Pitäisikö Loftiksen näkyä vain käyttäjille?

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Pitäisikö Loftiksen osastojen näkyä vain käyttäjille?

Kyllä
39
45%
Ei
48
55%
 
Ääniä yhteensä: 87

Hermyli

Viesti Kirjoittaja Hermyli »

Äänestin Ei. Mielestäni olisi kovin luotaantyöntävää, jos foorumista ei tiedä mitään, kun mitään ei ole nähtävillä. Eli jos pitäisi näkyä vain rekisteröityneille, kannatan ideaa siitä, että Keskustelu-osio olisi sellainen joka ei vieraille näy. Itsekin viivyin kauan täällä haahuilemassa ja lukemassa ennen kuin rekisteröidyin.
Lizlego
Samooja
Viestit: 513
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:05 pm
Paikkakunta: Syntimaa, Pohjoinen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lizlego »

Mua kyllä edelleenkin kiinnostaa miksi sekä täällä että Vuotiksella on niin kauhea poru nollapostaajista. Antakaa nyt jo hyvät ihmiset niiden olla! Se tulee aina olemaan niin, että osa on hyvin aktiivisia ja osa hyvin passiivisia, osa on hyvin ujoja tai ei vain osaa ottaa osaa keskusteluun. On jotenkin törkeää, että kaikki tällaiset halutaan aina ulos. Foorumin sulkeminen kokonaan ei tuota tilannetta muuta mihinkään.
Avatar
Violet
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 12:06 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Violet »

Vastasin ei, koska minä ainakin olen niin laiska ihminen, etten jaksa aina kirjautua sisään.
Ei suklaa ole mikään rakkauden korvike. Rakkaus on suklaan korvike.
Sabi
$exual di$gracE
Viestit: 741
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 7:20 pm
Paikkakunta: Tokyo (yeah right!)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sabi »

Mä vastasin nyt EI, mutta toisaalta olisi kiva jos kaikki mm. ficit, runot, laulut, fanartit jne. olisi vain loftislaisten näkyvissä. Sillä kai saisi myös hiukan luottamusta siihen, ettei kukaan nappaa täältä töitä ja esittele niitä jossain ominaan...
Eli jos sen saisi niin, että kaikki keskusteluhommat näkyisi kaikille, mutta sitten loftislaisten työt vain loftislaisille, niin se olisi mun mielestä eeerittäin oiva ratkaisu. Koska se on vähän inhottava, jos Loftis on täysin eristetty ja salainen...
kimi no koto wo omou to nazeka namida ga nagareteta.
(=When I thought about you for some reason tears ran down my face.)
Cecilia Musta
Puolituinen
Viestit: 282
Liittynyt: To Kesä 30, 2005 4:11 pm
Paikkakunta: Tharasissa, joko Alamaailmassa tai Mustassa Sudessa nurkkapöydässä.

Viesti Kirjoittaja Cecilia Musta »

Sabi kirjoitti: jos kaikki mm. ficit, runot, laulut, fanartit jne. olisi vain loftislaisten näkyvissä. Sillä kai saisi myös hiukan luottamusta siihen, ettei kukaan nappaa täältä töitä ja esittele niitä jossain ominaan...
lisätäänkö tuohon listaan vielä miitit? onko mitään järkeä että ei reklautuneet näkevät missä ja milloin tavataan?
Teräsbetonista paljon vaikutteita saanut tarinani:
Tulenkantajat
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Heh heh. Tämähän meni mielenkiintoiseksi... äänet ovat melkein niin tasan kuin vaan ylipäätään voivat olla.

Axille: Loftis on jo nyt sellainen, että postata voivat ainoastaan rekisteröityneet.

Palaan asiaan sitten kun aivoni toimivat paremmin.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Lera
Puolituinen
Viestit: 235
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 3:20 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lera »

HAH. Olen vaihtanut mielipidettäni asian suhteen. Loftiksen näkyminen vain käyttäjille olisi ihan hieno juttu. ^^
last.fm ++ avatar by towelrack_icons @ lj.com
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Hmh. Minä en kannata kaikkien osastojen piilottamista. Miitit olisi kyllä hyvä piilottaa, sehän olisi turvallisempaakin. Ja kenties myös Palautteet ja Ketjutopikit, jotka ovat ihan meidän omaa juttua. Mutta esimerkiksi ficciosastojen piilottaminen on mielestäni hyvin huono ajatus. Se muuttaisi Loftiksen sulkeutuneeksi inside-jengiksi, johon pääsee ehkä tuurilla mukaan, jos rekkaa ja tekee tarpeeksi suuren vaikutuksen monilla, monilla järkevillä posteilla. Ja mietin myös sitä, kuinka moni lopulta haluaa rekisteröityä paikkaan, jossa pitää olla tunnus ja salasana että voi lukea lempparificcaajansa tekstejä. Se loisi inhan snobivaikutelman, kun ei voi vaikka vain lukea asioita. Ihmisten uteliaisuus ei välttämättä ole niin suuri, että osastojen piilottaminen saisi heidät rekisteröitymään. Siksi toisekseen, eikö se lisäisi myös nollapostaajien määrää? Kaikilla ei ole aikaa, taitoa eikä halua kommentoida kunnollisesti, mutta silti heidän täytyy hommata tunnus voidakseen _lukea_. Sitten heidät poistetaan, kun he eivät postaile. Ja sitten, jos jaksavat, he rekisteröityvät uudestaan.

