OK. Nyt se on ohi. Mikä oli paras?

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin

Mikä trilogian osista oli paras?

Sormuksen ritarit
50
20%
Kaksi tornia
17
7%
Kuninkaan paluu
93
37%
Kaikki olivat yhtä hyviä
62
25%
En osaa sanoa
28
11%
 
Ääniä yhteensä: 250

Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

OK. Nyt se on ohi. Mikä oli paras?

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

No nyt tämä tuli uuteen Loftikseen. Mukana toivotut vaihtoehdot.
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Annu
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:23 pm
Paikkakunta: In Molo's Pantsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Annu »

Minä nyt tuota ensimmäistä osaa äänestin. Mutta eniten kyllä pidin sekä ensimmäisestä että viimeisestä. Kaksi tornia ei ollut mieleeni. Se tökki jotenkin. :? Tuo Kuninkaan Paluu meni yhdessä hujauksessa. Kolme ja puoli tuntia ei tuntunut missään. Kun se loppui niin ihmettelin että nytkö jo. Torneja katsellessani taas mietin että milloinkohan tämä loppuu..^^;; Se leffa oli minulle "vaikea", vaikka kirjana helpoin. Ota nyt siitä sitten selvää.^^;;
Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

Minä valitsin Kaksi tornia, se oli elokuvana, varsinkin EE:nä todella hyvä. Nyt kun olen sen nähnyt, niin se on varma ykkönen. Minen pitänyt RotKista... *väistelee tomaatteja*
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Äänestin kolmatta. Minusta ne paranivat koko ajan, en pitänyt ekasta lainkaan. Toka oli jo parempi kuin ensimmäinen, kolmas oli paras. Minä taasen katsoin ekassa kelloa koko ajan, toka meni hujauksessa, samoin kolmas. ^^
Eka oli jotenkin.. Tylsä.. ^^;;
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Dray
Örkki
Viestit: 63
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:26 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Dray »

Min äänestin Kuninkaan paluuta.
Pidin oikeastaan kyllä kaikista, mut RotK oli jotenkin.. parempi.
Rakastan elokuvissa taisteluita, ja siinä niitä oli ihan kiitettävästi. Mun mielestä myös hyvä elokuva sisältää (taistelujen lisäksi) sitä perushempeilya ja uskottavia erokoisefektejä. Musta ne oli kaikki sopivimmissa määrin ujutettu Kuninkaan paluuseen.

Haamuarmeija oli todella mahtava, jos multa kysytään. Siitä oli vaan liian vähän..
No one would have made me a prefect, I spent too much time in detention with James.
~Sirius (HP&OotP; The woes of Mrs. Weasley; s. 155)
charity
Jumalatar
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 12:14 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja charity »

edellisessä äänestyksessä äänestin rotkia, mutta nyt kun alkuhumu alkaa hellittää hieman osaan tarkastella tätä ehkä hieman vakavammin... ^^;
eli tällä kertaa ääneni saivat kaikki kolme elokuvaa, koska kuten joku jo sanoikin siellä edellisessä, ne ovat yksi iso kokonaisuus. ja toimiva sellainen :)
Järjestelmävirhe
Örkki
Viestit: 146
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:49 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Järjestelmävirhe »

En osaa sanoa vielä.

Sormuksen ritarit oli herttaisin, mutta samalla melko tylsä kun sen oli jo muutamaan kertaan nähnyt. Tosin viime yönä minulle tuli ihme hinku alkaa katsoa sen pidennettyä uudestaan.
Kaksi tornia tuntui aiemmin näistä kolmesta parhaalta vaihtoehdolta, mutten ole enää varma.
Kuninkaan paluu oli... outo. (pitkät selostukset ja perustelut vanhassa loftiksessa RotK- topicissa)

En siis osaa päättää. Minun täytyisi nähdä Kuninkaan paluu vielä uudestaan. Sen elokuvan materiaalilla oli hyvät edellytykset parhaaksi osaksi enkä voi ymmärtää, miten Jackson on voinut sotkea sen mahdollisuuden. Vika lienee minussa, täytyy nähdä uudestaan.
Eledal
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:08 am
Paikkakunta: Juvaskula!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eledal »

