Lord of the Rings vs. Star Wars PG-13 (lievä slash)osia:5

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Mwhahaa. Viides osa. Olkaatten hyvä.

Authors: Tiku & The Grim Reaper (Grim ihan oikeasti kertoo lopun iltasadun itse teille, eipä siellä oikeastaan muuta ole veljeltäni.)

A/N: Mitä saamme kiittää? Winampia josta löytyi nettiradio jolla Tiku kuuntelee nykyään koko ajan j-poppia ja j-rockia ja jaksaa istua koneella, Grim yksinkertaisesti olemassaolollaan ja ideoillaan, lappu jolla on niiden 12 nimet jotka ovat tätä kommentoineet (suullisesti tai Loftiksessa). Haha.

Lord of the Rings vs. Star Wars

Viides jakso, osa yksi…

Ohjelma alkaa (beware)

Alkumusiikki ja tutut valot jossain peräkylän koulun juhlasalissa, joku uusi hyyppä seisoo keskellä lavaa saaden kummastuneita katseita. Musiikki loppuu ja uusi juontaja alkaa puhumaan.

Grim: Tervetuloa taas ohjelman Star Wars vastaan Lord of the Rings pariin. Olen The Grim Reaper eli noi yksinkertaisemmin Grim. Kuten varmaan huomaa, Tiku ei ole tällä kertaa täällä. Oletettavaa on että hän kärsii ruokamyrkytystä. En tiedä milloin hän palaa, mutta helvetti vie sisko saisi tulla jo nyt takaisin.

Grim katselee hetken murjottavasti jonnekin kauas mutta ravistelee sitten päätään katsoen yleisöä.

Grim: Tämän kertainen kisamme testaa joukkueiden yhteistyökykyä ja luovuutta. Lisäksi tämän kertainen putoaja valitaan yleisöäänestyksellä, josta lisää jakson lopussa. Mutta itse kisaamme.

Kilpailijat tulevat ihan omia aikojaan lavalle, asettuen omille paikoilleen. Obi-Wan ja Anakin katsovat kumpikin vähän liian pitkään Grimiä, tyttö ei edes huomaa heitä. Siis vielä. Grim vilkaisee kumpiakin joukkueita ilmeettömän tutkivasti, katsoen lopulta myös yleisöä.

Grim: Esittelyjä ei kaivanne, kaikki tuntevat jo toisensa. Selitän tämänkertaisen ohjelman. Joukkueille annetaan yksi iso paperi per jengi, ja valitaan kummastakin yksi, joka on mallina, loput joukkueesta piirtävät, maalaavat, ikuistavat hänet paperille nyt näin helpointen sanottuna. Asia ymmärretty?

Kysyvä katse kumpaankin joukkueeseen, hyväksyvää muminaa ja nyökkäilyä. Grim näyttää myös tyytyväiseltä joten Pole hiipparoi lavalle, jakaen piirrustustarvikkeita ja isot paperit.

Grim: Valitkaa kilpailijanne.

Alkaa hiljainen keskustelu, Grimin jäädessä odottamaan.

(Kameran nappaamia ääniä:

Legolas: Ei! En minä!
Aragorn: Mutta ra-.. ystävä rakas, olet aivan selvästi paras mahdollinen malliksi.
Legolas: O-oletko sitä mieltä?
Erittäin epämääräistä ääntä.
Frodo: Hei haloo! Ei yleisön edessä!

Sellaista tällä kertaa.)

Grim: Johtajat, olkaa hyvät ja esitelkää kilpailijanne.

Aragorn ja Yoda menevät kumpikin Grimin molemmille puolille.

Grim: Ja joukkueen Star Wars malli on?
Yoda: R2-D2.
Grim: Selvä. Entä joukkueen Lord of the Rings?
Aragorn: Legolas.
Grim: Selvä. Mallit asettuvat mahdollisimman sopivalle paikalle parhaaksi katsomaansa asentoon, muut alkavat sotk-… tarkoitan siis piirtämään paperille, kun ilmoitan ajan alkavaksi.

