Neljäs ficcikisa, vaihe III

Kisafiilis korkealle ja kirjoittamaan!

Valvoja: Andune

Yashiza
Puolituinen
Viestit: 356
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2004 8:40 am

Neljäs ficcikisa, vaihe III

Viesti Kirjoittaja Yashiza »

En tiedä oletteko lukenneet kummankin ficin. Kyllähän te vielä saatte, mutta toivon ettette äänestä, ellette ole lukeneet KUMPAAKIN ficciä. ;p Ei voi olla kovinkaan rankkaa, eihän. <3

Ja kerrotte sitten ihan avoimesti tässä topikissa ketä äänestätte ja miksi. Jos ei halua avoimesti kertoa, niin privalla minulle viestiä. :)

Eli ei mitään klikkaa tuota ja paina äänestä. Kyllä äänestäjätkin työtä saavat tehdä. Omaa ficciä saa äänestää. ;)
El
Puolituinen
Viestit: 270
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2004 1:55 am
Paikkakunta: Helskinky

Viesti Kirjoittaja El »

Kummatkin olivat hyviä, mutta ääneni menee Suljetuille oville.

Se toi tietoisuuteeni uuden parituksen kiehtovuuden, en ollut ennen tuota ficciä lukenut yhtäkään Remus/Severus -ficciä. Se myös kolahti paremmin.
Rakastan juuri tuon tyyppisiä epäonnisia rakkauksia ^^
'Don't talk of worlds that never were
The end is all that's ever true
There's nothing you can ever say
Nothing you can ever do...'

The Crow - Burn
Firithostwen
Puolituinen
Viestit: 303
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 2:36 pm
Paikkakunta: Rhosgobel

Viesti Kirjoittaja Firithostwen »

Nyt minua nolottaa, yritin niin kovasti osallistua, mutta sitten en vain saanut aikaiseksi mitään *hiljainen lehden taakse piiloutuminen*
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että ficcikisoja pitää järjestää aina välillä, tunnen itseni hirveän saamattomaksi :oops:

Sitten asiaan, ääneni annan Suljetuille Oville. Se oli laajempi ja yksityiskohtaisempi kuvaus, tarina oli viety syvälle. Tunteiden kuvaus oli mielestäni onnistunut, ja hahmoista saatu inhimillisiä ja aitoja, todellisten malliensa kaltaisia. OOC ei oikein nappaa minulle. Myös teksti oli virheetöntä, ja ehkä olen epäreilu tällä, mutta arvostan aina tekstiä, joka on kieliopillisesti oikein.
Kuva
Tagista kiitos Arskalle^^
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Hyvin hienoinen ero oli noiden kahden välillä, mutta ääneni menee Suljetulle Oville.
En osaa perustella kovinkaan hyvin, mutta se sai niskakarvani nousemaan pystyyn. Se oli upean tunnelmallisesti kirjoitettu.
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Sinilintunen
Örkki
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 11:02 am

Viesti Kirjoittaja Sinilintunen »

Minä taas en oikein saanut mitään otetta tai tuntumaa tuohon Suljettuihin oviin... Taidokkaasti kirjoitettu, muttei jotenkin minuun iskenyt.

Joten ääneni menee Veriveljelle, vaikka se veriveli-sanan toisto hieman ärsyttikin ^^.
The trees are now turning from green to gold
And the sun is now fading
I wish I could hold you closer
Yashiza
Puolituinen
Viestit: 356
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2004 8:40 am

Viesti Kirjoittaja Yashiza »

<3 Hahhah. Kiitoksia ihmiset. Luulin jo, että joudun tekemään perinteisen äänestyksen, mutta ei tarvinnut.

Viimeinen päivä äänestää on 11. toukokuuta. <3 Synttäreinäni.
Sinipiika
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:52 pm

Viesti Kirjoittaja Sinipiika »

Suljetut ovet. Tunnelmien monimuotoisuuden ja niiden esittämistavan takia. Lisää perusteluja ficin topicissa. (Olen vähän sanaton juuri nyt.)
"Smiling is easy. The hard part is meaning it.”
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Veriveli-ficciä äänestän. Pidin kovasti tuosta tavasta jolla Aragornin ja Legolaksen suhdetta oli tässä käsitelty, se ei ollut todellakaan mitään "tavanomaista" A/L-romancea vaan siinä oli mukana paljon jännitteitä. Pidin tuosta asetelmasta; petetyn ja pettyneen Legolaksen tuskan ja katkeruuden oli lopulta purkauduttava jollakin tavalla. Ja vielä hyytävämmäksi sen teki, että se on harkinnut suunnitelmaansa jo pitkään; odottanut Gondorin saavan perijän.. Varsinkin tuo loppu kolahti minuun; jossa kuoleva Aragorn näkee peilin kautta entisen rakastettunsa heijastuksen iskevän miekan omaan sydämeensä. Todella hienosti kirjoitettu.
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Yashiza
Puolituinen
Viestit: 356
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2004 8:40 am

Viesti Kirjoittaja Yashiza »

Viimeinen päivä äänestää. :>
Vastaa Viestiin