Sanskun ihmejuttuja. [Se päivitti 5.11 valokuvilla]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Fanyare kirjoitti:Aww tuota Hamtaroa! Ihanan lutuiset kuvat, hienot efektit ja kaikkea.
Ei kamala! Luin kaksi kertaa, että: "Ihanan lutuiset korvat..." kolmannella kerralla kun tulin uudestaan lukemaan, luin sitten vasta, että kuvat, eikä korvat! xDD
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Firithostwen
Puolituinen
Viestit: 303
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 2:36 pm
Paikkakunta: Rhosgobel

Viesti Kirjoittaja Firithostwen »

Miten min en ole huomannut, että sie teet blendejäkin @.@ Nämä on aivan uskomattoman hyviä, en nyt voi enää kommentoida joakista vaikka mieleni tekisi xD

Jokainen näistä on minusta jotenkin intensiivinen ja tyylikäs. Pidän väreistä ja asettelusta ja melkein kaikesta.

Erityisesti tykästyin Dominic Monaghaniin [gyaah, kirjoitetaanko se noin?^^;;;] Se oli upea, jotenkin melkein saman kuvan toisto iski minuun ja vau^^; En oikein löydä sanoja...

Toinen kiva oli Nuuskamuikkunen, lempihahmoni Muumitarinoista kautta aikojen, ehdottomasti^^

Teet tosi taitavasti näitä, kultaseni^__^ *ruttii sen*<3
Kuva
Tagista kiitos Arskalle^^
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Olen tekemässä uutta ulkoasua aivan uudelle domainilleni, joka aukeaa jossain vaiheessa, kun saan kirjoitettua kaikki tekstit ja löydän vielä muutaman oikean koodin. Mutta, minulla on ongelma layotin - eli sen kuvan kanssa, ei mitään suurta tai sellaista, kuva on jo valmis ja kaikkea. Ongelma vain on siinä, etten osaa päättää mikä olisi paras. Eli, teinkö minä sitten kymmenen erilaista versiota siitä kuvasta, mutta jos te mitenkään viitsisitte sanoa mikä olisi _teidän_ mielestä paras - jos se vaikka helpottaisi minunkin päätöksen tekoa. *suloinen hymy*

Mutta en laita tällä kertaa kuvia tähän, vaan annan osoitteet koska niin monen ja melkein samanlaisten kuvien peräänlaittaminen on vähän hölmöä. Ja tuosta kuvasta, teksti ei suinkaan aukea siihen oikealle, vaan sen alle, eli tuo on vain osa siitä layotista, mutta kuviin:

1
2
3
4
5
6
7
8


Siinä kuvien osoitteet ja kaikki on melkein samanlaisia, kahdessa viimeisessä on sävyeroakin, mutta muuten... Olisin kiitollinen, jos sanoisitte mielipiteenne ja sitä _rakentavaakin_ saa antaa aivan surutta. *hymy*
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Firithostwen
Puolituinen
Viestit: 303
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 2:36 pm
Paikkakunta: Rhosgobel

Viesti Kirjoittaja Firithostwen »

Minusta paras oli tuo viimeinen, eli 8. Siinä oli enemmän terävyyttä ja valoa, ja vaikka nuo kaikki ovat hirmuisen nättejä, se on mielestäni hienoin ^__^ Siitä oikeanpuoleisesta palkista tai sen puuttumisesta en osaa sanoa mitään..

Sinulle tulee varmasti taas nätit sivun^__^ <3
Kuva
Tagista kiitos Arskalle^^
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Uu iihana joutsen.. itse pidin eniten kuvista 5 ja kuusi.. ne pallurat teki niistä hienot :3
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Sam kirjoitti:Ei kamala! Luin kaksi kertaa, että: "Ihanan lutuiset korvat..." kolmannella kerralla kun tulin uudestaan lukemaan, luin sitten vasta, että kuvat, eikä korvat! xDD
Öww? No miksei korvatkin xDD
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Mie löysin aivan kauhean heikosti Manan kuvia, joten Arska ystävällisesti lähetti miulle sitten niitä aivan kauhean määrän. Blendasin Manasta ja miusta se oli jopa hyvä, joten hyllytin joutsenen seuraavaan tai sitä seuraavaan layotiin, joten layotissa komeilee Mana tällä hetkellä. Saa nähdä _vasta_, kun sivut ovat ihan täysin valmiit. ^_____^
Mutta en minä aivan tuon takia ainoastaan lähetä viestiä, vaan päivityksen puitteissa.

