Lord of the Rings vs. Star Wars PG-13 (lievä slash)osia:5

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Kiitusta, Mario-san. Tietenkin pinkit bikinit ovat parhaat. Muistinko laittaa edes tuohon että WhitePaw omistaa ne oikeasti..? (Inside-läppä, tunnustan.)

Lisää tulee kun saan koneelle ja tuon yhden osan kirjoitettua... *miettii* Heti kun taas opin pitämään ajatuksistani kiinni. Eikä tuosta ahdistuksestakaan olisi paha päästä eroon.

Njoo, menen kirjoittamaan tästä enempiä rutisematta.
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Misha
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 5:27 pm

Viesti Kirjoittaja Misha »

Nyt kirjoitan tähän. Huomaatkos, Tiku-sama?? Kirjoitan tähän ihan oikeasti. Kolmas kerta toden sanoo, kuten sanotaan. Ja nyt en lopeta tätä sukan jäystämistä ennen kuin saan kirjoitettua jotain kommenttia... :roll:

Juu, siis. Tämä on aivan loistava, tiesitkös sie sen? Et varmaan huomannutkaan sitä, ethän? :roll: Joo. Tuota noin... Juu.... *repeää lopullisesti nauramaan* Anteksi. Sie olet huippu, Tiku-sama. Palvon sinua. *palvoo sitä* Ja juu. Ei minulla mitään oikeita kommentteja ole. En osaa kommentoida. Mutta leikitään, että olen nyt kommentoinut jotain todella nasevaa, ja sie voit lopettaa miun vainoamisen? Eiks jeh? xD
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

WhitePaw kirjoitti:Nyt kirjoitan tähän. Huomaatkos, Tiku-sama?? Kirjoitan tähän ihan oikeasti. Kolmas kerta toden sanoo, kuten sanotaan. Ja nyt en lopeta tätä sukan jäystämistä ennen kuin saan kirjoitettua jotain kommenttia...
Huomaan, kultapikkuisein.

WhitePaw kirjoitti:Juu, siis. Tämä on aivan loistava, tiesitkös sie sen? Et varmaan huomannutkaan sitä, ethän? Joo. Tuota noin... Juu.... *repeää lopullisesti nauramaan* Anteksi. Sie olet huippu, Tiku-sama. Palvon sinua. *palvoo sitä*
Päätellen sitä mitä Netta ja Sukka toistaa, että ne ei lynkkaa mua vain koska tämä on kesken, voisin sanoa että kai se joitakin naurattaa. Palvot mua? Hienoa. Sä tahdot tarjota varmaan sitten piltit seuraavan liikan tunnin jälkeen? Ihan totta päästään kahdestaan sinne korpeen juoksemaan niiden rastien perässä... *shokki* Kiitän, sinä joka keksit aina vaan omituisempia lempinimiä ihmisille.
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

A/N: Se on lyhyt. Se on toivoton. Pakolla väännetty, kaikkia keinoja käyttäen. Yritän parantaa tapani. Ilmoittakaa mahdollisista virheistä, en niitäkään jaksanut poimia.

Kolmas jakso…

Ohjelma alkaa (beware)

Mahdollisesti jo tutuksi käynyt alkutunnari ja valot, Tiku seisoo lavalla hölmönä kuten aina, kunnes tulee ihan hiljaista. Tiku pakottautuu rikkomaan hiljaisuuden.

Tiku: Tervetuloa taas ohjelmani pariin, tänään on luvassa hyvin… taiteellista sisältöä kilpailussa, jossa ei ole mitään ideaa.

Yleisö nyökkäilee ymmärtäväisenä.

Tiku: Tällä kertaa emme tee katsausta joukkueisiin, joten kutsun heidät suoraan sisään. Enkä usko esittelyjenkään olevan tarpeen. Joukkueet Star Wars ja Lord of the Rings!

Joukkueet tulevat lavalle asettuen paikoilleen kerrankin täysilukuisina. Siis jopa Anakin ja Obi-Wan ovat paikalla.

Tiku: Kuten muistamme, joukkueen Lord of the Rings jäsen Klonkku lähti viime jakson jälkeen kotiin. (Kiljuen, pakkopaitaan puettuna. Hullu mikä hullu.)

