Ficcipätkiin parituksia Loftislaisista

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Ficcipätkiin parituksia Loftislaisista

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Sainpa tässä viimeyönä aikamoisen idean. Haluaisin kirjoittaa slash-ficcejä Loftislaisista, omina itseinään. Eli siis femslashiä. :roll: Lukisiko kukaan?

Jos joku innostui, niin haluan pareja. Kuka tahansa saa parittaa kenet tahansa. Esim. jos vaikka Ame haluaa luke Haltsu/Sparks -ficin, niin hän pistää tähän kommentiksi Haltsu/Sparks. Understand? Useammankin parin saa ehdottaa, minä valitsen useimmin pyydetyt tai omasta mielestäni mielenkiintoisimmat. ;D Yksi pari on jo periaatteessa kirjoituksen alla, mutta... ;P

Ajattelin myös ihan soveliaisuussyistä kysyä luvat näiltä aiotuilta pareilta, ettei tule kunnianloukkaussyytettä perään tai mitään kränää kenenkään kanssa. Tarinat olisivat luultavasti PWP, ja rating ihan mikä tahansa pyydetään.

Katsotaan tuleeko tästä mitään.
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Pidettäisiinkö minua omituisena, jos haluaisin päätyä itse paritetuksi jollekulle teistä? Noh, ei se ole minua ennenkään häirinnyt, liikaa ainakaan... :roll:

Ehdotuksia:
Ilona/Jester
Ilona/Haltsu
Haltsu/Jester

Lukisin kyllä. 8)

*katoaa*

//ediittiä: Niin ja minun puolestani ihan millä ratingilla vain the Holy Writer tykkää kirjoittaa.
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Jester
Jeesus
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:36 am
Paikkakunta: Valtaistuimen juurella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jester »

*yhtyy edelliseen puhujaan* 8)
Ja aivan varmasti lukisin, olivatpa paritukset mitä hyvänsä. ^^ Olen käytettävissäsi. :roll:
And then we'll do it doggy style so we can both watch X-Files

Vuoden Frodo
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Ehkäpä voin jo tässä välissä paljastaa, että se jo aloittamani tarina on Ilona/Jester... :roll: Ja miulle olisi erittäin kunnia päästä paritetuksi kummalle tahansa. Katsotaan, mitä syntyy. ;P



Aww, tuo Holy Writer on suloinen. :D
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Lizlego
Samooja
Viestit: 513
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:05 pm
Paikkakunta: Syntimaa, Pohjoinen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lizlego »

Idea on erittäin hyvä, mutta ei sitä oikeasti kehtaa parittaa ketään, kun on tavannut osan ihmisistä. Tai miten olisi Ignata/Sparks?
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

XD Sen siitä saa kun on miitin suloisin (ja ainoa...) hevipari. (Minäluenmyös! *huitoo*)

*muotoilee kasvoilleen parhaimman puppylookinsa, vetää henkeä ja kääntyy katsomaan Haltsua* Ja onhan Delly siellä jossain mukana ainakin sattuakseen paikalle hyvin väärään aikaan jos ei muuta tekisikään? *toiveikas katse* Voisin muuten toivoa paritusta itselleni, mutta olen turhan ihkuttunut osatakseni valita ketään. Sitäpaitsi en takuulla osaisi ajatella sellaista juttua kuin "uskottavuus" näin ikäkysymyksen puitteissa. -_- Holy Writer on hyvä ja tekee päätökset, mutta Delly on käytettävissä.

*tuijottaa hetken tyhjää* Minulle tuli _taas_ se orjamainen olo.

(Minun taitaa olla aika luopua toiveesta että saisit joskus sen aikaa sitten annetun haasteficin tehtyä. ^^ Ja porukkakin on varmaan jossain määrin muuttunut, joten ehkä ihan hyväkin.)
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Lizlego kirjoitti:Tai miten olisi Ignata/Sparks?
*total reps*

Jos Haltsu tuon toteuttaa niin siitä Igna ja minä saadaan seuraavan kolmen vuoden naurut. Varsinkin kuin Ignata on tunnetusti umpihetero xDDD
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Paju
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: La Maalis 06, 2004 8:42 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Paju »

Minä lukisin. Saatan olla hiukan kieroutunutkin, mutta luulisin tekeväni sen mielelläni. Ja olen käytettävissä, minusta olisi oikeastaan hauska lukea, miten joku kirjoittaa minut (käsität varmaan).

