Mosan piirustuksia... [PÄIVITTI! O__O 20.5.-07]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Prime
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Helmi 17, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Jossain tuolla *pyörii ympyrää, käsi ojossa*

Viesti Kirjoittaja Prime »

Ne ovat hienoja :) Varsinkin nuo hattukuvatukset ovat minun mieleeni ^_^

Ja ja.. *sanaton* Nuo kädet! *kuolee* Ne ovat kuolatavan ihania, meillä on pakkomielle käsiin? Nee..
Ja hienosti väritetty on. Ja minä voisin jauhaa noista hatuista vaika tuhat vuotta kun meillä sattuu olemaan tietynlainen pakkomielle niihinkin ^^;

Eli lyhennettynä: Tykkään töistäsi, ne ovat kauniita ^^
Primula on nyt Prime.

Kun löydät jotain kaunista, jotain sellaista jonka haluat pitää aina mukanasi ja jolle haluat aina olla uskollinen. Älä epäröi ottaa sitä, älä epäröi tehdä kaikkeasi sen eteen. Tee. Vain. Se.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Oih. *sulaa*

Tuo on todellakin ainoa enemmän _järkevä_ sana tai edes sanan tapainen, minkä saan ulos tällä hetkellä suustani tai ajatuksistani. *tuij* Sie piirrät aivan älyttömän hyvin, pidän todella piirustustyylistäsi. Se ensimmäinen Hattupäinen äijä ja Guu olivat minusta parhaat, ne jotenkin... en tiedä. Pidin niistä, piirustus- ja väritys -tyylistäsi. *hymyilee*

Rakentava ja muu sellainen Järkevä on kadonnut aivoistani. *lähtee tekemään etsintäkuulutusta*
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Rakkaat, nuo kommentit piristävät oikeasti tätä masentavaa päivää, kiitos niistä ^^
*ei vieläkään tajua mitä hienoa niissä käsissä on* ^^'
Ja Oih on oikein mainio ja järkevä sana ^^
Kiitos juu taas vielä viimeisen kerran ^^ Tai sitten ei. Kiitos toisiksiviimeisen kerran ja sitten vasta kiitos viimeisen kerran *halii ne* ^^
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Wii~ Kuvien hyökkäys *soittaa sotamarssia* Kaikki porukalla skannerin kimppuun! Kiitos sen, nämä kuvat ovat liikuttavan surkuhupaisia. En oikeasti tajua sitä mötikkää. Höspö skanneri *tökkii sitä*. Ja näistä pari on todellakin luonnoksia, eli ne eivät ole mitään huolella tehyjä ja näkyviä. Ja loput on sitten skannerin raiskaamia, se ihan tosissaan on muuttanut niiden kuvien väriä. Se pska >.<

Jonkin sortin haltia
Nimi kertoo kaiken tarvittavan kuvan aiheesta. Sen piti ensin olla Haku, sitten Legolas, mutta sitten siitä tulikin vain joku haltia. Älkää kysykö hiustenväristä minulta, kysykää skannerilta, se ne väritti ;_____; Keltaiset ne alunperin olivat ja ovat vieläkin siinä kuvassa mikä on tuolla kansiossa muiden kuvavainaiden kanssa. Se on haalea koska se on luonnos. Sillä on vino suu ja nenä vähän omilla teillään ja nuo siniset sutut kasvoissa oli alunperin haalean ruskeaa, ihoa leikkivää. Syyttäkää skanneria...

Enkelin tapainen
Ilo \o/ Koittakaapa arvata minkä väriset hiukset sillä oli ennen skannerin raiskaamista. Aivan, oranssinpunertavat! Ja silmät siniset. Tyhmä skanneri .____.' No, kuitenkin. Pojan kaula on vähän hassahtanut, samoin kuin silmä ja kulmakarva, mutta koittakaa elää sen tiedon kanssa. Juu, ne epämääräiset harmaankukertavat suikaleet siellä alhaallapäin esittävät sulkia. Sen siiven sulkia jos ihan tarkkoja ollaan, mutta ei olla. Ja tämäkin on sutaisu jonka tein reilussa puolessa tunnissa, plus nuo rajaamiset ja väritykset päälle. Eli aika nopeaa...

*köh*
Jos en sano tästä mitään... Tein tämän hei Marian (pikkusisko) pyynnöstä! Tai se halusi ilkeän prinssin ja minä vähän päätin repäistä sillä. Se näyttää suoraan sanoen katuhuoralta tai ainakin joltain ihan muulta kuin prinssiltä, mutta antaa näyttää \o/ Violetit osat olivat ennen vaaleanpunaiset *irvistää skannerille* Ja piirtämiseen meni tunti pari jos lasketaan mukaan väritykset ja nämä muut. Siniset kohdat oli joskus ihon värisiä. Eikä kuva ole kuullutkaan varjostuksista.