Yleisö ei jaksa kuunnella kuolatessaan kilpailijoita niin ahkerasti.

Tiku: Anyga… Anyways, on taas aika valita joukkueista edustajat tämän kertaiseen kisaan. Aikaa sellaiset puoli minuuttia alkaen NYT.

Epämääräistä muminaa kummastakin joukkueesta, Tiku tuijottaa haaveilevasti seinää yleisön kuolatessa edelleen suosikkejaan. Lopulta Tiku havahtuu ja iskee kätensä yhteen niin yllättäin että jokainen huoneessa oli saada sätkyn.

Tiku: Johtajat, esitelkää edustajanne. Yoda ensin.
Yoda: Palpatine valitsemamme kilpailijamme on.
Aragorn: Merri edustaa meitä.
Tiku: Selvä, Merri, Palpy, tulkaa tänne.

Merri ja Palpatine menevät Tikun molemmille sivuille, Tikun kaivellessa mustan hupparinsa etutaskua, kunnes ottaa esille kaksi paperia.

Tiku: Oman maailmanne kirjoituksella, voi että olette nyt minusta ylpeitä.

Tiku mutisee hetken jotain epäselvää.

Tiku: Tämän kertaisessa kilpailussa teidän on tarkoitus esittää rakkauslaulu.
Palpatine: Rakkauslaulu?
Tiku: Nii-i.
Palpatine: Rakkauslaulu?!
Tiku: Kyllä.
Palpatine: RAKKAUSLAULU?!
Tiku: Onko siinä jokin ongelma?
Merri: Millainen rakkauslaulu?

Merri ehtii väliin juuri kun Palpatine näytti olevan valmis kuristamaan Tikun ja käristämään juontajan ruumiin salamilla. Tiku katselee hobittia pienesti hymyillen.

Tiku: Surkeaa renkutusta miten on juuri tullut petetyksi jne jne.

Merri nyökkää ymmärtäväisenä, joskin Palpatine näyttää vieläkin epätoivoisemmalta. Tiku ojentaa molemmille kilpailijoille sanat.

Tiku: Teillä on vartti aikaa opetella ne jonkin verran. Olkaa hyvät, verhon taakse, Pole auttaa teitä siellä.

Merri ja edelleen raivostuneen näköinen Palpatine laahustavat verhon taakse. Tiku näyttää hetken mietteliäältä.

Tiku: Ja sillä aikaa me keskustelemme.

Raskas huokaus yleisöltä.

Tiku: Kaunis sää tänään.

Järkyttynyt hiljaisuus.

Tiku: Kjeh kjeh…

MAINOSTAUKO (älkää kysykö…)

Polen ääni pimeässä: Valot…

Pimeää.

Polen ääni pimeässä: No saamari… Kuva sitten?

Alkaa näkyä juhlasali, surinaa, kieltämättä aika näyttävää eri väristen valojen taistoa.

Pole: Musiikki.

Jotain äklömahtipontista reipasta musiikkia. Välähdyksittäin kuvia jokaisesta kilpailijasta.

Tiku: 12 elokuvasankaria…

Kuvaa joukkueista juhlasalin näyttämölavalla.

Tiku: … ja minä.

Kuvaa oikein omahyväisesti hymyilevästä Tikusta.

Tiku: Tervetuloa seuraamme.

Ruudulle lävähtää teksti: Lord of the Rings vs. Star Wars.

**

Tiku on tunkeutunut Pippinin ja Frodon väliin seisomaan kädet tuttavallisesti hobittien olkapäillä.

Tiku: Miten on, Pip, millainen laulumies serkkusi on?
Pippin: Eiköhän Merri pärjää, pelkällä kapakkakokemuksella.
Tiku: Olutta meillä ei valitettavasti ole tarjota. Mitä mieltä sinä olet, Frodo?
Frodo: Mitä ihmeen hajuvettä sinäkin käytät?
Tiku: Tosi nerokasta. Heh. Heh. Heh.

Tiku kävelee taas keskelle lavaa kääntyen yleisöön päin.

