Haluaisin olla...

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Kuka TSH-henkilö haluaisit olla?

Aragorn
28
10%
Legolas
112
39%
Gimli
11
4%
Frodo
5
2%
Sam
5
2%
Merri
18
6%
Pippin
31
11%
Gandalf
12
4%
Eowyn
63
22%
 
Ääniä yhteensä: 285

Dora
Örkki
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Touko 10, 2004 2:58 pm
Paikkakunta: Suomen luonto

Viesti Kirjoittaja Dora »

Ei kommenteja :D
Jos haluat purra jotakin,
pure, mutta älä pure sitä,
jota on jo purtu!

Järkevää, eikö?
HotElf
Örkki
Viestit: 50
Liittynyt: Ti Tammi 13, 2004 11:49 am

Viesti Kirjoittaja HotElf »

Minä haluaisin olla Legolas, KOSKA mulla olis silloin mahtavia ystäviä. Olisin kaunis...ja suosittu! Kuka uskaltaa muka väittää, että inhoaisi Legolasia? *mulkoilee ympärilleen*
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Minä haluaisin olla Galadriel. Sellainen kunnioitettu Kultaisen Metsän Valtiatar... Kaunis ja salaperäinen. Ihana kruunu ja vaatetus. Ja sillä on ihanat hiuksetkin. X) Noh... haltia ainakin olla pitäisi. Kuolematon ja tietty viisas ja hyvännäköinenkin.
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
joplin
Örkki
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 4:00 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joplin »

Min oisin Merri. Alunperin mietin Pippinin ja Merrin välillä, mutta en taida olla yhtä riehakas kuin Pip..Hmm..Sitäpaitsi rakastan Merri/Frodo paritusta.

No kuitenkin jos vakavasti mietin (ilman slash-ajatuksia) niin haluaisin olla Arwen, koska se koki rakkauden, jonka puolesta oli valmis kuolemaan. Haluaisin tietää miltä se tuntuu...
"Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society."
Mark Twain.
Chica
Örkki
Viestit: 15
Liittynyt: Su Elo 01, 2004 8:03 pm

Viesti Kirjoittaja Chica »

Haltijan elämä se vasta olisikin jotain...
Vastasin Legolas, kun en huomannut, että listan ulkopuolellekin jääneitä voi äänestää, mutta ehkäpä kuitenkin Arwen olisin mieluiten.
Haltijan taidot ja tiedot olisi kiva omata, eikä minulla olisi mitään kuolemattomuuttakaan vastaan.
Eikä Arwenin Aragornissakaan mielestäni vikaa ole... :wink:
-Chica-

Täytyy olla hullu, ettei sekoa.
Nictus
Örkki
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Turku.

Viesti Kirjoittaja Nictus »

Olisin kyllä Legolas. ^^
Ei mee tiietä.. Me ajetaan vaan mopolla..
El
Puolituinen
Viestit: 270
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2004 1:55 am
Paikkakunta: Helskinky

Viesti Kirjoittaja El »

Kyllä se olis Gimli. Huonot vitsit kunniaan! Ja olisi aika mahtia päästä heilumaan kirveen kanssa... Just sopivalla korkeudella osuakseen siihen kivuliaimpaan paikkaan :twisted:
'Don't talk of worlds that never were
The end is all that's ever true
There's nothing you can ever say
Nothing you can ever do...'

The Crow - Burn
Sonya
Örkki
Viestit: 33
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 3:22 pm

Viesti Kirjoittaja Sonya »

Mietin pitkään, haluaisinko olla Galadriel, mutta päätin sitten jättää sen pois.

Arwen. Hän on jo ehkä muutenkin eniten minua muistuttava hahmo (luonteeltaan), joten miksipäs ei. ^^'

Ja Aragorn tuo runsaasti plussaa. Lol.
Netti on taas rikki. ;__;
Dray
Örkki
Viestit: 63
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:26 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Dray »

Vastasin Aragorn. Olisihan se tottakai ihanaa olla haltia ja elää ikuisesti kauniina, mutta hamuan kuitenkin valtaa! (Muahaa!)

