Suhdekiemuroita ja vähän muutakin (Manypairings, R, VALMIS!)

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Suhdekiemuroita ja vähän muutakin (Manypairings, R, VALMIS!)

Viesti Kirjoittaja Suetus »

Title: Suhdekiemuroita ja vähän muutakin
Author: Suetus (hyvä ystäväni auttoi keksimään juonta)
Raiting: R
Pairing: Todella monta. Näätte pian miksi ^^
Beta: Ystäväni
Warnings: Eipä juuri mitään, paitsi että erittäin huonoa huumoria :D

Elikkäs, ficci tulee kohta kunhan te keksitte siihen päähenkilöt. Tämä toimii nyt vähän samalla tavalla kuin lapsuusajan adjektiivitarinat. Eli minä olen kirjoittanut tarinan valmiiksi joissa on numerot yhdestä viiteentoista. Te saatte nyt sanoa henkilöt (nopeimman ehdotus hyväksytään ^^) ja minä lisään sitten ne oikeisiin kohtiin, jolloin tarinasta tulee todella päätön. Mutta eikö se ole tarkoituskin :twisted: . Eli nyt vain keksimään henkilöjä. Mieluiten joitain muitakin kuin vain Legolaksia ja Aragorneja :D. Jos ei halua keksiä kaikkia voi ilmoittaa numeron ja hahmon. Lisään sitten tuohon listaan ja itse ficci tulee myöhemmin :)

1. Merri
2. Galadriel
3. Saruman
4. Denethor
5. Glornfindel
6. Sauron
7. Lukitar
8. Bilbo
9. Faramir
10. Ruusa
11. Elrond
12. Aragorn
13. Eomer
14. Klonkku
15. Gandalf

---------------------------------------------------------

Suhdekiemuroita ja vähän muutakin

Merri heräsi onnellisena sängystään ja venytteli makeasti. Ilmassa tuoksui kahvi ja hän tunsi itsensä rakastetuksi. Kaikki oli juuri niin kuin pitikin. Hän puki varovasti päällensä ja hiipi äänettömästi keittiöön.
”Huomenta rakkaani”, Merri kehräsi matalasti ja kietoi kätensä Bilbon ympärille.
”Huomenta”, Bilbo sanoi ähkäisten ja irrottautui halauksesta. Merri katsoi häntä huolestuneena.
”Vähän vain huono olo”, Bilbo ehti selittämään.
”Mutta sinullahan ei ikinä ole huono olo”, Merri sanoi hyvin huolestuneena.
”No juu.. Mutta kun minä… Minä huomasin, että olen raskaana”, Bilbo sanoi hiljaa, tuskin kuuluvasti. Merrin silmät laajentuivat ja pian hän juoksi kirkuen ulos ovesta. Bilbo huokasi raskaasti ja jatkoi keittiön puunaamista niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hän oli jo tottunut Merrin mielenvaihteluihin. Sitä paitsi hänen pitäisi keksiä miten veisi jutun loppuun saakka..

Pian Merri palasi kuitenkin takaisin taloon erittäin alistuneen näköisenä.
”Olen todella pahoillani. Ensireaktioni vain oli.. No, se oli mitä oli. Huomasit varmasti itsekin”, hän pyysi anteeksi Bilbolta virnistäen hullunkurisesti.
”Tottakai olen onnellinen että saamme lapsen”.
”Eipä mitään. Minun pitikin kertoa, etten minä oikeasti edes ole sinulle raskaana vaan Glornfindelille”, Bilbo sanoi kevyesti. Merri katsoi toista epäuskoisena ja sai henkäistyä:
”Si-sinä, harrastit Glornfindelin kanssa seksiä?”. Bilbo nyökkäsi kevyesti ja selitti hurmiollinen hymy kasvoillaan:
”Joo. Olin Pomppivassa Ponissa ja tuli vähän juotua. Hän on niin komea ja huumaannuin täysin ja sitten se vain tapahtui. Taisin rakastua häneen”. Merrin kasvot alkoivat muuttua punaisiksi uhkaavan näköisesti.
”Ulos, ulos talostani äläkä ikinä enää palaa!” Merri huusi ja katsoi Bilbon perään kun tämä liihotti ulos ulko-ovesta pelästyneesti vinkaisten. Sitten Merri puhkesi kyyneliin ja hautasi päänsä käsiinsä. Nyyhkytysten jälkeen keittiöön lankesi hiljaisuus.

