Gekan töitä [ Updeittausta 20.7 ]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

*tyhmä kuten aina*
Niinpä enpä tajunnu!! :oops: ^_^'''
okei ny tiiän (suurinpiirtein) mikä se semmonen piirtopöytä on!!!
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Rum-Pirate
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 9:06 pm
Paikkakunta: Rommitaivaan pilvellä, Johnny Depp:n kainalossa

Viesti Kirjoittaja Rum-Pirate »

OHO! Kappaskepposta! Enpäs olekkaan kommentoinut... ^^'
No, nuo ovat joka tapauksesssa aivan upeita ja erikoisia... hyvällä tavalla! Pidän omalaatuiseta ja taidokkaasta tyylistäsi!
Piirteleppäs nyt sitten ahkerasti lisäää, juukos?
Pöö! *aina yhtä viksulla tuulella*

Kuva <------ theehee! Kuva X-Japan <3<3<3
*poissa*
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Hihhei. Minä päivitän. Juuh, löysin tällaisen vähän vanhan työn, ja ajattelin laittaa sen tänne. Muuta julkaisukelpoista en ole saanut aikaan.. Inspiraatio on kadonnut. :cry:

Kuva



Kommentteja?

Kiitos kaunis Rum-Pirate. ^____^ Piirtelen, jahka innostun taas..
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Nätte työ on :> Must edelleen kadehtia oekakitaitojasi @_@ pirteät värit tuossa, tulee pirteä fiilis pelkästä katsomisesta :3 Kieli on vähän pitkä ihmisille mutta hei, minä pidän pitkistä kielistä joten mitä pienistä x) Hiussuortuvat on tehty ihananmahtimahtiupeasti, en voi olla ihailematta niitä^_^~ Osaat tehdä niin nättejä hiussuortuvia että..:3
tuo ..tikkari?onhan se tikkari?^__^ näyttää tikkarilta,nam x3 niin,se tikkarin varsi on ihanna tommottii surrealistinen ja vänkyrä, antaa kuvalle ihanan rennon fiiliksen tj. *ei osaa selittää* xD;
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

:shock: Mä en vaan käsitä, miten ihmeessä sä voit tehdä samaan aikaan noin "epäaitoja" tai siis... sellasia erittäin kirkasvärisiä ja enemmän maalaus- kuin valokuvamaisia (älä nyt vaan mene loukkaantumaan tästä, se oli tarkotettu kohteliaisuutena! O.O) ja samalla niin pihkuran elävän ja aidon näkösiä kuvia. *Kurtistaa otsaansa ja kuolaa sen polvelle* No, se on luultavasti ammattisalaisuus eikä sun sitä tarvitse paljastaa, mutta se ei vaan mene mun päähäni. Ei voi ymmärtää. ^^ Katsoo nyt totakin työtä. O.o Ensinnäkin. Nuo silmät näyttää ihanan kirkkailta ja säihkyviltä ja on äärimmäisen kauniit. Ja hiukset on hienosti väritetty ja mukavassa asennossa. Huppu näyttää aivan hupulta (toisin kuin jotkut mun yritelmät, joita ei voi katsoa punastumatta häpeästä), värit on kaikki aivan kohdallaan (tarkottaen että ihon väri näyttää ihon väriseltä, värit sopii hyvin yhteen ja luo tietynlaisen kokonaiskuvan...) ja... Voi PRKL! Miten joku VOI osata tehdä noin upeita kuvia?! *äimän käkenä, mikä ikinä se sitten lieneekin* Ei sua voi kuin palvoa. *kumartuu sen jalkoihin ja palvoo tarjoten suklaalevyä uhrilahjana* Ihan oikeasti! Tossa(kaan) kuvassa ei ole mitään moittimista ja... *silmät teelautasen kokosina* Miten sä olet onnistunut saamaan noi pihkuran varjostukset noin aidon näkösiksi? *hakkaa päätään seinään* Nää sun työt kävis ihan todella johonkin näyttelyyn. Ja mä olen tosissani tässä. :shock: Susta tulee vielä kuuluisa taiteilija, sano mun sanoneen.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Ihanaupeahienomahtavamaukassuloinenkauniskomea! O.O *kuol*
Tuo on taas ihan ilmiömäinen työ. Nuo värit ovat niin pirteät ja iloiset ja juuri täysin mahtavasti valittu että ne sointuvat toistensa kanssa hyvin yhteen ja tekevät koko kuvasta niin hienon ettei mitään rajaa.
Palvon noita hiuksia, mutta tottakai sinä sen tiesit. Kuten sen että palvon myös silmiä ja kasvoja ja niiden varjostusta erityisesti. Ne varjostukset ovat niin luonnolliset ja... rohkeat. Huppu on taas aika helvatan upea ja muutenkin aidon näköinen ja kuvaan täydellisesti sopiva.

