Fel's suhruja och blendejä || 12.10

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Ecta
Örkki
Viestit: 154
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 8:25 pm
Paikkakunta: Pumpulimaa

Viesti Kirjoittaja Ecta »

Hui kun nämä ovat upeita!
Ihania, harmonisia, hyvä sommittelu ja teksti.
blendeistä en yleensä pidä, sillä niissä on käytetty liikaa tietokonetta.
Mutta nämä ovat taidokkaita!
Black diamonds in your eyes nousi heti suosikikseni. Miten upeasti oletkaan värittänyt sen!
huui ja kaikki nämä muutkin.. *lovetus hirmustus* <3
Rotanmyrkkyä ja wnb-taiteilijoita.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Judylas: Öh.. Niitä tehdään... Ensinnä hankit ohjelman (miulla PSP9), ja sitten siellä on kaikennäköisiä toimintoja ja netistä saa ladattua kaikennäköistä tippehööriä sun muuta, niin sitten opettelee käyttämään niitä ;D osataantaasselittää.com

Niin ja Kurttis, ihanaa että jaksoit vielä tänne tulla kommentoimaan näitä töitä *haliruttaa sen* *haliruttaa myös Judylaksen ja Ectan*

Kiitos te pikkuiset ihanista päivää piristävistä kommenteista ^^
Click.
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Sori etten ole pitkään aikaan täällä käynyt. Nyt kävin kuitenkin, koska Akuma-hime kertoi että olet tehnyt Yoshiki-rakkaasta-kauniista-mussusta hienon blendin. Ja se on aivan mahtava. *kuolaa näytön* Ihanan sävyinen... Ja muutenkin todella upea. Ja se MANA... ^^ Oi. Muutkin blendauksesi ovat hienoja, mutta min olen vain niin Mana-Yoshiki ym... kuolailija, etten valitettavasti kommentoi niitä. Mutta edelleen nuo ovat hienoja... Ja Yoshiki. ^^
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
SalSu
Örkki
Viestit: 138
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 8:14 pm
Paikkakunta: Pianon alla, sukkahousupupujen maassa.

Viesti Kirjoittaja SalSu »

Wihii ^^ *toljottaa silmät palloina*

Prkl sin osaat. Ihan über kauniita kaikki ja tuo nuuskis on ihan älyttömän shöpö. Enpä muista millon olen viimeksi käynyt kommentoimassa.
*ruttii kullan*

Pitäis varmaan näyttää tuo velvet coldmine yhelle kaverille. On nimittäin ihan hulluna kyseiseen leffaan. :D loistava sekin.
Ha ha, you´re dead.
Likimeya
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 5:28 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Likimeya »

Aiiii..!!

Sie blendasit Empun! ^^ *rakastaa sen blendin puhki* Se oli aivan upea, ihana, hieno.. En voi muuta sanoa, kuin että kyllähän sie nyt ainakin blendejä osaat väkertää. ^^

Noita siun piirustuksias mie kai tietääkseni kommentoin sillon joskus muinoin wayrethissä, joka taisi mennä hautaansa dk3:n mukana? Mutta nuo blendit.. Ne ovat yksinkertaisesti hienoja.

Empun lisäks mie ainakin tykkäsin paljon Éomer, Aragorn, Kylie sekä Johnny blendeistä. ^^ Ja Angelina lay.. se on aivan upea! Mie oon aina tykänny Angelinasta ja tuo siun lay on aivan uskomaton.

Myös se Black diamonds työ oli kaunis. ^^

Yöllä miusta ei saa rakentavaa palautetta irti repimälläkään, mutta sanoinpahan nyt jotain. ^^
Ava by arctic_silence|Valvoja -07,-08 ja -09!| Boromir 2010!|Hakee inspiraatiota

Tämä demoninen nauru, jota kuulen kirjoittaessani, on peräisin vain omista, heikkenevistä aivoistani.-H.P. Lovecraft
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Minä kyllä olen varma, että kommentoin tänne viikko tai pari päivää sitten... o____O' No what ever, voin minä uudestaankin kommentoida. *hymyilee*

En voi oikein kommentoida mitenkään rakentavasti noita kaikkia, kun ne on niin hienoja töitä. Sinä todella osaat tuon blendaamisen jalon taidon - ja en voi edes verrata itseäni sinuun, olet paljon parempi. *hymyilee*

Tuo Velvet Goldmine -elokuvan blendi on aivan älyttömän hieno. Punainen sävy sopii tuohon paremmin kuin hyvin. En osaa oikeastaan sanoa mitään kauhean järkevää tuosta. Siinä on fontit, brushit, konstraktit, värisävy, tekstit, kaikki kohdallaan!

Kaunis. Todella kaunis blendi. ^^

Tekisitkö Jared Letosta, tai oikeastaan Hefaistionista blendin? Se on se häiskä Aleksanteri -elokuvasta. ^^
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Voi kiitos kiitos kiitos kullannuput ihanista kommenteista!

Sam: Voin kyllä tehdä siitä sen blendin (:

Juu tulin tänne sitten lisäilemään kuvan. Piirrustuksen. Joka on väritetty tietokoneella.