Mutta siis. Joidenkin osastojen piilottaminen olisi hyvä ajatus, ja on hyvä, etteivät vieraat voi postailla. Ninh.

Taidan laittaa äänestykseen "ei".
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Katiainen
Örkki
Viestit: 53
Liittynyt: Ti Loka 26, 2004 2:48 pm

Viesti Kirjoittaja Katiainen »

Sabi kirjoitti:Mä vastasin nyt EI, mutta toisaalta olisi kiva jos kaikki mm. ficit, runot, laulut, fanartit jne. olisi vain loftislaisten näkyvissä. Sillä kai saisi myös hiukan luottamusta siihen, ettei kukaan nappaa täältä töitä ja esittele niitä jossain ominaan...
Vain loftislaisten? Tekeekö rekisteröityminen loftislaisen?
Huomauttaisin, että kuka tahansa varas voi rekisteröityä ja pöllästä tekeleet sitten.

En halua kaivella vanhoja, muta eräs pitkään Loftiksessa ollut ja arvostettu jäsen syyllistyi samaiseen tekijänoikeuksien rikkomiseen viime vuonna (esitteli toisien runoja ominaan).

Täällä on aika nuorta porukkkaa enimmäkseen, ja ehkä siksi aika hyväuskoista (minä olen kyllä nuori ja epäluuloinen).

Vaikea kuitenkaan uskoa, että porukka uskoo ficciensä ym. olevan turvassa sillä että niitä ei saa lukea ennen kuin on raapustanut muutaman rivin tekstiä.

Muistakaa nyt hyvä(uskoise)t ihmiset, että EI REKISTERÖITÖMINEN OLE MIKÄÄN TAE IHMISESTÄ
Arawyn
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 6:44 pm
Paikkakunta: Nightwishin treenikämppä

Viesti Kirjoittaja Arawyn »

Vastasin ei, koska itsekin rekisteröidyin n. puoli vuotta sen jälkeen kun olin löytänyt paikan. :!: Piti ottaa selvää sivustosta, en vain viitsinyt rekisteröityä. :oops:

Muut-keskustelu voisi kyllä näkyä vain loftislaisille. Ja Miitit. Ei olisi hauskaa, jos joku pedofiili tulisi hiippailemaan paikan päälle. Mutta ficcejä voisivat "ulkopuoliset" lukea.

Joten vastaus on ei, kaikesta huolimatta.
Once I am sure of my task I will rise again.
Oldis
Samooja
Viestit: 489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 7:54 pm
Paikkakunta: Tamperkele

Viesti Kirjoittaja Oldis »

Olen samaa mieltä kuin muutama muukin, että osan osastoista voisi laittaa niin että ne näkyvät vain käyttäjille, mutta ficeistä nauttimista ei kannata evätä "ulkopuolisilta". Koska jos ei tiedä foorumista mitään, niin miksi sinne reksiteröityisi? Ja jos koko foorumi olisi piilotettu, se saattaisi lisätä sellaisten määrää, jotka rekisteröityvät vain nähdäkseen mitä täällä on.
Join the dark side, we have an useless orange eye.
Kiromonoyaki
Örkki
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 3:28 pm

Viesti Kirjoittaja Kiromonoyaki »

Kyllä, täällä on salaista tietoa, joka ei minun mielestäni sovi (ulkopuolisille) :?
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

CountessDragon kirjoitti:Kyllä, täällä on salaista tietoa, joka ei minun mielestäni sovi (ulkopuolisille) :?
Ööh? Millä tavalla salaista? Loftis on kuitenkin täysin avoin kenelle tahansa, joka haluaa liittyä. Toisin sanoen ulkopuolinen voi tehdä itsestään sekunnissa sisäpiiriläisen.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Anóriel
Örkki
Viestit: 184
Liittynyt: Pe Elo 27, 2004 6:02 pm
Paikkakunta: Satumaailma

Viesti Kirjoittaja Anóriel »

äänestin 'kyllä' vaihtoehtoa. Koska: eräät ihmiset ovat joutuneet jättämään rakkaan loftiksemme kun vanhemmat ovat 'tunkeutuneet' tänne. Ja muutenkin, ei tulisi niin paljon "turhia" ihmisiä tänne, vain ne, joita aidosti kiinnostaa mistä on kysymys... tai siis..*ei osaa selittää*
Hyvä vaan jos edessä on
suuri tuntematon
ei millään väliä,
ei mitään järkeä...
(Tiktak)
PMK:n jäsen! Otus ja Satumaailman asukki. Avasta isokiitos Innisenille ja Felicylle!
PPK:n jäsen ja perustaja.
Vuoden Pippin -07
Oldis
Samooja
Viestit: 489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 7:54 pm
Paikkakunta: Tamperkele

Viesti Kirjoittaja Oldis »

Anóriel kirjoitti:äänestin 'kyllä' vaihtoehtoa. Koska: eräät ihmiset ovat joutuneet jättämään rakkaan loftiksemme kun vanhemmat ovat 'tunkeutuneet' tänne.
Yhdyn tässä kohtaa elellä puhujaan täysin. Vanhemmat ovat sellainen pieni riesa, jonka minäkin pelkään joskus hyökkäävän tänne. Enkä välttämättä tahtoisi saada sellaisia "tällaistakos se meidän pikku Aphrael* lueskelee".
*Nimi muutettu
Join the dark side, we have an useless orange eye.
Lukittu