Iivil-galleria 5.8. Kairasarjis

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Yup, kommentti. *naur* Koska en halua nillitystä niskaani seuraavia kolmea viikkoa taijotain. Tosin tähän väliin voisin käyttää modeoikeuksiani nillittämiseen sen verran että a) Nurlu... etc., sen "ilkeäksi"-sanan olisi huomannut ilman caps lock-venytystäkin, kiitos, ja b) Devil, jos voit muutakin kautta sanoa olevasi jotain kurkkuasi myöten täynnä niin ei mielellään tässä, jos sopii. Joku linja irl-tuttujenkin kanssa kommentointiin. ^^

Ja sitten itse piirustuksiin: aww, nuo Sirius/Remus-kuvat. Varsinkin jälkimmäinen. ^^All you need is love, todellakin. Ovat ne aika ihkuja. :D Tosin ihmissudeksi Remus on tuossa ensimmäisessä aika pieni. *tirsk* Mutta tuo toinen kuva on ainakin todella aww. ^^
Och sitten se meseavasta jäljennetty Sirius: uhhuh, sehän on sen meseavan näköinen! Aika kiva jos olet jäljentänyt sen tosiaan niin pienestä kuvasta. *tuums* Joo-o, kivan näköinen, eri juttu on minkä näköisenä pidin sitä avan Siriusta alun perin mutta se ei liity tähän, piirustus on siisti ja sillä hyvä. ^^

Joo-o, se taisi olla siinä. :) Sieviä kuvia. ^^
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Waaaauuuu!!! Näitähän on tullut lisää ^^ Niin ja upeitahan nämä oli :)

Varsinkin se jälkimmäinen Sirius/Remus kuva oli niiiiiiiiiiin ihuna <3 I love It ^^ Niin ja oli se toinenkin Sirius/Remus kuva ihana, mutta tuosta jälkimmäisestä tykkäsin enemmän <3

Se meseavasta jäljennetty Sirius oli toooodella hieno!!! Pidin siitä todella paljon :)

Siinä se ^^ Lisää?
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Aivan ihania kuvia! <3 Piirrät kyllä todella hyvin. ^^ Pitää etsiä jostain siulle se Tuomas-kuva niin voit piirtää sen siitä sitten miulle. ;) Niin, tuo viimeinen Sirius -kuva on noista hienoin. Tykkään siitä tosi paljon. ^^ Ehkä siksikin, että Sirius on miun lemppari. x)

Haluamme lisempää! :D
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Voi kun suloisia Sirre<3Remppa -kuvia! :D Mä olen ihan surkea eläinten anatomian tuntemuksessa, joten sen onnistumisesta näissä kuvissa en osaa sanoa mitään, mutta tosi söpöiltä ne kyllä näyttää. ^^ *ihkutusta* Ja rakastan Siriuksen ja Remuksen asentoja tuossa toisessa kuvassa.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

:shock: täällä on käynyt kommaajia ^^ ( ei myönnä pyytäneensä paria immeistä kommaammaan) Hei hei hei! Miksi minun pitäisi tehdä se vamppyyri? ( edellisestäkin tuli mieleen erittäin valkea porsas)
SiRiuS: Löytelehän se kuva piakkoin sillä muuten kerkiän aloittamaan jo sitä toista projektiani :wink:
HituNeN: Kiitos ^^ mukavaa huomata sinunkin laahautuneen tänne kommentoimaan ^^ Ja lisää tulee jahka kerkeän..
Fuu: ^^ Kiitos. ( kiinnostaisi tietää minkälaisena sinä sitä Avataria pidät? :? )
Kaira: Mikset sinäkin osaisi piirtää? Kaikkea täytyy kokeilla ja kehittää ^^
Suuresta koosta on jo moni niuhottanut ja jätän sen nyt pois sillä muistaakseni olen jo selittänyt miksi koko on tuollainen..
Devili: Olen Aivan samaa mieltä Fuun kanssa ^^ Koulussa saat räyhätä sitten.. kunhan et ihan hiuksiani revi päästäni.. *suojelee pitkiä hiuksiaan*
Nuuhku ja Eti: Jos olette sitä mieltä että minun pitäisi tehdä Vamppyyri niin katsotaan sitä... (muutama vuosi) :twisted:

Näin.. ja kiitos kaikille mukavista kommenteista ^^ olette piristänyt päivääni reippaasti.. tunnen olevani jopa hereillä ^^ Katsotaan milloin saan seuraavia teoksia tänne.. toivokaamme että pian.

edit// AAh! Saatana täälläkin käynyt!? Minä menen sanattomaksi ^^
Kiitos kiitos. :oops: pakko tässä sanoa nyt että se keksimmäisessä kuvassa sirren karvat olen tehnyt jokaisen erillisellä viivalla.. siksi se on hiukan suttuinen.. remukselle tein samoin mutta häivytin sitten liiat pois ^^
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Avatar
Unikeko
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: To Helmi 09, 2006 6:58 pm

Viesti Kirjoittaja Unikeko »

No joo, eräs osaa piirtää! Ja hienoja kuvia osaakin...aivan mahtavia! tiedetään, tiedetään, höpötän koko ajan samaa asiaa, mutta minkäs sille voi kun noi kuvat vei melkein koko puhekyvyn!! :shock:

Kai laitat lisää!? :D
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Voi kuulkas, ette ole nähnyt mitään. Nuo on parempia luonnossa ja Evil tekee paljon enemmän ja parempia kuviksessa. (näkisittepä sen hevosen ^^) Evil osaa piirtää!

