Tämän osaston käyttöohje (päiv. 11.3.-06, lue 1. viesti!)

Jokaisen ficcarin oma topik ficcilinkkeineen ja päivityksineen.

Valvoja: Sansku

Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Tämän osaston käyttöohje (päiv. 11.3.-06, lue 1. viesti!)

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Tälle osastolle jokainen, jolla on Loftiksessa ficcejä tai muita tarinoita, saa luoda oman topikkinsa. Topikkiin hän listaa jokaisen ficcinsä linkkeineen ja mahdollisine tietoineen ficin sisällöstä. Uusia ficcejä tai päivityksiä hän voi lisäillä topikkiinsa sitä mukaa kuin niitä tulee. Sallittua on myös laittaa pieni teaser keskeneräisestä, piakkoin tulossa olevasta ficistä :wink:


Mitä täällä sitten EI saa tehdä:

-Kukaan ei kommentoi/päivitä muuta kuin omaa topikkiaan. Kaikenlaiset ficcipalautteet ja jatkon kinuamiset jätetään itse ficin topikkiin tai pistetään yksärillä.

Sitten vaan innolla tuotoksianne listaamaan ^^


Päivitystä 11.3.2006

Tarkoitus siis on, että listaatte kaikki ficcinne siihen ensimmäiseen viestiin omassa topicissanne! Eli kaikki uudet tuotoksennekin laitatte sinne ylimpään viestiin, editoimalla sitä viestiä. Uusista ficeistä ja jatkoista vanhoihin ficceihin ilmoitetaan postaamalla uusi viesti omaan topiciin, jossa siis tietenkin kerrotaan jatkon tai uuden ficin saapumisesta.
Siksi näin, ettei jokaisen omasta topicista tule monen kymmenen viestin mittaisia. Ja muut näkevät ficcisi heti yhdellä katsastuksella siitä ensimmäisestä viestistäsi. Modet poistavat laittamiasi päivitysviestejä sitten, kun lisää jatkoa samaan ficciin on saapunut, tai päivityksestä on kulunut jo jonkin verran aikaa.

Joten, jos kaikki ficcilinkkinne eivät ole ensimmäisessä viestissä, niin editoikaahan ne sinne. Yksäriluukku kolahtaa sitten jossain vaiheessa, jos näin ei tapahdu.

Ja jos tämä ohjeistus oli jotenkin epäselvä, niin kysykää tässä topicissa, tai laittakaa yksäriä tämän osaston modeille. Apua kyllä saa.

- SiRiuS
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Toivottavasti tässä topikissa saa myös kysellä - teen sen joka tapauksessa nyt ^^;

Eli varmistan vain, että tämäkö koskee vain ficcejä? Ei niin kuin vaikka runoja?

(jos se lukee jossain, älkää purko kovaa .___. Olen vain pieni Newra, jolla on stressiä fysiikan kokeesta)
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Ei purra, pöwwö. Saa kysellä ^^

Kirjoitettiin tuohon että "ficcejä tai muita tarinoita", mutta tottakai saat linkittää sinne myös runotopikkisi. Jos runoja tulee kovin tiuhaan tahtiin niin ehkä uudesta ei aina ole oleellista kertoa täällä, koska kuitenkin runotopikin otsikkoon tulee ilmoitus päivityksestä. Mutta toisaalta, ei sitä päivityksestä ilmoittamista sinänsä kielletä, koska se on sallittua tarinoiden ja ficcienkin suhteen.

Niin ja ennen kuin unohtuu, myös fanartin harrastajat saavat linkittää art-topikkinsa ^^
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Jipii ^^

(siinä se asiani taisi ollakin :D Ehkä asiarikkain viestini ikinä, kadehtikaa, kansalaiset! Mutta olisi ollut niin epäkohteliasta olla vastaamatta. Nih)
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Hei, blondikysymys: tapahtuuko uusista luvuista / ficeistä ilmoittaminen samalla tavalla kuin Finissä; lähetetään uusi viesti omaan ficcitopikkiin, ja sitten muutaman päivän päästä poistetaan se yksi viesti (kunhan on ensin päivittänyt sen topikkinsa). ^^
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Admin on itse blondi...

... eli siis en täysin tajunnut että mitä meinasit :D Miten se siis Finissä toimii..?