R2-D2 rullaa lavan reunalle ja kääntyy kilpailijoihin päin jotka polvistuivat (C-3PO:ta lukuunottamatta) paperin äärelle, Legolas ottaa hetken mietittyään mahdollisimman ylvään asennon (viettelevällä katseella Aragornin suuntaan) muiden tehdessä saman kuin vastustajan joukkue (ilman mitään kankeaa kultapöttöä, tietenkin).

Grim: Ja aika alkaa NYT. Hups.. Miten tää kello laitetaan päälle???

Pole rientää taas avuksi.

Grim: Eli siis aika alkoi noin kolme sekuntia sitten.

Pole häipyy Grimin jäädessä tutkimaan kelloa, kilpailijat alkavat lievästi kinaten piirtämään ja maalaamaan… No helpoiten sanottuna sotkemaan paperia. Hetken mietittyään Grim menee kurkkimaan mitä kilpailijat saivat aikaan.

Aragorn: Ei ei ei ei NOIN!
Grim: Jokin ongelmana?
Aragorn: Tuo hemmetin hobitti meinasi värittää Legolasin hiukset vaaleanvihreiksi!
Merri: Legolas näyttäisi hyvältä vaaleanvihreissä hiuksissa.

Hiljaisuus.

Grim: Annetaan Frodon päättää.
Frodo: No tuota…

Frodo katsoo vähän epäluuloisena Merriä ja Aragornia jotka molemmat katsovat hobittia vihjaavasti tyyliin ‘tiedäthän kenen puolella olla?’.

Frodo: Eikö vaaleanpunainen olisi parempi?
Grim&Aragorn&Merri: EI!!!

Grim, Aragorn, Merri ja Legolas tuijottavat Frodoa järkyttyneenä, hobittia tajuaa virheensä ja punaiseksi kasvoiltaa.

Frodo: Tarkoitin siis sammalenvihreää.
Grim: Sammalenvihreää?
Frodo: Niin.
Grim: Eh… Pysykää vain Legolasin nykyisessä hiusvärissä.

Luovuttavaa mutinaa ja Grim päättää suosiolla hypellä taas lavan keskelle ja suoraa vastakkaiselle puolelle joukkueen Star Wars luo, jossa vallitsee yllättävän kireä ilmapiiri.

Grim: Jokin ongelmana?
Anakin: Ei toki.

Anakin mulkoilee happamana mestariaan, jolla on jokseenkin itsepäinen opettaja-ilme. Grim katselee kahta miestä ihmeissään ja hämmentyneenä. Lopulta Obi-Wanin ilme pehmeää ja tuo katsoo Anakinia anteeksipyytävästi.

Obi-Wan: Hyvä on, olet oikeassa.
Anakin: Sitä vähän minäkin.
Grim: Voisiko joku selittää?
Anakin: Keskustelimme vain kumpi näistä sinisistä on enemmän Artoon sinistä.

Anakin avaa maalipurkin tyytyväisenä ja Obi-Wan kohottaa olkiaan. Grim virnistää.

Grim: Kuten näemme, Seme ja Uke ei toimi pelkästään säng-..!

Obi-Wan keskeyttää tyttä-… tytön tukkimalla kätensä tuon suun eteen, Grim mutisee mielenosoituksellisesti mutta lopulta luovuttavasti, Obi-Wan päästää Grimin irti mulkaisten varoittavasti, Grim pyyhkii suutaan mahdollisimman viattoman näköisenä.

Grim: Anteeksi, en tiennyt että se on niin arka aihe.

Grim loikkii vähän kauemmas kun Obi-Wan näyttää taas valmiilta tukkimaan toisen suun, sen sijaan C-3PO astuu askeleen eteen sen näköisenä että tahtoi sanoa jotain, potkaisten siinä samalla Anakinin avaaman maalipurkin nurin, purkki kierii paperilla värjäten sen lähes kauttaaltaan siniseksi. Obi-Wan, Anakin ja Grim katsovat sitä hölmistyneinä, Yoda vain räpyttelee silmiään omaan rauhalliseen tapaansa.

