Tantrumin kaaos (piirrustuksia)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Tantrum
Örkki
Viestit: 13
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 2:31 pm
Paikkakunta: Lentävien laivojen kaupunki

Tantrumin kaaos (piirrustuksia)

Viesti Kirjoittaja Tantrum »

Minäkin uskaltaudun laittamaan tänne hengentuotteitani... Toivottavasti pidätte. Kommentoida saa toki ja palautetta otetaan vastaan ja, ja ja mitäs vielä?

Joku muusikko
Tämän nappasin kesäkuun Sue -lehdestä. Koska olen heittänyt kyseisen lehden jo menemään, ei minulla tietenkään ole enään mitään hajua kenet varsinaisesti olen piirtänyt. Tämä on kuitenkin piirretty ruskealle paperille harmaasävy pastelleilla. Vai mitä ne nyt virallisesti oli? Ajattelin kehystää tämän veljeni aneemisen huoneen seinälle.


Pimeän menneisyyden nainen...
Pidän edellisten vuosisatojen naisten vaatteista. Nojoo, siitä syystähän sitä voisi vaivautua tekemään tälläisetkin ihan valmiiksi asti. Tämä on ilmeisestikin vielä luonnos ja tehty parilla eri sävyisellä lyijykynällä. Jostain syystä jätän kaiken aina tähän vaiheeseen... Niin ja kasvot ovat jostain syystä suttuiset. En tiedä mistä se johtuu.


Pari viatonta haltiaa
Olen hieman kauhuissani, koska nämä näyttävät lappsilta... Niiden on kyllä tarkoitus todellakin olla aikuisia, muttamutta, nämä ovat haltioita, ikuisesti nuoria, eikös? Tämän tein, kun päätin hieman harjoitella uusien harmaiden pastelliliitujeni käyttöä. Tämäkin on sille samaiselle ruskealle paperille tehty. Tekisin näitä lisääkin, mutta en voi säilyttää näitä missään turvallisesti. Ei sitä koskaan tiedä kuka saattaisi nekin löytää... Tämäkin on itseasiassa luovutettu parempaan talteen eräälle tutulleni :lol:
Musta enkeli ottaa kenet haluaa
Eikä muita enkeleitä ole olemassakaan
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Vupii, kuvia. ^_^
En tunnista ensimmäisen kuvan muusikkoa, mutta jotenkin tuossa kuvassa on asennetta. Ja aurinkolasit näyttävät minusta kivoilta, olet saanut niihin valon ihanasti. Käsivarsi näyttää ehkä kapoiselta, mutta toisaalta perspektiivikin (tai miksi tuota nyt kutsuu) on tavanomaista vaikeampi.
Nainen oli hieno, voi kun saisit sen valmiimmaksi asti! Yksityiskohtiakin on mukavasti ja se näyttää siltä, että siitä puuttuu enää värit, sitten avot. <3 Ja haltiakuvassa pidin ihan kauheasti mustan ja valkoisen kontrastista, se toinen haltia näyttää siltä kuin suorastaan hohtaisi valoa. Asento jää ehkä vähän mysteeriksi, mutta kun katkaiset taktisesti vyötärön kohdalta... (pahus :D)

Wihii, mukavia kuvia, piirrä lisää pyytää hän. ^^ (anteeksi, olen puheripulisella tuulella tänään)
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Avatar
Vindë
Örkki
Viestit: 107
Liittynyt: La Huhti 19, 2008 7:32 pm

Viesti Kirjoittaja Vindë »

Whoo~~

Ensimmäinen on kyllä mahtava. Ei mitään hajua kuka on kyseessä, mutta se iskee ja lujaa. Mukava värimaailma ja silleen~~
Pimeän menneisyyden nainen jäi vähän sieluttomaksi, jos sillä on pimeä menneisyys, sitä kannattaisi kuvailla vähän enemmän. Niin että kuva kertoisi jotain tästä naisesta, jolla on pimeä menneisyys.
Pari viatonta haltiaa. *Drool* Aivan tajuttoman upea. Pastelliliiduilla saa kyllä ihmeitä aikaan. Mutta yks aisa jäi ihmetyttämään: Onko se kuvan alaosassa oleva juttu jalka?

Hienoja, lisää vain :D
Dead tired.
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Vindë kirjoitti:Mutta yks aisa jäi ihmetyttämään: Onko se kuvan alaosassa oleva juttu jalka?
*repesi kysymyksen asettelulle* Äääähh, saan kamalia mielikuvia, se juttu on sellainen jöötti... xD

(joo, menennnn)
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Avatar
Tantrum
Örkki
Viestit: 13
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 2:31 pm
Paikkakunta: Lentävien laivojen kaupunki

Viesti Kirjoittaja Tantrum »

Äääähh, saan kamalia mielikuvia, se juttu on sellainen jöötti... xD
Jumalauta! xD

Joo, kiitos kommenteista ja kyllä, Se On Jalka. ;)

Olen hiemen ajatellutkin sen haltiajutun pilkkomista, alaosa on minustakin aika erikoinen...

Voisin selventää siitä naisesta,kun se tuntui häiritsevän, että hän on pimeästä menneisyydestä (minulla kun ei ole pienintäkään aavistusta mihin aikaan tuo puku kuuluu...), ei, että hänellä olisi pimeä menneisyys. Voisin kyllä piirtää jonkun, jolla on pimeä menneisyys...
Musta enkeli ottaa kenet haluaa
Eikä muita enkeleitä ole olemassakaan
Avatar
Vindë
Örkki
Viestit: 107
Liittynyt: La Huhti 19, 2008 7:32 pm

Viesti Kirjoittaja Vindë »

Ahaa ahaa :D Sehän tekee selkoa asiaan. Näyttää aika keskiaikaiselta puvulta (?), Pimeä Keskiaika? xD Sopis ainakin hyvin...
Dead tired.
Vastaa Viestiin