Daekin osaa tuhertaa!

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Daekin osaa tuhertaa!

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Piti nyt itsekkin tuoda joitain tuherruksia näytille. Täytyy nyt heti tosin korjata turhat luulot pois ihmisiltä, en osaa pahemmin piirtää. Teen koneella kaiken mitä teen. Enimmäkseen muoksin kuvia omaksi huvikseni, mutta myös 3Ds Maxilla olen jotain pientä tehnyt.

//edit:Siirsin kuvat Geocitystä MBnettiin, kun sain ilmoituksen etteivät ne näy kaikilla kunnolla. Toivottavasti tuolta näkyvät paremmin.

Ensimmäisenä se ainoa lyijykynätyö, minkä olen saanut edes kunnolla valmiiksi vuosien saatossa. Tämä on tehty siis joskus lukion ekalla,eli...monta vuotta sitten.

Kuva

Kuvassa ei ole mitään tehty mallista, ja kuten ehkä jäljestä huomaa, kunhan olin taiteillut kaariholvit paikoilleen, huomasin ajan käyvän vähiin ja loppu on sutaistu nopeasti paikalleen. Ja näjemmä olisi pitäny muokata hieman enemmän ennen postaamista, kuva on pahasti ylivalottunut, hahmo portaalin edessä katoaa taustaan.

Kuva

Tuota olen kyllä parannellutkin, olen lisännyt räjähdyksen ja sirpaleiden suuntaa paremmaksi, mutta ne versiot kuvasta ovat kadonneet, ja ei tuokaan ole kovin kauhea.

Beauty & The Beast
Kuva
Tämä on ensimmäinen kuvani minkä olen tehnyt StudioMaxilla. Sen näkee kyllä jäljessäkin. Tuli vain disneyn kauhottaren ja hiiviön katsottuani sellainen luova olo, että taistelin tuollaisen kasaan ^^


The Dawn
Kuva

Yksinkertainen, tylsä, nopea. Väsyneen illan tuotos monta vuotta sitten.

Island
Kuva

Yksinkertaisuuden huippu ^^ kuvassa on kolme tasoa: vesi, saari ja tausta. Mutta tunnelmaahan siinä vain yritettiinkin luoda. Melko tummia näistä kuvista on näkynyt tulevan.

The Office
Kuva
Melkein yhtä vanha kuvatus kuin on B&B:kin, aloittelijan harjoitteluahan näissä vielä ^^

Tomb of Nightmares
Kuva
Vähän tyhjäksi jäänyt kuva.

Playing with Lightning
Kuva
Hieman näjemmä keskeltä ylivalottunut kuvatus. Mutta minkäs teet, piti saada pointti selväksi, että siinä on virtaa reilusti ilmassa.

Sunset
Kuva


uutta 20.3
Life is..
Kuva
Kommenttia kiitos?
Viimeksi muokannut Daealis, Ti Maalis 20, 2007 12:32 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Kaivelinpas vielä yhden luonnoksen koneen nurkasta ja laitoin nettiin.

Kuva

Tällä oli tarkoitus osallistua assemblyillä freestyle kisaan joskus vuosia sitten, mutta kun kuvatuksen säätäminen kesti liiaksi, jäi osallistumatta.
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

*katsoo niitä suu auki*
*toljotusta*
*monttu auki*

Nämä ovat loistavia isolla ällällä (ja saan vielä kommentoida ekana :D )

Hienosti noissa minusta on tunnelmaa ja jotain suurempaa välittyy katsojan mieleeen(?)
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

*unohtui koulun koneelle kuolaamaan tuota kuvaa jossa on kuu ja meri*

Saisiko sen kenties krediitteineen päivineen napata taustakuvaksi?

Tuo viimeiseksi lisätty on myös aivan mieletön, samoin kuin se ensimmäinen lyijykynätyö ja se, missä on kynttilöitä ja ruusu.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Kyllähän noita saa käytellä ihan niinkun lystää. Saa tietenkin antaa kreditsit jos plagioi suoraan, mutta mikäs pakko. ne on vain pikseliä ruudulla.
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Vautsi. Mie tykkään näistä hurjasti! Erityisesti huomioni kiinnitti (taiteelliselta kannalta ja muutenkin) kuva, jossa on ne kerrostalot, Beauty&Beast, Island ja The Office. Niissä oli sitä jotain, hrr. Ihanat. Ja se sinun kipailutyösi. Ihanat värit, kerrassaan.