Grim: Että näin.

Anakin nousee ylös ja mulkoilee C-3PO parkaa murhaavasti, droidi taas katsoo paperia (voiko droidi näyttää hölmistyneelle?), Obi-Wan puolestaan huokaisee ja katsoo Grimiä lähes tympääntyneenä.

Obi-Wan: Ei olisi toista paperia?
Grim: Saimme nämä yhdetkin tuskalla.
Obi-Wan: Kerrassaan mahtavaa.
Grim: No… Onhan tuokin… Taidetta.

Grim taputtaa lohduttavasti Obi-Wania olalle ja sitten kiskoo Anakinin vähän kauemmas C-3PO:sta. Toiselta puolelta lavaa alkaa myös kuulumaan riitelyä. Raskaasti huokaisten Grim lähtee sinne.

Grim: Mitä nyt?

Grim pysähtyy paperin vierelle katsellen sitä.

Grim: Sammalenvihreä?
Aragorn: Merri keksi kaataa maalipurkin.
Merri: Se oli vahinko!
Aragorn: Ja Nazgúlit ovat ystäviämme.
Merri: Ovatko?
Aragorn: Eivät.
Frodo: Mutta juurihan sinä sanoit niin.
Aragorn&Grim: Aww….

Aragorn ja Grim päästävät kumpikin turhautuneen äännähdyksen, Merri ja Frodo katsovat ihmeissään kaksikkoa, Legolas sen sijaan tuijottaa järkyttyneenä paperia joka on värjääntynyt kauttaaltaan sammalenvihreäksi.

Grim: No, ainakin joukkueet ovat tasoissa…

Grim palaa lavan keskelle ja tarkistaa ajan.

Grim: Aika on lopussa minuutin päästä mutta sillä tuskin on merkitystä, kilpaili näyttäisi olevan tällä selvä.

Kilpailijat järjestäytyvät taas paikoilleen selvästi myrtyneinä yksi jos toinenkin.

Grim: Siinä tämänkertainen kilpailumme. Minun ei tarvinne esitellä enää tämän kummemmin joukkueiden töitä, ne ilmestyvät seinälle kuivettuaan. Teidän tehtävänne on äänestää voittaja ja kotiinlähtijä. The Grim Reaper kiittää ja toivottaa hyvää yötä.

Verhot sulkeutuvat. Lopputekstit. Hahmot kuuluvat edelleen George Lucasille ja J.R.R. Tolkienille, Pole omistaa itsensä, samoin The Grim Reaper.

Samalla aikaa näytön toisella puoliskolla…

**

Verhot aukeavat ja Grim astuu takaisin näkyville. Kilpailijat ovat ilmeisemmin jo menneet pois.

Grim: Ja surullisen kuuluisan iltasadun aika…

Grim katselee ympärilleen ilmeettömänä, kohauttaen olkiaan sitten.
Grim: No.. Surullisen ja surullisen.. Kuitenkin, sen iltasadun aika..

Grim rykii kurkkuaan selvemmäksi ja katsoo totisena eteensä.

Grim: Olipa kerran pikkuprinssi joka törmäsi hieman suurempaan prinssiin saavuttuaan oppikouluunsa kotiplaneetaltaan. Pikkuprinssi ja isoprinssi ystävystyivät nopeasti, vaikka isoprinssi ensin hieman epäilikin pikkuprinssiä.
Eräänä päivänä pikkuprinssi huomasi täyttäneensä 16 -vuotta ja odotti että isoprinssi antaisi jonkun lahjan, olivathan he sentään ystäviä.
Pikkuprinssi odotti ja odotti, mutta isoprinssi ei näyttänyt edes muistavan pikkuprinssin syntymäpäivää ja tästä pikkuprinssi hämmentyi, olihan hän edellisinäkin vuosina saanut lahjan isolta prinssiltä.
Sitten isoprinssi antoi pikkuprinssille lahjan, se oli jotain vielä parempaa ystävyyden ja jokikiven rinnalla...

