Lallan. Piste. (Sorapora ti 13.6.2006)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Se picasso tyylinen oli hieno :) pidin siitä erityisesti, tottakai muutkin olivat hienoja mutta pidin vain siitä erityisesti, Ainiin ja sitten se Huipulla tuulee kuva :) nätisti väritetty
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Voi kiitos, kiitos, kiitos kommenteista. ^^ Ne tekee mut aina hirmu iloisiksi, oli sitten mitä hyvänsä, ja sitten kun ne on vielä noin ihania... :> Ja varsinkin, kun nyt oli näyteillä sellaisiakin kuvia, joihin en ole ottanut mallia, ja joita mietin hirmu pitkään, uskaltaudunko pistämään tänne vaiko en. Varsinkaan, kun ne digikameran kautta näyttää aika järkyttäviltä. Mmh. ^-^
Ja kuulkaahan, saa mulle kritiikkiäkin laittaa, oisi kiva kuulla ulkopuolisiltakin, missä olisi parantamisen varaa. ;>

Palm, kiitos kovasti. Vai että katutaiteilija... :oops: Kiitos. Tih. ^^
Oletko pistänyt kuviasi tänne? Käyn kohta kaivelemassa, mutta jos et, pistä ihmeessä. ^^ Olisi kiva nähdä.

Marniemuru, kiitos, en ole tottunut käyttämään värejä, ja olen niiden kanssa vielä vähän epävarma, niin että kiva kuulla että pidät niistä. :> Kiitos myöskin ehdotuksista taustaksi, pistän valmiin kuvan sitten tänne myös. ^-^
(Kjeh kjeh, ihana kehu... Tyttö on yhtä suloinen kuin lehmät. x))

Celebriel, samoin, kiitos kovasti että sanoit pitäväsi väreistä. :>
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

No niin. Ja sitten kommentoimaan. ^^

Huipulla tuulee: Tätä en ollutkaan nähny aikasemmin. O.o Yleisesti ottaen mä rakastan sun piirtotyyliä. <3 Se on niin sellasta... pehmeäviivaista ja miten_sitä_nyt_kuvaisi_kaunista. Mullekin kelpais tollanen hattu. ^^ Sä ja sun lillertäväs. x) Ja noi hiusset on nätit. Ihanan vauhdikkaat. Toi kuva on sellanen kivan kylmävärinen (huom, ei -verinen).

Ja se Picassotaide: Minkä takia se on muuten noin pieni kuva? Eikös se ole oikeasti isompi? Sillon sais paremmin selvää yksityiskohdista. :roll: Miltä osin sä oot muuten ottanu mallia? Ja mistä? Mä tykkään tässä kuvassa erityisesti ton makaavan hyypän asennosta (ihanan rento ^^) ja etumaisesta, pienestä lehmästä. ^^ Ja tietysti, loftislainen kun olen, myös tuosta silmästä (THE EYE OF SAURON!!!). xD Hii! Mä tykkään tosta kuvasta! :D En mä osaa sanoa, mikä siitä tekee niin kivan, mutta... niin se vaan on. Tykkään.

Heaveneyes: Mä en tiedä, mikä siinä on, mutta mä oon rakastunut ton tytön oikeeseen jalkaan. (Ja voisin ottaa tollasen mekonkin, tekisitkö mulle? xP) Ja tiedätkö mitä. Yhdestä jutusta mä todella ihailen sua. Nimittäin siitä, että tuo tyttö näyttää oikeesti siltä, että se istuis ton keinun päällä (katsos kun aina kun mä yritän piirtää istuvaa, se näyttää lähinnä siltä, että se seisois sen edessä. Ymmärräthän mitä tarkotan?) En mä osaa oikein tästäkään kuvasta sen enempää sanoa, rakastan tota asentoa.

Ja viimeisestä: Ensinnäkin, kuten varmasti arvasit, mulla ei ole minkäänlaista ideaa, mitä voisit sinne taustalle laittaa. ^^ Ja sitten. Taas tuntuu äärimmäisen typerältä. *nolo* Mä kyllä katselin sitä kuvaa vähän aikaa, mutta en millään tajunnu, missä sen toinen jalka on. xD Kjeh kjeh, minä ja mun hyvät ongelmat.. ^^
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Palm
Örkki
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Heinä 19, 2005 2:02 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Palm »

En ole niitä laittanut kun miul ei oo digikameraa ja skannerista puuttuu USB-kaapeli :D
Muuten kaiketi ainakin siirtäisin ne koneellekin, siitä julkaisusta en oo viel varama kaikista. (ainakaan tipu-huumorikuvastani ja pusu - Harrysta :D)
Hianoja, niinkuin sanoin jo edellisessä, mutta kertaus on opintojen äiti ;)
*lipuu taka-alalle ja siitä takaovesta kadulle kummallinen virne naamalla*
Voimakuminauhat!
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Lalla kirjoitti:... (Kjeh kjeh, ihana kehu... Tyttö on yhtä suloinen kuin lehmät. x))
Hehe - minusta lehmät on (saukkojen lisäksi) maailman suloisimpia olentoja, sen takia minä taisin sanoa tuon jutun kommentissani hiukan hassusti. :D Mie olin niin ihastuksissani niistä lehmistä. ^^
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