Andúril on hieno miekka, Minas Tirith on kaunis kaupunki ja minä pitäisin kuninkaana olemisesta (huolehtisin kansasta ja hoitaisin maatani ja sen suhteita muihin maihin ym. kuninkaan arkipäivää..).
Ja Aragorn on samooja. Minä rakastan samoilemista, ja jos olisin joku pieni henkilö Keski-Maassa, kiertelisin paikasta toiseen ja näkisin maailmaa.

Eli olen siis sisäistänyt itsessäni sisäisen Aragornin.

((Ja ei pidä unohtaa, että Aragornina pääsisin pelailemaan noppapelejä eräiden henkilöiden kanssa..))
No one would have made me a prefect, I spent too much time in detention with James.
~Sirius (HP&OotP; The woes of Mrs. Weasley; s. 155)
Faidra
Örkki
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Elo 13, 2004 10:33 pm

Viesti Kirjoittaja Faidra »

Pippinin valitsin.
Ai miksi? No, sellaisena hobittina kuten Pippin näkisi ainakin jonkin verran hienoja paikkoja Keski-Maassa, mutta loppujen lopuksi elämä olisi leppoisaa Konnun nurmella lokoilua. Eli ei mitään liian vaativia "tehtäviä" olisi jos olis Pippin, mutta jotain kuitenkin.
~Don't say
We have come now to the end
White shores are calling
You and I will meet again

And you'll be here in my arms
Just sleeping~
Jellicon
Örkki
Viestit: 34
Liittynyt: Ma Kesä 07, 2004 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Jellicon »

Pippin olisin mielelläni... Syitä ei tunneta. Tai Arska ennen kun siitä tuli kuningas. Samoojan elämä se olisi ihan ´Voi pojat!´
Faabeli
Örkki
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 5:22 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Faabeli »

Hii. Äänestin Gandalfia.
Vanha, viisas ja partahemmo.

*Lähtee pikapikaa Siperiaan piiloon outoja katseita*
Huomatkaa :
Kachi on nyt Faabeli, tuliko selväksi?
Arfalaswen
Örkki
Viestit: 50
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:37 am
Paikkakunta: Brokeback Mountain, siellä missä Jakekin...

Viesti Kirjoittaja Arfalaswen »

Haluaisin olla Legolas tai Frodo. Legolas siksi, että hän on kaunis ja komea. Kaikkea siis mitä tarvitsee. Ja hänellä on jousi, jota käyttää "hätätilanteissa" ja vähemmänkin hätätilanteissa.

Frodo haluaisin olla ehkä siksi, koska hän on niin rohkea ja sympaattinen. Söpö tietenkin myös. Ja sitäpaitsi en ole itse mikään hirveän pitkä, joten sekin sopisi Frodon vaatimille edellytyksille.

Arwenkin kävisi, saisinpahan ainakin Aragornin kaltaisen miehen rinnalleni. ;)
SalSu
Örkki
Viestit: 138
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 8:14 pm
Paikkakunta: Pianon alla, sukkahousupupujen maassa.

Viesti Kirjoittaja SalSu »

Slashin ystävänä vastasin, että Legolas ^^
Ha ha, you´re dead.
Karakia
Örkki
Viestit: 37
Liittynyt: La Loka 30, 2004 6:25 pm

Viesti Kirjoittaja Karakia »

Éowyn, Éowyn. Pidän Éowynistä eniten, ja sitä paitsi Éowyn tappoi Noitakuninkaan. Éowyn on erilainen kuin muut Tolkienin kirjojen henkilöt. Paitsi että jos minä olisin Éowyn, säälisin kyllä Faramiria. :P
Ja tahdotko ylpeän kansasi sanovan: 'Tuossa menee ruhtinas joka kesytti pohjoisen villin asetytön! Eikö Númenorin heimossa ollut valinnan varaa?'

Siivetön lintu madon nappaa.
Vastaa Viestiin