Pojka
Tadaa, se on yksi näistä skannerin raiskaamista kuvista. Ensimmäinen oikein *ylpeä*. Eli se on vaan joku vihreälettinen (sen väriä se ei muuttanut!) poika, jolla on vaaleanpunaisen hatun ja kaulahuivin tilalla violetit huivit ja hatut ja jolla on sininen iho jonkun takia ja jonka ennen vaaleansininen takki on värjääntynyt oranssiksi. Hurjaa... Copiceilla tein aika nopeaa, enkä jaksanut muokata noita paria mustaa länttiä pois, mutta ei voi mitään. On se oikeana ihan hyvä, mutta tuon skannerin käsittelyn jälkeen... *murr* Älkääkä syyttäkö minua sen pienuudesta. Syyttäkää skanneria!

Pojka taas
Sama poika kuin ylempänä. Nyt näette minun ah niin ihanat vartalonpiirtämistaitoni \o/ Anatomiasta se ei ole kuullutkaan. Skanneri väritti vaaleansinisen takin uuteen uskoon ja vihreästä paidasta tuli valkoinen. Ja sinisen ihon kanssa sama juttu kuin ylempänä. Hassu skanneri... On tämäkin oikeana ihan hyvä mutta ei skannerin käsittelyn jälkeen mikään ihanuus... Älkää hämääntykö siitä mustasta viivasta, jooko?
Siinä ne sitten oli. Lisää tulee taas joskus kun saan aikaan jotain. Ja kun jaksan skannata ne aikaansaannokset.
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Awwitii ^^ Skanneristasi huolimatta nuo näyttivät edelleen aivan perhanan hyviltä. Heh, jännää, skannerisi muutti käytännössä kaiken muun kuin tuon jäbän vihreät hiukset. (Ehkä se on kohtalo!) Se jätkä on symppis. Ja muutenkin nuo sinun piirtelysi ovat palvottavia symppiksiä. Eli tiivistettynä olet aika helkkarin hyvä piirtäjä. Joo. *rut*
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Aww, kiitos ^.^
Joo, kohtalo! Skanneri on mieltynyt vihreisiin hiuksiin. Sen yhden pinkkipään vihreitä silmiäkään se ei muuttanut, mutta teki hiuksista niin kauheat violetinriemunkirjavat ettei sitä tänne kehdannut laittaa... ._____.
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Aaw. Lisää näitä mahtavuuksia. Voi pyhä sylvi. Solet taitava.

Vuui. Hyvin kaunis se ensimmäinen haltia. Juuri sillälailla ihanan huolettoman näköisesti piirretty, sellainen jännän kevyt. ^^' Sen ilme on aivan ihana, juuri sellainen suloinen virne (toivon todella, jotta se hymyilee xD) Sitten pitää hieman nillittää. Hiukset otsan yläpuolella olisi voinut tehdä tarkemmin, että kaikki varmasti tajuaa, että ne menee taakse ponnarille. Toki ymmärrän, jotta son luonnos ja skanneri raiskii, mutta silti. ^^ Lisäksi se letti siinä vasemmalla puolella näyttää olevan jotenkin erillään, eikä tunnu sen kummemmin kuuluvan hiuksiin. Ellei haltia sitten ole letittänyt pulisonkiaan, mitä vahvasti eppäilen. ^^ Kaiken kaikkiaan varsin upea työ, pidän valtaisasti. Ja anna minä raiskaan sen skannerin. Jo on kumma rakkine sinulla. o__O Mutta nuo siniset hiukset ovat ihanaiset. ^___^

Ooh. Enkeli on aivan mahtava. Jälleen kerran pidän hiuksista, vaikka skanneri raiskasikin. Noin ne ovat mielestäni aivan ihanat. Enkelillä on ihana ilme ja sen kasvot ovat upeasti piirretty. Aivan mahtava kerta kaikkiaan (kuinka niin toistan itseäni?). Jos on aivan pakko nillittää, niin vasemmalla puolella meistä katsottuna leuan alla hiuksissa on sellainen värittämätön kohta. x) Mutta mitäpä siitä, kun muu työ on noin uskomaton. ^___^

Katuhuorat rocks! o/ xD Tämä on myös varsin upea työ. Pidän miehen asennosta ja muustakin olomuodosta. Ihana ilkimys. Hauska lisä niihin upeisiin hanskoihin se loppuosa, mistä näkyy läpi (sanat hieman hukassa xD) Sen silmä on ehkä vähän liian iso, mutta jotenkin se sopii kuvan tyyliin. Enpä minä oikein muuta keksi. ^^ Harmillista kun jalkoja ei näy kunnolla, ne kengät ovat upeat. o/