*rutsii Lallan*

AWWW. ^^ Silmä lepää näitä katsellessa. Onpa kaunista. Piirustustyylisi on erittäin kaunis. Tai siis, varjostat ja värität kauniisti. Lisäksi nuo näyttävät niin paljon omalta itseltään. <) Todella hienoa.
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Voi Saatana noita sun kommenttejasi. *grin* Kuka jaksaa kirjoittaa noin pitkään? Gosh. Kiitos kuitenkin kovasti. ^^
Mitäs vikaa lillertävässä on? Kyllä mä siitä ainakin enemmän tykkään kuin pinkertävästä. x)

Se kuva joka sisälsi lentäviä lehmiä on A5, enkä mä oikein saanut siitä kameralla hyvää kuvaa, joten nyt on tyytymisesi tuohon. ^-^ Jos olisin zoomannut lähemmäs, salama olisi näkynyt siinä, joten se jäi pienenä nurkkaan ja rajasin sen sitten.
Otin mallia kokonaisuudesta, lisäilin ja poistin vain jotakin. Kuten lisäsin ylimääräisen lehmän, jätin pois yhden lapsen, muuttelin vähän niiden ulkonäköä, jätin pois yhden ruman pärstän, muokkasin vähän käsiä (lue: otin mallia omistani) ja lisäsin sen silmän. Ja vaihdoin tekstin paikkaa. Ja alkuperäinen kuva oli tehty mustalla, valkoisella ja hopeisella maalilla, ja mukana oli sanomalehden palasia.

Ja sen istuvan tyllerön toinen jalka on sillä lailla vähän koukussa, tiedätkös, niin että sen sääri ja varpaat ja osa reittä näkyy. 8)
(Ja jos välttämättä tahdot tietää, niin se ilmeisemmin näkyvillä oleva vasen jalka on hameen alla, niin että se istuu sillä kaiteella. Nyt kun mainitsit, niin on se ehkä vähän lintassa. Täytyy korjata.)

Palm, julkaisisit ihmeessä, jollain tavoin. ;> Ja kiitos taas.

Marnie, ei se mitään, musta se oli ihanasti sanottu. x)

Arvon Yasmine, kiitos paljon. *ruttii takaisin* Hyvä että näyttävät itseiltään, ei olisi kiva luoda sellaisia poloisia joilla on identiteettikriisi.

*poistuu paikalta mielipuolisesti hohottaen*
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

O.O
*ihaileva hiljaisuus*
*kokoaa itsensä ja tipahtaneet silmänsä lattialta*
Kuinka joku voi olla noin hyvä? Uskomattoman upeita töitä kaikki järjestään. Legolas esimerkiksi olisi voinut olla melkeimpä harmaaskaala valokuva. Jotain ihan uskomatonta.. Ei näitä voi kun ihailla suu auki ja miettiä miten ihmeessä itse enää uskaltaa kohottaa lyijykynän piirtääkseen yhtikäs mitään...
Näitä lisää! Äkkiä äkkiä.. Heti!

Ai niin.. Olet omituisesti tutun näköinen...
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Kiitos, Ruttosielu. :>
Oot saattanut nähdä mut jossain miittikuvissa. Tai miitissä, muistan kyllä kasvoja mutta nimet tuottaa ongelmia. ;>

No niin. Nyt tulee jotakin uutta. Plääh.

It's not a pretty sight...
Enkeli. Mulla oli tästä kaksi kuvaa, ensimmäisessä sillä oli vielä siivet, mekko ja kaunis tukka, mutta se on kadonnut.

Baden-Baden.
Yksi hurjan nätti tyttö jonka löysin netistä ja joka antoi luvan piirtää itsensä.

Hmm.
Joku saattaa tunnistaa. Vanha piirros. Hups, siellä näkyy vihkoa ja pöytää.

Vaula.
Kaunein yksisarvinen minkä mä tiedän.