Tässä kohtaa Grimi rykäisee oikein kuuluvasti.

Grim: Ja antoi isoprinssi hieman muutakin lahjaksi.. Sen pituinen se. Hyvää yötä.

Grim vilkuilee ympärilleen lähes hätäisenä, lähtien lavalta kuin peläten jonkun räjähtävän. Obi-Wan Kenobi astelee lavalle ja kääntyy yleisöön päin.

Obi-Wan: Mihin suuntaan se pikkuinen meni?

Yleisö osoittaa sinne minne Grim meni.

Obi-Wan:Kiitän.

Kenobi väläyttää huolitellun, hymyntapaisen virneen ja lähtee sitten yleisön osoittamaan suuntaan, kadoten varauloskäynnistä itsekseen hiljaa kiroten.

**

Äänestä seuraava kotiinlähtijä.
Kaikki valta annetaan nyt teille, kumpi joukkue voittaa?
Entä kuka lähtee kotiin?
Äänestysohjeet ovat seuraavat:
Avaa uusi yksityisviesti ja vastaanottajaksi Tiku, valitset otsikoksi:

LotR vs. SW5 äänestys

ja kirjoitat viestikenttään sen joukkueen nimen joka voittaa. Vapaaehtoisesti perustelut. Yksi rivi väliä ja ilmoitat kilpailijan jonka mielestäsi pitäisi lähteä kotiin, vapaaehtoisesti perustelut. Sitten lähetät viestin. Eikä edes maksa mitään.
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Misha
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 5:27 pm

Viesti Kirjoittaja Misha »

Haaaaaa!!! Olen eka joka kommentoi vitosta!!! Olen eka joka kommentoi vitosta!! *pomppii*

...Joo... Siis kommentoi. Eli tarvitaan kommentti... *kaivaa laukkuaan* ... Ei löydy mitään järkevää... Paitsi hukkapala... *miettii hetken* Saat sen. *ojentaa sille hukkapalan* ...

Ei vaineskaan. Hyvä tämä on. ^^ (Tosin pidän yhä siitä ekasta osasta enemmän...) Pidän tuosta ideasta, että myö saadaan päättää voittaja joukkue. 8) Tuo iltasatu on kiva myös. ^^; Nyt voinkin sitten lähteä nukkumaan... x)
ian
Samooja
Viestit: 454
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 5:48 pm
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja ian »

Vo-e-e. *repeilee* Tämä osa..*viittoo tekstiä* On osoitus neron työstä, pakko sanoa. *nyökyttelee*
Grim: Kuten näemme, Seme ja Uke ei toimi pelkästään säng-..!

Obi-Wan keskeyttää tyttä-… tytön tukkimalla kätensä tuon suun eteen, Grim mutisee mielenosoituksellisesti mutta lopulta luovuttavasti, Obi-Wan päästää Grimin irti mulkaisten varoittavasti, Grim pyyhkii suutaan mahdollisimman viattoman näköisenä.

Grim: Anteeksi, en tiennyt että se on niin arka aihe.
Voi hyvä jumala..*kuolee* Iltasatu..Hyvää työtä, sine. Ja yleisöäänestys. *naureskelee* Kjeh.
Rakentava palaute, missä? *katselee ympärilleen* Selvästi jossain muualla, mutta, mutta. Hyvää työtä. ^___^
'07-Boromir, '08-Pippin, '09-angst-ficcaaja.

I'll be your father, I'll be your mother
I'll be your lover, I'll be yours.
Arawyn
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 6:44 pm
Paikkakunta: Nightwishin treenikämppä

Viesti Kirjoittaja Arawyn »

Ilmaista äänestystä! Ja vielä nopeasti. Heti koulun jälkeen. Varmasti. Kiitoksia paljon, lähti aamu hyvin käyntiin. :D

Mutta sammalenvihreää? Kirottu hobitti! *menee hirttämään sen* Mutta tulen kyllä takaisin. Nimittäin äänestämään. Nyt se karvajalka lähtee!
Once I am sure of my task I will rise again.
Mario
Örkki
Viestit: 112
Liittynyt: La Syys 03, 2005 8:26 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Mario »

Taas tämä oli ihana mahtava..

