Piratessen kuvatukset (uutta ja vanhaa uutta)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Lyyti
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Helmi 02, 2004 10:13 pm
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Lyyti »

Eksyinpä taas tänne kuvataide puolelle. ^^

Osaat pirtää ja hemskatin hyvin. Kaikki nuo varjostukset, lihakset, hiukset, kasvot etc.

Piti oikein eriksee mainita pari asiaa. Ensinnäkin minusta on hyvä, kun teet haltioista oman näköisiä. Ei aina niitä hentoja blondeja, vaan miehekkäämpiä uroksia. :D

Minusta paras kuvasi oli Happy ever after? Jotenkin tuli Titanic elokuvasta se vanha pariskunta mieleen, joka käperty toisten kainaloihinsa kun vettä alkoi tulla hyttiin.

En osaa kattoo oikein kuvista onko se pää jotenkin isompi tai onko joku silmä vino, eli en ole taiteelinen ihminen eikä tule rakentavaakaan kun minusta nämä on niin hyviä.
~ Vuoden 2009 Runoilija ~
Arawyn
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 6:44 pm
Paikkakunta: Nightwishin treenikämppä

Viesti Kirjoittaja Arawyn »

Tulipa mitätön olo. Tuo rantakuva on nimittäin tehty ennen miun syntymää. Oliko silloin muka jotain elämääkin^^
Muttaa, pidän töistäsi oikein paljon, jäin nytkin huomaamattani kuolaamaan tuota Vincent Valentinea. Varsin ihastuttava tapaus :wink: Haltiat ovat myös hienoja, Celegormilla oli aivan upea ilme ja Maedhros nyt on vaan håt.
Once I am sure of my task I will rise again.
Avatar
sprig
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 6:31 pm

Viesti Kirjoittaja sprig »

(Hah, minä olin jo olemassa rantakuvan syntyhetkellä. )

Voi että, kun olet hyvä! Sain armottoman hengenahdistuskohtauksen nähdessäni pinup-Vésteinnin. Vieläkin kädet tärisevät.

Myös se vanhuskuva oli ihana, tosin hieman eri tavalla kuin Vésteinn. :D Muutkin ovat hyviä, mutta näistä kahdesta pidän eniten.

Nyt tekee mieli tuijottaa Vésteinniä, mutta epäilen, ettei se ole kovin hyvä ajatus...
EpäLotR-ficcaaja 2009
Runoilija 2010
Avatar
Liraht
Örkki
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 9:57 pm
Paikkakunta: unelmissa

Viesti Kirjoittaja Liraht »

Oi, miten joku osaa piirtää?
Minäkin olen sinun rinnallasi huono suttaaja -.-'

Mutta kaikki nämä sinun työsi! Ne olivan aivan ihania, upeita, kauniita, eksoottisia! Luovan kädestä tietenkin tehty...

Nyt minua kaduttaa kun ei itse osaa piirtää noin upeasti. Varsinkaan kasvoja. Sinä osaat piirtää upeasti aivan aidon näköiset kasvot, ja olen siitä kateellinen sinulle, ja syystäkin.
Mutta Sinä olet aivan mahtava piirtäjä. Siitä ei voi erehtyäkään.

Ystävällisesti, mutta piirrustuksille kuolaten,
Liraht
Meniks läskiks, vai?
Ota tikkari.
----
Me olemme juuri kirjoittamassa historiaa uusiksi.
Me olemme juuri hyppäämässä jyrkänteeltä tietämättä, kuinka syvää alla on.
Vaan mikä upea loikka!
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Hähää!

Reno... *purr* Rakastan tuota miestä. Ja Genesis. On kaunis. livenä vielä enemmän kuin tälleen digimuodossa. Edelleenkin, olet hyvä piirtäjä, kaunis värien käyttö ja ah. niin ihania hahmoja.

Lisää, huutaa väki!
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Oih... sanon taas, että ihailen ihmisiä, jotka OSAAVAT kayttää vesivärejä.. Ja tuokin kuusitoista vuotta sitten.
Tuo rantamaisema on ihanan kesäinen. Kivien heijastukset niin hienosti tehty. :) Nytkin paistaa auriko mukavasti silmiin ja minä nörtti istun koneella. :P

Tykkään eeerittäin paljon tuon Dragonlance haltian taustasta. :D Ihana vuoristo ja kuutamotaivas.

Ja uusimmistä... aploodit taas kerran puuvärien käytöstä. (Vai ovatko sitä? o.O)
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: Piratessen kuvatukset (uutta ja vanhaa uutta)

Viesti Kirjoittaja Saphire »

hei, hei, HEI! Jotain rajaa nyt tähän. Miten kukaan edes voi tehdä noin hienoa jälkeä? Jokainen kuvahan näyttää kuin kameralla otetulta, että ei pienet aivoni ymmärrä. Ei ole reilua *näyttää kieltä*
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Re: Piratessen kuvatukset (uutta ja vanhaa uutta)

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Näin nämä jo kännykällä loftista selatessani, ja nyt sitten kommentoimaan.


Ensinnäkin, UPEITA. Nuo haltiat :cry:


Joillakin on sitten sitä taitoa ja lahjoja vaikka muille jakaa.. <:


*Tuntee ihan pienen kateuden piston kun katsahtaa omiin töherryksiinsä. Tuhahtaa kateudelle ja alkaa taas ylistää Piratessea* :)

Anteeksi en osaa kommentoida mitään järkevää, kunhan kommentoin kun tykkäsin niin kovasti. c:
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Vastaa Viestiin