Saatanan piirustukset! [Päivitystä 26.11.-06]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Safiron
Samooja
Viestit: 514
Liittynyt: La Tammi 29, 2005 4:29 pm
Paikkakunta: Omatekemä satumaa

Viesti Kirjoittaja Safiron »

Ja minäkään en ole kommentoinu? *huokaisee ja mutisee jotain omalaatuista*
Mutta... aivan upeita. Erityisesti nuo mallista piirretyt.
Mie en tiiä miks, mutta nuo Legolaksen silmät pelottaa mua jostain syystä aivan hirveästi, mutta mitä valittamista siinä sitten muka on? *vertaa omiin silmäntekoyrityksiinsä*
Mutta... Mie taian mennä nyt vaan nukkumaan, muuten nuo miin vanhemmat murhaa mut.
"...And I demand
You put my heart back in my hand
And wipe it clean
From the mess you made of me"
-Emilie Autumn: I want my innocence back

Vuaren beta 08 *kumartaa ja jatkaa nillitystä*
Avatar
suklaamumina
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Ke Elo 24, 2005 10:28 pm

Viesti Kirjoittaja suklaamumina »

Aivan upeita piirrustuksia... rakentava kommenti tais kyllä hyoätä ulos ikkunasta ku se näki nää... Serkku kysy tossa eilen että palvonko jotai Saatanaa, nii ois vaan suosiolla pitäny vastata et joo, palvon *naur* Jack oli aivan ihana. mä en oo koskaan osannu piirtää yhtään mitään mallista ^^'
Oh my GOD! That moose took the Poodleguy!!
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Hee. ^^ Kiitoksia kommenteista. :D Kiitos paljon! Enkö muka oo kirjottanut kiitoksia teille näin pitkään aikaan? *naureskelee* Joku on salaa käynyt poistamassa mun kiitosviestit. ^^
Mikä Legolasin silmistä niin pelottavat tekee? xD
Ja Gekalle suuret pahoittelut siitä viimeisimmästä kuvasta. *yrittää näyttää anteeksipyytävältä huonoin tuloksin* Mulla todella meni hermot (taas vaihteeks) sen kanssa. Ja sitten siitä värityksestä tuli mitä tuli. *irvistää* Mun piti alunperin värittää se tusseilla, kun luulin, että saisin copicceja lahjaksi, mutta kyllästyin odottamiseen, kun niitä ei tullutkaan, joten... :roll: *kaivautuu maan alle* Mä tiedän varsin hyvin, että se on kökköä ja kaikki varjostukset puuttuu, mutta... (musta tuntuu, että sanon näin jokaisesta piirustuksestani xD)... oon aivan liian laiska korjaamaan asiaa. Kiitos tunnekehuista, kiva tietää, että on onnistunu jossain. :)
Ja Die Naasulle... Hmm.. Pitäisiköhän kertoa. Jos siitä ei tule ikinä valmista. x) Nooh, antaa mennä: Mä oon piirtänyt/piirtämässä Sirius/Remus-kuvaa (emm... PG, sorry), tussaus osittain jo valmis. Ainoo vaan, että mä todella haluaisin värittää sen, mutta pelkään pilaavani sen. :(
Haa. ^^ Lallasein tiesi, kuka on kyseessä. *halittaa* Yumihan se siinä, hieman itkuisena. Siis Chobitsista.
Celebriel: Suunnitella? Suunnitella? Voiko sitä syödä? En mä tietääkseni kovin paljon suunnittele. Tai no okei, hahmottelen ensin lyijärillä, mutta en muuten juurikaan. ^^
Likimeya: Kiitoksia. *punastuu*
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Sabi
$exual di$gracE
Viestit: 741
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 7:20 pm
Paikkakunta: Tokyo (yeah right!)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sabi »

Äää! Olen ollut paha paha ihminen, enkä ole kommentoinut näitä hieeenoja ja upeita töitä! Todella mahtavia!! *taputi taputi*
Hei ei se aina ole niin helppoa piirtää mallistakaan. Kokemuksesta tiedän... Mutta se on paljon helpompaa kuitenkin, kuin omasta päästä piirtäminen, ainakin jos minulta kysytään. (Ja kuka kysyi??)