Tiku: On varmaankin aika kutsua esiin kilpailijamme tekemään laulusuorituksensa. Joukkue Star Wars aloittaa, eli tervetuloa lavalle – PALPATINE!

Tiku siirtyy syrjään, Palpatine astelee lavalle. Lavasteissa napsahtaa levysoitin päälle. Jotkut yleisössä tunnistavat alkusoiton ja valahtavat valkeiksi. Äärimmäisen vihaisena Palpatine alkaa laulamaan. ’Nuotin vierestä’ on lievä ilmaisu.

Palpatine: Me salaa tavattiin, uskoin mä ihmeisiin, tunsin jotain paljon suurempaa. En odottanut kuin huomiseen, sanoin sua mä tarvitsen, löysin viereiltäin rakkauden, kunnes tunsin haavat heikkoudeeeen.

Nenäliinapaketit kiertävät yleisössä kun ihmiset tunkevat paperia suuhunsa. Tiku tuijottaa seinää itsepintaisena purren huuliaan. C-3PO ja R2-D2 keskustelevat, ilmeisesti edes huomaamatta Palpya, joka lauloi tuijottaen Anakinia silmiin, mustasukkaisen näköisen Obi-Wanin seistessä padawaninsa vierellä. Yoda tuijottaa eteensä räpytellen silmiään. Joukkueen LotR reaktiosta ei sovi edes kirjoittaa.

Palpatine: Näen silmissäin vuotavan kuuneleen, putoavan mun tyhjään huoneeseen, ei mikään ei palaa, ei mikään ei palaa ennalleen.

Tiku luo rukoilevan katseen lavasteisiin, musiikki loppuu joten Palpatinekin tajuaa hiljentyä, löytäen taas äsken kadottamansa raivonsa Palpy harppoo paikalleen. Tiku selvittelee kurkkuaan hetken.

Tiku: Että näin… Seuraavaksi, ole hyvä, MERIADOC!

Merri astelee lavalle ujostellen (”aww” huokauksia yleisöstä joka on jo ottanut paperit pois suistaan), selvittää hetken kurkkuaan kunnes alkaa laulamaan musiikin taas soidessa.

Merri: Vierelläin oot, mut missä sä oot, et läsnä lainkaan. Me jutellaan, keskustellaan, mut et keskity taaskaan. Sun ei kai tarvitse kuunnella mua, mut selitän silti mä tarvitsen sua. Kuulutaanko me yhteen?

Tiku näyttää jo tyytyväiseltä kun Merri laulaa kohtalaisen hyvin, joukkue LotR näyttää voitonriemuiselta. Merrin laulu on tosin hukkua fanityttöjen kiljumiseen.

Merri: En osaa ennustaa huomista ai tulevaa. Taas aavistan pahim…

Musiikki loppuu ja melkein kaikki katsovat ihmeissään ja pettyneinä kun Pole rientää Tikun luo selittäen sitten tuolle kuiskaten jotain. Tiku tuijottaa Polea epäuskoisena.

Tiku: Kosteusvauriomittaukset?

Pole selittää jotain lisää lähtien sitten. Tiku estelee keskelle lavaa kääntyen mulkoilemaan yleisöä.

Tiku: Tämän kertainen jakso jää lyhyeen kiitos teidän ja teidän kuolaamisenne.

Tiku sattuu vilkaisemaan kilpailijoita ympärillään.

Tiku: Aivan kuin teitä voisi siitä syyttää. Meillä on vielä aikaa äänestää kotiinlähtijä. Joukkue Star Wars taitaa olla illan häviäjä?

Myöntyilevää hyminää yleisältä. Joukkueen LotR jäsenet juhlivat. Tiku vilkaisee pelokkaana Palpatinea.

Tiku: Ja kotiin lähtevä kilpailija on P…

Yleisö päästää myöntyvän kannatushuudon.

Tiku: ..-aavo Lipponen… Mutta ei, Palpatine, sinun osallistumisesi on nyt ohi. Kiitos ja hyvästi.

Palpatine lähtee, samoin muut.