Ei osaa päättää...kaikki oli ihan mahtavia, mut toi kuninkaan paluu oli vähän pitkäveteinen välillä ja ei se iskeny niinku muut... Kaks tornii kuitenkin jostain tuntemattomasta syystä saatais ollaa mun mielestä ihan piikusne parempi, mut en oo varma...
Elämä on ohimenevää, siitä on vain yritettävä pitää kiinni
Aina ei tiedä mitä käy, aina ei voi vaikuttaa tulevaan
Rodo
Örkki
Viestit: 52
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:35 pm
Paikkakunta: Siellä missä kaikki kadonneet nuppineulat

Viesti Kirjoittaja Rodo »

Minä annoin ääneni Sormuksen Ritarien puolesta, sillä se on ylivoimaisesti paras. Sen tunnelma on uskollisin Tolkienin kirjoille, sillä se on mystinen ja aivan sanoinkuvaamatton kaunis eikä painottunut vain taisteluille.

-Rodo :shock:
Kuva
Marsu
Örkki
Viestit: 84
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:02 pm
Paikkakunta: Puulaatikkoni. ^^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marsu »

Annoin ääneni "kaikki ovat yhtä hyviä" - kohdalle, koska en millään osaa päättää, mikä elokuvasta on paras.

Yhdessä ne muodostavat jotain uskomatonta ja todella hienoa, en edes taida mieltää niitä eri elokuviksi.

Siksi en osannut sanoa vain yhtä osaa. ^^

((Jos joku sai selvää tästä, onnittelen.))
~Ihmisten erehdykset vasta tekevät heistä rakkauden arvoisia...~
etella
Puolituinen
Viestit: 234
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:22 pm
Paikkakunta: Jossain Aragornin, Jackin, Siriuksen, Tuomaksen, Vivianin, Peterin ja Wonkan alla...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja etella »

wen, et pitänyt rotkista??! hulluko olet :O

sormuksen ritarit on kaunein, mutta rotki EHDOTTOMASTI elokuvana paras! siinä itkin ja nauroin niin monesti vuorotellen (ilman loftista en olisi nauranut..) ja se teki elokuvasta älyttömän hyvän, minä kun olen tällainen tunteellinen kärpäsenkakka. Elokuva meni juuri niinkuin halusinkin, vaikka en ole saanut aikaiseksi edes lukea TTT:täkään kirjana loppuun :D olen jumittunut kauan sitten sen alkuun.. keväällä aloitan alusta ja luen koko teoksen, tuli mitä tuli.
Se kauan sitten kadonnut. Kuva

Kuva
Aragorn -04.
Miyu
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: riisimaailma..dO_Ob

Viesti Kirjoittaja Miyu »

kaikki kolme^^ mikään niistä ei olisi hyvä yksin^^
mitä?minäkö? myöhässä? kuka nyt niin väitti...varmaankin purevat ja haaraantuvat glorfiepätosimiehet^^
Avatar
vadelma
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 12:59 pm
Paikkakunta: Ömh.. Emmää tiiä..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vadelma »

Äänestin Kuninkaan Paluuta. Minusta se oli parhain niistä kolmesta, varsinkin kun tarina etenee kohti lopullista loppuaan.
Heijj. Kyllä mä tähän jotain keksin.. Joo..
Okei.. En keksi.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Mie ihaan Sormusten Ritareita, en pidä siitä. Miksikö? Koska.. Se oli niin pitkävetinen, zZzz.. Paras oli rotk, koska.. Kaikkea oli sopivasti ja piste. ^^ Olen huono selittämään, tiedetään..
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Schmusetier
Örkki
Viestit: 73
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:09 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Schmusetier »

Mie äänestin tällä kertaa kaikkia kolmea osaa.
Jokainen niistä oli omalla tavalla hyvä, ja jokaisessa oli myöskin niitä huonoja puolia.
Ja kaikki osathan ovat kuitenkin yhtä ja samaa tarinaa.
I feel my world shake
I can't look away
Hard to see clear
Is it me
Or is it fear?
- Metallica/St. Anger

Green Umbrella
Vastaa Viestiin