*hyppää nazgul taksinsa kyytiin ja lentää kuuntelemaan mörri radiota*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Oldis
Samooja
Viestit: 489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 7:54 pm
Paikkakunta: Tamperkele

Viesti Kirjoittaja Oldis »

Noniin, kävin minäkin katsomassa, kun Evil minut tänne julmasti ahdisti. Oikein hienoja kuveja on, juu. Suloisia suorastaan.
All you need is love and slash. Juuri nimenomaan niin. Allekirjoitan väitteesi.
Piirtele tokii, lapsukaiseni lisää. Sinäkin osaat oikein hyvin.
Join the dark side, we have an useless orange eye.
Derwent
Örkki
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Helmi 20, 2006 7:14 pm
Paikkakunta: Korvesta n.60 km länteen

Viesti Kirjoittaja Derwent »

Lohikäärme: Oo, tuo on upea. Pidän.
Joskin tausta on vähän suttuinen, mutta se ei paljoa haittaa.
Erityisesti pidän tuosta lohikäärmeen harjasta ja päästä, varsin onnistuineita, niin on kyllä koko työkin.
Miten olisi jos seuraava kuva olisi väreissä? Olisiko ihan täysi mahdottomuus?
Vaikka tuo on hyvä pelkällä lyijykynälläkin tehtynä. Varjostukset ovat upeasti kohdallaan.
Ainut kohta joka pisti silmään, oli lohikäärmeen "sarvet" päässä. Ne olivat jotenkin vinksallaan, mutta paljoa se ei haitannut.

Sirius ja Remus: Hyvä kuva, joskaan varjostukset eivät ole yhtä hyvät kuin lohikäärmeessä. Mutta koirien (koiran ja suden, selvä) turkit ovat upeat ja aidon näköiset. Kuonot ovat jotenkin oudon näköiset, en tajua miten, ehkä liian pakust ääriviivat tai jotain...
Muuten hyvä kuva

Sirius ja Remus (omenoitu loftislaisille): Aww... Ihana. Sirius kyllä näyttää vähän terrieriltä, mutta ei se haittaa.
Kuvassa ei ole mitään huonoa, joskin teksti kuvassa on nyt vähän niin ja näin. Onnistunut piirros.

Sirius: Heh, tuota. Luulin kun se oli messengerissä kuvanasi että kyseessä oli Remus. No, kaikkea ei voi tietää, ei edes melkein.
Onnistunut työ, kerta kaikkiaan, pidän. Joskin vähän liian suuressa koossa (tai jotain sellaista), sillä kuva on vähän suttuinen.
Onnistunein työsi joka tapauksessa.

Lisää saisi tulla. Kiitos kyllä.
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Derwentti ^^ kiitos ihanan rakentavasta palautteesta ^^

mutta väri-tuotoksia en uskalla luvata.. olen kamala jos minulle lykätään mitään värillistä jolla saan sotkea yleensä paljon hienomman lyijykynä-teoksen xP Heh.. ja tässä saattaa olla pieni tauko kun kiireitä sattuu olemaan... mutta kyllä lisää tulee ^^
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Nonnih.. täältä tullee Remppa että Sirrellä ei olisi ikävä yssiksiseen ^^

Kuva


Eli tämä nyt suoraan minulta.. ei käynyt edes Daen luona duunattavana..
tässä nyt ollut näes vähäisen kiireitä ^^; elkää tappako sitten..
Ja tämän jälkeen kuvia ei tiettävästi tule kovinkaan nopeasti enää...
mutta siis kunhan ette tapa minua huonosta kuvanlaadusta..
*hipsii piiloon ja toivoo että kuvasta ei tullut liian suurta*
Edit// Ja tämäkin kuva siis tihrustettu liian pienestä mese avataristani x)
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Eipä mulla ainakaan ollut mitään ongelmia ruudulle mahtumisen kanssa. Teillä vain on liian pienet resoluutiot näytöissänne :D

piirtojälki on jotenkin....öf... ei kliininen ole oikea sana tähän...litteä. jooh, litteä se on. Vaikka kaikissa ruumiinosissa on varjostuksiakin, niin silti jää kovin litteä vaikutelma. Jälki muistuttaa joitain länsimaisia uudempia animaatiosarjoja, joiden piirtotyyli imitoi pikkusen mangatyylistä, sopii hyvin ihmisiin :)
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

Hiano Remus! :D Kivat hiukset
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Hieno Remus ^^ Oikein ihana :) varsinkin ne hiukset olivat oikein söpöt ;) Niin ja ilme oli ihana <3
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Oh, se on hieno, joskin joitain pikku yksityiskohtia, joita vihaan *Mur*

Hienoa työtä taasen... Tuo toinen silmä *ääääär*


Kyllä kyllä olen sokeri humalassa ja muutenkin sekaisin, tulen takaisin kun olen vähän selvempi ^^

*hyppää hihittäen nazgul taksinsa kyytiin*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Vastaa Viestiin