Arskan gölleriä :P Päivitys happened 5.2.

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Mosa: Kiitos taas ihanasta kommentista, sin se jaksat^_^ *haliruttu*

Ja Celebriel: Juu, mie pidän viuhkoista, ja etenkin Temarin viuhkasta x3 Ja kiitos n_n

Noniin. Tein sitten elämäni ekan slashkuvan \ô~/
Ja en ole tähän ainakaan vielä tarpeeksi tyytyväinen joten luultavasti hion sitä huomenna tai ylihuomenna x__ö

Kuva

Mutta armoa, se on eka slashkuvani ;-;
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Yoshi
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Syys 13, 2004 5:30 pm
Paikkakunta: Muumimaa

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Arska, minkäs teitkään... En voi enään irroittaa katsettani noista. <3 Ne on niin lutusia. *pöllii ne* Ja nuo pehmeät värit taasen. Väritys on ihanan "pehmeätä". x) Nuo yksityis kohdatkin on tehty huolella ja rypytyksen ovat aidon näköisiä. Mielenkiintoista, Irukalla on keltainen paita. :3 Kawaii~! Taustakin on tehty aidosti ja tuo japskulainen lamppu (tai mikä ton tötsän virallinen nimi nyt on. ^^') Ja toi kirsikkapuu antaa tunnelmaa.. Ja Kakashi on niin söpö! Nuo ovat mittasuhteissa kaikki hyvin toteutettu jne. jne... No, mutta lyhyesti sanottuna: tuo kuva on mahtava! (ja vielä eka slashi.)
Kuva
*muminaa* Mumi, mumi!
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Enkö minä muka kommentoinut viimeksi käydessäni täällä? ^^; Ai niin, mie ihkutin piirustuksiasi mesessä!
No sinä piirrät todella hyvin, minä todella rakastan piirustustyyliäsi ja värität kuvasi aivan ihanasti, sillettii elävästi ja silleen. Piirrät todella aidon näköisesti ja nuo vaatteet, rakastan niitä aivan älyttömästi myös. Minä todella ihastuin kahteen viimeisimpään kuvaasi. Se toiseksi viimeinen kuva, minä rakastuin sen taustaan aivan älyttömästi ja koko kuva, sen tunnelma ja kaikki. *hymyilee leveästi* Olen kipeä, älä ihmettele sekavaa viestiä. ^^;
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

*tuij*
Perkule Arska jos jatkat samaan malliin minulta loppuu sanat kesken... Nyt ihailen tätä työtä vanhalla tutulla tavalla. Nuo asennot ovat ihania. En vieläkään tajua kuinka on mahdollista saada noin luonnollisia asentoja ilman että ne näyttävät ihan tönköiltä. Toinen mitä en tajua on se miten tuosta rajauksesta voi saada noin varman tuntuista. Siis minun tapauksessani se käsi vetelee niitä viivoja miten sattuu ja lopputulos näyttää aina rattijuopon ajoreitiltä, mutta tässä ne ovat ihan suorat ja siistit ja muuta ^^
Tuo väritys on taas niin hyvin rajojen sisällä pysynyttä, pehmeää, luonnollista ja tasaista. Ja varjostukset ovat syötävät. Eikä rypytyksistä varmaan tarvitse mainitakaan. Tai uskon ainakin että arvaat että mielestäni ne ovat tasan yhtä ihanat kuin nuo varjostukset. En ole mitenkään yllätyksellinen ihminen...
Tuo tausta herramunjee on taas jotain niiiiiiin ihanaa. Niin yksityiskohtaista ^^ Ja tuo lampuntapainen vei sydämeni. Tarvitseeko mainitakaan että tuo tunnelma on ainutlaatuinen ja käsin kosketeltava. Ihana, rakastan tuota.
Tuo saa nyt luvan tulla minun seinälleni kunniapaikalle sänkyni yläpuolelle *sörkkii tulostinta* ^^ Ihana kuva, ihana (näin vaihteeksi...)... ^^
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Nyt kun olen ottanut kantaa kommentoimattomuuskampanjaan päätin kommentoida kunnolla:

Manga... kun sillä tyylillä piirtää ei kuvasta voi tulla muutakuin hieno!! En ole manga fani ja olen ihan pihalla kaikista hahmoista mutta sen sanon että keitä ne sun kuvissa ovatkaan ne ovat taidolla tehty ja samoi väritys.

Niin niist väreistä: Upeasti todella tarkkaan väritettyjä. ja kaikki varjot ja kiillot hiuksissa tai silmissä ynnä muissa on upeesti tehty! ja taustat, maisemat ja ympäristö ovat kauniita.

kahdella sanalla niitä voisi kuvata näin: taidolla tehty ^_^

Noniin! Tulipas epäcelebrielmäisen asiallisesti! :mrgreen:
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Akuma-hime
Puolituinen
Viestit: 224
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 5:10 pm
Paikkakunta: lahti-city

Viesti Kirjoittaja Akuma-hime »

Aww!

