RotK Extended?

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Cara
Puolituinen
Viestit: 242
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:30 pm
Paikkakunta: Hukkapiilo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cara »

Joo, ainakin minun mielestäni Minas Tirith tulee RotKissa. *tahtootahtootahtoo*

En kyllä jaksa millään odottaa joulua! Olen vannottanut isäpapalle miljoonaan kertaan, että RotKin extended lahjaksi, se jossa on se patsas, YMMÄRRÄTKÖ? Toivotaan parasta, pelätään pahinta.

Minä katsoin tuon trailerin ja purskahdin itkuun. Varsin omituista. Mutta upeaa sitten nähdä pidennetty versio... Odotan sitä hetkeä.
Ja kaikki ne ekstrat? *kuukahtaa* Unelmallista.

Mutta pelkään samaa, mitä Leegokin. Nimittäin sitä, että jonkun ajan päästä kauppoihin tulee supermegahyperextended, jossa on lisää uusia kohtauksia ja uusia ekstroja. Sitten kyllä teen murhan.
Mutta joo. Jouluaattoon ei ole edes kuukautta! ;)
You know I’d die just to hold you, stay with you
Somehow I’ll show you that you are my night sky
I’ve always been right behind you
Now I’ll always be right beside you


Evanescence - You
Angapauriel
Örkki
Viestit: 160
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2004 2:37 am
Paikkakunta: Kontu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angapauriel »

Tämä saattaa kuulostaa hullulta, mutta haluan kuulla kuinka nämä Dominicit, Billyt, Elijahit ja muut sanoo heippa siinä commentary osion lopussa. Tiedän, olen päästäni vialla, mutta se on niin liikuttavaa, että LotR on sitten loppu. Niin ja se the end teksti...*huokaa*

Entä ekstrat sitten? Voi elämä kuinka odotankaan niitä.

Tavallaan haluaisin, että olisi jo joulu, mutta sitten kun joulu on ohi niin...kaikki on ohi. Ei enää odotusta. Nyt on hyvä. ^^
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.

Hyödyllistä latinaa: Bis dat, qui cito dat. - Kadesti antaa se, joka antaa nopeasti.
Avatar
iltis
Örkki
Viestit: 28
Liittynyt: Ti Marras 23, 2004 6:57 pm
Paikkakunta: missä milloinkin

Viesti Kirjoittaja iltis »

Angapauriel, olen samaa mieltä että harmi juttu kun ei ole enää mitään odotettavaa.. Olisi ihanaa jos nyt joulutiennoilla näytettäisiin elokuvateattereissa kaikki pidennetyt putkeen, vaikka yöllä..
Käännä sivua ja lue mikä on kuuminta hottia kalmansoilla!
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Virallinen julkaisupäivä 14.12 (esim. Jenkeissä), mutta Suomeen EE saadaan jo 10. päivä. Samaa on käynnissä mm. Saksassa ja GB:ssa, eli emme me aivan ainoalaatuisessa asemassa ole, mutta mitäs sitä valittamaan.^^

Katsokaa niitä previkoita ja kuolkaa. Ihokarvani ovat edelleen pystyssä sen uusimman jäljiltä, vaikkei se edes ollut erityisen mahtopontinen, sisältänyt paljoa uutta materiaalia ja muuta. Uusin kyllä taitaa olla myös viimeinen. ;_; Mitä oikein teemme, kun ei enää ole trailereita odotettavana?

En voi kuin odottaa malttamattomana. pitääkin päästä vasta kolmelta sinä perjantaina... No, ainahan se on parempi perjantai-iltana kuin maanantaina.^^

Lukemani mukaan Prisma myy tuota EE:ta hintaan 35.95. Sen halvempaa hintaa en ole kuullut nettikaupoissakaan. En vanno tiedon paikkansapitävyyttä, mutta kertoja vaikutti olevan perillä puheistaan.


EDIT//

Ensimmäisiä suomenkielisiä arvosteluja EE:sta Ihan hyvää lupailee. Suomeksi sanottuna, en enää ole pysyä housuissani. Toivoa sopii, ettei 10. päivä ole toivotonta loskasadetta (paljon kävelyä minulle tiedossa). Viikko!
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Avatar
Bishounen Ai
Örkki
Viestit: 39
Liittynyt: To Helmi 12, 2004 10:07 am
Paikkakunta: Ryuhei Matsudan futonin laita...

jupsista

Viesti Kirjoittaja Bishounen Ai »