Eli olin Sauna Open Airissa 10. ja 11.6 Tampereella. Lauantaina kun olimme lähdössä pois sieltä, menimme serkkuni kanssa odottamaan Sokos Hotelli Ilvekseen äitiä ja isäpuolta jotka tulivat sieltä hakemaan ja kotiin siitä sitten, no anyway.
Aurinko paistoi silmiini ja minä pidän, ei vaan rakastan sitä, kun aurinko paistaa silmiini, se on jotain aivan ihanaa. Olen ehkä kieroutunut, mutta sen tiesinkin ja se ei ole minun ongelmani. x) Joten nämä seuraavat _valokuvat_ olen _itse_ ottanut sieltä Ilveksen terrasilta, missä istuimme. Ja minulle on turha tulla sanomaan, että tuo on kuvattu jotenkin väärin tai jotain. Kiitos. ^^

Kuva

Kyllä, siinä vasemmassa reunassa on Ilveksen liikenneympyrä, mutta en minä sitä kuvannut. En todellakaan, en minä sentään sellaista. Vaan tuota aurinkoa, mikä paistoi suoraan silmiini. Se oli jotenkin niin awwwwwwwolo siinä ja ihanan kesäinen, niin oli pakko kuvata juuri tuosta kulmasta.

Kuva

Tästä kuvasta pidän kauheasti, ja aivan siitä syystä koska tuo auringon valo menee tuossa kuvassa tuollein hienosti. Minun mielestäni. *hymyilee ja paijaa kuvaa* ^^

Kuva

Itse asiassa tarkoitukseni ei ollut ottaa kuvaan noita ihmisiä, mutta kun äsken valitsin että mitä kuvia pistän tänne, niin ajattelin vain, että tuo on minusta hieno kuva niin pistän senkin.

Kuva

Mustavalkoisuutta peliin mukaan. Eli tätä en ole millään tavalla muuttanut mustavalkoiseksi, vaan kamerassani saa valittua ottaako tavallisia värikuvia, mustavalkoisia vai oranssisävyisiä.
Ja awwwwww~ Tämä on ihana kuva, jotenkin se tuo miulle mieleen angstisuuden, kun se on niin tumma, mutta sitten tuo aurinko tuolla taustalla kuitenkin vähentää angstisuutta. Aika lailla miun nykyinen olotila, onnellinen, mutta angstisuus piilee siinä mukana kuitenkin. *hymy*

Kuva

Tämän idea on vain tuo tulviva aurinko, ei mikään muu. *hymyilee leveästi ja rakastaa kuvansa puhki* En tiedä mikä tässä on se, mikä saa minut pitämään tästä näin kauheasti, ehkä se on tuo aurinko ja sen pisteet tuollein jännästi. ^^

Kuva

Idea on edelleen vain tuo aurinko ja sen tulviva valo.

Älkää tulko sanomaan, että onpas kauhea määrä samanlaisia kuvia, koska minun mielestäni jokainen kuva on erilainen ja jollain tavalla pidän jokaisesta kuvasta aivan kauheasti, ihan vain siitä syystä, että aurinko paistaa tuollein hienosti. Joo. *hymyilee leveästi väsyneenä mutta katoaa*
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

mm ilta-aurinko on kaunista.. ^^ niin hämärää mutta kirkasta ja kaunista
olet hienosti vanginnut valonsäteet.

*ei ole kommentoivalla tuulella juuri ny mutta yrittää yrittämistä*
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Voijei, taas se päivittää.
Osallistuin Amelien blendisivustolla blendillä.