Yhtäkkiä ovikello soi.
”Ovi on auki, tule sisään kiitos”, Merri sai sanottua hikkaukseltaan.
”Huomenta rakas ystäväni”, sanoi Glornfindel joka astui keittiöön likaisen näköisenä.
”Sinä? Minäkö rakas ystäväsi? Kuulin juuri että olet saattanu rakkaani raskaaksi!”, Merri lähes kiljui hysteerinen ilme kasvoillaan.
”Siitä tulinkin puhumaan. Voin vannoa että olin aivan selvinpäin ja Bilbo oikein tunki kanssani sänkyyn. Ole siis kiltti äläkä ole minulle vihainen”, Glornfindel selitti vakavana. Merri pudisti päätänsä epäuskoisena.
”Totta se on”, Glornfindel kuitenkin sanoi varmasti. Merri vain tuijotti ilmeettömästi häntä. Sitten hän ymmärsi hyvin, miksi Bilbo oli rakastunut tähän. Glornfindel oli oikeastaan aika komea. Ja söpö. Yhtäkkiä Merrin ja Glornfindelin välillä ei enää ollut kuin pari senttiä. Hiljaisuus tiivistyi ja sitten heidän huulensa kohtasivat. Suudelma syventyi ja syventyi, mutta sitten Glornfindel irrottautui äkisti suudelmasta.
”E-ei, enhän minä voi. Täytyy mennä katsomaan kotiin miten Gandalf pärjää. Adoptoimme juuri lapsen ja nimesimmä hänet Kevätesikoksi. Esikko on aika villi tapaus”, Glornfindel kertoi hämmentyneenä.
”Mitä? Koska olet mennyt naimisiin Gandalfin kanssa?” Merri kysyi ihmeissään ja nolostuneena suudelmasta.
”Itseasiassa eilen. Täällä Keski-Maassa asiat tapahtuvat niin nopeasti”, Glornfindel irvisti ja heilautti sitten kättään kävellen ulos ulko-ovesta enempää sanomatta. Niimpä Merri jäi vain katsomaan hämmästyneenä toisen perään.

Merri tiesi että hänelle oli tulossa erittäin tylsä ja pitkä päivä ilman Bilbon seuraa, joten hän päätti mennä katsomaan mitä parhaalle ystävälleen Elrondille kuuluisi. Pian Merri olikin jo Elrondin oven takana ja soitti mahtipontisesti ovikelloa.
”Ääh, mene pois. En kaipaa yhtään aamurauhan häiritsijää tänään”, kuului vihainen ääni sisältä.
”Minä se vain olen täällä. Tule avaamaan”, Merri huusi itsepintaisesti ystävälleen. Pian kuului askelten ääniä ja ovi avautui.
”Ai, huomenta rakas ystäväiseni. Olin juuri työn touhussa”, Elrond sanoi. Hänellä ei ollut paitaa ja Merri huomasi hänen olevan oikeastaan aika komea. Miltä mahtaisi tuntua koskettaa hänen paljasta vatsaansa? Yhtäkkiä Merri huomasi mitä oli ajattelemassa ja pelästyi ajatuksiaan. Elrondhan oli hänen ystävänsä! Niimpä hän kiirehti kysymään:
”Mikäs sinut nyt on pitänyt niin työn touhussa?”
”No ostin muurahaisen sadalla eurolla. Tiedäthän sinä miten olen aina halunnut muurahaisten tutkijaksi. No tuo muurahaisten tutkiminen on aika vaikeaa”, Elrond selitti leveästi hymyillen. Merri tuijotti ystäväänsä hetken ja selitti sitten:
”Et ikinä usko. Jätin Bilbon tänään koska hän oli tullut raskaaksi Glornfindelille”.
”Ai sille komistukselle?” Elrond kysyi silmät levällään. Merri katsahti häneen pahasti ja Elrond tajusi mitä oli sanonut.
”Sinulla ei taida mennä kovin hyvin parisuhteiden puolella ystäväiseni?” Elrond kysyi varovasti. Merri pudisti päätään.
”Odotas hetkinen, minulla pitäisi olla jossain..” Elrondin ääni hukkui kuulumattomiin kun hänen päänsä hukkuui vaatekaapin sisälle.
”Ahaa täällä. Tässä on terapeutti Sauronin numero. Hänen sanotaan olevan hyvä parisuhdeasioissa”, Elrond sanoi hymyillen.
”Kiitos ystäväiseni. Olet paras!”, Merri kiitti innostuneena ja päätti mennä heti Sauronin puheille.

