Ficcipätkiin parituksia Loftislaisista

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Ilona ja Jessi, tulkaahan tammikuun lopulla Hesaan, Kaapelitehtaalle Finnish metal Expoon http://www.fme.fi. Sonata, Finntroll, Tarot, Teräsbetoni... ;P Jos vaikka sais kirjoittamisen aihetta. Tai ehkä saan tekstin valmiiksi siihen mennessä. Sittenhän sen voi toteuttaa. ;D Nyt on sen pätkän juoni on erittäin tiedossa, ja sen voin paljastaa, että siihen liittyy keikkamatka. ^^
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
QKärmes
Samooja
Viestit: 446
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:52 pm
Paikkakunta: Pimeässä nurkassa pyyhkimässä kyyneliään
Viesti:

Viesti Kirjoittaja QKärmes »

Lizlego kirjoitti:Idea on erittäin hyvä, mutta ei sitä oikeasti kehtaa parittaa ketään, kun on tavannut osan ihmisistä. Tai miten olisi Ignata/Sparks?
'

Mistä helvetistä sä tuonkin sait päähäsi :lol: Olen kuulemma liiankin hetero jos kavereiden juttuihin on uskomista.

Ja Sparks... Haltsu on saanut jo ohjeet millaisen tarinan 'hyväksyn' meistä kahdesta ;)
Kuva
Ficcejä 33+ kpl
Typotar-08
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

No miten sitten olisi ihan suoraan kolmiodraama Ilona/Jester/Sirius? :roll:


muokkista////:

Myöh.. Minä en pääse tuonne FME:hen.. Minä kun taidan olla sen viikonlopun hiukan viihteenpuolella. xD Tulee meinaan 26. päivä vihdoin se 18 vuotta täyteen. :wink:
Viimeksi muokannut SiRiuS, To Joulu 16, 2004 10:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Itu
Puolituinen
Viestit: 398
Liittynyt: Su Heinä 11, 2004 10:30 pm
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Itu »

Paju, mie vain odotin milloin joku keksii sen miitin perusteella tuonkin ehdottaa. x) Eli juu, Haltsu, minua saa käyttää. Saa ehdotella ja näin, jos joku kumma päähänpisto sellaista sattuisi vaatimaan tekemään. :roll: Ei ongelmia. ^^

//Etiit.

Piti nyt tulla ilmoittamaan, että jos vain saa liput hommattua, niin mie olen tulossa FME:hen. xD

Etiit.\\
Jotain pörrötettävää.
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

*hihittää*
No, seurataan nyt muiden jalanjälkiä ja ilmoitetaan että ollaan käytettävissä. Mitä nyt satutaankaan keksimään, minen säikähdä. Ymmärrät mitä tarkoitan, joten jospas nyt sulkisin suuni... XD
Eikä, Haltsu, tämä idea on älytön, mutta erittäin mielenkiintoinen. *hihitystä*
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Ignata himoitsee kirjoitti:Ja Sparks... Haltsu on saanut jo ohjeet millaisen tarinan 'hyväksyn' meistä kahdesta ;)
Olipa lohduttavaa xD

No ei, onhan tämä ideana varsin mielenkiintoinen :wink: Siis ihan kaikilla mahdollisilla parituksilla. Loftisficit saa ihan uusia ulottuvuuksia.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Haltsu kirjoitti:Ilona ja Jessi, tulkaahan tammikuun lopulla Hesaan, Kaapelitehtaalle Finnish metal Expoon http://www.fme.fi. Sonata, Finntroll, Tarot, Teräsbetoni... ;P Jos vaikka sais kirjoittamisen aihetta.
No, Jessi-kulta, luuletko että pääsisit taas Helsinkiin noin pian? Jos ei muuten, niin Haltsua inspiroimaan... :D Joku voisi varmasti majoittaa meidät ja...
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Avatar
Hanei
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 2:52 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hanei »

Idea kuulostaa ihan mahtavalta joten miu lukisin ^^

Ja miut saa tyrkätä johonkin ficin nurkkaan jos joku niin haluaa.. ^^;
I'd sail before a thousand moons
Never finding where to go
Jester
Jeesus
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:36 am
Paikkakunta: Valtaistuimen juurella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jester »

...Kuinkakohan kauan tuonne vielä saa lippuja? ^^'

