Ongelmia loftiksen kanssa? Kysy täällä

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Yashiza
Puolituinen
Viestit: 356
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2004 8:40 am

Viesti Kirjoittaja Yashiza »

í. Tarkoitatko tuollaista i-kirjainta? Vai ì?
Lumida
Örkki
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 11:01 pm
Paikkakunta: Heinola 10

Viesti Kirjoittaja Lumida »

Juuri tuo eka on kyseessä eli tämä: í

EDIT: oho nyt se toimii, mutta ei kuitenkaan kun yritän laittaa sitä tekstiini O_o
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Hoi hoi kun tämä yritti vaihtaa avatariaan niin posahti ikkunaan tällainen viesti:

Could not write avatar file to local storage. Please contact the board administrator with this message

DEBUG MODE

Line : 179
File : usercp_avatar.php


mikäs meni vikaan? O_o
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

Mites on kun vaikka laitan tuonne, että muista minut niin ikinä minua ei muisteta vaan joudun uudestaan kirjautumaan sisään?
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Lumida
Örkki
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 11:01 pm
Paikkakunta: Heinola 10

Viesti Kirjoittaja Lumida »

Ja miksen saa tätä í:tä tonne kun kirjotan ficcejä, vaan tulee tämä: &#943;?
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Millä kirjoitusohjelmalla kirjoitat? En tiedä, onko sillä yhteyttä asiaan, mutta foorumit tykkäävät heittää tuollaista hepreaa aina toisinaan esimerkiksi Wordista kopioitujen tekstien lainausmerkkien, kolmoispisteiden ja pidennettyjen väliviivojen tilalle. Liittyisikö jotenkin siihen, että ne ovat Wordin "käsittelemiä" merkkejä? (Koska väliviivahan pitenee Wordissa automaattisesti kun se on kahden sanan välissä niin että kummallakin puolella viivaa on sananväli, ja pistepistepiste muuttuu automaattisesti yhdeksi merkiksi, johon kuuluu kolme pistettä. Hassua tosin. Ja ei, en osaa oikeasti selittää yhtään sen paremmin.) Joku viisaampi nyt analysoimaan ongelmaa.
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Lumida
Örkki
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 11:01 pm
Paikkakunta: Heinola 10

Viesti Kirjoittaja Lumida »

Oo, kiitos!
Tuokin auttoi jo kovasti, sillä wordillahan minä kirjoittelen.. :?
Kiitos, täytyy yrittää jotain muuta ohjelmaa tai jotain.
Oldis
Samooja
Viestit: 489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 7:54 pm
Paikkakunta: Tamperkele

Viesti Kirjoittaja Oldis »

Hei murmelit. Miksi quottaus ei tykkää toimia? Kun minulla viestiin tulee vain ne koodinpätkät näkyviin, eikä niissä näytä olevan mitään vikaa. Ja kyllä minulla on nuo koodijutut päällä ja näin, eli kaiken järjen mukaan sen pitäisi toimia. Missä on vika?
Se toimii välillä, mutta ei aina.
Join the dark side, we have an useless orange eye.
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Minullakaan ei toimi tuo quote, jos painan toisen viestistä suoraan ja sillätavalla (se ei toimi koskaan), mutta jos laitan tähän tekstin ja laitan 'tavallisen' quoten niin toimii. No hällä väliä.

Avatarien kanssa enemmänkin ongelmia, vaikka olisivat oikean kokoisia jne., ei se silti hyväksy. Ja sille kelpaa pelkkä png o__o'. No, laitoinpa sitten photobuckettiin ja suoralinkitin sieltä. :D

Ei täällä kyllä mistään voi valittaa, kun kaikeen löytyy tyydyttävä ratkaisu.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Fëanorel, Loftikseen ei käsittääkseni jostain syystä pysty lataamaan avoja omalta koneelta, ne pitää linkittää juuri esim. Photobucketista. Tämä tuottaa aina tulokkaille kilokaupalla ongelmia. ^^'

Lumida, en siis tiedä johtuuko se Wordista vai mistä, mutta ainakin minulle on näin käynyt ja Wordilla kirjoitan. Voihan sitä kokeilla, jos jokin toinen ohjelma vaikka auttaisi asiaan, itse olen vanha, juurtunut ficcaaja joka ei jaksa vaihtaa. XD (Wordilla kirjoitan yhä edelleen.)

Aphrael, quoten toimimattomuutta onkin ihmetelty. Samoin muiden koodausten, esimerkiksi fonttikoot ja linkitykset eivät aina toimi myöskään. Quote kuulema toimii nyt jos jättää lainattavan nimen pois, mutta muuten asia on ilmeisesti yhä selvityksessä. Nyt vasta huomaa, miten paljon me käytämmekään quotea, kun monissa viesteissä on niitä epäonnistuneita koodeja. ^^
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Talvisydän
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Su Touko 23, 2004 1:12 am

Viesti Kirjoittaja Talvisydän »

Mites on kun vaikka laitan tuonne, että muista minut niin ikinä minua ei muisteta vaan joudun uudestaan kirjautumaan sisään?
Ongelma on luultavasti selaimesi cookies-asetuksissa. Firefoxissa mene työkalut -> asetukset -> tietosuoja -> evästeet -> poikkeukset. Kirjoita 'lotrff.nwps.ws' ja valitse 'salli', paina sulje ja ok. Muiden selaimien asetuksista en osaa sanoa. Ehkä joku muu osaa?
As long as the twilight veils / The decadence we embrace / More than the ones we love
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Internet Explorerissa Työkalut -> Internet-asetukset -> Tietosuoja ->Web-sivustot -> Muokkaa -> kirjoita "lotrff.nwps.ws" ja paina salli. ^^ En tosin tiedä miten onnistuu.
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Avatar
Kurenai
Metsähaltia
Viestit: 604
Liittynyt: La Loka 15, 2005 5:46 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurenai »

Ja nyt sitten... Yritin avata RPS-osiota, mutta ei. Se aukesi html-muodossa, tietenkin ihan mukava siitä yrittää lukea juttuja, muttah... No, toivottavasti se nyt alkaa pelittää paremmin.
Kuva
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Itselläni RPS toimii ihan normaalisti, joten en osaa sanoa, missä vika. Luultavasti se on jotain ohimenevää.

Quoteongelma on tiedossa mutta jäänyt koko ajan kaiken muun alle, anteeksivanteeksi.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Avatar
Kurenai
Metsähaltia
Viestit: 604
Liittynyt: La Loka 15, 2005 5:46 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurenai »

Joo, nyt kun kokeilin niin se toimi moitteettomasti.
Kuva
Vastaa Viestiin