Tiku: Siinä tällä erää, Tiku kiittää. (Kello on vasta 23:33..!)

Lopputekstit. Hahmot kuuluvat edelleen George Lucasille ja J.R.R. Tolkienille, Tiku omistaa itsensä, samoin Pole. Merrin ja Palpyn esittämät laulut voi kuulla myös Antti Tuiskun laulamina, en niitäkään omista. (Kappaleiden nimet. Palpatine: Tyhjä Huone. Merri: En halua tietää.) ”Behind the scenes”-kohtia ei nähdä kosteusvauriomittausten takia. Sorry.

**

TULOSSA VIELÄ…

Aragorn: Maista nyt vain.
Tiku: ENKÄ!
Aragorn: Tein sen ihan omin käsin.
Tiku: En edes koske.
Aragorn: Maista nyt.
Tiku: Jo pelkkä itsesuojeluvaisto kieltää koskemasta pupun muotoisiin pipareihin.

A/N2: En oikeasti sitten hei pidä Antti Tuiskusta, en yhtään. Enkä nyt pysty kuuntelemaan ilman että repeän...
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Misha
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 5:27 pm

Viesti Kirjoittaja Misha »

Haaha. Olinpas ovela. Keksin että täällä on jatkoa, ennen kuin ehdit edes mainita asiasta minulle. Haaha. Nyt siun ei tarvitse vaivautua pakottamaan minua tänne. *näyttää kieltä* Tai ehkä olet tahallasi jättänyt mainitsematta.... o.0 ?? No ihan sama. Kunhan auon lämpimikseni. :roll:

Mutta. Koskapa en osaa muodosta omia mielipiteitä (((kukahan tuonkin miulle sanoi? o.0 Kuitenkin...))), älä luulekaan että osaisin kommentoida. Mutta yhden mielipiten esitän kuitenkin. Eka osa on tähän mennessä paras. En tiedä miksi. Se vaan iskee jotenkin paremmin... Tai jotain. x___x Mitähän mie taas selitän?

Joo. Ja ennen kuin sä kaivat taas sen kirveen jostain, mie pakenen lukemaan yhtä toista ficciä Finiin.... *juoksee pois*
Avatar
Jussi
Metsähaltia
Viestit: 643
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:29 pm

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Ei se nyt mikään toivoton ollut. Eikä lyhyt. Hieno se oli. ^^ Taas.

Poimiaksemme taas parhaita paloja...
Tiku: Surkeaa renkutusta miten on juuri tullut petetyksi jne jne.
xD Aivan.

Ei, Palpatine yrittää iskeä Anakinin! Ei käy! EII! xD No joo, kyllä minä luotan Obin viehätysvoimaan. ^^

Jes, Tuiskua! :D Antti on paras! (Ei, en ala luennoimaan siitä miten olen suuri Antti Tuisku -fani, vaikka miekkosen musiikki on mielestäni aivan kamalaa. xD Liian monimutkaista. Tai ei ole, mutta. No niin. Hiljaa Jussi.)

Tulossa vielä -pätkä oli taas sen verran mahtava, että tahdon lisää (yllättäen). ^^
I wish there was a way to know you're in the good old days before you've actually left them.
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

*huokaisee helpotuksesta ja yrittää taas hymyillä*

Kiitos WhitePaw ja Jussi.
WhitePaw kirjoitti:Keksin että täällä on jatkoa, ennen kuin ehdit edes mainita asiasta minulle. Haaha. Nyt siun ei tarvitse vaivautua pakottamaan minua tänne. *näyttää kieltä* Tai ehkä olet tahallasi jättänyt mainitsematta.... o.0 ??
Mutta sähän olit lukenut tän jo, koulussa..? Muisti pätkii..?

