RotK Extended?

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

Ai ettei Viggo ole seko?? Nooh... Miusta se ainakin on... xD

Niin... Eikö Sean.A olekkaan naimisissa oleva mies, jonka vaimo ei pidä siitä että tekee suutelukohtauksia, mutta eikös pahempaa ole se että kolleegoiden kanssa, huvinvuoksi??? xD xD tulipaha mieleen... :roll:

Easter egg, löysin sen! Ei juma.... *nauraa*
Dom lukee tekstistä sen alun! :shock: *nauraa*
Vähän Dom oli hyvä! Ja Elijah meni lankaan, vaikka oli ollut Dominicin kanssa tekemisissä... kolme vuotta?? Elijahin nauru?? *nauraa kahta kauheammin* Elijahin mielestä se on kuuluisa isojen sinisten silmiensä takia... selevä... :roll:

En ole lukenu kirjaa mutta minua ei hämännyt se Eówynin ja Faramirin "rakkautta ensi silmäyksellä?" -tilanne... KOska... Arvasin et kirjassa se on varmaankin selitetty tai jotain...
KTBSPA♥
160408
021209
130512 NKOTBSB, MALMÖ
070314
Coming:
150314 Kööpenhamina


Jääkiekon MM2012&2013 - Vapaaehtoistyö <3
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Hmm.. Tyhmänä tyttönä mä en ollut aikaisemmin tajunnut, että myös FotRissa ja TT:ssä on easter egg. ^^ Joten tänään sitten katsoin kaikki peräkkäin. Mut johtuko se vaan jostain meidän laitteesta tai jostain, kun TT:llä ei ollut/en saanut näkyviin toista easter eggiä. FotRissa kyllä ja RotKissa, mutta TT:n toisella dvd:llä ei näkynyt. Koetin painaa viimeisestä kohtauksesta (fanilistat) alaspäin, mutta se meni siitä suoraan toisen dvd:n ensimmäiseen kohtaukseen. Eikö siinä vain ole easter eggiä?
No, kiitos kuitenkin, oli hauskaa. :twisted: Varsinkin se Klonkun kiitospuhe TT:ssä ja Elijahin haastattelu RotKissa. x) Sen RotKin toisen (MTV movie awards -juttu) olin jo nähnyt Awardseja katsoessani, joten ei se enää niin naurattanu, mutta Dom haastattelemassa Elijahia.... *nauraa* Elijahin nauru!!! :lol: Miten joku voi nauraa sillä tavalla? ^^ Ja se silmä-juttu oli kyllä aika hyvä. Samoin kuin "Do you kick balls?" *naureskelua* Kiitos vielä, Angapauriel!
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
joplin
Örkki
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 4:00 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joplin »

Oh my...*nauraa vieläkin vedet silmissä*
Elijah oli niin hauska!! Kenelläkään ei voi olla yhtä idioottimaista naurua.
Dom alias Hans Jenssen(??) Voi elämä...
Ei todellista.

Minäkään en ole löytänyt TTT:n toiselta levyltä Easter Eggiä. Sitä ei siis varmaan ole.
"Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society."
Mark Twain.
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Hans Jensen, do you kick balls, Flipper... XDDDD Katsoin Rotkin Easter eggiä eilen neljään asti yöllä. ^____^ Ja se toisenkin DVD:n tuli katsottua. Go, Pete! XD

Anteeksi, oli pakko tulla taas vuodattamaan tänne. *hym*
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

Näin RotKin toisen levyn adwarsissa telkkarista ja oline silloin että:
"Mitä helvettiä??"
Olin ihan pihalla, ja niin näytti et oli P.J:kin...

Minäkään en löytänyt TTT:n tokalta levyltä sitä... Sitä ei varmaan oo...