Olisipa jo jouluaatto. Minä luultavasti saan sen patsaattoman version. Kahen tornin EE on, Sormuksen ritareitten ei, täytyy yrittää hommata kuhan on lompakossa täytettä. Kenties mummin iänikuisista ässä-arpalahjoista tänä jouluna tulee jotain...
Eikös Kuninkaan paluun EE ole anttilassa vaan 34,90? Olin näkevinäni mainoksen *lähtee penkomaan lehtipinoa*. Äh, iskä on varmaan heittäny sen jo roskiin. Jos se on kovin kallis, lahjapino jää laihanlaiseksi tänä jouluna kun olisi jo viimeinkin pakko saada se Final Fantasy X-2 omaksi, kavereilta ei koko ajan kehtaa lainailla. Eli tiedossa kaksi pakettia, ässä-arpoja ja kalsarit. Kökköä... :?
Niénor
Samooja
Viestit: 481
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:31 pm

Viesti Kirjoittaja Niénor »

10 joulukuuta. Ei enää pitkä aika ^^;;
*kuukahtaminen*
Angapauriel kirjoitti:Tämä saattaa kuulostaa hullulta, mutta haluan kuulla kuinka nämä Dominicit, Billyt, Elijahit ja muut sanoo heippa siinä commentary osion lopussa. Tiedän, olen päästäni vialla, mutta se on niin liikuttavaa, että LotR on sitten loppu. Niin ja se the end teksti...*huokaa*
*nyöksis*
Sama juttu. Katse aina pysähtyy RotKin julisteiseen "seikkailu päättyy" ja niin edelleen. On vaikea tajuta että LotR on lopussa ja jouluna ei tule elokuvateattereihin uutta osaa Tarusta xD

Pakkopakko ostaa pidennetty versio. Äiti väittää ettei kukaan jaksa katsoa sitä. Ja haista huilu.
Jätin väliin Rotkin "tavallisen" DVD:n ostamisen ja säästä rahojani pidennettyyn versioon. Kukkarossa on huimat 5 e säästöä!

En jaksa odottaa. Varsinkin haluan nähdä Parannuksen Puutarham, Sauronin Suun jne.
*huokaus*

Pitää varmaan toivoa joululahjaksi.
Kohtalon valtias

"How do you pick up
the threads of an old life?
How do you go on
when in your heart
you begin to understand
there is no going back"


Ken Follett - TAIVAAN PILARIT
Angapauriel
Örkki
Viestit: 160
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2004 2:37 am
Paikkakunta: Kontu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angapauriel »

Kyllä minunkin lahjaläjäni tulee pienentymään. Olisi hyvä jos sinne RotK EE:n lisäksi mahtuisi se Sims 2. Niin ja suklaata. ^^
Niénor Jouluenkeli kirjoitti: Katse aina pysähtyy RotKin julisteiseen "seikkailu päättyy" ja niin edelleen.
Niinpä, sama juttu minulla. Kun katsoo julistetta niin katse pysähtyy joka kerta kohtaan "seikkailu päättyy". Saman reaktion tekee julisteen sanat "seikkailu alkaa". Siinä rupeaa muistelemaan sitä ekaa kertaa kun istui kavereiden kanssa leffassa ja jännitti, minkälainen elokuva sieltä on tulossa. Silloin en tiennyt LotR:ista mitään ja kaverit sai raahata minut väkisin sitä katsomaan. ^^ Ja onneksi raahasivatkin. *jää muistelemaan*
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.

Hyödyllistä latinaa: Bis dat, qui cito dat. - Kadesti antaa se, joka antaa nopeasti.
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

Minunkin joululahjapussi jää pieneksi. Mutta se oikeastaan riittää että sielä on RotK:in EE.

Minullakin on paljon muistoja. Muistan kuinka joskus Sormuksen ritarien ollessa leffateatterissa ja sanoin kaverilleni, joka keräili keräilykortteja:
"Kuinka sä voit tykätä jostain Taru Sormusten Herrasta?!"
Ei ikänäikänä uskois et minä olen tuollaista sanonut ^^

EE:ssä odotan ´kaikkia ekstroja jaja... ja haluan katsoa mitä hullua Billy ja Dom ovat taas tehneet ^^ (jos ovat :wink: )
KTBSPA♥
160408
021209
130512 NKOTBSB, MALMÖ
070314
Coming:
150314 Kööpenhamina


Jääkiekon MM2012&2013 - Vapaaehtoistyö <3
Niénor
Samooja
Viestit: 481
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:31 pm

Viesti Kirjoittaja Niénor »