Minä nimittäin heitin äsken isukille puolivakavissani, että taas olisi lähtö tiedossa. Ja se oli että "no mikä ettei". :shock: Se on kyllä joutunut hengittelemään liuottimien huuruja koko päivän jonkin lattiaremontin takia, mutta sehän oli periaatteessa suostumus tähän tuumaan. *silmiin syttyvä, lasittunut kiilto*

Jos minä tosiaan saan asiat järjestettyä - vakavampi keskustelu vanhempien kanssa, taistelu VR:ää vastaan, majoitus, koulun poissaolot ja Ilona-kultsi mukaan - niin totta hemmetissähän minä tulen sinne. ^^ Pessimistinä en vielä uskalla odotella liikoja, mutta... *vakavaan harkintaan -->*

Jaa-a, onkos täällä offia näkynyt? :roll:
And then we'll do it doggy style so we can both watch X-Files

Vuoden Frodo
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Liput 20€/päivä, Lippupalvelun netistä olen juuri parhaillani itse tilaamassa. Ei mitään käsitystä tosin miten nopeasti noiden voisi olettaa menevän, mutta tällä hetkellä on nähtävästi vielä ihan hyvin jäljellä...
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Arvelisin, että meille voi majoittua. ^^ Vaikken itse olekaan sinne tulossa (olen köyhä!) niin olisi se kiva teitä ihmisiä tavata taas.

Offtopik? Eeeeeikä ole. *yrittää epätoivoisesti keksiä jotain aiheeseen liittyvää* Haa! Sirius/Jester/Ilona- kolmiodraama olisi aika hieno juu. ^_____^ Olet kuulepas kerännyt jo aika monta lukijaa tälle operaatiolle, hani.
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Eikös se ole suhteellisen (ainakin melkein) aiheeseen liittyvää, kun suunnitellaan miten päästään tuonne Haltsua inspiroimaan?

Ha! Mitään offia... :wink:

Kuka ikinä majoittaakaan, voiko majoittaa meidät molemmat? *roikkuu hysteerisesti Jessin hihassa (tai hiuksissa)* En mie uskalla kenenkään luokse yksin tuppautua...

Hii! :D Mulla on nyt liput tilattu, ja porukoiden (tai siis äitin, iskkä nyt ei koskaan ota kantaa mihinkään) virallinen lupa jopa skipata perjantain viimeiset tunnit että ehtii tuonne...
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

No, jos meille kerran toinen majoittuu, ei pitäisi olla mitään esteitä ettettekö voisi molemmat tulla tänne. ^^ Ainoa este on tosiaankin saada se ensimäinen majoitettua. Muuten siinei olisi oikein mitään, mutta me rakennetaan taloa ja pappa jotakuinkin asuu meillä että voisi auttaa tontilla. Tästä seuraa että Toni, veljeni, asuu enimmän aikaa miun huoneessa, koska sen huone on papan käytössä. Toisaalta kyllä me nyt yhden Tonin voimme oman huoneensa lattialle häätää... Vaikka eihän sitä tiedä jos vaikka pitäisittekin siitä, se kun kuuluu dragonlansisteihin ja vieläpä Kang- ja Slith-faneihin. ^^ Mutta joo, jos saan toisen teistä ujutettua huoneeseeni, toinen voi marssia sisään milloin vain. Kumpi teistä on kiltimmän näköinen? XD
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Kiltit. Kiltit. Kiltit. Jatkakaa ooteetä mieluummin vaikka siellä bänditopicissa, olette kaikki kuitenkin sen jäseniä.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
tonttu
Örkki
Viestit: 100
Liittynyt: La Helmi 21, 2004 3:33 pm
Paikkakunta: domin sängyn alla...

Viesti Kirjoittaja tonttu »

heh, täähän kuulostaa hauskalta *virnuilee*
Minuakin saa käyttää jos tarvetta ilmenee :P Olisi kyllä hauskaa tulla paritetuksi *mietiskelee mitähän siitä tulisi ja naureskelee*
Jouluja kaikille :P
Viimeksi muokannut tonttu, Su Joulu 19, 2004 12:16 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MuumiPappa:"En tiennyt että sillan alla asui Filosooffi!"
Piisamirotta:"Kotinini oli vain kolo, mutta viihdyin siellä. Yhden tekevää sekin!"

Klikklik!^^
Vastaa Viestiin