Viih. ^___^ Pojka numero 1 on vekkulin näköinen. Ilme on jälleen ihan loistava, hiukset ovat ihanat ja sinun väritys on hienoa katseltavaa. Minua vain ärsyttää, kun kaulahuivi on noin suuri. Jotenkin se vain on liian suuri piirrustukseesi. ^____^' Mutta ilme on ihana. *nyökkii tietäväisenä*

Ooh. O__O Pojka numero 2 on upea. Sillä on ihana vartalo, ja anatomiakin näyttäisi olevan aika kohdallansa. Sin osaat piirtää tosi hyvin ihmisiä, huomaan ma. ^^ Harmillista, kun skanneri noin raiskii. Mahtaa parka olla pahasti puutteessa...o.o; Minä en vieläkään tajua, kuinka sin osaat piirtää nuo kädet noin hyvin. Ja se hansikas siinä kädessä. *nosebleed* Mutta missä on herran toinen silmä? O___o Kyllä sen pitäisi näkyä, vaikka hiuksia siinä päällä vähän onkin. Herran housut ovat muuten äärimmäisen upeat. *tahtoo samanlaiset*

*pyyhkii hikeä otsaltaan* Pirhana, kun pitää olla näin huono muisti. xD Kirjoitin jokaisen kuvan kohdalla kommentin ensin paperille, että muistaisin kunnolla. xDD Näin vaivaa. \o/ Mutta kyllä näin upeiden töiden takia pitää nähdäkkin. Ehdottomasti olen sitä mieltä, että kuulut Loftiksen parhaimpien piirtäjien kastiin. Ja nuo siun päät on edelleen maailman suloisimpia päitä! xD
Welcome to the Caribbean, love.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Hienoja kuvia!! Pidin erityisesti niista enkelin tapaisen siivistä!! ^_^ Ja Sen ensimmäisen pojan väritys oli ihanan tasainen!!!

Juuri niin värittää ja piirtää sä osaat!! ^_^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Aww, kiitos teillekin raksut ^.^
Ihanainen kilometripalaute taas Kurttis, kiitos siitä ^^ Ja on se niin mukavaa kun jotkut löytävät välillä jotain nillitettävää *humisee* Voimme sopia että se nyt on vaikka letittänyt pulisonkinsa, vaikka se kieltämättä kuulostaa aika epäilyttävältä. Tai jotain. Ja katuhuoran jalkoja ei näy siksi koska ne olivat niin kamalat x.X En osaa piirtää kenkiä kuollaksenikaan, joten katsoin parhaaksi jättää ne pois... Jaja, kaulahuivi kieltämättä on aika hehtaari... *ysk* Pojka-herran toisen silmän jätin pois sen takia etten yksinkertaisesti saanut sitä silmää jotenkuten samalle tasolle sen toisen silmän kanssa. Veikkaan että se näyttäisi ihan kauhealta jos sen olisin piirtänyt. Olen yksi surkeimmista, mitä tulee siihen kahden samanlaisen silmän piirtämiseen...
Aww, suloisen muotoisia päitä~ *lallattelee* Ja olen aivan tavattoman imarreltu vaivannäöstäsi ja muutenkin. Ihanaa ^___________^ *halii sen*
Ja kiitos Celebrielkin ihanasta palautteesta ^^ *halii senkin*
Ja kiitos molemmille vielä näin yleisesti ^.^
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

*ruttaantuu ja ruttii Mosaa* Kyllä min aina tälläisiä kommentoida jaksan, lisää vain äkkiä. *virne* Ja onko se ihan varma, ettei skannerissa ole päällä mitään värivaihto systeemiä? ^___^ Niinkin nimittäin voi käydä. *nauraa* Ja ihan varmasti osaat piirtää kenkiä. Minen usko, ennen kuin näen. On se taitava. *rutistaa vielä*
Welcome to the Caribbean, love.
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

