Sukulammas ja Nightwish Keskimaassa

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Just ihana!!!!! mahtavaaa!!! lisää! *nauraa hulluna .*
olen näin outo mutta silti! ihanaa että joku keksii näin hauskoja juttuja!!!
en ala kaselemaan vaikka löytäisinkin virheitä.. tämä on parasta huumoria pitkään aikaan!
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Melis
Puolituinen
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 6:07 pm

Viesti Kirjoittaja Melis »

Vahan hyva! Luin molemmat kappaleet *LISAA JATKOA* ja olit kuvaillut Tarjan hyvin tuossa toisessa kappaleessa ja sitten tuo oli naurattava kun olit laittanut esim "Kuka sina olet?" "Olen Tuomas Holopainen" "Etkai vain olen James Bond?" *Reps* juu ^__^ Jatkoa kiitos *poistuu*
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Unohdin laittaa viime viestiin...... JATKOA!!!!!!! hulluna jatkoa jatkoa.. jatkoa!
Niin hyvä! tähän mennessä en oo saanu luettua kolmea riviä etten alkaisi nauramaan ja äiti huutamaan että mikä mulla on?..... sille on turha sanoo että luen tooosi hyvää juttuu.. ei se tajuu kuiteskaan.. no?+ jos tuolleen jatkat niin mä kyllä luen ja vaikka moneen kertaan läpi!!!
*pomppii pöydällä joka meneekin rikki.*
No voi.. #¤#&¤#¤#%#!!!
*saa pirunsarvet ja punaiset silmät ja häippäsee.*
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Crestfallen
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 8:16 pm
Paikkakunta: Kajjjaani

Viesti Kirjoittaja Crestfallen »

Ooo, kiitos. ^^ Olette ihania ja sillai.

Tuo on muuten tuttua mullekin että luen jotain ja repeilen jollekin ja äiti kysyy että mikä on ja sitten isä sanoo että se on tullu hulluksi. Aika kohteliasta... :roll:

Mutta öö juu... Jatkoa on olemassa, muuuutta en tiiä millon laitan tänne. Varman joskus kun jaksan (olen ihan pirun laiska). Tätä tarinaa on valmiina seittemän osaa jos muistan oikein, mutta vitosesta seiskaan niitä ei oo betattu enkä halua laittaa betaamattomana kun no... Ei ole oikein kielioppi jutut jääneet mieleen. :D
Taas hetken ilta pimenee,
mutta onhan meillä aikaa vierellesi jään
ilma ympärillä viilenee,
astumme päivään uuteen,
saanhan syliis painaa pään


~It's okay to eat fish, 'cause they don't have any feelings~
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

*tulee taas tänne *
Ei täällä ole jatkoa... *tippa silmässä*
Mine haluvaa jatkova... tää ficci on kesken jäänyt... ja hyvä ...
*itkee*

Siehän sannoit että siulla on sitä jatkoa?? mine halluu että sie laittaa jatkova... tämä on liian hyvä ficci että tämä kannattaisi jättää kesken!
*sanoo ja häipuu tumman meren-siniseen sumuun.*
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Crestfallen
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 8:16 pm
Paikkakunta: Kajjjaani

Viesti Kirjoittaja Crestfallen »

Mulla oli ihan sellanen mielikuva, että olisin pistänyt tähän jatkoa, mutta ilmeisesti pää alkaa valehdella. Mutta siis, tässä nyt jatkoa jonkun verran ja palautetahan olis aika mahtavata saada. Tää muuttuu aina vaan omituisemmaksi ja juonettomammaksi koko hömppä.


~**~

3. osa, jossa Charles järkyttyy syvästi, Pirkko kaipailee rakastaan, Emppu tajuaa haltian olevan rakastunut, Aragorn kertoo Tuomakselle iltasadun ja muut koettavat ymmärtää mitä h**vettiä on tapahtunut



