Trilogian huonoin näyttelijä?

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Re: Trilogian huonoin näyttelijä?

Viesti Kirjoittaja Suetus »

No tietenkään kukaan näyttelijöistä ei ole huono, mutta jos on pakko valita epäsopivin näyttelijä rooliinsa, niin kyllä se kallistuu Liv Tyleriin. Se ei vain jotenkin sopinut Arweniksi ja muutenkin minusta Arwenia oli elokuvissa ihan liikaa. Ei sitä kirjoissa niin paljon ole.. Mutta kyllä kaikki näyttelijät ovat tosi hyviä *palvoo niitä*
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
MirZ

Re:

Viesti Kirjoittaja MirZ »

Cara kirjoitti:Livistä en oikeen tykännyt. Se höninä ja semmottinen alkoi ärsyttää pidemmän päälle. Sitäpaitsi Arwenia oli koko Trilogiassa ihan liikaa.
Yoo :3. Sammaa mieltä olen mie.
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Trilogian huonoin näyttelijä?

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Olen haukkunut jo nämä kaksi tuolla jossain, mutta sanonpa uudestaan.
Elijah Wood ja Liv Tyler eivät olleet mielestäni hyviä, mutta tähän enemminkin vaikuttaa heidän käsikirjoitus, kuin näyttelijän lahjansa. Vaikka Elijahilla oli suunnilleen koko trilogian aikana se sama tuskastelu ilme. :P Ja jos nyt rehellisiä ollaan, ei Bloomkaan ole kovin taitava näyttelijä, muttei nyt huonokaan. Legolasin roolissa ei onneksi tarvittu suurtakaan luonnenäyttelemistä.

Ainut joka todella oli mielestäni huono valinta, oli Celebornia näytellyt Martin mikä lie. No olihan herran rooli minimaallistettu, mutta silti, olisi se yksi vuorosana voitu vetää kunnialla läpi.
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Trilogian huonoin näyttelijä?

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Oon vissiin vältelly tähän vastaamista kun en oikeastaan ees osaa sanoa ketään huonoa näyttelijää. Oonko säälittävä kun tykkään kaikista ees jollain tasolla?
Kyllähän Sam ja Frodo kävi pidemmän päälle aika rasittaviks mut en sanois sitä näyttelijöiden viaksi. Celebornin näyttelijä oli vähän aneeminen ja tylsä, mut toisaalta
kun ei sillä tosiaan mitään sen isompaa roolia ees oo ollu niin eipä mua oo toikaan haitannut.
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Vastaa Viestiin