:3
Hmm... Mutta jos siinä olisi värinvaihtosysteemit niin veikkaisin että se olisi muuttanut mustan ja valkoisenkin. Ja sen vihreän. Mutta ei tuosta kyllä koskaan tiedä *sörkkii skanneria* Pitää ehkä joku päivä perehtyä tuohon vekottimeen vähän tarkemmin *virnuaa*
Enkä osaa piirtää kenkiä .____. En ainakaan sellaisia korkokengän tapaisia kenkiä jotka sillä oli kintuissaan... x3 Kannattaa vaan uskoa ettei tule elinikäisiä traumoja *ruttii takaisin* ^.^
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Oon tosi pahoillani, mutta nyt tällä hetkellä oon vaan niin äärimmäisen yliväsynyt, että tuskin jaksan pysyä hereillä, saati sitten kommentoida jotenkin rakentavasti, innostavasti tai järkevästi. Älä siis turhaan etsi tästä postauksesta sitä kuuluisaa punaista lankaa, vaan tyydy oranssinkeltaiseen.
Tuo siipiveikko. :D *huoks* Se, jos joku on kaunis. <3 Sen kasvot on äärimmäisen sirot ja nätit ja ilme jotenkin niin... suloisen haikea. Ja arvaas mitä. ^^ Mulla on siipifanituskausi meneillään (se on tainnut muuten kestää jo jokusen vuoden.. O.o) ja olet tehnyt aivan käsittämättömän kauniit sulkasiivet, joten ----> *loves it* Varsinkin nuo pari irtosulkaa. *onnellinen huokaus* Nyt voin kuolla tyytyväisenä.
Kaksi kuvaa vihreälettisestä kundista: Hii! ^^ Tuo ensimmäinen kuva siitä on vaan niin "Hii! ^^" Jostain kumman syystä, mutta se nyt vaan on niin. Usko, kun mä sanon. :D Sen ilme on nimittäin jostain kumman syystä porautunut mun hyhmäiseen sydämeeni ja kovertanut sinne pikkuisen, pehmeän kolon, jossa asustaa. *paijaa sitä* Mä todella arvostan henkilöä, joka osaa käyttää noin hyvin copiceja. *tuijottaa sitä suu ammollaan, kuola ulos valuen* Sen hiukset näyttää kyllä ehkä vähän muovisilta, mutta kenties se oli tarkoituskin? Tuollaisen kun saisi Suomen kylmään talveen hiihtoseuraksi. *hihitystä ja punastumista* Ja sitten kuva vihreähiuksisesta pojasta numero kaksi: Näyttää hitusen erilaiselta tässä kuvassa. Ensin mun huomion kiinnitti tuo taivaallinen paita. *kuolan nieleskelyä* Tai siis lähinnä sen asento. *voimakkaampaa nieleskelyä* Uu, mä saan kylmiä väreitä tuon heebon asusta, se on hurmaava! :D Ja mikä tuossa anatomiassa nyt muka mättää? Laihahkohan tuo on ja pää on hiukan kookas, mutta muuten en näe siinä mitään vikaa. Jos pitää kaivemalla kaivella näistä töistä jotain negatiivista, niin se on tuon pojun silmän olemattomuus. Tai... Kun jotenkin häiritsee se, ettei sillä näy ollenkaan toista silmää tai kulmakarvaa. Onko se kyklooppi? O.O Se ainoa silmä on kyllä piirretty sitäkin hienommin, mutta tuo pikkujuttu mua nyt jäi kuitenkin vähän hämäämään. ^^
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Aww, en taaskaan voi sanoa muutakuin kiitos ihanasta (kilometri)palautteesta ^.^
Ja muttaku mii en osaa tehdä toisia silmiä noille tyypeille niin se jäi kykloopiksi~ *mutisee* .____.
Mutta kiitos kiitos kuitenkin ^^ *ruttii sen*
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Rum-Pirate
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 9:06 pm
Paikkakunta: Rommitaivaan pilvellä, Johnny Depp:n kainalossa

Viesti Kirjoittaja Rum-Pirate »

*huokaisee syvään* Miksen mine muka ole huomannut tätä? Kerran kommentoinut ja sitten unohtanut kokonaan, että sinekin olet tänne näitä laittanut... *tyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmätyhmä....* no jooh..^^' mutta täällä mine nyt olen ja joudut kärsimään kurjasta, tyhjästä palautteesta, mitä aina kirjustan.. ^^'
Nuo ovat aivan ihania kaikki! Mutta se pioka, joka nukkuu siinä puun alla näyttää ihan siltä, kun sillä olis maha kipeä ja se tyskastelee siinä... :lol: Sitten se toinen noista viimesimmistä on kauhee anorektikko! Juu, mutta muuten nuo kaikki ovat aivan juukelispuukelisen upeita!
Pöö! *aina yhtä viksulla tuulella*

Kuva <------ theehee! Kuva X-Japan <3<3<3
*poissa*
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Aww, kiitos siullekin ^.^ No joo, ehkä se näyttää vähän mahapipiltä, mutta antaa näyttää \o/
Ja minulla on todella paha taipumus tehdä noista kaikista ihmisistä anorektisen laihoja, en voi sille mitään. Ehkä voisin joskus koittaa piirtää oikein muskelimiehen ja jonkun naisen joka ei ole aivan tikku... Voisi tehdä hyvää x3
Ki'toos kuitenkin vielä Rommi ^.^ *ruttii sen*
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Vastaa Viestiin