Terapeutti löytyi yllättävän helposti ja Merri koputti varovasti tämän oveen.
”Sisään”, kuului huoneesta kimeä ääni. Merri astui sisään katsellen varovasti ympäriinsä.
”Huomenta. Kiireinen asiako kun tulit näin aikaisin?” terapeutti Sauron kysyi ja laittoi silmälasit paikoilleen nähdäkseen potilaansa paremmin.
”Minulla on tuota ongelmia parisuhteissani”, Merri yskäisi ja aloitti aamuisen tarinansa.
”Hmm.. Mielenkiintoista. Taidat olla sekaantunut juuri nopeimpaan Keski-Maan suhdeongelmaan?” Sauron kysyi kuunneltuaan jutun loppuun ja kirjoitti muistiinpanoja lehtiöönsä.
”Taidan olla sekaantunut juu”, Merri pohdiskeli.
”Taidat myös olla homo?” Sauron kysyi kirjoittaen yhä lehtiöönsä. Merri yskäisi äänekkäästi ja sanoi vastahakoisesti:
”Tuota.. Taidan kai olla”.
”No, sittenhän asia on ratkaistu. Täältä löytyy monia takuulla monia suippokorvaisia siloposk-, kröhööm, siis haltiaoita, jotka varmasti haluavat olla kanssasi kun olet noin kauniskin”, Sauron selitti ja ojensi sitten laskun Merrille.
”Tässäkö tämä nyt oli?” Merri kysyi ällistyneenä ja laskun numerot vain hyppivät hänen silmillään.
”Kyllä, ellet sitten halua erikoisparannusta.. Minulta”, Sauron kehräsi matalalla äänellä ja katsoi Merriä vinkaten silmäänsä.
”Ehei, ei kiitos. Tässä päivässä on muutenkin ollut tarpeeksi kestämistä”, Merri sanoi nopeasti ja katosi kirkuen Sauronin terapeuttihuoneesta.

Merri käveli kotiin päin nenä kiinni laskussa ja yhtäkkiä hän törmäsi johonkin pehmeään.
”Hups, anteeksi”, hän sanoi nopeasti ja irroitti katseensa laskusta.
”Voi ei tuo mitään. Me emme olekaan ennen tavanneet? Olen Eomer”, sanoi henkilö jota päin Merri oli juuri kävellyt.
”Päivää. Mutta oletko varma ettemme ole tavanneet? Näytät jotenkin tutulta”, Merri selitti hämillään.
”Ei, en usko”, Eomer sanoi vuorenvarmasti. Sitten hänen päähänsä tuli ajatus ja hän jatkoi nolon näköisenä:
”Tai saattaa ollakin, kun tuota.. Olin örkkijahdissa ja sitten kompastuin ja löin pääni johonkin. Taisin menettää muistini”. Merri pudisti päätään ja sanoi nopeasti:
”No se sitten ratkaisee asian. Jospa tulet minulle yöksi selvittämään ajatuksiasi?” Eomer nyökytti päätään nopeasti ja niin kaksikko lähti kävelemään Merrin asunnolle.