Kuva

Renee Zellweger. Kaikki varmaan tietävät hänet.
Muttajoo. Yllättävän hyvin onnistunut, kun lisää siihen sen, etten ole tosiaan pitkään aikaan blendannut yhtään mitään, ellei sitä Mana -räpellystä oteta mukaan. *hymy* Nojoo.

Kommentit ovat taas tervetulleita. ^^
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Sinä saat kohta kaikki muuttamaan Tampereelle noilla kuvilla ^____^ Auringonvalo heijastuu siinä niin kuolattavan ihanasti ja kaikkea ^^ Minun suosikkini on tuo toka, siinä on niin ihanasti kontrastia ja kaikkea, no, tiedäthän xD Sitten tuo Renee-blendi. Voi jessus, se on upea o___o Kauniit värit ja sävyt, erittäin tyylikkäät kuvat ja nätit brushit, no kaikkea xD Tulee mieleen vanhanaikainen elokuva, kun sitä katsoo, mikä ei ole huono asia ^^ *loikkii Smurffikylään, tekee maahan soman pikku nuotion ja alkaa laulaa merkillistä ungashaloda-odotuslaulua* Eli suomeksi, haluan lisää sinun valokuviasi ja blendejäsi ja kaikkea ^^
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Taas päivitän - ja ihan vain siitä syystä, kun nettini hajosi pariksi päivää ja blendasin Ayumista eilen. Japanilainen nainen ja kaunis sellainen.

Kuva

Niinjoo. Ayumi siis on tuo nainen ja hemmetin kauniskin vielä. En tajua, enkä edes yritä ymmärtää miksi tuo vasemman yläreunan brushijuttu on tuollein levinnyt. *hihittää väsyneenä* Joo. Älkää minua syyttäkö tuosta, että Ayumin vasemman kuvan olkapää loppui tuollein kesken vähän hassusti, se kuva loppui oikeasti tuohon! Joo.

Kiitos palautetta, jookos? ^______^ *katoaa väsyneesit hihitellen jollekin käsittämättömälle asialle*
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Päivittelen blendillä jajoo. Päätin sittenkin, että vaikka olenkin laiskalla päällä sivujeni kanssa, niin nyt olen vaihtanut taas ulkoasua! Hooh. Joo, nyt en enää ala vaihtamaan sitä, sellainen sotku se on niiden kaikkien värien ja linkkien värijuttujen kanssa. :D

Kuva

Jees. Tuollainen. Tai ei aivan tuo, mutta melkein samanlainen. :D Joo. Tuollainen koristaa leiskaani sitten joskus kun saan sivuni valmiiksi. *virn*
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Kaunis, auringonsäteet siivilöityy kauniisti oksien läpi ja kirkon takaa ^^ mutta kun aikasemmin sanoin. en osa kommentoida blendejä kovin kehittävästi kun en ole perillä blendaamisesta ^^'

Mutta hieno ja kaunis se on ehkä hieman yksinkertainen? mutta ei se haittaa ^^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Oldis
Samooja
Viestit: 489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 7:54 pm
Paikkakunta: Tamperkele

Viesti Kirjoittaja Oldis »

Kauniita nuo aurinkokuvat. Siis todella kauniita. Valo tulee oikein kauniisti niissä ja olet onnistunut ottamaan ne niin, ette kuva ole auringon kohdalta ylivaloittunut. Niin kun yleensä tapahtuu monille aurinkokuville (ainakin omilleni).
Tuo Ayumi- (vai mikä nyt olikaan) työ on myös oikein hieno.
Join the dark side, we have an useless orange eye.
Mario
Örkki
Viestit: 112
Liittynyt: La Syys 03, 2005 8:26 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Mario »

Sinä teet kaikesta kauniin. Sanoista, kuvista, ihmisestä...

Nämä ovat todella hyvin tehty ja näitä on ihana katsella vaikken ymmärrä blendauksesta mitään.
Tuli semmoinen tunne, että kuvaat ne ihmiset uudelleen ja saat ne kauniiksi - ne ovat sinun vallassasi. Kaunista.

*ruttaa*
Sinä saat minut hymyillemään

~

"Tuletko minun mukaani ikuisesti?"
Vastaa Viestiin