MS: Sodassa ja rakkaudessa, PG-13

Draamaa, angstia ja vakavia aiheita.

Valvojat: Likimeya, Andune

Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Mistä minä aloittaisin? Olen nyt sen verran fiiliksissä, ettei oikein tiedä mitä sanoa. Niin, moni kertoo mitä päätarinassa tapahtuu, mutta tuo miten kuvailit elämää Minas Tirithin muurien sisäpuolella...nyt hukkasin taas kaikki sanat. Ehkä pitäisi vain mutustella tätä vähän aikaa ja sitten vasta kommentoida, jotta saisi jotain älyllistä aikaiseksi. Ihana, ihana, ihana.

Alkupuolella Mordorin uhan kasvaessa tunsin ahdistusta ja örkkilaumojen vyöryessä Pelennorin kentän yli, järsin polveani. Nieleskelin kyyneleitä sodan saavuttaessa kaupungin ja nyt lähinnä tunnen olevani hölmö huokaillessani myttynä lopun onnellisuudelle. Se lopetus oli aivan uskomattoman kaunis ja herkisti minua vielä vähän lisää. Huokaus.

Minusta oli ihana lukea pienten, tavallisten ihmisten kohtaloista. Kirjoitit sen niin taitavasti, että todella tunsin olevani Minas Tirithin muurien sisäpuolella. Ajatukset, sodan uhka ja sen raadollisuuden kuvaus... menen nyt kyllä ihan sanattomaksi. Tämä oli uskomattoman upea kokonaisuus. Minäkin voisin lainata melkein koko tarinan, kun haluaisin hehkutella minua koskettaneita kohtia. Kiitos tästä, tämä muutti iltani kulun huomattavasti parempaan suuntaan.
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Kiitoksia paljon, Iltis ja Piratesse :) ! On kivaa, kun joku ilostuu jostakin tekemästäni.
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Vastaa Viestiin