Legoliina kirjoitti:Tuo on totta, kokoajan sitä odottaa että pääsee taas tapittamaan sitä ihanaista elokuvaa sinne leffateatterin pimeyteen. Ei ole oikein vieläkään sisäistänyt että se on loppu.
Tuntuu niin haikealta. Kuitenkin lähden automaattisesti 19 joulukuuta harhailemaaan elokuviin ja etsimään uutta osaa LotRista ^^;;
Angapauriel kirjoitti:Niinpä, sama juttu minulla. Kun katsoo julistetta niin katse pysähtyy joka kerta kohtaan "seikkailu päättyy". Saman reaktion tekee julisteen sanat "seikkailu alkaa". Siinä rupeaa muistelemaan sitä ekaa kertaa kun istui kavereiden kanssa leffassa ja jännitti, minkälainen elokuva sieltä on tulossa. Silloin en tiennyt LotR:ista mitään ja kaverit sai raahata minut väkisin sitä katsomaan. ^^ Ja onneksi raahasivatkin. *jää muistelemaan*
Minä kun sain Sormusten herran syntymäpäivä lahjaksi, en meinannut edes aloittaa lukemaan kirjaa. Ja onneksi aloitin. Minulta olisi jäänyt kaikki se lukemisen ihanuus pois. Tarun luettua tulikin jo FotR elokuviin. Äiti oli jo yhteenaikaan kyllästynyt kun en muuta kuin Tarua lukenut. Ainahan sitä malttamattomana odotti uutta osaa *hymyilee muistoilleen*
Kohtalon valtias

"How do you pick up
the threads of an old life?
How do you go on
when in your heart
you begin to understand
there is no going back"


Ken Follett - TAIVAAN PILARIT
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Ihanaa, saan tilaisuuden olla nostalginen Sormusten herrojen merkeissä :D *niisktyrsk*

Muistan minäkin, kuinka olin erääseen aikaan järjettömässä koukussa Pottereihin. Ajattelin, ettei TSH todellakaan voisi olla niitä parempi, enkä oikein perustanut elokuvista, joissa taisteltaisiin paljon. No eräänä kauniina päivänä Mosa näytti minulle Sormuksen ritarit ja pling! Olinpa uudessa koukussa xD En käynyt katsomassa Fotria elokuvissa ja aloitin lukemaan kirjaa vasta, kun olin nähnyt sen. Muiden osien jälkeen olen ollut todella vastahakoinen poistumaan elokuvateatterista ja ainakin Volffi hermostui, kun olisin jäänyt katsomaan Rotkin lopputekstejä x) Tuntuu todellakin omituiselta ja haikealta ajatella, että koko homma päättyy. Haikeuden ottaessa valtaa siirränkin pärstäni Fotrin julisteeseen, missä ilmoitetaan päättymisen sijaan lause 'seikkailu alkaa'. Minun osaltani se ei koskaan pääty x)

Ja tuo Extended tosiaan koristaa joululahjalistaani, mutta sen myötä myös minun lahjani jäävät aika vähiin x) Leijun seitsemänteen taivaaseen, kunhan siellä vaan on se Rotkin pidennetty.
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
June
Örkki
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 4:04 pm

Viesti Kirjoittaja June »

*virnuilee typerästi*

And tomorrow, we’re gonna fall in love, fall in love
Tomorrow, we’re gonna fall in love, fall in love
Tomorrow, tomorrow, tomorrow, tomorrow...


Yritän hillitä itseäni, etten ole jo aamuyhdeksältä vaatimassa omaani kaupan viihdeosastolta. Pitäisi kai tehdä töitäkin huomenna, ja keskittyminen ei onnistu, jos kassissa on ROTK EE. Voin odottaa ainakin... iltapäivään ja puoli kahteen?
Elíniel
Puolituinen
Viestit: 277
Liittynyt: La Elo 21, 2004 9:27 am
Paikkakunta: Estelin syli.

Viesti Kirjoittaja Elíniel »

minä saan sen vasta jouluna... :? :x :evil: :cry:
-Vuoden 2005 ja 2006 Aragorn.
June
Örkki
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 4:04 pm

Viesti Kirjoittaja June »

Ei jouluunkaan enää pitkä aika ole. Onneksi. Joulunpyhien aikana kun on toivottavasti aikaa katsoa kaikki ekstrat...
Elíniel
Puolituinen
Viestit: 277
Liittynyt: La Elo 21, 2004 9:27 am
Paikkakunta: Estelin syli.

Viesti Kirjoittaja Elíniel »

Ei mie jaksanutkaan odottaa jouluun... kaivoin viimeisetkin rahat lakanoiden välistä, hajotin säästöpossuni, ja nostin tililtä kaikki säästöni, ja ryntäsin koulun jälkeen ostamaan sen... Ja nyt minä olen sen virallinen omistaja!

Äippä ei kyllä tykännyt hyvää, kun oli itse suunnitellut että ostamaa sen minulle joululahjaksi... mutta oli se sen arvoista... se on nimittäin ihana! :D
-Vuoden 2005 ja 2006 Aragorn.
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Hieno.

