Jotain uutta...!

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Iviana
Örkki
Viestit: 9
Liittynyt: La Heinä 20, 2013 8:39 am
Paikkakunta: Beyond the Senses

Jotain uutta...!

Viesti Kirjoittaja Iviana »

Elikä, oikein hyvää huomenta vain jokaiselle. Löysin kuin ihmeen kaupalla tämän foorumin ja hetken sitä kierreltyäni ja kyräiltyäni päätin kirjautua käyttäjäksi. Uteliaisuus voitti, voisin väittää.

Olen 23 vuotias Espoossa majaileva naishenkilö. Olen pöytälaatikkoraapustelija ollut aina, mutta noh...elämä on heitellyt siihen malliin että sisäinen taiteilijani on suorastaan koomaan mukiloitu. Uskoisin, että tätä kautta saisin hieman elvytettyä sitä puolta itsestäni. Kirjoittamisen lisäksi lukeminen, musiikki (sekä kuuntelu että laulaminen) ja elokuvat ovat lähellä sydäntäni ja Tolkienin tuotanto tullut jo huomattavasti aiemmin tutuksi. Käsistä ennustaminen, unien tulkinta, astrologia jossain määrin ja muu tällainen "huuhaa" on myös ollut mieleeni. Olen kovin eläinrakas, mutta valitettavasti omaa lemmikkiä minulla ei tällähaavaa ole. Kämppiksen chihuahuassa on kuitenkin minulle ihan riittämiin lellittävää ja hoivattavaa.

Kovin kattavasti en osaa itsestäni tähän hätään mitään extraa kertoa. Kysyä saa toki jos herää kysyttävää.
"One runs the risk of crying a bit if one allows oneself to be tamed." -Antoine de Saint-Exupéry
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: Jotain uutta...!

Viesti Kirjoittaja Saphire »

Hei siellä!
Ihanaa saada uusia käyttäjiä Loftikseen.
Kaiken olennaisen kerroitkin jo, mutta tervetuloa ja toivottavasti jaksat pysyä aktiivisena *ojentaa keksikorin*
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Re: Jotain uutta...!

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Heipähei ja tervetuloa! :)

Tänne tarvitaankin lisää aktiivisia käyttäjiä. :wink: esittelyssä kerroitkin jo kaiken tarvittavan niin minun ei tarvitse mitään alkaa kyselemään.

haha, en osaa kirjoittaa nyt mitään sen järkevämpää, joten ole hyvä vain ja sulaudu sekalaiseen joukkoomme! :)
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Avatar
Aradan
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Su Kesä 30, 2013 4:54 pm
Paikkakunta: Kaupunki

Re: Jotain uutta...!

Viesti Kirjoittaja Aradan »

Tervettuloa! Taas uusi loftislainen hyvähomma. Hyvä säkä muuten jos kerta vaan sattumalta osuit tänne onnittelut.
Aradan the great and powerfull.
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Jotain uutta...!

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Ola! o/

Ja tervetuloa vielä minunkin puolestani, toivottavasti viihdyt hyvin ja pitkään. :'D Heitän kysymyksiä ihan vain koska kysymykset ja ne kuuluvat näin: Omena vai päärynä? Housut vai hame? Haltiat vai kääpiöt? Rantaloma vai patikointi? Kahvi vai tee?

Vielä uudelleen, viihtyile! C:
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Iviana
Örkki
Viestit: 9
Liittynyt: La Heinä 20, 2013 8:39 am
Paikkakunta: Beyond the Senses

Re: Jotain uutta...!

Viesti Kirjoittaja Iviana »

Kysymyksiin voinen vastata: omena ehdottomasti, hame, haltiat, rantaloma ja kahvi.

Mahtavaa, kun väki tervehtii näinkin. Jatketaan^^
"One runs the risk of crying a bit if one allows oneself to be tamed." -Antoine de Saint-Exupéry
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: Jotain uutta...!

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Hei! Tervetuloa! Kiva saada tänne vähän vanhempaakin porukkaa. :mrgreen:

Toivottavasti saat kirjoituksesi siihen kuntoon, että saat jotain julkaistuakin. Uudet tarinat ovat aina tervetulleita.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Vastaa Viestiin