Keksin.
Fuu/Itu

Eikös niillä kovasti ollut jotakin vipinää bändimiitissä? *yrittää kovasti olla virnistämättä*
"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."
- Friedrich Nietzsche
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Hoho, Igna varmaan tykkää joo! xD Katsotaan.

Dellyn nyt saa mukaan vaikka miten päin. ^^ Luultavasti kirjoitan useamman pikkupätkän kuin mitään yhtenäistä "miittiselostusta". Hei mutta juu, miehän kirjoitan sen yhden unen, jonka näin Dellystä joskus ikuisuus sitten! Siitä tulee vaan jotain PG-13, mutta... ^^

Liz, ja minähän paritan mieluummin ihmisiä, jotka olen tavannut, koska sitten heistä tietääkin jotain muuta kuin pelkän kuvan perusteella. :P

Delly, veikkaan, että saat heittää hyvästit sille ficille. Katselin sen alkua juuri toissapäivänä ja totesin, että prkl tästä tule mitään. :D Liikaa otuksia ja liian vähän aikaa ja inspistä. :/

Etit: Joo, Fuu/Itu ehdottomasti! Runsaalla huumorilla höystettynä! xD
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Hmm.. Kyllä minäkin voisin lukea. ^^

Ja no.. Minäkin olen käytettävissä jos tarvitaan/halutaan.. ^^'
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Niin Siri... *idealamppu* Jester/Sirius?

*ei kehtaa tunkea itseään jokaiseen ehdottamaansa paritukseen*

Mutta siinä saisi hienon asetelman, äijähevari Jessi ja pieni suloinen Sirius (no offence, dear! ^^')... (Siihen kylläkin sopisi äijähevariksi myös Haltsu...) Aww...
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Ahihi. Kuulostaa hyvältä. ^^

ot:
Ilona ja Jester sais kyllä hankkia messengerin... Tai käyttää web-meseä vaikka, jos ei koneelle voi ladata oikeeta. /ot
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Minusta on vieläkin hassua että joku saattaisi nähdä minusta unta. *kallistaa päätään ja hymyilee* Olet varmaan rikki, Haltsu. Ei tuo voi olla normaalia. Mutta joo, olen mieluusti mukana mitä kirjoitatkin. ^___^

Ilonalla on neroja ideoita. XD Hyvä tyttö. Ja kyllä, se ja Jest saisivat hommata mesen...
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Jester
Jeesus
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:36 am
Paikkakunta: Valtaistuimen juurella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jester »

Offina todettakoon, että hankkisin messengerin oikein mielelläni, jos minulla olisi kiinteä(hintainen) liittymä. :roll: Kuulemieni legendojen mukaan meseily on addiktoivaa puuhaa, ja minä saan nettilaskun pidettyä tähtitieteellisenä jo pelkällä Loftis-elämälläkin. *näyttää kaltoin kohdellulta*

Ja Ilona/Siri olisi myös viehkeää luettavaa. :wink: *virne* Kunnon kolmiodraamat tekeillä...
And then we'll do it doggy style so we can both watch X-Files

Vuoden Frodo
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Hah, minäpä näinkin viime yönä unta loftismiitistä meillä. :shock: Siinä tosin esiintyi vain Haltsu, Jessi, ja the Random Naureskelija Itu taustahenkilönä... (For more info, visit Mitä unta näit tänä yönä? -topic at Ketjutopicit)

(Jaa mitä ooteetä? :roll: )

//ediittiä: Tämä on sinänsä vaikeaa, kun hyviä parituksia löytyisi vaikka millä mitalla... Tai mikäs siinä jos Haltsu jaksaa kirjoittaa paljon...
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Vastaa Viestiin