKSEN tunnistaakin. Mahtaako joku tietää, mistä se voisi johtua..? :?:

Fuu Hououji: Luetko sie Lallah Chobitsia? Son hyvä manga *naur*
Kyllä luen, siskolla on neljä ekaa osaa. Ja ilman kyseistä siskokultaa en varmaan edes tietäisi, mitä manga tarkoittaa... x)

Tikli: LisääLisää!
Hih... Tulee, kunhan löydän paikan, minne olen kuvia ladannut... Ei nimittäin löytynyt kotikoneelta eikä cd:iltä, joten ne taitaa olla isukin koneella... Jos löytyy sieltä :roll: niin maanantaina saattepi lisää..


Kiitos vielä kauniista kommenteista... :oops:
Mutta saa niitä toki vielä risujenkin kera lisää tulla... :twisted:
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
Jade
Puolituinen
Viestit: 232
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:29 am
Paikkakunta: Aavan meren tuolla puolen, jossakin on maa...

Viesti Kirjoittaja Jade »

Uskomattoman upeita! Mitä tässä sanomaan, ole mykistynyt!
~Susilla ei ole kuninkaita~
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Lallah kirjoitti: Niin oli tarkoituskin... ;) Tosin joku joskus jossain sanoi, että se ei näytä Bloomilta, vaikka LegolaKSEN tunnistaakin. Mahtaako joku tietää, mistä se voisi johtua..? :?:
Siihen en osaa sanoa mitään, mutta tuli vaan mieleen, että Legolaksen ei tarvitse olla Bloomin näköinen ollakseen hieno, ja sitä sun piirrustus on. ;)
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

*ähinää ja murinaa* Oli sitten PAKKO laittaa nää sillon, kun mä olin mökillä? Grääh!

Upeita kuvatuksia edelleen, darling. :D Nuo ensimmäiset mä olinkin nähnyt jo ja ihaillut niitä, mutta ne kuus viimestä... Ne oli ihania! ^^ Lulu nyt on itse Täydellisyydetär ja Moogle on sulonen. Tui tui! Sitten ne mangajutut oli kans tosi hienoja, aivan ku niissä kuvissa. Piirrät ihanasti, Chanel. Kynän jälki on jotenkin niin pehmeetä ja oot saanut niistä piirroksista ihan alkuperäsen näkösiä.
Piirrä lissee. :twisted: Äläkä anna ihan kaikkea sille systerilles. *vink vink* Hahaa.

Hahaa? Mä en aina ihan ymmärrä itseäni, anteeks. *ruts*

No joo. Mutta mä yritin kommentoida kunnolla. Eikö se riitä? :roll:

*hymiöiden suurkuluttaja* :mrgreen:
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Kiitos teille, jotka joskus muinoin olette käyneet kommentoimassa, mä sain nyt vasta muoksittua kuvat uuteen paikkaan, kun jippii päätti ryhtyä muutama kuukausi taaksepäin hankalaksi... ;)

Pistän tänne nyt vielä muutaman vanhan kuvan, jotka ei oo vielä täällä olleet, ja vikaksi yhden uuden.. :twisted:


Iloinen Chi... ^^ Noista lyijykynällä piirretyistä mun suosikki.

Surullinen Chi.

Chi istuu. (Ei mulla näitä enää tän enempää ole, älkäätte huoliko... x))

Plum, jonka naamassa on jotakin pahasti vialla. Voi poloista.

Kädet hyökkää! Uaa!
Pieni käsivillitys oli tossa jossain vaiheessa kauan, kauan sitten... ;)

Sitten uunituore:

Guess who..?

ARGH! Se näyttää epäonnistuneemmalta koneella! x)
Sillä on liian pienet/lyhyet kasvot, ja liian lyhyt kaula. Se kuka arvaa, ketä kuva esittää, saa kymmenen pistettä ja papukaijamerkin!
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Se kuva esittää ah-niin-rakasta-ja-ihanaa Arwenia. 10 pistettä mulle! Nyt heti! Tänne! :twisted: Kyllä sen siitä tunnistaa, mutta se olis paljon, PALJON enemmän näköinen, jos sillä olis vähän pienempi toi leuka/poski-osa tuossa vasemmalla. Sen naama on jotenkin sen takia leveä tai jotain.. Mutta jos kokeilee laittaa sormen siihen päälle, huomaa, että se näyttää ihan aidolta. :D Excellent, my Deer. Sulla pysyy kynä hyvin kädessä. ^^ Saako esittää toiveita? Kiäh kiäh... Piirrä Aragorn. :D Piirä, piirrä, piirrä!
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Se kuva esittää ah-niin-rakasta-ja-ihanaa Arwenia. 10 pistettä mulle! Nyt heti! Tänne! :twisted:
Mmh, ei ollut Arwen, ehei... ;)
niin että kenties se saattaisi näyttää siltä enemmän, jos peittelee joitakin osia kädellään! xD
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

:shock: Eikö??? *Werry Shocked* Kyllä se ihan siltä näyttää. Hmm..? Kuka sitten? Sen korukin näytti ihan siltä Arwen-korulta. Weird...
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Mmh, sen saat selville jos joku avaa sen... ;)
Hanei-mussukkain kyllä tajusi kuka se on, mutta sä et kyllä luultavasti ole nähnyt tästä paljon kuvia.

Ja niin, Aragornin voin kyllä piirtää, mutta se edellyttää sitä, että etsit minulle jonkun kuvan, josta voin ottaa mallia... :D
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
pippuri
Örkki
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Syys 14, 2004 5:50 pm
Paikkakunta: Maustekaapissa. Kaapissa? MuAhaHa!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Ha, Turusen Tarjahan se, kotoisan Naitvisimme keulalaulaja. Ei kai meitiä nyt rankaista paljastuksesta? ...hiano kuva sitä vaan...

Nuo Chobits- piirrustukset ovat tod. suloisia. ^_^ Lyijykunän jälki näyttää erinomaiselta. Lissää, lissää, pyydämme ja rukoilemme lissää piirrustuksia.
Tekee mieli nauraa omituista naurua..

Blink. Häpeämätöntä mainostusta ^ ^
Vastaa Viestiin