Charlesille oli kerrottu, että hän saisi kulkea Rivendellissä täysin vapaasti, mitä nyt parikymmentä haltiaa saattaisi kuljeskella vaivihkaa hänen jäljessään. Charlesin mielestä se ei tuntunut kovinkaan vapaalta, mutta mikä hän oli väittämään vastaan Elrondille?
Charles tutki paikkoja (ei mitään Sellaisia paikkoja) suurella mielenkiinnolla. Eräät haltiat vain eivät oikein pitäneet hänen uteliaisuudestaan. Hän nimittäin oli aivan sattumalta päätynyt yhteen monista kylpyhuoneista. Kesken muutaman haltianeidon kylpyhetken. Charles punastui vieläkin pelkästä ajatuksesta… Mitä jos Pirkko saisi tietää? Mitä jos Pirkko käsittäisi kaiken väärin?
Charles saapui huoneeseen, joka näytti olevan muuten tyhjä, paitsi että nurkassa, vihreän verhon edessä, oli kait jonkinlainen peili. Charles käveli kohti peiliä, peilin eteen saapuessaan hän aivasti ja sulki silmänsä. Avatessaan silmänsä peilistä tuijotti mies, jolla oli suuret silmät, jokseenkin vihainen ilme ja päässään huivi. Charles huusi kuin pikkutyttö (mikä kyllä taitaa olla mahdotonta, koska hän oli mies(tai siis poika, josta luultavasti kasvaisi mies)). Peilistä tuijottava mieskin alkoi huutaa, mutta lopetti huutamisen heti alkuun päästyään.
”Hei, lopeta nyt. RAUHOTU!” Mies huusi. Charles lopetti huutamisen ja tuijotti miestä tarkemmin.
”Mutta, etkös sä ole Nightwishin Jukka?” Charles kysyi.
”No mutta, niinpäs olenkin.” Jukka sanoi lievästi sarkastisella äänellä. Hänellä oli helvetillinen krapula, ei olisi pitänyt juoda niin paljon sitä haltiaviiniä.
”Ei tartte olla ilkeä.” Charles murahti ja alkoi mököttää.
”Älä pliis, mulla on jo muutenkin vittumainen krapula ilman, että mä joudun kestämään pikkupojan mökötystä.” Jukka henkäisi.
”Ai. Jaa. Vai niin.”
”Jep, niin että miten olis, mennäänkö romanttiselle kävelylle pihalle, sovitaan koko juttu pusuttelemalla jollain romanttisella paikalla ja niin edespäin?” Jukka kysyi.
”Eh… Tuota…” Charles mutisi hämillään.
”Vitsi, vitsi. Sovitaan vaan ja sillä selvä?”
”Okei.”



Frodo oli tulla hulluksi. Hän joutui pakoilemaan kummallista vierastaan mitä kummallisimmissa paikoissa, kuten kylpyhuoneessa ammeen alla, kirjahyllyn takana, naamioitumalla kaupustelijaksi ja esittämällä patsasta olohuoneessa, mutta ei, aina tämä Pirkko löysi hänet ja alkoi puhua. Pirkko puhui omasta kodistaan, poikaystävästään Charlesista ja siitä, kuinka Frodo kokisi Suuria Seikkailuja. Frodo ei enää jaksanut, pää oli räjähtämäisillään, eikä mikään auttanut. Oli vain yksi keino; pakottaa Gandalf taikomaan Pirkko hilleriksi! Mutta kun Frodo oli pyytänyt Gandalfilta tätä Suurta Palvelusta, velho oli vain nauranut ja todennut, että jos Frodo nyt kuvitteli olevansa tulossa hulluksi, odottakoon vielä muutaman päivän. Sitten hän taatusti olisi niin hullu, että suostuisi vaikka lähtemään Mordoriin tuhoamaan Sormuksen.
”Frodo? Oletko sä täällä jossain? Ei kannata pakoilla, kyllä mä löydän sut!” Pirkko ilmoitti astuessaan keittiöön, jossa Frodo-raukka värjötteli alusvaatteisillaan pöydän alla. Mikä huono päivä hobiteille, mutta suuri Pirkolle.
”Atshii!” Kuului aivastus pöydän alta ja erittäin onnellisen oloinen Pirkko kiskoi karvaisen ystävänsä pöydän alta ja alkoi paasata terveellisistä elämäntavoista, joihin ei todellakaan kuulunut lattialla lojuminen vähissä vaatteissa.
Pirkko vei Frodon makuuhuoneeseen ja käski levätä, hän kyllä hoitelisi (ei, ei mitään SELLAISTA hoitamista) kaiken. Frodo vain huokaisi murheellisesti ja tuijotteli synkän päättäväisenä kattoa, hän oli kyllä nyt siinä tilassa, että olisi vaikka mennyt itsensä Sauronin luo ja käskenyt tätä nakkaamaan sen hiivatin sormuksen sinne minne se kuuluikin.