Nyt tämä ei osaa sanoa oikein mitään... Hmh! Mutta pidin! (:


Lisää!
kimi no koto wo omou to nazeka namida ga nagareteta.
(=When I thought about you for some reason tears ran down my face.)
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

*kiroaa ja nyyhkyttää kun ei ole käynyt aikaisemmin kommentoimassa*
Min tykkäsin tuosta Jack Sparrowista eniten!!!!!Se oli todella taidokas...^^ Kiitos rakast saatanamme^^!!!!(Järkevät kommentit ovat likasukkakorissa...>-< yöh...se haisee tänne asti!!!)Kiitos saatana kun piirrät ...

Saatanan piirustuksia*hymähtää*
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Bihci
Örkki
Viestit: 47
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 9:30 pm
Paikkakunta: St. River

Viesti Kirjoittaja Bihci »

o_O Taidan mennä jonnekin sulattelemaan tätä taide-elämystä, että saan kenties rakentavaa palautetta annettua... Vaikka mitäpä tässä enää rakentaa?
Kiromonoyaki
Örkki
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 3:28 pm

Viesti Kirjoittaja Kiromonoyaki »

* Katselee Mykkänä kuvia *
Toi Legolas....

-
-
SE ON TODELLA IHANA!!
* Heittää Saatanan päälle Kasan karkkeja *
Ihana Ihana * sekoaa *
Ihastuttava!
Ja nuo toiset kuvat!
Ihania!
* Antaa toisen kasan karkkeja *
Mutta tuo Legolasin silmä kohta tossa jouskarin takana..Se on jotenkin
minun mielestä "vinossa"..
Mutta eipä minun Kommenteista tarvisi niinkään välittää ^_^
* Heittää vielä omenan *
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Enkä minä muka ole koskaan kommentoinut tuota Klonkkua?! :shock:
*syöksyy maahan kumarrukseen* Son aivan näköinen! :D
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

[size=24][/size]IAAAAAAAAAAAAAAAAAAYRRRRGH!
Legsu! *Pyörtyy*
Menen taas aivan sekaisin tuon viime öisen unen takia. Sanotaanko että tehtiin Legsun kanssa vähän lähempää tuttavuutta... :wink:
Joka tapauksessa nuo on tosi hienoja. Minä en pystyisi tuohon kuollaksenikaan... *Huokaisee ihailevasti* Kyllä sinä osaat... KRÖH!... Siis piirtää, muusta en tiedä...

*Häipyy Nazgul taksinsa kyytiin, mutta tekee äkki käännöksen ja palaa takaisin*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Kaktus
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 5:34 pm

Viesti Kirjoittaja Kaktus »

omg. Selailin vaan nopeesti läpi, mutta oon jo sun suuri fani!
En ehdi mitään jätkevää palautetta, mutta...
*polvistuu Saatanan jalkojen juureen ja kuolee kateudesta moi*
:D
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Aah aah aah! *hyppelee onnesta seinille* :D Miten ihmeessä tänne oli nyt näin paljon kommentteja yhtäkkiä ilmestynyt?? Kiitos, kiitos. *halaa kaikkia* Mutta pakko sanoa, että aika lailla kyllä liioittelette. ^^

Sabi: Todellakin, mallista piirtäminen on noin miljoona kertaa helpompaa kuin päästä. Mä en tiedä, mikä siinä on, mutta mun kuvamuisti (tai mikä onkaan) on niin huono, etten vaan yksinkertasesti muista, miten esim,. lihakset tai kynttilänjalka tai auto tai portaikko tai mikään menee, ellen pääse katselemaan niitä. Tai siis, totta kai mä muistan, minkä näköisiä ne on, mutta jotenkin... kaikki yksityiskohdat ja mittasuhteet yms. unohtuu, kun yritän saada kuvaa paperille.
Devil in Heaven: Kiitoksia. ^^ Kiva, että tyksit Jackista.
Bihci: Taide-elämystä? O.O Ömm, tuota.... Kiitos. ^^
zilah: Hee. ^^ Kiitos kovasti kehuista, mutta en mä nyt niin hyvä ole. :) Ja en todellakaan piirrä ammatikseni, harvoin ehdin piirtämään vapaa-ajallakaan. Ja en aio. ^^ Sen verran oon realisti. Mutta kiitos kovasti, piristit paljon. ^^
Legolas: Eh. Hassua kirjoittaa Legolasille. ^^ No juu, kiitos kaunis. *napostelee karkkeja* Mutta nyt en ymmärrä. Eihän Legolasin jousen takana olevaa silmää näy ollenkaan. O.o Mutta se kulmakarvakohta (jos sitä tarkoitit) taitaa kyllä olla vähän vinksallaan. :mrgreen: *haukkaa omenaa*
Celebriel: Heh. ^^ Kiitos.
Nurlu, Nuuhku ja Shadi: Kivalta kuulostava uni. :wink: Kiitos.
Kaktus: Paljon kiitoksia. ^^ Palvonnat otetaan aina ilomielin vastaan. x)