Pian sinne päästyään Merrin vanha tuttu Galadriel saapui vierailulle.
”Vanha ystäväni!” Galadriel kiljahti innoissaan nähdessään Merrin ja riensi halaamaan tätä.
”Ystäväni, mukavaa kun tulit. Minulla on tuota, öhm, vieras. Jospa esittelin teidät?” Merri ehdotti. Galadriel vastasi myöntävästi ja niin he menivät olohuoneeseen jossa Eomer luki parhaillaan kirjaa koirien kasvatuksesta.
”Anteeksi että häiritsen Eomer, mutta tässä on Galadriel”, Merri sanoi kohteliaasti vieraalleen.
”Mit-. Oooh”, Eomer sanoi ja henkäisi ihastuneena nostaessaan päänsä. Merri katsoi tätä nostaen kulmakarvaansa ja kiirehti sanomaan:
”Niin ystäväni, tämä tässä on Eomer jonka löysin harhailemasta tieltä. Hän on menettänyt muistinsa ja luulen, että olen nähnyt hänet joskus jossain”. Galadriel mittaili tarkasti katseellaan Eomeria ja sitten puhkesi puhumaan:
”Kyllä kyllä. Hän näyttää juuri siltä että olisi menettänyt muistinsa. Ja kyllä hän näyttää minustakin tutulta”. Eomer tuijotti yhä haltioituneena Galadrielia ja sitten sanoi kunnioitus äänessään:
”Te olette todella kaunis. En ole ikinä ennen nähnyt mitään näin kaunista”. Galadriel tuhahti halveksivasti, mutta äkkiä hän puhkesi hymyilemään.
”Voi Merri, sinä olet löytänyt todellisen helmen. Lähdetään polttamaan vähän piippukessua”. Viimeiset sanat olivat tarkoitettu Eomerille, joka jo nyökytti päätänsä innoissaan. Jo kolmatta kertaa sinä samana päivänä Merri jäi tuijottamaan lähtijöiden perään.
”Huhhuh, kaikilla näyttää olevan tänään aivan omat kuviot”, Merri pävitteli ääneen toisten käytöstä. Sitten hän tajusi, että oli vain kateellinen, sillä kaikille tuntui löytyvän joku.

Pian alakuloinen Merri löysi itsensä kävelemästä ympäriinsä pikkuteitä. Hän havahtui kuitenkin pian iloiseen huutoon:
”Merri, sinä löysit minut!”
”Bilbo? Mutta sinunhan piti mennä Glornfindelin kanssa asumaan. Mitä ihmettä teet siellä ojassa?” Merri kysyi ihmeissään entiseltä rakkaaltaan.
”No kun Glornfindel oli mennyt naimisiin eilen.. No sen jonkun kanssa ja hän ei voinut enää ottaa minua asumaan luokseen. Emmenkö voisi taas yrittää uudelleen?” Bilbo pyysi Merriltä silmät suurina. Merri katsoi halveksuen häntä ja tiuskahti:
”Tajusin juuri etten enää rakasta sinua. Juokset sylistä syliin, eikä sinuun voi luottaa ollenkaan. Vastaus on siis ei”. Bilbo katsoi Merriä surullisena ja hänen alahuulensa alkoi värisemään uhkaavan näköisenä.
”Älä nyt itkemään ala. Kuulin, että Denethor on rakastanut sinua jo kauan, mikset mene kokeilemaan onneasi hänen kanssaan?” Merri selitti hätäisesti. Bilbon ilme kirkastui, mutta sitten hänen silmänsä sammuivat taas.
”No kun nyrjäytin nilkan, enkä pysty kävelemään, joten en voi”, hän valitti. Merri huokaisi syvään ja auttoi Bilbon pystyyn. Bilbo nojasi onnellisena Merrin olkapäähän, mutta Merri törkkäsi hänet poispäin.
”Älä edes yritä. Tiedän mistä Denethorin löytää. Hänhän on tunnettu suurluokkaisesta juopottelustaan”, Merri sanoi tiukasti ja Bilbo katsoi häntä vain silmäripsiään räpsytellen.

Niin nuo kaksi kävelivät läheiseen tavernaan, ja kas kummaa, sieltä löytyikin Denethor.
”Hejsshan te shinishet oliot”, Denethor sanoi hikaten.
”Päivää vaan sinulle. Tässä sinulle olisi kauan kaipaamasi neito”, Merri sanoi ja työnsi Bilbon istumaan Denethorin viereen penkille. Samassa Denethor tajusi Bilbon ja yritti nousta huojuvasti seisomaan.
”Kappash, rakkaanihan she shiinä. Tarjoanko kierrokshen?” Denethor kysyi huojuen.
”Istu tolvana, ettet kaadu kohta rämisten. Tottakai tarjoat hänelle ja maksat myös”, Merri sanoi tiukka ilme kasvoillaan. Denethor istui heti katuva ilme kasvoillaan ja alkoi puhumaan varovasti Bilbon kanssa. Merri katsoi heitä molempia halveksuen, arveli sitten heille tulevan unettoman yön ja riensi sitten pois tavernasta.