WhitePaw kirjoitti:Mutta yhden mielipiten esitän kuitenkin. Eka osa on tähän mennessä paras. En tiedä miksi. Se vaan iskee jotenkin paremmin... Tai jotain. x___x Mitähän mie taas selitän?
Silloin tein sen omasta halusta enkä kavereiden pyynnöstä. *rutti*

Jussi kirjoitti:Ei, Palpatine yrittää iskeä Anakinin! Ei käy! EII! xD No joo, kyllä minä luotan Obin viehätysvoimaan. ^^
Niin minäkin. *tirskuu* Ja sehän yrittää. Tyyppi lens pihalle, menetti mahdollisuutensa. *reps* Joo, rauhoitun. Pointti oli se että ette tahdo tietää minkä kohtauksen Grimi tuosta sai.
Jussi kirjoitti:Ei se nyt mikään toivoton ollut. Eikä lyhyt. Hieno se oli. ^^ Taas.
1. osa: 10 149 kirjainta/merkkiä
2. osa: 9 552 kirjainta/merkkiä
3. osa: 5 914 kirjainta/merkkiä

*kuolee* Ne lyhenee koko ajan... Mutta ei hätää ^^; Nelonen on jo taas jotain pidempää.. Ylipitkä, sanoisin. En voi vielä luvata varmaksi johtuen tietyistä seikoista.

Edittiä:
4.osa: 10 172 kirjainta/merkkiä
Alan saada itseäni niskasta kiinni, luulisin. Saattaapi tuo vielä lyhentyäkin. *alkaa kirjoittamaan viidettä osaa*
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
ian
Samooja
Viestit: 454
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 5:48 pm
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja ian »

Täälläkin olisi yksi, joka saisi kohtauksen, jos alkaisit Ania parittamaan Palpylle *mutinaa*
Mutta asiasta toiseen: Olet jatkanut, mikä on myönteistä, aina myönteistä. Piti tätä kyllä jo aiemmin kommentoida, ikinä saanut siihenkään mitään rakentavaa. Enkä muutakaan.

Mutta itse ficistä: Olit oikeassa, en kyllä arvannut tuota rakkauslaulu-hommaa..(tiedä sitten mitä luulin sen olevan) Mutta jeah, saatiin tuokin kokoon käpristynyt rusina ulos pelistä *heiluttaa A/O-lippua* Juu, mielipiteet tullut selväksi. Mutta tuo pikku Merri, aww. Mutta että Antti Tuiskua..? No, biisivalintansa kullakin. Hienoa työtä, näin lopuksi. ^_^
'07-Boromir, '08-Pippin, '09-angst-ficcaaja.

I'll be your father, I'll be your mother
I'll be your lover, I'll be yours.
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Aayla kirjoitti:Mutta että Antti Tuiskua..? No, biisivalintansa kullakin. Hienoa työtä, näin lopuksi. ^_^
Tunnustan että se on inside-läppä. Luultavasti kolme loftislaista minun lisäkseni tietää sen. Yllättävästi nekin ovat Elvellon, Suklaamumina ja WhitePaw (ehkä).

Kiitos kuitenkin, Aayla.
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Misha
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 5:27 pm

Viesti Kirjoittaja Misha »

Tiku kirjoitti:Tunnustan että se on inside-läppä. Luultavasti kolme loftislaista minun lisäkseni tietää sen. Yllättävästi nekin ovat Elvellon, Suklaamumina ja WhitePaw (ehkä).
Itseasiassa, pyyhi tuo ehkä kuuseen tuolta, ja laita siihen ei. En ole perilla tuosta(kaan) asiasta/jutusta/miksi-sinä-sitä-ikinä-keksitkään-kutsua... Mutta saa toki minuakin valaista asiasta. *nojaa käsiinsä, ja katsoo sitä odottavasti*

Öyyykhey... Turha viesti (jälleen)... Älkäätten tappako. :roll: Lämpimiksen näppistä nakutan. *wirn*
Mario
Örkki
Viestit: 112
Liittynyt: La Syys 03, 2005 8:26 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Mario »

Anteeksi kultaseni, kun kesti tämän lukeminen. Tämä oli aivan äärettömän hyvä taas. *kuolee nauruun*

Merri osaa laulaa. Juu-u..