Tuo slashkuva on vaan niin aww, että.. aww!
Kadehtin edelleenkin ihmisiä, jotka osaavat piirtää asentoja, sinä piirrät ne niin luonnollisen näköiseksi! Nuo värit ovat ihanat (vau, Akuma-hime the mustanpalvoja on rakastunut kunnon Väreihin), varsinkin tuo taivas..

Mohohoo, siellä on Kakashi ja Iruka, mohohoo.. (Hullu KakaIru-fangirl on päässyt ulos vankilastaan, fear!)

Upea kuva, taattua Arska-laatua
Aloitan aamuni laittamalla weetabix-sukat jalkaan.
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

ö.ö paljon kommentteja, kiitos, ne tekevät elämästäni sen ihanan asian mitä se on T3T

Yoshi, juu, minulta loppui värivaihtoehdot kesken niin tungin siihen keltaista x]
Sanskullekin kiitos:3
Toinen mitä en tajua on se miten tuosta rajauksesta voi saada noin varman tuntuista. Siis minun tapauksessani se käsi vetelee niitä viivoja miten sattuu ja lopputulos näyttää aina rattijuopon ajoreitiltä
*reps* xDD sinulla on aina niin ihanan hauskoja sanavalintoja x'D
mutta kiitos, itse olen aina luullut että oma käteni vetelee niitä viivoja miten sattuu n.n;;

Kiitos Celeb=33

..akuma, min sain juuri how to draw-kirjan missä opetetaan tekemään oikein kunnon slashkuvia ja kakairu on minun suosikkiparitukseni xD; behold the big kakairurynnäkkö minun kuvien kohdalla \Ó__ó/

Muttamutta, tein uuden kuvan joka on omistettu Karasulle, koska hän tuli rovaniemeltä asti hellsinkiin ja me tapasimme ^.^ annoin silloin originaalin pois mutta skannaus jäi miälle ja editoin taustaa koneella. lisäten sinne tuommoisia veripisaroita jne. sopivat itachille~ anatomiassa on pikkuvirheitä, mutta sainpa minä anatomiaoppikirjankin ^^^'

No mutta, siinä on:3; ja huomatkaa että alkuperäinen työ on pienempi kuin tämä skannaus xD;;

Kuva
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Yoshi
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Syys 13, 2004 5:30 pm
Paikkakunta: Muumimaa

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Arska saitko siis tilattua sen miten piirretään shounen-aita How to draw sivulta? *lähtee kiireestii etsimään sitä*

Ja tuo Itachi-söpöläinen on valmis. ^^ Pakko sanoa taas niistä pehmeistä väreistä. ;P Niin eli upea väritys, mutta ei niin pehmeätä väritystä kuin edellisessä joka sopii hyvin kuvan henkilöön. Asento on taas luonnollinen. Näyttäisi siltä, että se aikoisi viiltää kätensä. No juu minä näen asiat ihan päin peetä. Niin ja näyttää myös siltä , kuin se olisi huomannut, että me töllistelemme sitä. Kawaii~! Tausta on upea. Rypytykset, varjostukset, nekin on niin hienot ja aidot!
Tahtoo oppia piirtämään tuolla lailla. *katsoo omaa tikku-ukkeli itachia*
Kadehdin Karasua, kun se saa onin hienon kuvan ;___;
Minen huomaa mitään virheitä anatomiassa. x/ Ehkä sillä on pidemmät hiukset.. *jää ihastelemaan hiuksiä* ne on muuten hyvin tehty. ^^
Kuinkas paljon rahaa meni noihin oppikirjoihin? Eikös ne kummiskin kohtalaisen kalliita ole?
Niin ja eikös Itachi ole tuossa nyt jonkinlaisena Anbuna? Taitaa taas mennä ihan väärin tää arvaus. ^_______^'' Mutta yksinkertaisesti tuo on vain niin hieno.
Kuva
*muminaa* Mumi, mumi!
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

o.O Ei pahannäkönen tyyppi!! Pitkät hiukset plussaa!^_^
Se on hienosti väritetty ja sivukuva tekee noist miekkamiehistä kivan semmosen ööh miten sen nyt sanoisi.. arvokkaan näkösii! :) ja kivan tyylinen miekka/sapeli
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Yoshi
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Syys 13, 2004 5:30 pm
Paikkakunta: Muumimaa

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Se on katana kait.. Siis se miekka/sapeli.. Onkohan edes niillä eroa xD
*haihtuu offailemasta*
Kuva
*muminaa* Mumi, mumi!
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Itachiii *fanityttökiljuntaa*
Tuon minä tulostan, ihan oikeasti tulostan ja hankin sille jalokivikoristellut kultakehykset ja laitan sen sänkyni yläpuolelle ja hankin maailman parhaimmat turvajärjestelmät siihen ympärille ettei se vaan lähde yhtään mihinkään *_______* Ja sitten tulostan siittä minimaallisen version ja laitan sen lompakkooni valokuvataskuun ja tulostan sen vielä ja teen siitä kännykkääni kuoret ja sitten näen sen aina *___________________*
Eli pidin. Lievästi sanottuna. Rakastin. Myös aika lievästi sanottuna. Palvon sitä ja palvon sinua ja tulostintani joka toimii *aaltoja*