Kuinka joku ylipäätään löysi ne?? Sattumalta??
[oli pakko tulla vielä]
KTBSPA♥
160408
021209
130512 NKOTBSB, MALMÖ
070314
Coming:
150314 Kööpenhamina


Jääkiekon MM2012&2013 - Vapaaehtoistyö <3
Angapauriel
Örkki
Viestit: 160
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2004 2:37 am
Paikkakunta: Kontu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angapauriel »

Olkaa hyvä ihmiset. Luulin oikeasti, että kaikki tietää, missä Easter Eggit on. xD Minä itse sain tiedon ystävältäni, joka oli saanut tiedon ystävältää, joka ystävältään jne. En siis tiedä, kuka on Easterit löytänyt ja miten.


*Easter Egg spoilausta*
Elijahin nauru. Siis ei elämä, se on niin persoonallinen. xD Se oli vielä niin parasta, kun ensin Dominic kysyi jotain, sitten tuli hiljaisuus ja sitten Elijah nauraa kippurassa. Ihan parasta! xD Ja siinä kohtaa, missä "Hans Jensen" luulee jotain ohjaajaa naiseksi ja Elijah korjaa et se on mies, Elijah tekee jotain ihme ilmeitä. Ei vitsi. Ja vielä se ku Dom meinaa revetä siin niin se joutuu tunkee nyrkin suuhun et se ei purskaha nauruun. Ihan parasta. xD

Olin nähnyt toisen Easter Eggin jo moneen kertaan niin se ei enää jaksanut naurattaa.
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.

Hyödyllistä latinaa: Bis dat, qui cito dat. - Kadesti antaa se, joka antaa nopeasti.
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

No niin. Sain EE:n joululahjaksi ja tähän päivään mennessä olen ehtinyt katsoa sitä huimaavat puoli levyä. Tähän mennessä olleista jutuista ehdottomasti paras oli se juomakilpailu :lol: Se sopi siihen tilanteeseen ihan hyvin, kuitenkin kaikilla oli kännäys menossa.

Aragornin ja Eowynin ylimääräisestä nukkuepisodista taas ei oikeastaan kostunut mitään. Kuten joku tuolla aikaisemmissa posteissa sanoikin, pakkoko niiden on ollut laittaa Aragorn koko ajan hipeltämään Eowyn-parkaa, kun ei niistä kuitenkaan mitään tullut... no juu, antaahan ne kohtaukset enemmän pohjaa myöhemmille kärsimyksille. Mutta minusta ne olisivat saaneet noiden kohtausten sijaan keskittyä edes vähän syvällisemmin Eowynin ja Faramirin rakastumiseen.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Järjestelmävirhe
Örkki
Viestit: 146
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:49 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Järjestelmävirhe »

Täällä on useammassakin kohdassa pohdittu sitä, miksi Eowyn nukkui lisätyssä kohtauksessa keskellä salia. Yritin lukea kommentteja sillä silmällä, että olisin löytänyt niistä vastaus- ehdotuksen, mutta koska sellaista ei osunut silmiini esitän itse oman näkemykseni.

Mietin tuota aluksi itsekin, kunnes ymmärsin, että sille oli täysin järkevä syy: Eowyn nukkui keskellä salia, mutta ennen kaikkea tulen vieressä. Niin isossa, kivisessä, keskiaikaisessa hallissa on varmasti kylmää ja kosteaa ja on hyvin loogista siirtää pieni divaani nukkumapaikaksi lämmittävän avotulen viereen.

Tämä oli todella tärkeä kommentti, mutta vastauksen puute vaivasi minua. ^^;
Ihmisyys ei ole fyysinen määritelmä,
se on henkinen päämäärä.
Sitä ei anneta,
se ansaitaan.

