Mithrellaksen animoidut TSH-tarinat, Näkijän taru-video 14.9

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
sprig
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 6:31 pm

Viesti Kirjoittaja sprig »

Ensin ajattelin, että sims-ukkeleina Näkijän tarun henkilöt ovat hölmön näköisiä. Totuus eli Verity näyttää mielestäni Jeesukselta. ^^

Sitten sims-ukkelit lakkasivat häiritsemästä ja video muuttui hyvin ahdistavaksi, koska mielestäni Näkijän taru ja varsinkin Lordi kultainen ovat ahdistavia. Kenenkään muun mielestä ne kirjat tuskin ovat ahdistavia, mutta minua ahdistaa jo pelkkä niiden lukemisen muisteleminen... Varsinkin sen kaikista viimeisimmän osan.
(Täytyykö myöntää, että itkin lopussa...?)

Jotta ei ihan OT:ksi mene, niin video on hyvä ja huolella tehty (en tajua, kuinka simsillä voi tehdä tuollaista, mutta vaivannäköä vaativalta se näyttää) ja olet valinnut hyviä kohtauksia siihen. Ja musiikki on tietenkin oikein sopiva, mutta ei se oikein epäsopiva voisi ollakaan. :D

Pidin oikein kovasti, toivottavasti jaksat tehdä enemmänkin kaikkia tällaisia, sillä pidin kovasti kaikista aiemmistakin tuotoksistasi.
EpäLotR-ficcaaja 2009
Runoilija 2010
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Vallan hahmo oli aivan loistava :D Repesin varsinkin siinä peili-kohtauksesa. Hirveästi olet kyllä nähnyt vaivaa. Hienoa työtä :)
All you need is love...
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Kiitos kovasti kommenteista, Komentaja ja Celebaelin. :) On tosi mukavaa kuulla, mitä tuosta videosta ajatellaan... Minuun on iskenyt kauhea ahdistus sen jälkeen kun julkaisin tuon videon, enkä oikein pysty katsomaan sitä enää, kun kaikki virheet hyppii silmille ja muutenkin tulee mieleen kaikkea, minkä olisi voinut tehdä siinä paremmin. Mutta ehkä tämä tunne menee jossain vaiheessa ohi. Vietin oikeastaan suurimman osan kesäni vähäisestä vapaa-ajasta tämän videon parissa puuhastellen, joten vaivaa tämän eteen tuli kyllä nähtyä. Tosin osa siitä vaivasta aiheutui ihan omasta osaamattomuudesta ja tietämättömyydestä.

Komentaja: Totuus tosiaan näyttää Jeesukselta, vaikka en kyllä itse tullut sitä ajatelleeksi tuossa kun häntä tein. Ymmärrän tuon, että kirjat saattoivat tuntua ahdistavilta... Minusta ne tosin olivat varsin hauskoja, mutta minulla onkin aika outo huumorintaju. Tulevaisuuden animaatio/videohankkeista en tässä vaiheessa osaa sanoa mitään, mutta tällä hetkellä ainakin aion pitää lomaa näistä kuvioista ja yrittää kunnostautua kirjoittamisen saralla.

Celebaelin: Kiitos ja kiva kuulla, että pidit Vallasta. :) Olen häneen itsekin aika tyytyväinen. Se peilikohtaus oli varmaan ihan ekoja ideoitani koko videossa ja se oli mukavan helppo toteuttaakin.
Vastaa Viestiin