Häpeän kovasti, kun katson, milloin viimeksi olen päivittänyt tätä topiccia... *nolo* Mutta kun asia on niin, että jostakin kumman syystä mun tietokone ei saa yhteyttä meidän skanneriin, joten ennen kun saan pyydettyä veljeä auttamaan, en millään voi laittaa lisää kuvia. *selittelyä* Se S/R-kuva on tussattuna (paitsi ei taustaa), mutta väritys on edelleen ongelma... En vaan osaa värittää, mutta haluaisin kovasti nähdä sen väritettynä. Noh, katsotaan, mitä voin asialle tehdä. Niin, ja olen ollut armottoman laiska piirtämään viime aikoina, osittain kiireestä, osittain inspiksen karkuretkestä johtuen, joten pahoitteluni. Yritän olla aktiivisempi lähiaikoina.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Emm tuota. ^^ Kun kerran lupailin päivitystä, niin tässä sitä sitten on. Ei mitään suurta eikä välttämättä kovin kiintoisaakaan, mutta kuitenkin. :b

Kuva
Kuva itsestäni. Joskus tuossa puolisen vuotta sitten innostuin tällaisen piirtämään, kun iski piirustusinto. Oli ilta, mun olis pitänyt mennä nukkumaan, mutta ei, istahdin mieluummin peilin ääreen ja piirsin omakuvani. ^^ Heh, ainoa malli, joka oli tarjolla. x)
Ja vähän outoja mittasuhteita puolustelen osittain sillä, että tuo on vähän hassusta kuvakulmasta piirretty... *virn* Ja pää on vähän alaspäin käännettynä, vaikkei se ehkä kauhean hyvin tulekaan esiin. Tiedän, ettei se nyt ole mikään valokuva, mutta kyllä mä ainakin itseni siitä tunnistan. xDD


Muoks// Pari lisäkuvaa tulossa, mutta pahoittelen hitautta, meidän skanneri on jotenkin vammanen eikä suostu skannaamaan kuin kerran ja sitten kone pitää käynnistää uudelleen, jos haluaa skannata lisää. Ja laiska kun olen... ^^
Viimeksi muokannut Piru, Ke Tammi 18, 2006 8:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

hai kyllä minäkin sinut tunnistan! :D Selvästi se tyyppi sieltä linnanmäkimiitistä! ^^ ja aika hyvin.. hmm pitäisi joksu itsekin kokeilla x)

Tykkäsin kuinka tarkkaan paidan rypyt ym oli piirretty ^^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Saanko pyörtyä? SSAAAAAANHAN!!!!
Shisss mieletöntä, varmaan kukaan muu ei saa minua näin sekaisin piirrustuksillaan!
Osaisiko hän piirtää mitään Aku Ankkaan liittyvää, esim *Körhm* Taikaviittaa? :oops: katsos, kun minulla on siihen vakava pakkomielle! Ostan kaikki pokkaritkin sen perusteella. (Isoveljeni ei tosin tätä taide muotoani arvosta... *niistää isoveljensä paitaa*)
Vieläkin tuo Sauron saa minut mykistymään... Minen jaksa edes piirtää taustaa. Ja se Legolas saa minut yhä sekaisin! Nazgul piirrä NAZGUL!!!!

*Hyppää Nazgul taksinsa kyytiin ja pyörtyy*
*herää kahden tunnin kuluttua sairaalassa ja vaatii saada tietokoneen*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

Wiih! upeita..kiva tyyli sulla piirtää ja erilaisiakin tuotoksia löytyy!
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Vastaa Viestiin