Kai sinä löydät (tai tekaiset) lisää noita? Ja muuten, se lyijykynätyö oli upea. Pidin maisemasta, ja ikkunoista tai niistä. En ole kirkkoihmisiä, mutta olit onnistunut vangitsemaan tilanteen ihanasti siihen. Upeat kehykset niissä ovissa/ikkunoissa.
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Noh, noista siis Playing with Lighting on uusin, ja sekin on ainakin kolme vuotta vanha.. mutta olen tässä hetki sitten juuri pohtinutkin sitä, että pitäisi kaivaa ohjelmat naftaliinista ja aloittaa harrastus uudelleen.

Kiitoksia kommenteista ^^ Piristää kummasti kun ensin angstasi tuosta hevifictulvasta ja sitten saa lukea jotain positiivistakin palautetta.
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Kuules Dae.. nää on ihan ykkösii x) ainakin toi vimppa siis...
Olen mie näitä ennekin nähnyt mutta upeita ne on x)) en ihmettele kun tuo Dae onkin tollanen ihme tyyppi noiden koneiden kanssa :)
Nuo salamat sun muut missä käytäy paljon valoa on onnistuneet mielestäni parhaiten x)) Lempparini kyllä on yhä tuo viimmeinen x)) sellanen fantastinen! lisää tuollaisia juu! :D
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Oh, tykkään noista kristalleista ^^
Tulee Jak and Daxter mieleen, siinä on tuollaisia.
Pidän väreistä.
Minäkään en oikein välitä tietokoneella tehdyistä töistä, mutta nämä ovat hienoja.

*Jää maahan möllöttämään jedimiekka kädessä*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

no nih. Nyt sitten pääsen kommentoimaan raahauduttuani laivalta kotiin. (kooma) Minun mieleen oli eniten se missä oli kuu ja meri. Ihana tunnelma. Myös ihan viimeisimmässä oli todella hyvä fiilis. Pidin myös siitä lyijykynätyöstä todella paljon. Pisteet nysväämisestä. Siinä on varmasti mennyt tunti tai toinenkin. :)

Olen kyllä aivan avoimesti kade ihmisille, jotka osaavat käyttää ohjelmia noin äärettömän hyvin saaden aikaiseksi valot, varjot ja perspektiivin noin hyvin. äää.

Ainut, mikä aina vähän tökkäisee näiden kanssa, on niiden hirmuinen kliinisyys. Ovat liian puhtaita ja pölyttömiä. :lol:

*ryömii sänkyyn koomaamaan lisää*
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Hienojahan nuo ovat. Plying with lightningin kirkkaan väriset salamat ja nukke olio pisti silmät kipeiksi. Silmissäni on jotain vikaa.
Meillä on vaa alkeellinen kuvanmuokkaus ohjelma, joten noi teki miuhun vaikutuksen.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Kappas vain, löysin vieläkin yhden uuden kuvatuksen. Tämäkin siis on historiallisen wanha, en ole vieläkään aloittanut uusien kuvien tuottelua :)

Kuva

Kiitoksia kommenteista tähän asti!
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

WOU! :shock: Se lyijäripiirros oli erittäin hieno! ^^ Mutta Vielä hienompia nuo tietokoneväsäyset! Vaude.. etenkin tykkäsin siitä kuu ja meri kuvasta ja sitten B&B on tottakai todella kaunsi Ja UFO kuva.. siis kaikki oli todella upeita, mutta nuo oli lempparini! :D

Vau.. tuo on kivan näkönen ohjelma todellakin..
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

UFO oli rautaa, pakko myöntää, vaikka scifi on minulle perin vieras (ja jokseenkin minusta perin puuduttava aihepiirinä). Tuollaisen kuvan voisin aivan hyvin laittaa seinälleni. Pidän tuosta sen mystiikan takia: onko siinä tyhjässä veneessä ollut joku? Nappasivatko UFOt sen veneilijän? Mitä on oikenin tapahtunut? Hirveästi kysymyksiä, eli ainakin onnistunut työ. Erityisesti kuitenkin rakastuin noihin puihin tuolla rannalla: ne oli ihanasti tehty. Aijai.

Kiitos kaunis^^
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

...oikeastaan tuon kuvan rakentelin siihen puiden ympärille, olin juuri keksinyt kuinka saisin tehtyä tuollaista metsää, ja kuva oli vain oikeastaan tehty testatakseni tuota 'puumetodia' :P
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Vastaa Viestiin