Sen ilme on jumalainen. Aivotoiminta (mikä?) lamaantui reiluksi puoleksi tunniksi enkä pystynyt tekemään muuta kuin tuijottamaan kuvaa ja kuolaamaan. Hyvä etten hukkunut... Mutta rakastan silti sen ilmettä. On se niin Itachi. Ihana~
Ja sen hiukset ovat ihanat. Ihanat ihanat ihanat ihanat. Ja sen hiusten väritys *pyörtyy*
Ja sen vaatteet *hipsii ja varastaa ne siltä* RUAHHAHHAA! ... Laskostukset ovat ihanat, niinkuin varjostukset ja värityskin.
Ja sen kädet! Väritys on sanoin kuvaamatonta ja ne ovat muutenkin ihanat ja kuolattavat ja vaikka mitä muuta ihanaa. Ja miekka jota se pitää~ :3

Ellei pointtini selvinnyt niin vielä lyhkäisyydessään. Palvon sinua ja tuota kuvaa *painuu vuorelle uhraamaan tietokoneensa*
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Kiitos kommentsukaisista, ja kiva Mosa jos tykkäsit sitä noin paljon x}

....muttah, tein tämmösen Kakashinkuvan...luonnos lähti käsistä joten sillä on Genman tikku, mutta kun se sopi kuvaan ^^' Ja tuota, ekaa kertaa kokeilin värittää kuvaa jossa ääriviivat on tehty lyijykynällä ja en ole kumittanut mitään alta pois, ja miusta se toi vähän lisäeloa kuvaan. ö.Ö Ja käsistä ei sanota mitään T_T

..eikä värityksestä. Kompuutteriväritykseni ovat ja tulevat olemaan kaameita niinkauan kunnes saan oikeakätisyyden lahjan tai tabletin.

Ja koska tämä on Lotr-foorumi, kunnioitan sitä tsh-fontilla!^_______^/

Kuva
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Yoshi
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Syys 13, 2004 5:30 pm
Paikkakunta: Muumimaa

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Sinun kaksu-fan-artut on loistavia! Söpöjä~!
Tuo fontti on ihana. Ja värit sointuvat toisiinsa. Kakashi on oikeasti niin söpö. *vahtaa sitä*
Tuo asento on taas tuommoinen luonnollinen. Ettei se vain seiso tuossa vaan sillä on myös "luonnetta".
Rypytykset ja varjostukset ovat taasen hyvin tehty.. Ja rakentavaa kommenttia ei taaskaan tule. -___- *haihtuu ottaen eka kuvan koneelleen :3*
Kuva
*muminaa* Mumi, mumi!
Rum-Pirate
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 9:06 pm
Paikkakunta: Rommitaivaan pilvellä, Johnny Depp:n kainalossa

Viesti Kirjoittaja Rum-Pirate »

Siis, siis, sii, nuo taustat! *pyörtyy* ei kukaan voi osata piirtää noin hyvin taustoja!! Ja tuo väritys.. aww.. ihana kerrassaan! Ja tiedän olevani tänään todella rakentavalla tuulella, mutta ei voi mitään.. Ei tuosta kerta kaikkiaan voi sanoa mitään muuta ilman, että toistaisi muiden palautteita...
Pöö! *aina yhtä viksulla tuulella*

Kuva <------ theehee! Kuva X-Japan <3<3<3
*poissa*
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Aww... Kakashi~
On se äijä vaan niin lutu *paijaa Kakaa* x3 Ainakin Genman tikun kanssa ja muutenkin.
Olen taas aika tyhjäkäynnillä, mutta koitan repiä itsestäni jotain irti. No ensinnäkin se on aivan totta että kun siinä on nuo lyijykynäjäljet tuolla alla niin siihen kuvaan tulee lisää eloa. Vaikka olisi se aika eloisa vaikka siinä olisikin ne tussin jäljet. Mutta siis kuitenkin. Sen asennossa ja ilmeessä on asennetta. Näyttää niin rennolta. Ihana~
Hyvä on, ei sanota mitään käsistä mutta on ne minusta siltikin ihanat. Ne tuovat lisää rentoutta kuvaan. Ja ne hihojen laskokset ei vähennä sitä ihanuutta yhtään vaan tuo sitä ikäänkuin lisää. Rakastan noita laskoksia - hihojen ja muutenkin noiden kankaiden - vieläkin ihan kympillä. Sinä osaat.
Enkä min näe värityksessä yhtään mitään vikaa. Se on ihana, taattua Arska-laatua \o/ Taustakin sopii tuohon kuvaan kuin nenä nassuun :3
Kakashin ilme on ihana. Sen simmu varsinkin x3 Ja tuo ihana pehko *humisee* Ihanaa~
TSH-fontti \o/
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Vastaa Viestiin