Vaikka Emppu sinänsä oli suvaitseva ja kärsivällinen ihminen, oli tämä jo hänellekin liikaa. Kuka nyt jaksoi kuunnella joka ikinen ilta ja yö ja päivä raivostuttavia haltia-jollotuksia ikkunansa alla? Se haltia, mikäsenniminytolikaan, Haldir oli jatkuvana piikkinä lihassa (ei mikään sellainen piikki missään sellaisessa paikassa, tämä on perheohjelma). Hän tuli laulaa luikuttelemaan jatkuvasti ja vaikka Emppu kuinka sanoi että ei, en halua sinua tänne laulamaan noita tympeitä kolmen soinnun perusbiisejä, ennemmin laulan vaikka duona Tuomaksen kanssa tuhatpäiselle yleisölle! Haldir ei ottanut kieltoja kuuleviin korviinsakaan, vaan lauleskeli kahta kauheammin. Välillä hän tosin kysyi, kuka tämä Tuomas oli, kenties Empun poikaystävä? Ja jos Emppu ihan vain kiusallaan vastasi, kyllä vain, hän on minun poikaystäväni ja olemme jopa harkinneet suhteemme virallistamista, Haldir alkoi laulaa inhottavia surumielisiä kappaleita, joissa olisi vaadittu niin korkeaa ääntä, ettei Haldirista ollut niiden laulamiseen, mikä taas aiheutti Empulle kamalaa päänsärkyä.
”TURPA KIINNI ÄÄLIÖ! MULLA ON TOSI PAHA MIGREENI!” Emppu huusi heti kun kuuli Haldirin aloittavan musisointinsa.
”Mutta kun…”
”TURPA RULLALLE JA RULLA TASKUUN, SENKIN ÄÄLIÖ! MÄ HALUAN NUKKUA!” Emppu raivosi.
Koska Haldir oli erittäin itsepäinen ja määrätietoinen haltia, hän kapusi Empun luokse puussa olevaan taloon, joka oli varta vasten tätä enkeliä varten rakennettu.
”Miksi te olette minulle aina niin ilkeä?” Haldir kysyi säikäyttäen puolialastoman Empun.
”No sori, sori, sori. Voitko nyt häipyä ja antaa mun nukkua? Ja mä olen sitä paitsi melkein alasti!” Emppu mumisi kiskoen peittoa enemmän päälleen.
Haldir ei tästä tiedosta juurikaan hätkähtänyt, päinvastoin. Haldir tuli istumaan Empun vierelle ja tarjoutui antamaan hierontaa.
”No, öh, okei. Mutta jos ne sun näppisi tulevat liian lähelle mun, hmm, intiimejä alueita sä painut hevonkuuseen ja jätät mut rauhaan, okei?”
”Totta kai.” Haldir lupaili sormet selän takana ristissä.
Hetken aikaa Haldir todella piti sormensa mahdollisimman kaukana Empun, hmm, intiimeistä alueista ja sai pikkuisen enkelin huokailemaan nautinnosta. Pian Haldir kuitenkin rikkoi lupauksensa ja alkoi hönkiä rakkauden tunnustuksia Empun korviin.
Voi luoja, Empulle valkeni, tuo tyyppi on rakastunut minuun!



”Minä en saa unta…” Tuomas nyyhkäisi ja painautui lähemmäs kuorsaavaa Aragornia, joka kuitenkin heräsi.
”Oi, pitäisikö sinulle kertoa satu?” Aragorn kysyi lohduttavalla äänellä.
”Joo, pitäisi!” Tuomas nyökytteli.
”Olipa kerran paha, paha mies nimeltään James Bond. Tämän miehen elämäntehtävänä oli kerätä paljon omenoita. Eräänä kauniina päivänä James oli kävelyllä ja näki kauniin kivisen talon, jonka pihalla kasvoi maailman kaunein omenapuu. James tiesi heti, että hänen olisi aivan ehdottomasti saatava yksi, ei vaan kaksi omenaa tai saman tien vaikka koko omenapuu itselleen! Tämän pahan miehen ahneudella ei ollut minkäänlaista rajaa! Niin hän kiipesi muurin yli ja hipsutteli omenapuun luokse. Jamesin suureksi ihmeeksi puuta vartioi kolme pientä porsasta ja tästäpä James saikin oivan tuuman! Hän saisi sekä omenat, että kinkut kolmeksi seuraavaksi jouluksi, kuinka upeaa! Alkuun James yritti huijata porsaita, mutta nämä ampuivat häntä pihlajanmarjoilla ja nakkelivat pienillä kivillä, joten huijaamisesta ei tullut mitään. ’Kenen tämä kaunis puu on?’ Kysyi James. ’Tämä on Lumikin pahan äitipuolen puu! Ja jos otat yhdenkin omenan, hän tulee ja muuttaa sinut isommaksi, rumemmaksi ja ällöttävämmäksi hiideksi kuin jo olet!’ Porsaat vastasivat kuorossa. ’En minä ole hiisi!’ James sanoi ja katsoi itseään ja ah voih! Hän oli kuin olikin muuttunut hiideksi, mikä suuri menetys kaikille agenteille, jotka suojelevat maailmaa pahoilta terroristeilta! Jamesin oma ahneus oli saanut tämän aikaan, eikä siihen ollut muuta parannusta kuin mennä naimisiin ison pahan suden kanssa. Loppu.” Aragorn lopetti onnellisena hymyillen.
”Pelottaa kysyä, mutta perustuuko tuo tositapahtumiin?” Tuomas vingahti peiton alta.
”Totta kai!” Aragorn sanoi ja taputti Tuomaksen päätä hellästi. ”Eiköhän ruveta nukkumaan nyt.”
Niin molemmat miehet mönkivät saman peiton alle ja nukahtivat.