Minun puolestani täällä voi laittaa ilmoituksen päivityksestä/uudesta ficistä aina tuohon oman listaustopikkinsa jatkoksi.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Ei kun minä tosiaan muotoilin tuon kysymyksen huonosti, tuskin minäkään tajuaisin mitä kysyin ellen tietäisi mitä tarkoitin. (juu, nukkumaanmenoaika. :p)

Eli siis meinasin että Finissä lähetetään tuohon omaan ficcitopikkiin uusi viesti aina kun jotain ficciä päivitetään tai laitetaan uusi ficci (esim. "Harryn suuri salaisuus -ficci päivitetty"), ja sen annetaan olla siinä jonkin aikaa, ja sitten jossain vaiheessa noita ilmoitusviestejä poistellaan siitä topikista niin että se pysyy siistinä; että siinä on vaan viesti tai kaksi (jokainen hoitaa omaa topikkiaan, modejen ei -kai- tarvitse tehdä sitä).

Saanpa minä kuulostamaan tämän nyt hankalalta -- eli kun minä päivitän ficciäni, niin minä siis lähetän viestin tuohon omaan topikkiini jossa kerron sen, vai editoinko minä vain tuota ekaa viestiä? // Mutta tuohon sinä siis jo vastasitkin äskeisessä viestissäsi. Kiitos. ^^ Minä testaankin sitä heti. ^^

Suullinen ilmaisu on kamalaa. :P
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Sellainen tuli mieleen, että saisiko tuohon omaan ficcitopicciin liittää pienen esittelyn itsestään, siis hyvin pienen?
Tyyliin "Hei olen esimerkkihenkilö, olen 16 vuotta vanha ja asun Helsingissä. Harrastan tanssia ja musiikin kuuntelua. Lempimusiikkiani on hevi. Kirjoitan slashia ja joskus huumorijuttuja, LotRista ja HP:sta."
Topikkeja tutkivat haluaisivat ehkä tietää jotakin myös kirjoittajasta eikä vain ficeistä ^^ Minä ainakin haluaisin.
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Juu toki sellaisen voi ensimmäiseen viestiin tehdä ^^

(Jokohan tämä viesti nyt menisi läpi, kerpele, Loftis ei leiki minun kanssa tänään ollenkaan...)
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Apua tarvitsisin. Eli kun pistän linkin ficciini, kuinka saisin linkkiin ns. otsikoksi tarinani nimen. Eli kuinka saan säädettyä sillä lailla, että painaessa ficin nimeä, pääsee lukemaan tarinan. Toivottavasti joku ymmärsi ja auttaa. Vähä ymmärrystä, olen melko uusi täällä :)
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Frim
Örkki
Viestit: 146
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:32 pm
Paikkakunta: arskan alukaartihattu.

Viesti Kirjoittaja Frim »

andune, ficin nimi

eli pitäisi näyttää tällaiselta:

loftis

toivottavasti tuosta oli apua :D
Vuoden Frodo '06, Vuoden Typoilija '07, Vuoden Suloisin '08. Näettekö kaavan? :D
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Sirre-täti laittoi lisäohjeita, lukekaahan ensimmäinen viesti.
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Sonatar
Örkki
Viestit: 105
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:45 pm
Paikkakunta: ~Haavemaailma~

Viesti Kirjoittaja Sonatar »

Min kyselen täällä tietämättömänä, kun olen tätä asiaa pitkään pohtinut, että.. Voiko tuonne ficcilistaukseen lisätä oman topicin, jos on julkaissut vasta yhden ficin ja siitäkin vasta ensimmäisen osan?

Hmm, toivottavasti tuo tuli ihan ymmärrettävästi kysyttyä ^^
Nyt ikävä on suunnaton,
kun nukuit pois rakkain karvakuononi,
hauvavauvani
Nuku rauhassa kultaiseni, ystäväni...

Mintun muistolle 5.2.1991-13.7.2006
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Kyllä voi toki.
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Avatar
Darial Kuznetsova
Samooja
Viestit: 436
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 5:25 pm
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darial Kuznetsova »

entäs jos on muualla ficci, muttei täällä..?
voiko sen lisätä tonne?
Jos oli nimi niin kuka sitä muistaa, jos oli kasvot niin ne helppo oli unohtaa.
Jos oli sydän niin se helppo oli poistaa ja pyörät pyörii, päivät itseään toistaa...

Sydänpuu - Mustaan Uneen (Jani Liimatainen)
Vastaa Viestiin