Seme ja Uke.. *kikattaa* no niin juu. ^^

Jatkoa.

Nyt äänestämään. ^^

*ruttu*
Sinä saat minut hymyillemään

~

"Tuletko minun mukaani ikuisesti?"
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Aayla, siitä iltasadusta saat kiittää ihan Grimiä ^^;
Arawyn kirjoitti:Mutta sammalenvihreää? Kirottu hobitti! *menee hirttämään sen*
Jos nyt rupeamme miettimään mistä sammalenvihreä tulee. *wirn* Älkää nyt hirttäkö minua sen sijaan...
Mario kirjoitti:Seme ja Uke.. *kikattaa* no niin juu. ^^
Oikeasti syytän meidän äidinkielenopettajaa. Meillä on draamassa ylä- ja alastatus, jotka on aivan kuin Seme ja Uke... Ainakin meillä on hauskaa. (Minä, Elvellon, Suklis ja WhitePaw, I think...)


Kiitos teille kaikille ihanille. *kumartaa*
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Avatar
Jussi
Metsähaltia
Viestit: 643
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:29 pm

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Wii! Saimmepahan taas mukavaa vihjailua siitä sosiaalisesta totuudesta, mikä Obi-Wanin ja Anakinin välillä vallitsee. ^^ Aina mukavaa, sitä lisää vaan. (Miten minusta tuntuu että toivon tuota joka kommentissa? xD)

Hihihi, vaaleanpunainen voisi kyllä olla todella pukeva väri Legolasille... ^^ Tai mikä ettei se sammalenvihreäkin.

Tämä osa oli taas todella hauska ja niin viihdyttävää luettavaa. :)
I wish there was a way to know you're in the good old days before you've actually left them.
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Kiitos Jussi. *kumartaa*

Hehee. Saanut jo... 3 vastausta äänestykseen. Jos mitenkään saisi lisää, jooko? *katselee ympärilleen anovasti* Että tulisi vähän selkeämpi äänestystulos. *tökkii nykyistä*

//Edit. Okei, 5 ihanaa jo. Jos saisi edes yhden lisää vielä.. Elv ja Suklis, ettekö te aio äänestää? Ja kukaan ei huomaa tätä taas...
//Edit2. Näh. Täydet kuusi.
Viimeksi muokannut tiku, Ke Marras 16, 2005 9:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Avatar
Kuolonsulka
Puolituinen
Viestit: 228
Liittynyt: To Marras 11, 2004 5:41 pm
Paikkakunta: Siellä missä päivä kuolee

Viesti Kirjoittaja Kuolonsulka »

Milloinkohan tälle uskaltaisi rukoilla jatkoa? *sekoilee odotuksesta*
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Tuulessavaeltaja kirjoitti:Milloinkohan tälle uskaltaisi rukoilla jatkoa? *sekoilee odotuksesta*
No tuotah. Mä voisin alkaa yrittää kirjoittaa sen jossa kerrotaan putoaja. Sitten pidän vähän taukoa tästä ja yritän keskittyä kahteen toiseen pitkään ficciin. (Okei, toinen on nippu ficcejä.)

Eli mulla on äänet kasassa, enää ei äänestetä. Kiitän kaikkia jotka äänestivät.
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Ja syyllistytään sitten tuplapostaukseenkin. Ehkä te ette nyt suutu. Tai no...

Star Wars vs. Lord of the Rings

Viides jakso, kaksi…

Grim: Tervetuloa taas ohjelman pariin.

Grim ja Tiku seisovat keskellä lavaa ihmeellisen sopusoinnussa kilpailijoiden ollessa paikallaan lavan reunoilla. Yleisö odottaa jännittyneenä jatkoa.

Tiku: Minäkin täällä taas hei.
Grim: Ja silti minutkin raahattiin.
Tiku: Mitä ilmottauduit vapaaehtoiseksi. Kuitenkin, on tulosten julkaisun aika.
Grim: Näin vihdoin.

