Gwainin arkisto [4.5. haltia-ankkoja]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Gwainin arkisto [4.5. haltia-ankkoja]

Viesti Kirjoittaja Gwain »

...eli sama topikki joka katosi kaatumisen myötä. Idea on siis se, että skannatessani uutta kuvaa löysin koneeni kätköistä kasan rääpellyksiä parin viime vuoden ajalta ja ajattelin pistää niitä tänne teidän kiusaksenne :twisted:

Laaksomaisema, joka on varmaankin onnistunein kuitukärkikynällä raapustamani kuva (sääli, että kehitys pysähtyi jo kaksi vuotta sitten...)

Merenrantamaisema haltialla varustettuna, jälleen kuitukärkikynää puuväreillä höystettynä. Taivas on aivan kammottava.

Enkelipoika istuskelemassa puun oksalla. Omituiset kasvot ja liian pienet kädet...

Sama kuin edellinen, tällä kertaa puuväreillä väritettynä.

Vihjaileva enkelipoika, joka oli alkujaan joulukortti slashista pitävälle kaverille. Tiedän, siivet näyttävät saunavihdalta...

Palavat siivet, eli mitä tapahtuu, kun enkeli ei ansaitse siipiään... angstinen kuva, mitta pidän siitä silti.

Jotain aivan muuta, eli viimeinen piirtämäni Disney-ankka. Ala-asteella kyllästyin siihen, että aikuiset kysyivät mikä minusta tulee isona. Lopettivat kyselyn kun vastasin haluavani "Disneylle piitämään ankkoja"...

Ja sitten vielä lopuksi se uusi kuva, jota skannatessa muut pulpahtivat esille, eli Orlando Bloom, jolle skanneri onnistui tekemään varsin paljon vahinkoa... Hmph.

(Eihän mua saisi päästää kirjoittamaan omista piirroksistani kun sille ei tunnu tulevan loppua ollenkaan... :oops: )


EDITTIÄ 17.1.2007!

Tästä lähtien lisään tähän topikkiin ainoastaan sellaisia töitä, joilla on oikeasti jotain tekemistä foorumin aiheen eli Sormusten Herran kanssa. Ottaen huomioon nykyiset "muusani", saattaa siis hyvinkin olla, ettei lisäyksiä ei enää tule (vanhat työt jäävät kyllä tänne, liittyivät ne sitten mihin fandomiin tahansa). Kaikki työt, uudet ja vanhat, löytyvät myös omilta sivuiltani, ja uutukaiset todennäköisesti ilmestyvät ensin journaliini.
Viimeksi muokannut Gwain, Pe Touko 04, 2007 2:51 pm. Yhteensä muokattu 38 kertaa.
Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

Orlando on mahtava! Pirulauta se on upea! :wink:
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Hianoja kuvia,se ankka näytti ihan Rosan kuvalta...Jee!!Hyvä!!*fanittaa rosaa* :D
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Avatar
Jormungandr
Puolituinen
Viestit: 254
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:08 pm
Paikkakunta: godforsaken lunar hellscape

Viesti Kirjoittaja Jormungandr »

Päätinpäs harrastaa rakentavaa palutetta. *kuulee yleisön hämmästyneen kohinan* Kyllä, kuulitte oikein. Rakentava palaute on palannut Karibian reissultaan, hyvinvoivana ja ruskettuneena. Ja jopa joka kuvalle erikseen.

Laaksomaisema: Aivan huippu. Mä en ikinä olis jaksanu nyhertää yhteen kuvaan noin hitosti yksityiskohtaa.

Merenrantamaisema: Toi kiemura taivaassa on tosiaan vähäsen outo, mutta aallot... *umpikade*

Enkelipoika: No jos rehellisiä ollaan, niin naamasta tuli ekana mieleen peikko. Mutta ruumiin anatomia on loistavaa.

Vihjaileva enkelipoika: No ei tosiaan oo mitkään saunavihdat! Näkisit mun töhryt, siivet näyttää aina koostuvan heinästä...