ERITTÄIN keskeneräinen Aragorn.
Pistinpä nyt kuitenkin. :roll:

Tällästa tällä kertaa. Hölönpölönpömps. Kommentit olisi mieluisia. :>
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Lupaan ja vannon tulevani kommentoimaan lisää myöhemmin, mutta kohta on kiiruhdettava pelaamaan tennistä, joten nyt sanon vain, että upeaa työtä, kultaseni. Sä olet taiteilija. <3

MOUKS: (huom. mouks, ei missään nimessä muoks)


Ensimmäinen kuvatus: Noh, tämän mä olinkin nähnyt aikasemmin. Olis kyllä tosi kiva nähdä se toinenkin versio, jos vaan löydät sen jostain. Niin. Kommenttia. ^^ Ensinnäkin tykästyin noihin siipiin kovin kovasti. Ja siihen, miten ne liittyy otuksen selkään. Se näyttää aidolta. (aidolta? Mistä mä tiedän, miltä aito näyttää, kun en oo koskaan nähnyt...) Tän olion (en oikein ole varma, kutsuako sitä tytöksi) asento on jotenkin karmiva. Hyvällä tavalla siis. Se näyttää tuskaselta (mikä oli varmaan tarkotuskin, vai?) ja surulliselta samaan aikaan ja sulattaa kyllä mun sydämen. Voi pientä...

Baden-Baden? Hmm? O.o Mistä nimitys? Hee, ainakin ihana paita tytöllä. :D Rakastan noita kirjailuja ja rypytyksiä ja varjoja ja kaikkea. Erityisesti juuri varjoja, rypytyksiä ja kirjailuja. ^^ Oot osannut todella hyvin tehdä siitä elävän muotosen. Hmm, ymmärrätköhän, mitä tarkotan... Siis että sen vartalo on pyörehtävä, tai ei siis sillä lailla, että se olis lihava vaan luonnollisella tavalla, ymmärräthän? Siis juuri noilla varjostuksilla. Että se ei ole epäluonnollisen littana.

Hyvää syntymäpäivää Sinille? Miten se sitten on sulla? ^^ Ja mä oon oppinu olemaan nolaamatta itseäni arvaamalla, joten sanon vaan, että näyttää kyllä tutulta. Mitä tosta nyt sanois? Onnistunut työ kaikin puolin. Tyksin taas varjostuksia ja rypytyksiä. ^^ Ja kasvot on onnistunu tosi hyvin, näyttää luonnollisilta.

Onhan Vaula kieltämättä nätti. :) Vähän sumee kuva, mut taitaa johtua koneelle siirtämisestä/kamerasta tms.? Hii. Tykkään tosta ilmeestä ja asennosta. ^^ Pirtsakka ja hassu.

Odotan kuumeisena, että nään ton Aragornin valmiina. (Ei mitään paineita, ei tietenkään. xP) Se nimittäin näyttää äärimmäisen lupaavalta. <3 Tuokin kuva on kyllä vähän sumea, näyttää varmaan paremmalta aitona (tuun kattomaan joku päivä, ok?). Mä en ymmärrä, miten sä saat aina vaatteet näyttämään niin aidoilta. O.O Ja iso-Arska näyttää kyllä aivan itseltään. :) Syötävältä itseltään. Mutta jos saan ehdottaa, älä jätä sitä blondiks, ei pue tuota miestä. :wink: Aah! Parransänki! Hothothot!

Kiitos näistä, oot kultanen ja mun oma pieni taiteilijattareni. <3 *pusu*
Viimeksi muokannut Piru, Pe Marras 25, 2005 6:49 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Todella hienoja piirroksia ^^
Varjostus on onnistunut, ja kuvat on muutenkin oiken mahtavia.

Lisää, ja paljon kiitos :D
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

kauniitahan nämä ovat..Tuota yvin keskeneräisestä Arastasi tykkään todella..taiteellista :wink:

joo..turha minulta on mitään rakentavaa odottaa..

*murustaa keksiä*
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Kiitos kaikille ihanaisille kommenteista, vastaan mahdollisiin kysymyksiin sitten kun pääsen vähän vähemmän pätkivälle koneelle. >_>
Joka tapauksessa. Tässä vähän uusia!

Willy Wonka

An unholy child, the Monkey King of Legend: Son Goku.

Tinker Bell. No joo... Mutta onpa jotain.
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Waude WAU!!!!! Sin oot sitten niin mahtavan hyvä piirtämään!!!

Sinun piirtämät kuvasi ovat todella elävän näköisiä. Esim. tuo hr Wonka. Hän näyttää aivan siltä, kuin hänestä olisi otettu kuva! Todella hienoa. Min en pystyisi tuollaiseen ikuna!!!

Joo ja lisää toivotaan ^^
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Hii! Lisää. :D
Willy Wonka on.. aah... itsensä. <3 Ihanan pehmeetä jälkeä. Ja nuo hanskat näyttää ihan aidoilta.
Gokua en tiedä, mutta hienolta näyttää. :b Osaat piirtää ihanan aidon näköisesti ja kaunista jälkeä, sitä on ilo katsella, kultaseni. ^^ Ja kaikki varjostukset yms. on kohdallaan.
Ja pikkuinen Helinämme on suloinen itsensä. ^^ Kauniisti väritetty, en mä osaa muuta sanoa.
Nyt en kommentoi tän tarkemmin, aivot on saunassa sulamassa.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Vastaa Viestiin