Paavo Lipponen. *reps*

*halaa*
Sinä saat minut hymyillemään

~

"Tuletko minun mukaani ikuisesti?"
Avatar
Kuolonsulka
Puolituinen
Viestit: 228
Liittynyt: To Marras 11, 2004 5:41 pm
Paikkakunta: Siellä missä päivä kuolee

Viesti Kirjoittaja Kuolonsulka »

En nyt ennättänyt lukea kuin tuon ensimmäisen osan, mutta ei luoja! Tämä on kyllä ensimmäinen ficci, jota lukiessa ei voi syödä!^^ Se on täysin mahdotonta!
Mikä mahtava oivallus!^^ Minusta ei nyt irtoa järkevämpää. Katsotaan sitten, kun saan tämän kokonaan luettua.^^

Muoks:// Sain sitten luettu saman tien, kun jäin kuokkuun! Ja olen sanaton. jatkoa vain nopeasti rukoilen^^
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Mario kirjoitti:Anteeksi kultaseni, kun kesti tämän lukeminen. Tämä oli aivan äärettömän hyvä taas. *kuolee nauruun*
Tuo miteen haittaa ^^; Itsekään osaa taas vastata vaikka niin kauniisti kommentoidaan mun ficcejä...
Mario kirjoitti:Paavo Lipponen. *reps*
Syyttäkää Suklista, se muhun on sen tartuttanut.
"Mitä, minäkö?"
"Eiku Paavo Lipponen."

Ja tietenkin Merri osaa laulaa. Dom ainakin.
*halaa Mariota vielä kiitokseksi*
Tuulessavaeltaja kirjoitti:En nyt ennättänyt lukea kuin tuon ensimmäisen osan, mutta ei luoja! Tämä on kyllä ensimmäinen ficci, jota lukiessa ei voi syödä!^^ Se on täysin mahdotonta!
Mii ainakin pystyi syömään tuota kirjoittaessa, ettäh.. *naur*
Mikä mahtava oivallus!^^
Tavoitteeni:
-Kirjoittaa tähän joka ikinen läppä mitä keksin (Suklis arvasi jo sen ^^; Luki neljättä osaa..)
-Kirjoittaa jotain mitä moni muu ei välttämättä kirjoittaisi (jo pelkästään ideattomuuden takia)

Tulipa noikin tunnustettua.
Sain sitten luettu saman tien, kun jäin kuokkuun! Ja olen sanaton. jatkoa vain nopeasti rukoilen^^
Eiköhän tuota joskus tule... *muminaa*

Kiitos kumpaisellekin.
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Avatar
suklaamumina
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Ke Elo 24, 2005 10:28 pm

Viesti Kirjoittaja suklaamumina »

Uijui... *reps* Mähän nauran vieläki, vaikka oon lukenu tän vaikka kuinka monta kertaa... Tämä on aivan ihana ^^ Ja tohon Paavo Lipponen juttuun oon ihan syytön se on... tota... no okei, mun idea, mutta syytön olen silti. Ja minähän en sano mitään näistä parituksista... *tukkii suunsa Helen Rölli-DVDllä* *epämääräistä muminaa* *sylkäisee DVDn pois suustaan* No ni. Eiköhän se siitä. Nja, en mä ainakaan sua varmaan lynkkais vaik toi ei ois kesken. Tosin se johtuu siitä et meitin rope on kesken. *naur* Tuo "Kaunis sää tänään." on kyllä... *reps*

Anteeksi kaikki epämääräinen häröily, selitetään se vaikka sillä, että olen saanut kestää tänään alle 3-vuotioita kakaroita, ja luultavasti saan kestää vielä seuraavat 2 viikkoa >_<
Avatar
Elruwen
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 6:18 pm

Viesti Kirjoittaja Elruwen »

Uhuhu... *repsii pahasti, tippuu tuoliltaan ja lyö päänsä*
Ömh. Niin. ^^' Legsy parka! (Vaikka luulisi Aragornin olevan innoissaan :lol: ) Nuo kaikki vihjaukset ovat upeita. Ja Klonkku.. hullu mikä hullu. *reps*
Rakastan tätä. Ja voi kaikkia jotka joutuvat kestämään minun käkätystäni. :'D

Jos jatkat tämän kirjoittamista, minä joudun mullan alle alta aikayksikön. :lol: Mutta heiii, jatkoajatkoa!
Vastaa Viestiin