~Richard Bach
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

hm..tuohan on muuten kauhean loogista,ja kun ei sillä ollut mitään kamarineitoakaan niin tuli jäi ainoaksi lämmikkeeksi.. [keskiajn kylmissä linnoissa prinsessoilla oli usein kamarineito nukkumassa samassa sängyssä...en tosin ole varma oliko se lämmityssyiden takia mutta näin muistelisin XD]
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Toinen egg on Rotkin toisella levyllä (eli sillä, missä lukee Part two) ja senkin löytämiseen oli minun mielestäni samaa systeemi kuin ensimmäisellä levyllä. ^^

Kino Das Bang, Bang, Boom, Boom, 1970, Ich Habe Diese Jacke Bekommen 2004. *hillitöntä räkätystä*
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Niénor
Samooja
Viestit: 481
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:31 pm

Viesti Kirjoittaja Niénor »

Hmp. En vieläkään ostanut RotKin pidenettyä versiota. Minulla niin hilmuinen mieli katsoa sitä XDD
Kääk.

Meillä oli äipän kanssa kinastelu pidennetystä versiosta.

Minä: Mie ostan sen Kuninkaan paluun pidennetyn version.
Äiti: Ai, sie sitä samaa jaksat katsoa.
Minä: Siinähän on 48 min enenmmän materiaalia.
Äiti: Mitä sinä sellaista rupeat sellaista paskaa ostamaan, kun et tee mitään sellaisella!
Minä: Miten sie voit sanoa paskaksi teosta jota et ole koskaan lukenut? *näkee punaista*

Äiti on niin :evil: "ihana" ^^;;

Nuo kohtaukset kuulostaa hyviltä. Sarumanin kuolin tapa ja Aran hiplailu ei_niin_hyvältä *virn*

Pitää säästää hieman enemmän rahaa ja ostaa pidennetty versio, mahdollisimman nopeasti :wink:
Kohtalon valtias

"How do you pick up
the threads of an old life?
How do you go on
when in your heart
you begin to understand
there is no going back"


Ken Follett - TAIVAAN PILARIT
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

äidit eivät perinteisesti ole koskaan ymmärtäneet ths:n päälle \o/


mutta me ymmärrämme,ja se on tärkeintä *.*
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
joplin
Örkki
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 4:00 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joplin »

Onko kukaan vielä katsonut Cast Commentarya?? Mä olen noin puolivälissä, aivan huippu!!

Dom ja Billy ei petä koskaan, niiden jutuille nauraa aina ja musta tuntuu että niistä tulee pervompia joka leffan myötä...

Sméagol ja Klonkku on myös mukava lisä...

*räkättää*
"Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society."
Mark Twain.
Avatar
Fairy tale
Puolituinen
Viestit: 270
Liittynyt: Ke Huhti 28, 2004 6:17 pm
Paikkakunta: Tukinturku

Viesti Kirjoittaja Fairy tale »

Ei saakeli! Sain vasta äsken aikaiseksi katsoa nuo easter eggs-lisäykset! Sain kyllä aikamoiset naurut. Ei tauti! Turha faneja on syyttää enää mistään homo-vitsien ja tarinoiden viljelystä, sillä elokuvan tekijät sen ovat ihan itse aloittaneet. (Revin melkein hiuksia päästäni Elijahin puolesta.)

Nolona myönnän, etten ollut koskaan ennen löytänyt edes noita Fotrin ja TTT:n eggsejä tätä ennen, joten katsoin nekin. Härskiä helkkari soikoon! Juttuhan liikkuu hyvin paljon navan alla. :lol: (Nyt nauran sitä Elrondin neuvonpidon parodiaversiota.)

Minunhan ajatukseni eivät koskan ole navan alla. *reps*


Muoks. Oli pakko tulla siistimään tätä viestiä. Niin noloa en olisi kirjoittanutkaan sitten viime vuoden... :oops:
joplin
Örkki
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 4:00 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joplin »

Oikeassa olet, Fairy Tale.

Meitä ei todellakaan saa syyttää mistään törkeästä huumorista :mrgreen:
Se alkoi aivan heistä itsestään!

OMFG.

Katsokaa se Cast Commentary, niin saan ihkuttaa jonkun kanssa. Haha!
"Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society."
Mark Twain.
Vastaa Viestiin