Mutta sitten päästään ärsyyntymiseen... Kuka idiootti päästi koko "Eowyn's Dream"-kohtauksen elokuvaan, kuka (toinen) idiootti ohjasi sen ja miksei kukaan hieman selväjärkisempi estänyt sen mukaan ottoa edes viime hetkillä?(!) Oikeasti...

Spoilaan ja rankasti

Siis:

*kaunis nainen nukkuu vuoteellaan keskellä juhlasalia (jossa kyllä kaiken järjen mukaan kuuluisi olla kasoittain sammuneita sotureita, mutta mitäs pikkuasioista)* (älkää välittäkö siitä, miksi helvetissä prinsessa makoilee koko huushollin julkisimmalla paikalla sääretkin paljaina)
*Aragorn saapuu, kohentelee tulta jostain mystisestä syystä ja ryhtyy peittelemään Eowynia*
*Eowyn herää lainkaan ihmettelemättä hipelöivää samoojaa, tarttuu tämän käteen ja katsoo tähän pelastajaansa*
"What time is it?"
*Aragorn vastaa, että aamu ei ole vielä tullut*(Mutta haluaisiko joku selittää, miksi koko halli kylpee päivänvalossa?! Pimeässä on hankala kuvata, mutta totuudenmukaisen säkkipimeän ja sokaisevan kirkkaan auringonvalon välissä on jo hiukan valon voimakkuuksia...)
Bambi-Eowyn, vahvaa miestä etsivän avuttoman, itsepäisen ja epäröivän prinsessan perikuva, takertuu Aragorniin entistä lujemmin ja sopertelee ilmoille unensa.
Aragorn lausuu lohdutuksen sanoja ja marssii ulos (jossa onkin jo pimeää, vaikka tähdetkin valaisevat...). Eowyn jää tuutimaan keskelle valtaistuinsalia.



Ja tuo löytyy ekstendiltä. Eowyn on entistäkin pahempi epäröijä, josta ei usein löydy jälkeäkään Tolkienin ylväästä, kunniaa ja vapautta janoavasta, kuolemaa pelkäämättömästä soturiprinsessasta. Elokuvissa Eowyn vaikuttaa niin jumalattoman epäröivältä. Se TTT:n miekkaa Edorasissa heiluttava Eowyn jäi minun mielestäni elokuvien parhaaksi Eowyn-pätkäksi, kenties "I am no man":n ohella (siinä on sentään jotain vimmaa). Pahinta on, että Miranda Ottolla olisi kyllä ollut paljonkin potentiaalia jumalaiseksi Eowyniksi. No, kunnia kirjalle. Siellä ainakin saan pitää Eowynin, yhden lempihahmoistani, koskemattomana.^^

Parannuksen puutarhat sitten... Typistetty puoleen minuuttiin ja taustalla soi Arwenin laulu. Eowynin ja Faramirin rakkaustarina on siinä, että ensin he tuijottelevat toisiaan hartaasti huoneen halki ja seuraavassa kohtauksessa tuijottavat Minas Tirithia Eowynin nojatessa Faramiriin... Ei niin, että Aragornin parantamistaidotkaan olisivat saaneet huomiota.
Että Eowynin profetioinnille kyllä riittää tilaa, mutta kukapa mitään Prannuksen puutarhaa haluaisi.

Parasta lienee, etten edes mainitse Sarumanin seivästymistä vesirattaaseen...

Ja ne pääkallovirrat... O.o Kolme sankaria hautatuu elävältä puolen miljoonan pääkallon alle...

Gimlillä oli taas puolen tusinaa "huumoripiikkiä". Minne katosi Tolkienin tinkimätön kääpiösoturi?

Mm... No, Osgiliathin lisäminuutit olivat mukavat.
Loppuun (Sormuksen tuhoamisen jälkeen) ei oltu enää lisätty mitään.^^

Voisin mäkättää vielä paljon enemmänkin, mutta huomautetaan nyt, että on se hino ja rahojesi arvoinen paketti kaikesta huolimatta.^^

Niin, ja "katso, kivikuninkaalla on jälleen kruunu"-kohtaus olisi ollut mielestäni paljon vaikuttavampi ilman "satumaista ja kohtalokasta" auringonvalon vilausta...

Amen.

Edit// Aamenen jälkeen on ennenkin tullut vielä viimeinen sana.^^

Mutta tuon (aiheellisen) ärhentelemisen jälkeen on kyllä annettava kunnia Karl Urbanille. Eomerin jokainen lisäkohtaus on mannaa mielelle. Hienoa työtä. Se Eomerin huuto hänen löytäessään Eowynin todella komea, vaikka hieman tympiikin, että Theodenin ruumiille (ja sen peittämiselle) ei ole uhrattu sekunttiakaan.^^
Viimeksi muokannut Paula, La Joulu 11, 2004 3:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Vastaa Viestiin