Hän käveli päämäärättömästi hetken teitä pitkin ja istahti sitten eräälle penkille. Samassa Elrond käveli hänen ohitseen.
”Hei ystäväiseni!” Merri huikkasi nopeasti ja nousi kävelemään ystävänsä vierelle.
”Kappas, huomaatko, sain itseni vihdoin haukkaamaan raikasta ilmaa?” Elrond sanoi virnistäen.
”Huomaan. En ymmärrä miten rakastat työskentelyä niin paljon”, Merri sanoi tekopirteästi.
”No nyt eivät ole asiat selvästikään kohdallaan, eikö terapeutti Sauron auttanutkaan sinua?” Elrond kysyi huolestuneena. Merri yskäisi nolostuneena ja rupesi selittämään:
”No kyllä se mielestään auttoi, mutta ei se oikeastaan kysynyt muuta kuin että olenko homo. Niin ja olenhan minä, jos et jo tiennyt. No sitten se sanoi, että kyllä minulle joku haltia löytyy”. Elrond naurahti lempeästi ja sanoi:
”En toki tiennyt. Mutta jos se oli hoitokeino, niin mene tutustumaan metsiin. Siellä niitä haltioita pitäisi olla. Ne ovat tietääkseni aika vapaamielistä porukkaa”. Merri katsoi Elrondia hetken ja sitten päätti:
”Tuo oli hyvä ajatus. Menenkin heti katsomaan miten metsässä eletään. Jos vaikka tottuisin heidän tapoihinsa”. Sitten hän vinkkasi silmäänsä ja kiiruhti metsiä kohden tuli hännän alla.

Pian Merri saapuikin metsään ja nopeammin kuin toivoi hän törmäsi tuntemattomaan henkilöön.
”Päivää, olen Merri ja olen eksyksissä. Voisitteko auttaa?” Merri sanoi ja loihti parhaimman viettelyilmeensä kasvoilleen.
”Päivää vain. Olen Ruusa ja voin tottakai auttaa, jos vain kerrot miten voisin auttaa”, Ruusa sanoi hymyillen lempeästi.
”No, mietitään sitä kohta, mutta oletteko te sellainen haltia?” Merri kysyi varmistaakseen asian.
”Jaa, että olenko haltia. Saattaa olla, saattaa olla että ei. Miksi haluat tietää?” Ruusa kysyi ihmeissään. Merri mietti kuumeisesti mitä vastaisi, ja päätti sitten kokeilla pientä seikkailua.
”No kun olen rakastunut sinuun ja luulen, että haltia olisi helpompi vietellä”, Merri kehräsi tuoden kasvonsa lähelle Ruusan kasvoja.
”Anteeksi nyt vain, mutta vastahan me tapasimme”, Ruusa sanoi oudoksuen. Merri huomasi sen ja otti nopeasti etäisyyttä.
”Olen pahoillani. Ei ollut tarkoitus säikäyttää tai mitään”, hän selitti nopeasti anteeksipyytävä ilme kasvoillaan. Silloin Ruusa hymyili leveästi ja tarttui Merriä käsistä.
”Voisimmehan me kyllä kokeilla onneamme. Voisin näyttää sinulle metsän salaisuudet. Enkä sitä paitsi ole saanut moneen vuoteen”, Ruusa sanoi hymyillen kierosti. Silloin oli Merrin vuoro painikoida. Hän nielaisi syvään ja yritti pysyä rauhallisena. Sitten hänen itsehillintänsä petti.
”Ei ei ei. Ei tämän näin pitänyt mennä. En halua seksiä, haluan vain rakkautta”, Merri kiljui kauhuissaan ja juoksi ulos metsästä aina kotitalolleen asti.