Kuva
Click.
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Hmm... Miksi se osaa piirtää hevosia? Miksi miksi miski mksii msiki?
Huomasin että sillä on liian pienet korvat. Etu jalan kaviot eivät ole kyllä mitään, niin ihku pihkua. Hemmetti kun tämä ei muista lähellekään kaikkia hevosen osia, niin ei voi kertoa kaikkia virheitä mitä näen, ja mitä haluaisin kertoa. Mutta haittaakos se sinua.
Sen siaan voin kertoa kaikki hienot kohdat!
Tuossa on ihana väritysjälki, ja todella tarkoitan sitä. Varjostukset ovat juuri tismalleen oikeissa paikoissa. Rintakehä näyttää ihan kolmiulotteiselta, herranen aika! Rakastuin sen vartaloon(miinus jalat)

Olet sitten mennyt ja katsonut Velvet Goldmine lehvan. Hyvä hyvä. Se on aivan legendaarinen elokuva. Et olisi mennyt laittamaan tuota tekstiä tuohon suutelukuvan päälle, vaikka mitä se minua haittaa, kun olen nähnyt sen elokuvan, mutta olisi voinut jäädä katsomaan sitä piitkäksi aikaa. Perhana. Ei ole kyllä mikään ihastuttava kuvan laatu. Siitä siis miinusta. (taisitten vika on tässä isukin koneessa)
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Uih, kiits. (: Etujalat eivät ole sitä minun parasta alaani *mutisee*

Hmm. Minen ole kyllä katsonus sitä VElvet Goldmine lehvaa, harmikseni, tuo oli tilaustyö xPP Niin se teksti ei oikein mennyt muualle kuin sen suutelukuvan päällle, ja se jäi harmittavan näkymättömiin siin äkuvassa ://


OT: Voi jessus sinuilla on ihkuava <33_____<33 :P Ihana lehva.
Click.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Ihana hevonen!!! :D anatomia toimii tosin jalat ovat hieman lyhyet, mutta ei todellakaan paljoa!! :D taidokas kuva on!
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Dhanke dhanke. (:

Pari lisää.

Kökkö väritys, en jaksanut...

XXX


Tuolla kaiketi liian lyhkäset jalat ja jotain. argh.

XXX


kökkö pääkuva
Click.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Danke danke danke ; DDD
Click.
Ecta
Örkki
Viestit: 154
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 8:25 pm
Paikkakunta: Pumpulimaa

Viesti Kirjoittaja Ecta »

Ylin heppa kuva:
Kerrassaan ihastuttava hevonen. Ihanaa, kun sen luonnosmaisuus säilyi, vaikka väritit sen..
Ehkä olisin kaivannut jotain liikettä hevoselle ja sitten taustaa, mutta se on myös erittäin luonnollisen ja hyvän näköinen noin.

xxx -kuva ei näkynyt minulla ):
mutta sen alla oleva toinen xxx kuva:
Minusta näyttää siltä, että sen selkä on venähtänyt. väritys oli jees, mutta tuollaisen pökäleen ruskea väri ei..ei..joo.
Muuten oikeis hieno ja yksinkertaisuudestaan hyvä kuva. ^^
ja se pääkuva näytti kieltämättä hieman vinksahtaneelta.
Mutta kuviasi on ilo katsella. ^.^
Rotanmyrkkyä ja wnb-taiteilijoita.
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Minä en tajua miten tietokoneella väritetään. Jotkut hallitsevat sen todella hyvin ja jotkut sitten eivät(hyvänä esimerkkinä minä)
Prskeles kun ei menny kommentoimaan sillon kun se ylin kuva näky vielä. Nyt on jo unohtanu minkä näkönen se oli. Joten siitä ei mitään.

(keskimmäisessä työssä) Hevosella on liiian pitkä selkä. Kai. Se näyttää ihan Ruotsin työhevoselta. Pelottavaa. Värityksestä pidän ja sen jaloista(lukuun ottamatta kavioita) Saanko kysyä mikä ohjelma sinulla on käytössä kun noita teet?
Eläimille on todella inha piirtää suita.
Kökkö pääkuvassa oli hyviä ja huonoja puolia.
(ensin huonot) Se on aika kalju(harjasta). En tykkää kaulasta. Siitä kohdasta mihin se päättyy, tai alkaa kumpi se nyt on.

(hyvät puolet) Sen turpa on söpö. Tykkään sen päästä hilmuisesti. Piirto on kiva(jos se nyt on se merkki sen päässä sen niminen, minulla hyvin hyvä muisti). Sierain, alahuuli, leuka, kaikki vain tuohon turpaan liittyvää on ihanaa. Minusta tulee iloinen kun katselen sitä. Felisky voisi piirrellä pikkuhiljaa lisää. Vai mitä?
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Kiitus kullannuppuset kommenteista n_____________n

käyttelen vieläkin sitä PSP9 ja joskus PS 7.0

Voisinpa näitä lisääkin piirrellä.. *menee vilkuilemaan photobuckettia*

Kaksi horsea.

Doninhevonen

enkä ole varma olenko tämän laittanut tänne o.o

TEnnesseen walker..
Click.
Vastaa Viestiin