Toisaalla eräs Jarkko niminen henkilö oli hermoromahduksen partaalla. Petri valitti ja ruikutti koko ajan haluavansa viinaa ja ties mitä muuta. Puutteessa se paskiainen oli ja alkoi käydä jo niinkin epätoivoiseksi, että alkoi iskeä Jarkkoa. Sinänsä Jarkolla ei ollut mitään sitä vastaan, mutta kun hän vain oli niin mielettömän ihastunut Charlesiin!
”Viinaa! Naisia Tupakkaa!” Petri meuhkasi ja kaatui lattialla makailevan ja runoilevan Jarkon päälle.
”Senkin idiootti! Etkö sä näe, että mä toteutan itseäni?” Jarkko huudahti.
”Aijaa? Miten? Ai tarkoitatko sä tuota ’Oi kuinka hiuksesi ovat pehmeät kesäisessä yössä, Toivottavasti sua unhoita en työssä’ -juttua?”
”No okei, se on VÄHÄN kehno…”
”Ai vähän? Mäkin osaisin runoilla paremmin kuin sä!” Petri nauroi.
”Vai niin! Mä sentään EN ole niin puutteessa että rupeaisin lähentelemään kavereitani!”
”Miksi sä sitten koskettelet mun pakaroitani?” Petri virnisti.
”Koska… Koska… Tuota noin…” Jarkko mumisi.
”SÄ olet PUUTTEESSA!” Petri kiljaisi voitonriemuisesti.
”Ehkä vähän…”
”No miten ois pari panoa?”
”Käy mulle.”
”Niin, suhun se käykin!”


Tarja tunsi itsensä yksinäiseksi siitäkin huolimatta, että oli tavannut Lestatin muutamaan kertaan. Mutta kun se ei tuntunut olevan ollenkaan kiinnostunut pitsinnypläyksestä tai mistään muusta yhtä jännittävästä ajanvietteestä!
”Tarja? Oletko sinä täällä?” Lestatin ääni kysyi pimeydestä.
”Olen. Oletko sinäkin täällä?” Tarja kysyi.
”Olen.” Lestat vastasi hampaitaan kiristellen. Oliko tuon naisen pakko olla noin tyhjäpäinen?
”Mitä nyt? Missä kaikki mun kaverit on?” Tarja niiskaisi.
”Nääh, en minä tiedä. Ja Gandalf, vaikka se helvetin hyvä pano onkin, on tyystin unohtanut minne muut joutuivat. Hänellä tosin on hieman hämärä mielikuva siitä, että joku olisi saattanut joutua Frodo Reppulin luokse. Mutta se kuka sinne on ehkä saattanut päätyä onkin sitten kokonaan harmaan peitossa.” Lestat vastasi.
”Vai niin. Mutta kun sä kerran olet nyt täällä niin leikittäisiinkö hippaa?” Tarja kysyi.
”Mikäs siinä sitten…” Lestat vastasi.