Kotitalolleen päästyään Merri törmäsi järkyttävän suureen postikasaan. Hän poimi postin maasta ja selasi sen nopeasti läpi. Pian hänen silmänsä laajenivat.
”Mitä? Kauan sitten Klonkku jätti minut kuin nalli kalliolle ja nyt hän kirjoittaa minulle!” Merri huudahti katsoessaan ruusuille tuoksuvaa vaalean punaista kirjekuorta. Kovakouraisesti hän avasi sen ja alkoi lukemaan:
”Rakkaani. En muista kuinka kauan siitä on, mutta tulethan puistoon? Siellä sinua odottaa yllätys”. Merri alkoi epäilemään mielessään pahinta, mutta päätti mennä puistoon. Hänen pahin pelkonsa kävi kuitenkin toteen, sillä puistoon päästyään hän näki penkillä istuskelevan Klonkun.
”Oih! Sinä tulit. Minulla on sinulle kerrottavaa!” Klonkku huudahti iloisena. Merri tuijotti vaivaantuneena maahan ja mumisi jotain mikä kuulosti lähinnä mursulta.
”Katso, tässä on Saruman. Menimme kuukausi sitten naimisiin ja lähetin sinulle kirjeenkin muttet ole vastannut”, Klonkku selitti huolestuneesti. Merri alkoi pohtimaan, mutta tuli tulokseen ettei ollut saanut kirjettä.
”Se on varmaankin hukkunut johonkin. Mutta onnea todella paljon! Onkos lapsia tiedossa?” Merri pystyi jo vitsailemaan.
”Kyllä. Olemme yrittäneet jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta ei onnistu. Meillä ei ole harmainta hajuakaan mistä se voisi johtua. Kukaan suvustamme ei ole potenut lapsettomuutta”, Saruman innostui selittämään surullisen näköisenä.
”En kuule tiedä, jospa menisitte lääkärille?” Merri ehdotti. Klonkku ja Saruman nyökyttelivät myönteisen näköisenä ja sitten he katosivat jonnekin. Mihin lie, sitä tarina ei kerro.

Merri jäi taas yksinään.
”Miksi minulla on näin epäonninen päivä?”, hän pohti mielessään ja alkoi laahustamaan pitkin puiston tietä. Samassa Merri pökertyi maahan, sillä jokin kova ja hyvin nopeasti liikkuva osui häntä suoraan mahaan. Vähän ajan päästä hän tuli taas tajuihinsa, mutta tajutessaan jonkin suutelevan häntä, hän bongahti ylös kiljahtaen ja tuijotti eteensä.
”Haa, tulitpas tajuihin. Et tajua kuinka hienoa on vihdoinkin saada kokeilla elvytystaitojaan, jotka on oppinut vuonna papu”, olento kiljahteli innoissaan. Merri katsoi vauhkosti eteensä ja sai sitten sanottua:
”Kiitos vain, mutta olisin kyllä selvinnyt muutenkin”.
”Ehei, elvytys on hyvin tärkeä asia. Olisit voinut kuolla. Minä olen muuten Aragorn”, olento selitti.
”Seelvä. Minä olen Merri. Olemmeko joskus tavanneet?”
”En usko.. Olisi kyllä mukava tutustua tarkemmin jonakin päivänä. Nyt ei sovi, sillä olen aloittanut lenkkeilyn lääkärini kehotuksesta”, Aragorn selitti vakavana. Merri katsoi häntä pöllämystyneenä.
”Olin juuri lenkkeilemässä kymmenettä lenkkiäni ja sitten juoksin vahingossa sinua päin. Olin juuri saavuttanut ensimmäistä kertaa huippunopeuteni!”
”Okei.. Minun täytyy kyllä nyt mennä”, Merri sanoi perääntyen kaksi askelta katsoen Aragornia varautuneesti. Aragorn heilutti hänelle tarmokkaasti kättään ja sitten hän juoksi polkua pitkin kulma taakse. Merri kohautti olkiaan ja jatkoi kävelemistään.