Palavat siivet: Me likey. Erittäin hieno. Tykkään lieskoista. *muistelee omia lieskojaan, jotka näyttää enemmän serpentiiniltä*

Jotain aivan muuta: Ankka savupiipussa? Xd No ei vaines. Mahtava, kuin suoraan Don Rosan kynästä. Ja perspektiivi on aivan mahtava.

Orlando Bloom: Orli itekään ei näytä noin elävältä!
It's such a little thing to weep—
So short a thing to sigh—
And yet—by Trades—the size of these
We men and women die!


-- Emily Dickinson
Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

Ja tuosta enkelistä, jonka siivet palaa. Minä olen kauan sitten kirjoittanut ficin, jonka nimi oli "Enkeli vai ei?", joka kertoi enkelistä, joka ei ansainnut siipiään ja ne syttyivät tuleen. Outo yhteensattuma. :wink:
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

*kumartaa syvään rakentavalle palautteelle* On kunnia tavata teidä korkeutenne! :P

*fanittaa myös Rosaa*
(eräs suurimmista aarteistani on herran omistuskirjoituksella varustettu nimmari Temppeliherrojen kruunun kannessa... my own, my preciousssss!)
Frigo
Örkki
Viestit: 88
Liittynyt: To Tammi 15, 2004 11:24 pm

Viesti Kirjoittaja Frigo »

Wou, mahtavia.
Pidin eniten Palavista siivistä, se oli kaunis kuva. Muutkin olivat kyllä todella hienoja, mutta eivät iskeneet samalla tavalla.
Minusta ne enkelipoikien kasvot olivat hauskat ja hienot. Pidin niistä. Vihjailevan enkelipojan ilme on loistava, ja se sädekehäkin vielä. Siivet ovat hieman oudot, mutta hienot, ei siinä mitään. Tulevat ehkä hieman liikaa esille, niihin kiinnittää eniten huomiota.
Juu, Rakentavan Palautteen seuraaja asialla, vasta koulutustasolla.
Frigoa ei ole. Frigo jätti Loftiksen 28.10 lopullisesti.
Green_dragon
Örkki
Viestit: 93
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 5:07 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Green_dragon »

Hienoja piirroksia!
Pidin erityisesti Laaksomaisemasta ja Palavista siivistä. Merenrantamaiseman aallot ovat aivan taivaallisen hienot... Niin ja Orli...*pyörtyy*
Kuva
Together, like that.

Grotto
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Hmph. *murisee loftikselle, joka kadotti multa noin 100 viestiä mukaanlukien kommentin tänne*

Upeita. Sä olet ihan uskomattoman hyvä piirtämään. Yks parhaista piirtäjistä, joihin mä oon koskaan törmännyt. (oonko törmännyt suhun? ^^) Mä en voi muuta kuin tuijottaa noita ja kadehtia. :roll:
Erityisesti mä pidin.. *luettelee ne kaikki* Äh, no.. Hmm.. Se puun oksalla istuva enkeli oli ihana. *pusuttaa sen* Onko lisää luvassa?
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Simona
Örkki
Viestit: 35
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:51 pm
Paikkakunta: Oravanpesä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simona »

*katsoo suu auki piirrustuksia* Aivan uskomattomia. Minun tuherrukseni ovat roskakorikamaa näihin verrattuna. Tsuh.

Ihania. Pidin varsinkin siitä vihjailevasta enkelistä, enkelistä, jonka siivet palavat ja Orlando Bloomista. Mutta kaikki olivat todella upeita. *taputtaa*

Jatka samaan malliin.

(Jaa, se rakentava palaute.. Ymh.)
<i>Olen katkera.</i>

Shanpuu -> Simona
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Ehkäpä olisi korrektia siirtää nämäkin tähän yhteen ja samaan topikkiin, jotta sen toisen ehkä joku voisi poistaa kummittelemasta (ei, ei minulla ole hidas sytytys, ei suinkaan..)?