Tuo sinun piirustustyylisi on edelleen upeaa ja ainutlaatuista, kun se on tuollaista luonnoksenomaista ja rohkeaa ja juuri tuollaista mitä minä palvon. Ja jääräpäänä olen edelleen sitä mieltä että on yliluonnollista saada noin upeaa jälkeä tietokoneella T____T Duh, miksen minä osaa *mutru*
Mutta upea se on joka tapauksessa. Pysyn yhä vannoutuneena fanityttönä ja jos muistan, säädän jotenkin tuon tulostimenkuvatuksen kanssa sen kuvan ulos paperille ja lyttään sen tuonne seinälle piristämään lisää noiden muiden kuvien kanssa huoneeni synkkää yleisilmettä ^^
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Rum-Pirate
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 9:06 pm
Paikkakunta: Rommitaivaan pilvellä, Johnny Depp:n kainalossa

Viesti Kirjoittaja Rum-Pirate »

Se tuo mieleen sen sun avassa olevan tyypin ^^
Se on hieno myös! Kertakaikkiaan ihanasti väritetty!
Värit piristävät ja sointuvat hyvin yhteen.
Se tikkarin varsi kyllä toisaalta vähän hämää, mutta se ei kauheasti haittaa.. ^^' Koita nyt herramunjee saada se inspis takaisin!!! Ja
tämä oli käsky :!:
Pöö! *aina yhtä viksulla tuulella*

Kuva <------ theehee! Kuva X-Japan <3<3<3
*poissa*
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Ooh, ihania pitkiä kommentteja! <33 Kiitos kiitos kaikille. :D Arvostan todella että jaksatte kommentoida. *heittelee kommentoijille suklaarusinoita*

Eh, tikkari. Jooh. ^__^;; Siitä tuli vähän omaperäinen. xD
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Minä_palvon_sinua, oi mahtava, jumalainen, Gekka. O.O Ennen kuin jumaloin sinua lissee, täytyy sanoa, että olen monta kertaa käynyt katsomassa kuviasi, mutta ikinä ei ole ollu aikaa kommentointiin. Anteeksi. *-* Nyt sitä kuitenkin löytyy, joten sanon nyt muutaman sanan. ^^;;;

Ensinnäkin... jokainen kuva on aivan mahtava. Sinulla on hyvin persoonallinen tyyli piirtää. Todella pidän siitä. Se on jotenkin niin hieno ja yksityiskohtainen, mutta samalla vähän rosoisen suttuinen. Miten sen selittää?! ^^; Älä loukkaannu, haluan vain sanoa, että
piirrustuksesi ovat ihania.

Värienkäyttösi on ihanaa, tuollaista voimakasta ja pirteää.
Varjostukset on myös ihania.
Kaiken kaikkiaan, piirustuksesi ovat...

Mahtavia.
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Gekka kirjoitti:*heittelee kommentoijille suklaarusinoita*
*glomppaa rusinat ja syö ne* nam nam. *mums*

Nee, uutta kuvaa pian ^__^ Yleisö odottaa ;) Vaikka puhuitkin jotain inspiraation puutteesta...meikällä vähän sama onkilma.^.^;
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Don Yashmine, kiitän ja kumarran syvään. ^____^ Et uskokaan kuinka hyvälle tuulelle tulin kun luin kommenttisi. :D

Sinulla on hyvin persoonallinen tyyli piirtää. Todella pidän siitä. Se on jotenkin niin hieno ja yksityiskohtainen, mutta samalla vähän rosoisen suttuinen.
Tuon minä olen kadottanut. Ja ideat. Huoh. Kyllä elämä on julmaa. ;___;

Arskaseni, saatan ehkä vielä tänään laittaa kaksi kuvaa.. ehkä. Kone jumittaa nyt, niin en saa laitettua niitä. X__x
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

TODELLA hieno työ kuten aina!! :) värit ja varjostukset ansaitsevat kympin!! :) MUtta jotenkin häiritsi tuo kieli... ehkä pari senttiiä liian pitkä... O_o Mutta se jää kaiken muun varjoon!! :) Upeaa.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

*sekalaisia iih-äännähdyksiä*

Hienosti piirrät. Minun suosikkini on ehdottomasti se Miyavi kakkossivulta, vaikka en itse tyypistä tiedä muuta kuin että on pirun hyvännäköinen. Siinä on yksinkertaisesti upeat värit, musta on jotenkin sillai sähköisen näköinen ja... No, vaikka siitä näkee selkeästi että se on koneella piirretty, se onnistuu näyttämään elävältä. Johtuu varmasti niistä väreistä. Mustat hiukset ja vihreä luomiväri ja silmän ilme ja ne turkoosin sävyt ja huulet... Ah, oikeasti, en tiennyt tuolla tyylillä voi pirtää jotain noin täydellistä.
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Kiitos Ilona kiitos. *kumartelee ja ojentaa suklaarusinoita*
Kivaa saada kommentteja. ^__^
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Jotain päivitystä piti saada aikaan, joten kaivoin arkistoistani pari vanhaa kuvaa. Mööp..

Kuva

Tämä Rokkipekka on oikeastaan kesken, kuten huomaatte. Muttah, koska olen laiska kuso, en jaksa alkaa tekemään sitä loppuun asti. xP
...Tuo sen käsi häiritsee todella paljon. >__<

Kuva
Minulla oli tylsää, kun tein tätä kuvaa. xDD

Kuva
Ja viimeisenä tämä kuva. Nuo aurinkolasit on törkeet. xDDD
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Vastaa Viestiin