Yleisö odottaa edelleen jännittyneenä, mikä on yleinen tunnetila myös kilpailijoiden joukossa. Tiku ja Grim näyttävät olevan ainoat jotka suorastaan nauttivat tilanteesta (suomeksi: nuo kaksi sadistista paskaa).

Tiku: Viime kilpailun lopputulos oli kyllä aika… omalaatuinen.
Grim: Taiteellinen.
Tiku: Sitäkin. Omalla omituisella tavallaan.

Mutinaa yhdestä jos toisesta suunnasta.

Tiku: Ja tulos suoritettiin yleisöäänestyksellä. Tosin tulos meni kahden kilpailijan kanssa hyvin tasan.
Grim: Ja sori, ei joukkotiputuksia.
Tiku: Eli jouduttiin tekemään radikaaleja ratkaisuja.
Grim: Tiku pakotti minutkin äänestämään.

Tiku virnuilee ja mutina alkaa käydä jo lähinnä murhaavansävyiseksi. Tiku tajuaa sen ja nielaisee vähän.

Tiku: Mutta voittavasta joukkueesta ei ollut epäselvyyttä.
Grim: Eikä syykään taida olla sen epäselvempi.
Tiku: Joukkue Star Wars, onnittelut voitosta!

Kestää hetken ennen kuin kukaan tajuaa, sitten alkaa juhliminen. (Paitsi tietenkin joukkueen Lord of the Rings keskuudessa ja heidän faniensa. Niitäkin ilmeisesti löytyi.) Tiku ja Grim odottavat rauhassa että melu rauhoittuu.

Tiku: Ja sitten siihen pulmallisemmannin ratkaistuun.
Grim: Eli on hyvästien aika.
Tiku: Todella.

Jännittynyt hiljaisuus, joukkue Lord of the Rings näyttää toiveikkaalta. Krhm…

Tiku: Frodo.
Grim: Olet heikoin lenkki. Hyvästi.

Tiku katsoo Grimiä, lähinnä järkyttyneenä. Grim virnistää oikein Pepsodent-hymyn. Frodo sen sijaan lähtee kohti ovea.

Tiku: Ja sano terveisiä Bilbolle!
Grim: Jeah. Ja Samille.
Tiku: Siinä kaikki tällä kertaa.
Grim: Hyvää yötä.
Tiku: Paitsi että nyt on iltapäivä.
Grim: Jotain väliä?

Verhot sulkeutuvat. Lopputekstit. Hahmot kuuluvat edelleen George Lucasille ja J.R.R. Tolkienille, Pole omistaa itsensä, samoin Tiku ja The Grim Reaper.

Sarja jää tauolle. Tavataan taas vuonna 2007.
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Avatar
Kuolonsulka
Puolituinen
Viestit: 228
Liittynyt: To Marras 11, 2004 5:41 pm
Paikkakunta: Siellä missä päivä kuolee

Viesti Kirjoittaja Kuolonsulka »

Eeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Tämä ei saa jäädä tauolle! Se on laissa kiellettyä! Mille minä nyt voin nauraa? *murjottaa* Jatkoa haluaa!
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Tuulessavaeltaja kirjoitti:Eeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Tämä ei saa jäädä tauolle! Se on laissa kiellettyä! Mille minä nyt voin nauraa? *murjottaa* Jatkoa haluaa!
Emt... Mua ahdistaa nykyään vähän liian usein että osaisi juuri nyt kirjoittaa humoria, sen takia sarja jää tauolle. Mutta ei lopeteta.
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

Tämä on se Ficci, mitä olen luesellut ja pidän kovasti :D

ei tälle kai voi kuin nauraa tai itkeä.riippuu vähän :wink:
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

athelas kirjoitti:Tämä on se Ficci, mitä olen luesellut ja pidän kovasti :D
Ahm.. Arigatô.
athelas kirjoitti:ei tälle kai voi kuin nauraa tai itkeä.riippuu vähän :wink:
En minä ainakaan voi kuin itkeä.
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Vastaa Viestiin