Merrin mieliala oli jo laskenut nollaan. Hän ei ikinä tulisi löytämään rakastaan. Aurinkokin oli jo painumassa länteen. Puistossa ei sitä paitsi ollut yhtään yksinäistä sielua, vaan kaikilla oli joku. Mutta sitten Merri näki yksinäisen henkilön seisomassa pienen ruohikko alueen keskellä. Hän lähes juoksi henkilön luo. Henkilö oli aika ruma ja vanhan käppyräisen ukon näköinen, mutta Merri oli jo valmis lähes murhaaviin tekoihin.
”Oi komea vaeltajani, saanko ryhtyä rakastajaksesi?” Merri huudahti heittäytyen henkilön jalkoihin.
”Minunko? Kukaan ei ole ennen tarjoutunut rakastajakseni!” henkilö huudahti hämmästyneenä.
”Olen Faramir, suurin ja kaunein kaikista. Minä en ota rakastajia”, Faramiriksi itsensä esitellyt henkilö jatkoi.
”Mutta.. Miksi et?!” Merri kiljui ravistellen Faramiria. Faramir työnsi Merrin kauemmas ja oikoi paidan helmansa.
”Koska kukaan ei ole tarpeeksi kaunis tai komea minulle. Sinäkin olet hyvin ruma! Hyvästi”, Faramir sanoi tramaattisesti ja käveli viileän rauhallisesti pois Merrin luota.

Merri parka alkoi itkemään ja heittäytyi polvilleen ruohikkoon. Sitten hän tunsi lämpimän käden olkapäällään.
”Hei, näin mitä tuo teki. Se oli aika rumaa. Minusta sinä olet hyvinkin kaunis”, matala ääni sanoi Merrin takaa.
”Mitä? Kuka sinä olet?” Merri kysyi pystymättä kiittämään kohteliaisuudesta.
”Minä olen Lukitar. Kaikki sanovat että minäkin olen ruma”, ääni sanoi. Merri kääntyi katsomaan Lukitaria ja henkäisi:
”Minusta sinä olet todella kaunis”.
”Kiitos, tuo oli yllättävää! Haluaisitko tutustua paremmin? Minusta se olisi äärettömän mukavaa”, Lukitar kehräsi rauhoittavasti. Merri nyökkäsi ja tarttui Lukitari kädestä.
”Kyllä, se olisi hyvinkin mukavaa”, Merri vielä lisäsi. Niin he kaksi samanlaista sielua kävelivät käsi kädessä kohti auringon laskus. Vihdoinkin Merrin elämä oli taas raiteillaan.

Fin.

A/N: Juu tästä tuli nyt aika hyvä, ainakin miun mielestä. Hahaa, Bilbo parka sekaantuu kaikkiin, Sauron on aloittanut terapeutuin uran, Faramir on hyvin itserakas, Aragorn on aloittanut lenkkeilyn ja Klonkku on mennyt naimisiin Sarumanin kanssa. Mutta miksi Merri päätyi Lukitariin jos kerta oli homo :shock: ? Muttajuu, kiitos teille hyvät henkilöiden ehdottajat. Henkilövalinnat osuivat ihan nappiin :D

-----------------------------------------

*Suetus poistuu takavasemmalle*

Ps. Lisäisin vielä, että itse juonen ei kuulu olla hauska, vaan siitä kyllä tulee hauska kunhan hahmot lisätään tarinaan :wink:
Viimeksi muokannut Suetus, La Heinä 03, 2010 10:03 pm. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
Avatar
Temerice
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 1:01 pm
Paikkakunta: Minas Espoo

Re: Suhdekiemuroita ja vähän muutakin (Monta paritusta, R)

Viesti Kirjoittaja Temerice »

Hohohoo, minä tunkeudun tänne ja ehdotan... neljään ensimmäiseen henkilöitä >%D

1. Merri
2. Galadriel
3. Saruman
4. Denethor

Odotan innolla, minkälainen tarinasta tulee. ~
Burárum!

~ Vuoden Tulokas 2010
Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Re: Suhdekiemuroita ja vähän muutakin (Monta paritusta, R)

Viesti Kirjoittaja Suetus »

Temerice, ehdotuksesi on hyväksytty :D. Minäkin odottelen innolla millainen tarinasta tulee *köhköh*

-Suetus-
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Re: Suhdekiemuroita ja vähän muutakin (Monta paritusta, R)

Viesti Kirjoittaja Suetus »

Hejssan! Olen Suetuksen ystävä. Minulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta täällä loftiksessa, joten lainaan vähän Suetuksen käyttäjätunnusta *muahahaa :twisted: * Mutta siis joo, miun piti vain tulla ehdottamaan henkilöitä tuohon uuteen ficciin. Elikkäs tässä olisi pari:

5. Glornfindel
6. Sauron
7. Lukitar

Minäkin odottelen jo innolla :wink:

// muoks. hyväksytty rakas ystäväiseni ^^
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
Avatar
Aralas
Puolituinen
Viestit: 251
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 4:12 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Suhdekiemuroita ja vähän muutakin (Monta paritusta, R)

Viesti Kirjoittaja Aralas »

Idea oli kiva, joten enköhän mieki kanna korttani kekohon:

8. Bilbo
9. Faramir
10. Ruusa

[Oi kyllä, mielikuvitus laukkaa jälleen...]
"After San Sebastian please come with me. I'll take my clothes off." Mr. Tony Kakko

Vuoden Legolas 2010
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Suhdekiemuroita ja vähän muutakin (Monta paritusta, R)

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Voisin minäkin laittaa ehdotukseni. :D

11. Elrond
12. Aragorn
13. Eomer
14. Klonkku

Joo... Että näin. Katsotaan mitä tapahtuu. Olen kiero, mutta ei se mitään.
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Re: Suhdekiemuroita ja vähän muutakin (Monta paritusta, R)

Viesti Kirjoittaja Suetus »

Ehdotuksesi on hyväksytty Celeb. Enää puuttuu neljä henkilöä :D

// muoks. Anteeksi kömmähdys :oops: . Aralasin ehdotukset hyväksytään kanssa :). Näin siis puuttuu enää yksi hahmotus.
Viimeksi muokannut Suetus, Su Kesä 20, 2010 8:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Suhdekiemuroita ja vähän muutakin (Monta paritusta, R)

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Ihan näin btw huomasitko Aralasin viestiä? Tästä tuli nyt vähän turha viesti, mutta kuitenkin.
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Avatar
Temerice
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 1:01 pm
Paikkakunta: Minas Espoo

Re: Suhdekiemuroita ja vähän muutakin (Monta paritusta, R)

Viesti Kirjoittaja Temerice »

Jos ketään muuta ei kuulu ehdottamaan mitään, minä kysyin pikkusiskoltani, joka vastasi: "No joku Gandalf."
~
Burárum!

~ Vuoden Tulokas 2010
Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Re: Suhdekiemuroita ja vähän muutakin (Monta paritusta, R)

Viesti Kirjoittaja Suetus »

Ahahaa Temerice, pikkusiskosi on kyllä mahtava :D. Gandalf käy oikein hyvin!

Jaahas, sitten kohta saadaankin tarina julkaistua kun kaikki hahmot ovat :twisted:

Suetus
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: Suhdekiemuroita ja vähän muutakin (Manypairings, R, VALM

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Huumoria kerrassaan, Merrin rakastuminen Lukitareen oli kyllä huippu hyvä ja Sauronin vastaanotolle en kyllä menisi mistään hinnasta. :mrgreen: Ideana muutenkin ficci oli hauska, juuri sen päättömyyden takia. Harmi, etten huomannut tätä aikaisemmin.
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Milie-Pizza
Örkki
Viestit: 10
Liittynyt: To Maalis 24, 2016 7:45 pm

Re: Suhdekiemuroita ja vähän muutakin (Manypairings, R, VALM

Viesti Kirjoittaja Milie-Pizza »

Mahtava! *nauraa vedet silmissä* Minäkin haluan oman terapeutti-Sauronin!
”Huomenta. Kiireinen asiako kun tulit näin aikaisin?” terapeutti Sauron kysyi ja laittoi silmälasit paikoilleen nähdäkseen potilaansa paremmin.
Sauron silmälaseissa *kuolee nauruun* Niin kuvittelen tätä täällä koko ajan, onko kellään heittää jeesusteippiä niin saan itseni kasaan *repeilee* Kuvitelkaa nyt Sauronille sellaiset joujou- rayban -lasit *nauraa lisää*
Ja joo, yirtän tässä rauhoittua.

Pointtina siis että aivan upea ja mahtava ja loistava ficci, tykkäsin niiin hirveästi! *hymyilee suloisesti*
Why is a raven like a writing desk?
Vastaa Viestiin