Marcolla oli tylsää. Hänellä oli tappavan tylsää. Klonkku vain yski ja tappoi kaloja päivät pitkät laulellen siinä samalla. Marcon ainoat huvitukset tätä nykyä olivat pääsiäismunasormuksen jatkuva kiillottaminen ja Klonkun nakkeleminen jokeen. Kumma kyllä, Klonkku tuntui pitävän hänestä…

~**~
Taas hetken ilta pimenee,
mutta onhan meillä aikaa vierellesi jään
ilma ympärillä viilenee,
astumme päivään uuteen,
saanhan syliis painaa pään


~It's okay to eat fish, 'cause they don't have any feelings~
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Hmm... hyvä minusta ^^ tosin olisi saanut olla vähän pidempi.. ^^
Ja missä se Tarja oli kun se eka oli Lestatin luona ja sit Briissä ja taas yhtä-äkkiä jossain Lestatin kanssa? tuossa menee sekaisin..
Ehkä sinun olisi pitänyt lukea edellinen juttusi ennemmin? tai sitten minun aivoni temppuilevat.. mutta Jatkoa odotan ^^ vaikuttaa lupaavalta ja hauska on xDD
*räkättää monessakin kohdassa kuin mielipuoli*
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Crestfallen
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 8:16 pm
Paikkakunta: Kajjjaani

Viesti Kirjoittaja Crestfallen »

Siis se Tarja on nyt siellä Briissä (ja pysyykin siellä ellen minä toisin määrää) ja Lestat ilmaantui sinne sen luokse. Tai sillai. Mutta siis en ihmettele jos menee sekaisin tätä lukiessa, menen nimittäin aina ite ihan pyörälle päästäni tämän kanssa. Niin ja kun tässä ei sitä juontakaan ole ni sekin sekoittaa kyllä aikas tehokkaasti. Tjöh...
Taas hetken ilta pimenee,
mutta onhan meillä aikaa vierellesi jään
ilma ympärillä viilenee,
astumme päivään uuteen,
saanhan syliis painaa pään


~It's okay to eat fish, 'cause they don't have any feelings~
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Oki ^^ nyt selvisi ^^ J-A-T-K-O-A!!!!!! *huutaa ja yskii*

oh.. anteeksi.. flunssaa.. jep ^^ mine haluu tietää mitä tapahtuu.. jotkut jäi höm... kivaan kohtaan xDD
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Chokehold
Örkki
Viestit: 162
Liittynyt: La Huhti 16, 2005 6:03 pm

Viesti Kirjoittaja Chokehold »

Joo, jatkoa ehdottomasti. :) Tätä on hauska lukea, ja osat saisivat olla pidempiäkin. Erityisesti nuo NW-tyyppien kohdat on kivoja. Edelleenkään en niistä Petreistä, Charleseista ja muista tiedä nimittäin. ^_^
Freed from the gravital leash
I swear the heaven is in my reach
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Juuri niin NW-tyypit rulaa ^^ Ja jotenkin tuo Marco on vain niin paras ^^ *kihertää ajatellessaan sanat kuvina* ihanaa xD JATKOA!
*huutaa ja katoaa*
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Elvellon
Örkki
Viestit: 101
Liittynyt: Su Heinä 31, 2005 10:21 pm

Viesti Kirjoittaja Elvellon »

ei herramujee xDD
aivan mahtava .. lisäälisää vaan piristi kivasti :mrgreen:
kasvatetaan kotona viinirypäleitä ja poltetaan rusinoita piipussa
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Pettymys, tämä onkin kesken!
Koukuttava tarina ja tutoa... Hauska (of course) :lol:. Ainut miinus (joka on tosin mielipide kysymys) tulee noista huomautuksista (esim. (ei mitään Sellaisia paikkoja)). Ilman noita tässä olisi kivasti kaksimielisyyksiä xD.
Joka tapauksessa, vaikka yleensä vieroksun tarinoita joissa meidän aikamme ihmisiä (joo, en sano meidän maailmamme) ilmestyy Keski-Maahan, tämä on loistava. Haldir... Voi sitä XD. Ja muutenkin, *awwitus kohtaus*...

Toivottavasti jatkoa tulee mahdollisimman pian... ;)
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Avatar
Aralas
Puolituinen
Viestit: 251
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 4:12 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Sukulammas ja Nightwish Keskimaassa

Viesti Kirjoittaja Aralas »

"”Kuka sinä olet?”, herännyt mies kysyi.
”Holopainen, Tuomas Holopainen.”
”Hmm? Ettet vain ole Bond, James Bond?”
”Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole.” " pystyn ihan kuvittelee Tumpin sanovan noin :DD
"After San Sebastian please come with me. I'll take my clothes off." Mr. Tony Kakko

Vuoden Legolas 2010
Avatar
Throren
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Heinä 03, 2009 6:21 pm
Paikkakunta: Salo (Kisko)
Viesti:

Re: Sukulammas ja Nightwish Keskimaassa

Viesti Kirjoittaja Throren »

Ehehhee... :3
Jotenkin repesin noille Marcon + Klonkun & Tuomaksen + Aragornin tapaamisille. ^^
Tosi hyvä!
I ♥ U
Vastaa Viestiin