Alkupaloiksi muutama kasvokuva:

Elrohir
Elladan
Erestor
Haldir

Seuraavana ruokalajina tarjoillaan yksi Elrond, se nuori rämäpää johon Gil Galad niin kovasti ihastui:

nuori Elrond

Pääruokana tänään on muutama slash-kuva (osa nyt eivät varsinaisesti slashia ole, mutta vaatteiden vähyyden takia ne päätyivät tähän kategoriaan :wink: ):

Elrondin ja Glorfindelin söpöstelyhetki
Glrfindel... umm...nauttimassa vapaahetkestä... :oops:
Elladanin ja Elrohirin herkkä hetki
Elladan ja Elrohir, hyvin rohkeassa kuvassa
Kidutettu Erestor Ei ole kiva kuva.
Elladan ja Elrohir luonnon helmassa varsin rohkea tämäkin (älkää mua syyttäkö, Elrondin kaksoset hieman riehaantuivat :? ), joskin oudosti humoristinen...
Elladan ja Elrohir, kuvamanipulaatio

Ja jälkiruuaksi yksi enkelipoju
Viimeksi muokannut Gwain, La Kesä 19, 2004 4:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Re: Gwainin sekalaisia piirroksia

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Laaksomaisema on hieno. Siinä on kivoja pikku yksityiskohtia, joista minä pidän :)

Merenrantamaiseman taivaasta minulla tuli heti ensimmäisenä mieleen kova tuuli... Sekin hieno

Niinkuin joku jo sanoi se enkelipoika näyttää hieman peikolta naamasta, mutta muuten hieno sekin.

Vihjaileva enkelipoika näyttää hyvin... vihjailevalta x) Hieno edelleen...

Palavat siivet on todella upea. Ne tulenlieskat *huokaus*...

Disney Ankka on kuin Don Rosan tekemä (sitähän ei kukaan sanonut...)

Olrando Bloom on upea. Väritetyksi työksi se on yllättävän aidon näköinen.

Noihin toisiin olin jo kommentoinut, mutta mikä estää minua kommentoimasta taas ja vähän paremmin tällä kertaa...

Kasvokuvat ovat hienoja. Elrohir on ihan Elrohirin näköinen...

Nuori Elrond on myös hieno, mutta ei ehkä niin Elrondmainen (tai no kuka päättää millainen on Elrondmainen...)

Nuo slash (ja vähävaatteisuus...) kuvat ovat aivan huippuja! Edelleen ne kaksoset todellakin riehaantuivat siinä yhdessä kuvassa....

Enkelipoju on tyylikäs...
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Aargh, en ole muistanut käydä kiittämässä kaikkia ihania ihmisiä kommenteista, joten nyt tulee suuri yhteinen KIITOS kaikille kommentoijille!

Ja sitten jotain varsin älyvapaata... (sitä fysiikan neloistunnit teettävät): Tolkienin hahmoja ankka-muodossa. Tiedän kyllä, että Don Rosa on sen(kin) jo tehnyt, mutta täytyihän minunkin päästä kokeilemaan... (lue=nolaamaan itseni :oops: )

Elrond Ankka

Boromir Ankka
(Gondor has no pants, Gondor needs no pants!)

Vielä on varastossa Gandalf, Legolas ja Elladan&Elrohir ankkoina, mutta koska tällä hetkellä olen vanhempieni luona ilman massiivista puuvärikokoelmaani(!), en saa niitä väritettyä ennen kuin palaan omaan kämppääni loppuviikosta. Joten palataan asiaan silloin!


Ja jos joku ei Don Rosan versiota ole nähnyt, se löytyy vaikka täältä.
Viimeksi muokannut Gwain, La Kesä 19, 2004 5:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

Huu, muutkin fanittaa Rosaa, kuin minä. :D

Ja sellaiset slashit kiinnostaa. *hykertelee*
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Voi kiitos! :oops:

Se Elladan/Elrohir -ankkakuva on ehkä hieman slashahtava, noita kahta kun ei yksinkertaisesti pysty piirtämään täysin viattomasti! Katsotaan nyt, koska saan sen väritettyä...
Vastaa Viestiin